Рішення
від 06.11.2018 по справі 813/559/18
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №813/559/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 листопада 2018 року

Львівський окружний адміністративний суд в складі :

головуючого - судді Кухар Н.А.

секретаря судового засідання Шавель М.М.

за участю:

представника позивача - Дармонук Р.М.

представника відповідача - Лешик Р.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Євроасфальт до Державної архітектурно-будівельної інспекції України про скасування постанов,-

в с т а н о в и в:

На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ТзОВ Євроасфальт (вул. Підзамче 36, м.Стрий, Львівська область, 82400) до Державної архітектурно-будівельної інспекції України (місцезнаходження: 01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки,26, код ЄДРПОУ 37471912) у якій просить скасувати постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності за № 7/66пз/1013-6/6200-17 від 25.10.2017 р., № 7/67пз/1013-6/6201-17 від 25.10.2017 року.

Ухвалою від 28 лютого 2018 року відкрито провадження у справі. У підготовчому засіданні проведено заміну відповідача на належного Державну архітектурно-будівельну інспекцію України.

Ухвалою від 07 травня 2018 року позовну заяву залишено без розгляду.

Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 17 липня 2018 року апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Євроасфальт задоволено, а ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 07 травня 2018 року про залишення позовної заяви без розгляду у справі № 813/559/18 - скасовано і направлено справу для продовження розгляду до суду першої інстанції.

Позовні вимоги мотивовані тим, що постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 25.10.2017 № 7/66пз/1013-6/6200-17 та від 25.10.2017 року 7/67пз/1013-6/6201-17, позивач вважає необґрунтованими та такими, що підлягають скасуванню. Вказують, на те, що позивач не вчиняв правопорушень, за які його притягають до адміністративної відповідальності, не влаштовував устаткування ДС-158 без затвердженої документації та без права на виконання будівельних робіт та інших правопорушень, оскільки згідно документів придбав дану установку, яка вже була змонтована на земельній ділянці, яку ним і закуплено. Вказує на порушення процесуального характеру при винесенні оскаржуваних постанов, а саме про те, що у постанови внесено виправлення щодо адреси позивача, перевірка проведена без повідомлення позивача та за відсутності представника.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі з підстав, наведених у позовній заяв, просив позов задоволити.

Відповідач подав до суду заперечення на позовну заяву, в якому просить відмовити у задоволенні позовних вимог, оскільки під час винесення спірних рішень відповідач діяв в межах повноважень та у спосіб, що передбачені чинним законодавством України.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечив, з підстав наведених у запереченні на адміністративний позов.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши та оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне.

Департаментом державної архітектурно - будівельної інспекції у Львівській області було прийнято наказ № 174П від 17.08.2017 року Про проведення позапланової перевірки .

На підставі наказу № 174-П було видано направлення для проведення позапланового заходу № 938/17пз та № 975/17-пз.

Головним інспектором будівельного нагляду Бошком І.Е., було складено акт за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб'єктами містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт № 975/17.

У ході перевірки відповідачем встановлено, що ТзОВ Євроасфальт на вул. Нижанківського,65 в м. Стрию Львівської області на приватній земельній ділянці (Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 08.02.2017 р. № 79828835, кадастровий номер 4611200000:01:003:0004; цільове призначення для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної машинобудівної та іншої промисловості, влаштував устаткування асфальтозмішувальне ДС - 158 (фото фіксація № 1, №2) Будівництво здійснювалось без затвердженої в установленому законодавством порядку проектної документації та без права на виконання будівельних робіт, а також на момент перевірки, здійснюється експлуатація устаткування асфальтозмішувального ДС- 158 без прийняття в експлуатацію закінченого будівництва об'єкту.

01.09.2017 року Департаментом державної архітектурно - будівельної інспекції у Львівській області прийнято рішення про зупинення експлуатації об'єкта № 8/5.

Департаментом ДАБІ у Львівській області позивачу видано припис № 8/52 від 01.09.2017, яким зобов'язано, в 60 - денний термін з дня отримання припису усунути зазначені порушення згідно вимог законодавства у містобудівній діяльності.

Стосовно ТзОВ Євроасвальт Департаментом ДАБІ у Львівській області складено протоколи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 8/10 від 01.09.2017, №8/9 від 01.09.2017 року та № № 8/50 від 01.09.2017.

Зі змісту зазначених протоколів вбачається, що відповідальність за встановлені правопорушення передбачена абз. 2, п. 3 ч.2 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності , абз. 3, п. 4 ч.2 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та ч.6 ст.96 КУпАП.

Розглянувши матеріали справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності: акт перевірки № 975/17, протоколи про правопорушення в сфері містобудівної діяльності від 01.09.2017 року № 8/10, №8/9, №8/50 Департаментом ДАБІ у Львівській області прийнято постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 25.10.2017 № 7/66пз/1013-6/6200-17, якою позивача визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого абз.2 п.3 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено штраф у розмірі 623080 грн., постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 25.10.2017 року 7/67пз/1013-6/6201-17, якою позивача визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого абз.3 п. 4 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено штраф у розмірі 623080 грн.

Не погоджуючись із прийнятими за результатами перевірки постановами про накладення штрафу від 25.10.2017 № 7/66пз/1013-6/6200-17 та від 25.10.2017 року 7/67пз/1013-6/6201-17 позивач звернувся з даним позовом до суду.

Щодо доводів позивача про те, що позапланова перевірки проводилася з порушенням порядку встановленого чинним законодавством України, без повідомлення адміністрації підприємства.

Спеціальними нормативно-правовими актами в даному випадку є Закону України Про архітектурну діяльність та Закон України Паро регулювання містобудівної діяльності .

Отже, правовідносини, що виникли між сторонами регулюються Закон України Про регулювання містобудівної діяльності №3038-VI від 17.02.2011 року, Закон України Про архітектурну діяльність №687-XIV.

Частиною 1 ст. 41 Закон України Про архітектурну діяльність , встановлено, що державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється на об'єктах будівництва у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 7 Закон України Про регулювання містобудівної діяльності , управління у сфері містобудівної діяльності здійснюється шляхом контролю за дотриманням законодавства у сфері містобудівної діяльності, вимог будівельних норм, державних стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об'єктів містобудування (далі - вихідні дані), проектної документації.

Проведення архітектурно-будівельного контролю регулюється "Порядком здійснення архітектурно-будівельного контролю", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011р. №553 (надалі - Порядок №553).

У відповідності до пп. 1, 2, 3 п. 2 Порядку №553 державний архітектурно-будівельний контроль відповідно до повноважень, визначених статтею 7 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", здійснюється такими органами державного архітектурно-будівельного контролю: виконавчими органами з питань державного архітектурно-будівельного контролю сільських, селищних, міських рад; структурними підрозділами з питань державного архітектурно-будівельного контролю Київської та Севастопольської міських держадміністрацій; Держархбудінспекцією.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється за дотриманням: 1) вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, проектної документації, будівельних норм, державних стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об'єктів містобудування, технічних умов, інших нормативних документів під час виконання підготовчих і будівельних робіт, архітектурних, інженерно-технічних і конструктивних рішень, застосування будівельної продукції; 2) порядку здійснення авторського і технічного нагляду, ведення загального та (або) спеціальних журналів обліку виконання робіт (далі - загальні та (або) спеціальні журнали), виконавчої документації, складення актів на виконані будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи; 3) інших вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, правилами та проектною документацією, щодо створення об'єкта будівництва. Державний архітектурно-будівельний контроль на об'єктах будівництва, що є власністю іноземних держав, міжнародних організацій, іноземних юридичних і фізичних осіб та розташовані на території України, здійснюється відповідно до цього Порядку. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється посадовими особами органів державного архітектурно-будівельного контролю відповідно до їх посадових інструкцій та функціональних повноважень.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом. (п.5 Порядку №553).

Пунктом 1 Порядку передбачено, що державний архітектурно-будівельний контроль відповідно до повноважень, визначених статтею 7 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", здійснюється такими органами державного архітектурно-будівельного контролю: виконавчими органами з питань державного архітектурно-будівельного контролю сільських, селищних, міських рад; структурними підрозділами з питань державного архітектурно-будівельного контролю Київської та Севастопольської міських держадміністрацій; Держархбудінспекцією.

Відповідно до пункту 5 Порядку визначено, що державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Згідно з пунктом 7 Порядку позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю. Підставами для проведення позапланової перевірки є, зокрема: звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб'єктом містобудування вимог містобудівного законодавства; вимога правоохоронних органів про проведення перевірки.

З матеріалів справи вбачається, що позапланову перевірку позивача проведено на підставі колективного звернення від жителів (а.с.75).

З огляду на викладене, судом встановлено, що позапланову перевірку проведено з підстав визначених п. 7 Порядку №553.

Пунктом 9 Порядку передбачено, що державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб'єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об'єкт будівництва.

З акту перевірки вбачається, що перевірку проведено у присутності представника позивача - ОСОБА_4

Представник позивача у позовній заяві зазначає, що ОСОБА_4, не є директором ТзОВ Євроасфальт , однак з таким твердженням суд не може погодитися, з огляду на наступне.

Згідно рішення № 5 застовників ТзОВ Євроасфальт від 12.07.2017 року було вирішено, прийняти ОСОБА_4 на посаду директора ТОВ Євроасфальта за сумісництвом, на час хвороби директора ТОВ Євроасвальт ОСОБА_5, з 14 липня 2017 року. (а.с. 80).

Наказом від 13 липня 2017 року № 22-к директор ТОВ Євроасфальт ОСОБА_4, приступив до виконання обов'язків директора ТОВ Євроасфальт . (а.с.81).

Крім того, матеріалами справи підтверджується, що лист від ТзОВ Євроасфальт від 12.09.2017 року, який був адресований директору Департаменту ДАБІ у Львівській області, скеровувався за підписом директора ТзОВ Євроасфальт ОСОБА_4 (а.с. 124). Щодо припинення повноважень директора ОСОБА_4 не повідомляв.

Щодо виявлених порушень, які зазначені у акті перевірки судом встановлено.

У акті перевірки відповідачем встановлено, що ТзОВ Євроасфальт на вул. Нижанківського,65 в м. Стрию Львівської області на приватній земельній ділянці (Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 08.02.2017 р. № 79828835, кадастровий номер 4611200000:01:003:0004; цільове призначення для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної машинобудівної та іншої промисловості, влаштував устаткування асфальтозмішувальне ДС - 158 (фото фіксація № 1, №2) Будівництво здійснювалось без затвердженої в установленому законодавством порядку проектної документації та без права на виконання будівельних робіт, а також на момент перевірки, здійснюється експлуатація устаткування асфальтозмішувального ДС- 158 без прийняття в експлуатацію закінченого будівництва об'єкту.

Позивач вказує на те, що не влаштовував устаткування ДС-158 без затвердженої документації та без права на виконання будівельних робіт та інших правопорушень, оскільки згідно документів придбав дану установку, яка вже була змонтована на земельній ділянці, яку ним і закуплено.

Проте з даним твердженням суд погодитися не може з наступних підстав.

ТзОВ Комунальник1 в особі директора Басістого А.Г., надалі Продавець з однієї сторони та ТзОВ Євроасфальт в особі директора Коваля Ярослава Євгенійовича, надалі Покупець , з другої сторони, будо укладено договір купівлі - продажу від 10.07.2015 року. Згідно предмету договору Продавець зобов'язується в порядку та на умовах визначених цим Договором продати Покупцю асфальтозмішувач ДС - 158 згідно специфікації, яка є невід ємною частиною цього Договору (далі - товар), а покупець зобов'язується в порядку та на умовах визначених цим Договором прийняти Товар та оплатити його. (а.с. 21).

Судом встановлено, що 17 грудня 2015 року Виконавчим комітетом Стрийської міської ради відділ архітектури та містобудування, було видано містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки, забудовнику ТОВ Євроасфальт , щодо об'єкту розташування асфальтозмішувальної установки ДС - 158 по вул. Нижанківського, 57 в м. Стрию Львівської області, що свідчить про наміри позивача розташувати асфальтозмішувальну установку ДС-158 по земельній ділянці по вул. Нижанківського, 57 в м. Стрию.

30.01.2017 року Стрийська міська рада, в особі заступника міського голови Стецика Ігоря Мироновича (Продавець) та ТзОВ Євроасфальт в особі директора ОСОБА_5 (Покупець) уклали договір купівлі - продажу земельної ділянки. Пунктом 1.1. Даного договору визначено, що за наслідком проведених земельних торгів у формі аукціону з продажу земельної ділянки (протокол № 23 від 30.01.2017 року), керуючись ст.ст. 124-128, 134-137 Земельного кодексу України, рішенням Стрийської міської ради від 13 вересня 2016 року № 211 Про затвердження звіту з експертної грошової оцінки земельної ділянки по вул. Нижанківського, яка виставляється на земельні торги та затвердження умов проведення продажу права власності на неї , Продавець продав, а Покупець придбав (купив) на земельних торгах у формі аукціону земельну ділянку, що наведена в п.1.2 цього Договору. Предметом продажу за даним Договором є земельна ділянка площею 0,42 га, місцезнаходження якої: Львівська область, м. Стрий, вул. Нижанківського, кадастровий номер 4611200000:01:003:0004, надалі - Земельна ділянка . Цільове призначення земельної ділянки: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Вид використання: для виробничих цілей. Згідно п.1.4. Будівлі та земельній ділянці відсутні.

Вищевказаними письмовими доказами повністю спростовуються пояснення позивача щодо того, що ним не встановлювалась асфальтозмішувальна установка ДС-158 по земельній ділянці по вул. Нижанківського, 57 в м. Стрию.

Крім того, суд зазначає, що рішення Стрийської міської ради від 23.03.2017 року надано новий поштово-адресний номер земельній ділянці площею 0,42 га, належній ТзОВ Євроасфальт .

П. 3.2 ДБН А.2.2-3:2014 встановлено, що будівництво - нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва.

Відповідно до 3.8 ДБН А.2.2-3:2014, комплекс (будова) - Сукупність будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об'єднаних цільовим призначенням, зведення яких здійснюється, як правило, за єдиною проектною документацією.

Згідно п. 3.11 ДБН А.2.2-3:2014 Нове будівництво, будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об'єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об'єктів незавершеного будівництва.

Так, відповідно до норм п.3.13 ДБН А.2.2-3:2014, визначено, що склад та зміст проектної документації на будівництво - Споруда - Штучно створений об'ємний, площинний або лінійний об'єкт, що має природні або штучні просторові межі, призначений для досягнення певних цілей.

Відповідно до п.3 ч.1 ст.34 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , замовник має право виконувати будівельні роботи після: видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля".

Згідно ч.1, 2 ст. 37 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об'єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", підключення об'єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Дозвіл на виконання будівельних робіт видається органами державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви.

За наявності дозволу на виконання будівельних робіт отримання замовником та генеральним підрядником чи підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) інших документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт та видалення зелених насаджень у межах будівельного майданчика не вимагається.

Судом з'ясовано, що позивач звертався до Департаменту ДАБІ у Львівській області у відповідності до статті 37 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності про видачу дозволу на виконання будівельних робіт на об'єкті будівництва нового об'єкту Будівництво асфальтозмішувальної установки ДС - 158 по вул. Нижанківського, 65 у м. Стрий, Львівської області, кадастровий номер земельної ділянки - 4611200000-01:003:0004р. Однак, 24 липня 2018 року Департаментом державної архітектурної - будівельної інспекції у Львівській області було відмовлено у видачі дозволу на виконання будівельних робі № ЛВ 132182121867 будівництво асфальтозмішувальної установки ДС - 158. (а.с.223-226).

Отже, підсумовуючи викладене, суд дійшов висновку, що позивач на момент проведення перевірки було здійснено виконання будівельних робіт без затвердженої в установленому законодавством порядку проектної документації та без права на виконання будівельних робіт, а також на момент перевірки, здійснюється експлуатація устаткування асфальтозмішувального ДС- 158 без прийняття в експлуатацію закінченого будівництва об'єкту.

Суд зазначає, що відповідачем неправомірно у оскаржувані постанови були внесені зміни щодо місцязнаходження позивача, однак, дане порушення не може бути окремою підставою для скасування оскаржуваних постанов.

З огляду на зазначене, підстави для скасування оскаржуваних постанов відсутні.

Згідно з ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до вимог статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Тобто, ці норми одночасно покладають обов'язок на сторін доводити суду обґрунтованість своїх тверджень або заперечень.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З огляду на зазначене та беручи до уваги достатній і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку, що викладені у позовній заяві доводи позивача є не обґрунтованими, а його вимоги такими, що не підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, відповідно до положень статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, суд приходить до висновку про відсутність правових підстав для стягнення на користь позивача судового збору за рахунок бюджетних асигнувань відповідача, у зв'язку з відмовою у задоволенні позовних вимог.

Керуючись ст. ст. 72, 77, 94, 241-246 КАС України, суд -

в и р і ш и в :

У задоволенні позову ТзОВ Євроасфальт (місцезнаходження: вул. Підзамче 36, м.Стрий, Львівська область, 82400, код ЄДРПОУ 36262023) до Державної архітектурно-будівельної інспекції України (місцезнаходження: 01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки,26, код ЄДРПОУ 37471912) про скасування постанов, - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржене за правилами, встановленими ст. 295 -297 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно, з урахуванням положень підп.15.5 п.15 розд. VII Перехідні положення цього Кодексу.

Повний текст рішення складено та підписано 12 листопада 2018 року.

Суддя Кухар Н.А.

Дата ухвалення рішення06.11.2018
Оприлюднено13.11.2018
Номер документу77760542
СудочинствоАдміністративне
Сутьскасування постанов

Судовий реєстр по справі —813/559/18

Ухвала від 14.03.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 31.01.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 10.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Постанова від 13.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 18.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 21.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 22.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Постанова від 12.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Постанова від 12.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 22.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні