Рішення
від 01.11.2018 по справі 0340/1401/18
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 листопада 2018 року ЛуцькСправа № 0340/1401/18

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Андрусенко О. О.,

при секретарі судового засідання Литвиненко І. П.,

за участю представника позивача Мартіросян М. В.,

представника відповідача УДАБІ у Волинській області Кривчука В. М.,

представника третьої особи ОСОБА_3- ОСОБА_4,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Волинська нафтогазова компанія до Сектору містобудування та архітектури Луцької районної державної адміністрації, Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідачів ОСОБА_3, ОСОБА_5 про визнання протиправними та скасування рішень,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Волинська нафтогазова компанія (далі - позивач, ТзОВ Волинська нафтогазова компанія ) звернулося з позовом до Сектору містобудування та архітектури Луцької районної державної адміністрації (далі - відповідач-1, Сектор містобудування та архітектури Луцької РДА), Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області (далі - відповідач-2, УДАБІ у Волинській області), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідачів ОСОБА_3 (далі - ОСОБА_3.), ОСОБА_5 (далі - ОСОБА_5) про визнання протиправними та скасування рішень.

Ухвалою суду від 23.07.2018 року у задоволенні клопотання ТзОВ Волинська нафтогазова компанія про забезпечення позову відмовлено.

Ухвалою суду від 06.08.2018 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в даній справі, ухвалено судовий розгляд справи проводити за правилами загального позовного провадження, призначено у даній справі підготовче засідання.

Ухвалою суду від 18.09.2018 року закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду по суті.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ТзОВ Волинська нафтогазова компанія є власником мережі автомобільних заправних станцій Аветра . Одна з автомобільних газонаповнювальних компресорних станцій (далі - АГНКС) Аветра знаходиться за адресою: Волинська обл., Луцький р-н, с. Струмівка, вул. Об'їздна, 1. Біля вказаної АГНКС почалось будівництво багатоквартирного житлового будинку, яке здійснюється з порушеннями норм законодавства, оскільки будинок будується в санітарно-захисній зоні.

Зазначив, що 10.10.2016 року Сектором містобудування та архітектури Луцької РДА були видані містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки площею 0,2833 га № 144 для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку, з яких вбачається, що вони видані за заявою гр. ОСОБА_5 від 05.10.2016 року на підставі детального плану території. При цьому, до заяви від 05.10.2016 року гр. ОСОБА_5 додав детальний план території під будівництво багатоквартирного житлового будинку в с. Струмівка, затверджений рішенням Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області (далі - Підгайцівська сільська рада) від 01.07.2016 року № 8/15.

Вважає видачу містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки площею 0,2833 га № 144 для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку та реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку в с.Струмівка від 28.12.2016 року № ВЛ 083163630855 незаконними, оскільки вони видані попри заборону будівництва в межах санітарно-захисної зони, а подальше будівництво та здача будинку в експлуатацію прямо порушує права ТзОВ Волинська нафтогазова компанія .

Вказує на те, АГНКС підключена до центральної мережі газопостачання та реалізує газ метан, відповідно ця санітарно-захисна зона є більшою (встановлена 100 метрова охоронна зона навколо АГНКС), відтак будівництво багатоквартирного житлового будинку в санітарно-захисній зоні (в даному випадку це в радіусі 100 метрів від АГНКС) порушує норми санітарного та містобудівного законодавства.

З урахуванням наведеного просить визнати протиправними та скасувати містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки на Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку в с. Струмівка № 144 від 10.10.2016 року, видані Сектором містобудування та архітектури Луцької РДА, визнати протиправною та скасувати реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку в с. Струмівка від 28.12.2016 року № ВЛ №083163630855.

Відповідач-1 Сектор містобудування та архітектури Луцької РДА відзив на позовну заяву суду не подав.

У відзиві на позовну заяву представник УДАБІ у Волинській області позовних вимог не визнала посилаючись на те, що на підставі наказу ДАБІ України від 21.05.2018 року № 622 посадовою особою відповідача-2 проведено позапланову перевірку з питань дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час провадження Сектором містобудування та архітектури Луцької РДА містобудівної діяльності, а саме: надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 10.10.2016 року № 144. За результатами перевірки складено акт від 31.05.2018 року, прийнято рішення про зупинення дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 10.10.2016 року № 144 та видано припис з вимогою усунути порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності. При цьому, під час проведення вказаної перевірки не було виявлено порушень, які стосуються санітарно-захисної зони АГНКС. Просила у задоволенні позову відмовити повністю.

У відповіді на відзив представник позивача зазначив, що у відзиві УДАБІ у Волинській області не спростовано твердження та аргументи стосовно суті позовних вимог. Вказує, що санітарно-захисна зона АГНКС радіусом у 100 метрів визначена саме тому, що у разі будь-якої надзвичайної аварійної ситуації зона ураження становитиме 100 метрів, тому в цій зоні заборонене будь-яке будівництво, в тому числі і багатоквартирних житлових будинків. У випадку будівництва та здачі в експлуатацію житлових будинків у встановленій законодавством санітарно-захисній зоні, ТзОВ Волинська нафтогазова компанія не зможе отримувати дозвіл на викиди забруднюючих речовин, без якого АГНКС не зможе працювати, тому позивачу будуть завдані значні матеріальні збитки, розмір яких слід визначати експертним шляхом. Додатково зазначив, що правомірність та доцільність меж санітарно-захисної зони АГНКС підтверджується висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 28.05.2015 року № 05.03.02-07/22536 та Додатком № 1 до нього. Просив позов задовольнити в повному обсязі.

Представник третьої особи ОСОБА_3 у письмових поясненнях щодо позовної заяви зазначив, що у даному випадку ТзОВ Волинська нафтогазова компанія не є стороною правовідносин, що виникли на підставі оскаржуваних містобудівних умов та обмежень і декларації про початок виконання будівельних робіт від 28.12.2016 року № ВЛ №083163630855, а тому оскаржуваними індивідуальними актами (рішеннями) права та інтереси позивача не порушено. Просив у задоволенні позову відмовити.

У судовому засіданні представник позивача підтримала позовні вимоги та просила їх задовольнити.

Представник УДАБІ у Волинській області та третьої особи ОСОБА_3 у судовому засіданні просили у задоволенні позову відмовити повністю.

У жодне судове засідання Сектор містобудування та архітектури Луцької РДА свого представника не направив, клопотання про розгляд справи за відсутності представника не подав, хоча належним чином був повідомлений про дату, час та місце судового розгляду справи.

Третя особа ОСОБА_5 у судові засідання також не прибув, хоча в розумінні статті 130 КАС України належним чином був повідомлений про дату, час та місце судового розгляду шляхом розміщення виклику на офіційному веб-порталі судової влади України.

З урахуванням наведеного розгляд справи проведено за відсутності представника відповідача-1 та третьої особи ОСОБА_5

Під час судового розгляду справи оголошувалась перерва 04.10.2018 року та 16.10.2018 року.

Заслухавши пояснення представників позивача, відповідача-2, третьої особи ОСОБА_3, дослідивши письмові докази, суд приходить до висновку, що позов не підлягає до задоволення з таких мотивів та підстав.

Матеріалами справи підтверджено, що ТзОВ Волинська нафтогазова компанія є власником АГНКС, що знаходиться за адресою: Волинська обл., Луцький р-н, с. Струмівка, вул. Об'їздна, 1.

Рішенням Підгайцівської сільської ради від 01.07.2016 року № 8/15 Про затвердження детального плану території затверджено гр. ОСОБА_5 розроблений детальний план території площею 0,2833 га для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку в с. Струмівка Луцького р-ну Волинської обл.

10.10.2016 року Сектором містобудування та архітектури Луцької РДА були видані гр. ОСОБА_5 містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки № 144 від 10.10.2016 року на Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку в с. Струмівка Луцького району Волинської області , в пункті 8 яких щодо містобудівної документації зазначено: згідно детального плану території с. Струмівка.

Як встановлено судом з матеріалів справи 28.12.2016 року за заявою гр. ОСОБА_5 УДАБІ у Волинській області зареєстровано за № ВЛ 083163630855 Декларацію про початок виконання будівельних робіт на Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку в с. Струмівка .

01.09.2017 року до УДАБІ у Волинській області подано повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт (вказане повідомлення зареєстровано 05.09.2017 року за № ВЛ 102172481717), відповідно до якого повідомлено про зміну даних у декларації про початок виконання будівельних робіт, зареєстрованій 28.12.2016 року за № ВЛ 083163630855, зокрема про те, що право на будівництво передано іншому замовникові - ОСОБА_3

З матеріалів справи вбачається, що належна позивачу АГНКС межує з земельною ділянкою, на якій здійснюється вищевказане будівництво багатоквартирного житлового будинку.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Відповідно до пунктів 2-4, 7, 8 частини першої статті 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності (далі - в редакції, чинній на момент видачі містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки № 144 від 10.10.2016 року) генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту; детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території; замовник - фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву; містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій; містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки (далі - містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.

За приписами частин першої - третьої статті 8 цього ж Закону планування територій здійснюється на державному, регіональному та місцевому рівнях відповідними органами виконавчої влади, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування. Планування та забудова земельних ділянок здійснюється їх власниками чи користувачами в установленому законодавством порядку. Рішення з питань планування та забудови територій приймаються сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами, районними, обласними радами, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями в межах визначених законом повноважень з урахуванням вимог містобудівної документації.

Як передбачено частиною першою статті 16 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Режим забудови територій, визначених для містобудівних потреб, встановлюється у генеральних планах населених пунктів, планах зонування та детальних планах територій частина перша статті 25 вказаного Закону).

Відповідно до статті 26 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності забудова територій здійснюється шляхом розміщення об'єктів будівництва. Суб'єкти містобудування зобов'язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об'єктів. Виконавчий орган сільської, селищної, міської ради вживає заходів щодо організації комплексної забудови територій відповідно до вимог цього Закону. Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації. Проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: 1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних; 2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; 3) затвердження проектної документації; 4) виконання підготовчих та будівельних робіт; 5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів; 6) реєстрація права власності на об'єкт містобудування.

Згідно з частинами другою - п'ятою статті 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів - районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта будівництва.

Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними спеціально уповноваженими органами містобудування та архітектури на безоплатній основі. Спеціально уповноважений орган містобудування та архітектури визначає відповідність намірів щодо забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні. Розгляд заяви і надання містобудівних умов та обмежень або прийняття рішення про відмову у їх наданні здійснюються спеціально уповноваженим органом містобудування та архітектури протягом семи робочих днів з дня реєстрації заяви.

Рішення про відмову у наданні містобудівних умов та обмежень приймається у разі невідповідності намірів щодо забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Отже, єдиною підставою для відмови у видачі містобудівних умов та обмежень є невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні.

Як вбачається із пунктів 3, 6 - 8 містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки № 144 від 10.10.2016 року, виданих Сектором містобудування та архітектури Луцької РДА, вказані містобудівні умови та обмеження видані за заявою ОСОБА_5 від 05.10.2016 року, на земельну ділянку площею 0,2833 га з цільовим призначенням для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, на підставі детального плану території. При цьому, до заяви від 05.10.2016 року ОСОБА_5 додав детальний план території під будівництво багатоквартирного житлового будинку в с. Струмівка, затверджений рішенням Підгайцівської сільської ради від 01.07.2016 року № 8/15.

Відповідно до частин першої - третьої статті 19 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції. Детальний план території за межами населених пунктів розробляється відповідно до схеми планування території (частини території) району та/або області з урахуванням державних і регіональних інтересів. На підставі та з урахуванням положень затвердженого детального плану території може розроблятися проект землеустрою щодо впорядкування цієї території для містобудівних потреб, який після його затвердження стає невід'ємною частиною детального плану території.

Згідно із частиною четвертою статті 19 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності детальний план території визначає: 1) принципи планувально-просторової організації забудови; 2) червоні лінії та лінії регулювання забудови; 3) функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами; 4) містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території; 5) потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування; 6) доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови; 7) черговість та обсяги інженерної підготовки території; 8) систему інженерних мереж; 9) порядок організації транспортного і пішохідного руху; 10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі; 11) межі прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об'єктів (у разі відсутності плану зонування території).

Як передбачено частиною восьмою статті 19 вказаного Закону, детальний план території у межах населеного пункту розглядається і затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання, а за відсутності затвердженого в установленому цим Законом порядку плану зонування території - відповідною сільською, селищною, міською радою.

Рішенням Підгайцівської сільської ради від 01.07.2016 року № 8/15 Про затвердження детального плану території затверджено детальний план території площею 0,2833 га для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку в с. Струмівка Луцького р-ну Волинської обл., з якого вбачається, що він розроблений відповідно до діючих норм, правил, інструкцій та державних стандартів і забезпечує безпечну експлуатацію споруд та будівель при дотриманні передбачених проектом заходів.

Відповідно до пунктів 5.5, 5.6 Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.1996 року № 173 (далі - Санітарні правила), розміри санітарно-захисних зон для промислових підприємств та інших об'єктів, що є джерелами виробничих шкідливостей, слід встановлювати відповідно до діючих санітарних норм їх розміщення при підтвердженні достатності розмірів цих зон за Методикой расчета концентраций в атмосферном воздухе вредных веществ, содержащихся в выбросах предприятий ОНД-86, розрахунками рівнів шуму та електромагнітних випромінювань з урахуванням реальної санітарної ситуації (фонового забруднення, особливостей рельєфу, метеоумов, рози вітрів та ін.), а також даних лабораторних досліджень щодо аналогічних діючих підприємств та об'єктів.

Основою для встановлення санітарно-захисних зон є санітарна класифікація підприємств, виробництв та об'єктів, що наведена у додатку № 4.

Згідно з Додатком № 4 Санітарних правил санітарно-захисна зона 100 м (клас IV) встановлена для АГНКС.

Разом з тим, пунктом 5.7 Санітарних правил передбачено, що розміри санітарно-захисної зони можуть бути зменшені, коли в результаті розрахунків та лабораторних досліджень, проведених для району розташування підприємств або іншого виробничого об'єкта, буде встановлено, що на межі житлової забудови та прирівняних до неї об'єктів концентрації шкідливих речовин у атмосферному повітрі, рівні шуму, вібрації, ультразвуку, електромагнітних та іонізуючих випромінювань, статичної електрики не перевищуватимуть гігієнічні нормативи.

Як вбачається з висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 28.05.2015 року № 05.03.02.-07/22536, долученого позивачем до матеріалів справи, лабораторними дослідженнями, проведеними для району розташування АГНКС ТзОВ Волинська нафтогазова компанія встановлено, що межі житлової забудови концентрації шкідливих речовин, рівень шуму відповідає вимогами санітарного законодавства.

Суд звертає увагу на те, що детальним планом території площею 0,2833 га для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку в с. Струмівка Луцького р-ну Волинської обл., затвердженим рішенням Підгайцівської сільської ради від 01.07.2016 року № 8/15, встановлено розміри в тому числі санітарно-захисної зони, яке станом на 26.10.2018 року позивачем не оскаржене та є чинним.

Враховуючи те, гр. ОСОБА_5 подав до Сектору містобудування та архітектури Луцької РДА заяву про видачу містобудівних умов та обмежень на будівництво нового багатоквартирного житлового будинку з необхідним пакетом документів, в тому числі детальний план території під будівництво багатоквартирного житлового будинку в с. Струмівка, затверджений рішенням Підгайцівської сільської ради від 01.07.2016 року № 8/15, яке станом на день розгляду даної справи в установленому законом порядку не скасоване та є чинним, при цьому, наміри забудови вказаної земельної ділянки відповідали містобудівній документації на місцевому рівні (вищевказаному детальному плану), тому суд приходить до висновку, що у відповідача-1 були відсутні правові підстави для відмови гр. ОСОБА_5 у видачі містобудівних умов та обмежень, з огляду на що позовна вимога про скасування містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки № 144 від 10.10.2016 року до задоволення не підлягає.

Відповідно до пункту 4 частини шостої статті 37 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності дозвіл на виконання будівельних робіт може бути анульовано органом державного архітектурно-будівельного контролю у разі скасування містобудівних умов та обмежень.

Оскільки при розгляді справи судом не було встановлено підстав для визнання протиправними містобудівних умов та обмежень, на підставі яких, в тому числі, була зареєстрована декларація про початок виконання будівельних робіт Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку в с. Струмівка від 28.12.2016 року № ВЛ №083163630855, відтак в цій частині позов також не підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 243 ч. 3, 246, 250 КАС України, на підставі Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю Волинська нафтогазова компанія (43000, місто Луцьк, вулиця Зв'язківців, 1, ідентифікаційний код 37067940) до Сектору містобудування та архітектури Луцької районної державної адміністрації (43000, місто Луцьк, вулиця Ковельська, 53), Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області (43000, місто Луцьк, вулиця Кременецька, 38) треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідачів ОСОБА_3 (43000, АДРЕСА_1), ОСОБА_5 (43000, АДРЕСА_2) про визнання протиправними та скасування рішень відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий-суддя О. О. Андрусенко

Повний текст рішення складено 09 листопада 2018 року.

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.11.2018
Оприлюднено12.11.2018
Номер документу77744730
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0340/1401/18

Постанова від 14.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 13.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Постанова від 29.05.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 29.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 20.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 26.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 19.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Рішення від 01.11.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Андрусенко Оксана Орестівна

Рішення від 01.11.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Андрусенко Оксана Орестівна

Постанова від 17.09.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні