Ухвала
від 07.11.2018 по справі 755/16150/18
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 755/16150/18

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

"07" листопада 2018 р. суддя Дніпровського районного суду м. КиєваКатющенко В.П. перевіривши виконання вимог ст.ст. 160, 161 КАС України за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Чернігівської митниці ДФС про визнання протиправною та скасування постанови від 21 липня 2016 року у справі про порушення митних правил № 0165/10200/16, -

В С Т А Н О В И В :

24 жовтня 2018 року до Дніпровського районного суду м. Києва надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Чернігівської митниці ДФС про визнання протиправною та скасування постанови від 21 липня 2016 року у справі про порушення митних правил № 0165/10200/16. 06 листопада 2018 року вказану позовну заяву було передано в провадження судді Катющенко В.П. в порядку визначеному ст. 18 КАС України.

Статтею 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 Кодексу адміністративного судочинстваУкраїни, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Згідно ч. 1 ст. 25 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративні справи з приводу оскарження індивідуальних актів, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об'єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, визначених цим Кодексом. Якщо така особа не має місця проживання (перебування) в Україні, тоді справу вирішує адміністративний суд за місцезнаходженням відповідача.

В той же час, як вбачається з поданої позовної заяви, позивачем вказано адресу місцезнаходження відповідача, як: м. Київ, пр-т Перемоги, буд. 6, що територіально не відноситься до Дніпровського району м. Києва, а власне місце проживання визначено, як: АДРЕСА_1, що територіально відноситься до Дніпровського району м. Києва. При цьому, до матеріалів позовної заяви не було надано належних підтверджуючих відомостей щодо підтвердження зареєстрованого місця проживання позивача саме за адресою, визначеною у позовній заяві, а наданий суду витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, датований станом на 21 грудня 2016 року, що не являється належним підтвердженням зареєстрованого місця проживання позивача за адресою: АДРЕСА_1 станом на день подання даного позову до суду.

Відповідно до ч. 2 ст. 286 КАС України, позовну заяву щодо оскарження рішень суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності може бути подано протягом десяти днів з дня ухвалення відповідного рішення (постанови), а щодо рішень (постанов) по справі про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, у тому числі зафіксовані в автоматичному режимі, - протягом десяти днів з дня вручення такого рішення (постанови).

Частиною 1 ст. 123 КАС України визначено, що у разі подання особою позову після закінчення строків, установлених законом, без заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані судом неповажними, позов залишається без руху. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду з заявою про поновлення строку звернення до адміністративного суду або вказати іншіпідстави для поновлення строку.

Як вбачається із заявлених позовних вимог, позивач просить суд: визнати протиправною та скасувати повністю постанову від 21 липня 2016 року у справі про порушення митних правил № 0165/10200/16, якою його обуло визнано виним у вчиненні правопорушення за статтею 485 Митного кодексу України і накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 1 403 584 гривень 17 копійок.

У своїй позовній заяві позивач зазначає, що йому стало відомо про оскаржувану постанову лише в результаті отримання листа Чернігівської митниці ДФС від 21 серпня 2018 року, отриманого у відповідь на адвокатський запит.

В той же час, матеріали поданої позовної заяви не містять відомостей в підтвердження поважності причин пропущення строку для звернення до суду з позовом про оскарження ланої постанови. У зв'язку з наведеним, судом не може бути вирішено питання про поважність пропущення строку звернення до суду з даним адміністративним позовом, за наведеними позивачем у позові підставами.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

За таких обставин, суд приходить до висновку, про необхідність залишення позовної заяви без руху та надати строк позивачу для усунення зазначених в ухвалі недоліків.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 2, 5, 25, 169, 286 КАС України, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Чернігівської митниці ДФС про визнання протиправною та скасування постанови від 21 липня 2016 року у справі про порушення митних правил № 0165/10200/16, залишити без руху.

Надати можливість позивачу виправити недоліки в строк не більше ніж десять днів з дня отримання позивачем ухвали, про що у вказаний термін надати суду документальні підтвердження.

Попередити, що у випадку не виконання вимог цієї ухвали, позовна заява буде вважатися неподаною та підлягає поверненню.

Суддя:

СудДніпровський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення07.11.2018
Оприлюднено20.11.2018
Номер документу77939434
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —755/16150/18

Постанова від 14.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 05.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 05.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 23.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Рішення від 22.12.2018

Адміністративне

Дніпровський районний суд міста Києва

Катющенко В. П.

Ухвала від 06.12.2018

Адміністративне

Дніпровський районний суд міста Києва

Катющенко В. П.

Ухвала від 07.11.2018

Адміністративне

Дніпровський районний суд міста Києва

Катющенко В. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні