Ухвала
від 01.11.2018 по справі 761/4705/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

про призначення експертизи та зупинення провадження у справі

01 листопада 2018 року м. Київ № 761/4705/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:

головуючого судді Т.І. Шейко

при секретарі судового засідання Хаюк К.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання представника позивача про призначення повторно судово-медичної експертизи в адміністративній справі

за позовомОСОБА_1 до Центральної військово-лікарської комісії Міністерства внутрішніх справ України Управління праці та соціального захисту населення Деснянського району міста Києва провизнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії за участю:

- позивача - ОСОБА_1;

- представника позивача - ОСОБА_2;

- представника відповідача 1 - Баранової О.А.;

встановив:

ОСОБА_1 звернулась до Шевченківського районного суду міста Києва з адміністративним позовом до Центральної військово-лікарської комісії Міністерства внутрішніх справ України та Управління праці та соціального захисту населення Деснянського району міста Києва, у якому просила:

- визнати протиправними дії Управління праці та соціального захисту населення Деснянського району міста Києва щодо відмови у наданні ОСОБА_1 статусу члена сім'ї загиблого ветерана війни відповідно до статті 10 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту ;

- визнати протиправними дії працівників Центральної військово-лікарської комісії Міністерства внутрішніх справ України у ненаданні довідки про причинно-наслідковий зв'язок хвороби пов'язаної з проходженням військової служби в ОВС;

- зобов'язати Управління праці та соціального захисту населення Деснянського району міста Києва розглянути питання щодо надання ОСОБА_1 статусу члена сім'ї загиблого ветерана війни відповідно до статті 10 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту .

Ухвалою Шевченківського районного суду міста Києва від 13 лютого 2018 року адміністративну справу передано на розгляд до Окружного адміністративного суду міста Києва, відповідно до частини 2 статті 29 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 березня 2018 року справу №761/4705/18 прийнято до провадження та призначено до судового розгляду.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 11 липня 2018 року частково задоволено клопотання позивача та призначено судово-медичну експертизу.

На виконання вимог ухвали від 11 липня 2018 року Київське міське бюро судово-медичної експертизи Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської державної адміністрації надало відповідь від 31 серпня 2018 року №03.08-257/1624 про неможливість надання відповідей на запитання, поставлені в ухвалі суду, в зв'язку з тим, що не проводилось дослідження трупу ОСОБА_4

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 вересня 2018 року поновлено провадження у справі та призначено справу до судового розгляду на 01 листопада 2018 року.

В судовому засіданні 01 листопада 2018 року представник позивача заявив клопотання про повторне призначення судово-медичної експертизи та наполягав на його задоволенні, обґрунтовуючи клопотання тим, що при проведенні судово-медичної експертизи вперше, експертами досліджено матеріали справи без врахування пункту 2.5 Наказу №606 від 15 листопада 2005 року Про затвердження Інструкції про встановлення причинного зв'язку смерті з професійним захворюванням (отруєнням) або трудовим каліцтвом , виданого Міністерством охорони здоров'я, а тому є підстави для призначення судово-медичної експертизи повторно.

Позивач підтримав клопотання про повторне призначення судово-медичної експертизи.

Представник відповідача - Центральної військово-лікарської комісії Міністерства внутрішніх справ України поклався на розсуд суду, однак вважав недоцільним проведення такої експертизи.

Представник відповідача - Управління праці та соціального захисту населення Деснянського району міста Києва в судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, клопотань про розгляд справи за відсутності уповноваженого представника чи відкладення розгляду справи не надходило.

Відповідно до частини 1 статті 102 Кодексу адміністративного судочинства України суд за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи призначає експертизу у справі за сукупності таких умов: 1) для з'ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, без яких встановити відповідні обставини неможливо; 2) жодною стороною не наданий висновок експерта з цих самих питань або висновки експертів, надані сторонами, викликають обґрунтовані сумніви щодо їх правильності.

Враховуючи вищенаведене, суд погодився з думкою представника позивача, що для з'ясування обставин, які мають суттєве значення для подальшого розгляду справи по суті, потрібно застосовувати спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, а тому є необхідним повторне призначення експертизи за тими ж питаннями.

Відповідно до частини 3 статті 102 Кодексу адміністративного судочинства України при призначенні експертизи судом експерт або експертна установа обирається сторонами за взаємною згодою, а якщо такої згоди не досягнуто у встановлений судом строк, експерта чи експертну установу визначає суд. З урахуванням обставин справи суд має право визначити експерта чи експертну установу самостійно. У разі необхідності може бути призначено декілька експертів для підготовки одного висновку (комісійна або комплексна експертиза).

Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України суд має право зупинити провадження у справі в разі призначення судом експертизи - до одержання її результатів.

Керуючись статтями 102-103, пунктом 4 частини 2 статті 236, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва -

у х в а л и в:

1. Клопотання представника позивача про призначення повторно судово-медичної експертизи задовольнити.

2. Призначити у справі №761/4705/18 повторно судово-медичну експертизу.

Поставити перед експертом питання:

- яка хвороба (патологічний стан) була основною причиною смерті ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_1, помер ІНФОРМАЦІЯ_3;

- що стало безпосередньою причиною смерті ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_4;

- які захворювання (патологічний стан) зумовили безпосередньо причину смерті ОСОБА_4;

- чи існує причинно-наслідковий зв'язок між травмами, отриманими під час проходження служби ОСОБА_4 в 1979 році та захворюванням, яке встановлено на час смерті ОСОБА_4;

- чи могли отриманні травми громадянином ОСОБА_4 в 1979 році спричинити розвиток захворювання, яке стало причиною його смерті.

3. Проведення судово-медичної експертизи доручити Київському міському клінічному бюро судово-медичних експертиз (03141, м. Київ, вул. Докучаєвська, буд.4).

4. Попередити експерта про кримінальну відповідальність за завідомо неправдивий висновок та за відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов'язків.

5. Зупинити провадження у справі №761/4705/18 до одержання результатів судово-медичної експертизи.

6. Направити до Київського міського клінічного бюро судово-медичних експертиз адміністративну справу разом з витребуваними ухвалою суду від 05 червня 2018 року, речовими доказами, а саме: амбулаторною карткою ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, що проживав за адресою: АДРЕСА_1 та помер ІНФОРМАЦІЯ_3 та медичною карткою №37677 ОСОБА_4.

Ухвала в частині призначення експертизи оскарженню не підлягає.

Ухвала в частині зупинення провадження у справі може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у порядку, встановленому статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Т.І. Шейко

Повний текст ухвали складено 05 листопада 2018 року.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення01.11.2018
Оприлюднено06.11.2018
Номер документу77594102
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —761/4705/18

Ухвала від 12.09.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Рішення від 12.09.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 05.03.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 01.11.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 12.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 11.07.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 05.06.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 22.03.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 13.02.2018

Адміністративне

Шевченківський районний суд міста Києва

Осаулов А. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні