Рішення
від 19.11.2018 по справі 1540/4674/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 1540/4674/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 листопада 2018 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Танцюри К.О.,

за участю секретаря Кущ М.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Одесі справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СМУ-22" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "СМУ-22" звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення №554539/31622182 від 11.01.2018р. про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 08.12.2017р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, зобов'язання зареєструвати податкову накладну №7 від 08.12.2017р. в Єдиному реєстрі податкових накладних в день подання такої накладної.

В обґрунтування позовних вимог позивач в позовній заяві зазначив, що за результатами господарської операції по виконанню підрядних робіт та відповідно до приписів п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ СМУ-22 було складено податкову накладнуза №7 від 08.12.2017р. та направлено через систему обміну електронними документами 28.12.2017р. для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та згідно отриманої квитанції від 29.12.2017р. податкову накладну прийнято, реєстраційний номер №9281172094, але реєстрацію зупинено. Позивач пояснив, що на виконання п.п. 201.16.2 п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України на адресу ДФС товариством було подано повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено від 08.01.2018р. №8 та копії документів про підтвердження реальності здійснення операції по відмовленій ПН/РК, копії договорів, первинних документів, однак комісією ДФСУ було прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної за №554539/31622182 від 11.01.2018р. Позивач вважає, що Державною фіскальною службою України безпідставно прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 08.12.2017р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, оскільки позивачем було надано відповідачу 08.01.2018р. первинні документи, які посвідчують виконання підрядних робіт по договору субпідряду 28/10/СТ від 28 жовтня 2016 року, а тому у позивача станом на дату складання податкової накладної № 7 від 08.12.2017р. виникли податкові зобов'язань з постачання товарів/послуг за правилом першої події відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України - з дати зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а отже, були підстави для складання такої податкової накладної. Позивач вважає, що виконав вимоги законодавства та надав для розблокування податкової накладної всі документи для підтвердження здійснення господарської операції, за якою ним подана на реєстрацію податкова накладна № 7 від 08.12.2017р., а тому позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Представник позивача, посилаючись на обґрунтування викладені у позовній заяві, просив суд задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Ухвалою суду від 17.09.2018р. відкрито провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження.

Представник відповідача заперечував проти задоволення позовних вимог ТОВ"СМУ-22", з підстав викладених у відзиві на позовну заяву, зазначивши що з урахуванням фактичних обставин справи, позивачем після отримання квитанцій про зупинення реєстрації податкової накладної було відправлено засобами електронного зв'язку повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК. ДФС України звертає увагу суду на недотримання ТОВ "СМУ-22" п.п.1 п. 6 Критеріїв затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017р. №567, позивачем не надано до податкових накладних - розрахункові документи, а саме, платіжні доручення, а лише загальну виписку банку по всім операціям, однак жодного платіжного доручення позивачем надано не було. Таким чином, на думку представника відповідача, рішення комісій ДФС України із посиланням на підставу - надання платнику податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування є обгрунтованими.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.

Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань до видів діяльності ТОВ "СМУ-22" відносяться: Код КВЕД 28.92 Виробництво машин і устатковання для добувної промисловості та будівництва; Код КВЕД 30.11 Будування суден і плавучих конструкцій; Код КВЕД 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у.; Код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; Код КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; Код КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель (основний); Код КВЕД 42.11 Будівництво доріг і автострад; Код КВЕД 42.13 Будівництво мостів і тунелів; Код КВЕД 42.21 Будівництво трубопроводів

28.12.2017р. ТОВ "СМУ-22" направило на реєстрацію до Єдиного державного реєстру податкових накладних податкову накладну №7 від 08.12.2017р. (а.с.25).

За результатами обробки податкової накладної №7 від 08.12.2017р. ДФС України було зупинено реєстрацію податкової накладної відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодксу України та зазначено, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017р. №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:42.11 &?а;%REFINE%&?т;. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до п. "в" п.п. 201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017р. №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена п.4 цього наказу (а.с.25).

08.01.2018р., ТОВ "СМУ-22" направило до контролюючого органу Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення опрерацій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена пояснення та копії документів, а саме: договір субпідряду 28/10/СТ від 28.10.2016р.; акт виконаних робіт (на суму блокування ПН); договір підряду 02/10 від 02.10.2017р.; акт здавання-приймання виконаних будівельних робіт; оборотно-сальдова відомість №361 за грудень 2017 року; оборотно-сальдова відомість №6811 за серпень 2017 року; оборотно-сальдова відомість №643.2; оборотно-сальдовая відомість №631; виписки банку про проплатам від ТОВ РОСТДОРСТРОЙ , згідно данного договору за серпень та грудень 2017 року; штатний розклад на 01 січня 2018 року; відомість основних засобів та інструментів, які знаходяться на балансі підприємства; видаткові накладні на паливо та виписка банку про проплату, видаткові накладні на матеріали, та виписка банку (а.с. 26-27, 81).

Так, згідно пояснень ТОВ СМУ-22 робота за договором субпідряду 28/10/СТ від 28 жовтня 2016 року, була виконана власними силами відповідних працівників фірми, згідно штатного розкладу за договором підряду. У листопаді 2016 року, була проведена зустрічна звірка у ТОВ СМУ-22 , для документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків з ТОВ РОСТДОРСТРОЙ , для з'ясування реальності та повноти відображення операцій та розрахунків в обліку управління капітального будівництва Одеської міської ради за період з 01.01.2015р. по 31.08.2016р. Державною аудиторською службою України, південний офіс ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ. Довідка № 06- 12/35-3 від 09.11.2016 з позитивним висновком. Також зазначено, що один з видів діяльності підприємства ТОВ СМУ-22 - 42.11.

Рішенням комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №554539/31622182 від 11.01.2018р. відмовлено ТОВ СМУ-22 у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №7 від 08.12.2017р., у зв'язку з тим, що "платником податку надано копії документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію ПН" (а.с.28-29).

Відповідно до п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з п.201.2. ст.201 Податкового кодексу України форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Пунктом 201.10. ст.201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначений Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України

від 29.12.2010р. №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України

від 26 квітня 2017 р. №341), пунктом 5 якого встановлено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200 1.3, 200 1.9 статті 200 1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Кодексу, а також з урахуванням Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній / розрахунку коригування.

Пунктами 12,13,14 Порядку №1246 визначено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу;наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200 1.3 і 200 1.9 статті 200 1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція). Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

Відповідно до п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної / розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Підпунктом 201.16.1. п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування;б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування;в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Підпунктами 201.16.2, 201.16.3 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України передбачено, що письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/ розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Як вбачається з матеріалів справи, між ТОВ СМУ-22 та ТОВ РОСТДОРСТРОЙ було укладено договір субпідряду №28/10/СТ від 28.10.2016р., предметом якого відповідно до п.п.1.1 п.1 є те, що субпідрядник зобов'язується власними силами виконати роботи по влаштуванню каналізаційних колодязів КК18-КК47 і збірних залізобетонних колодязів Ш1м з підключенням випусків до збірного госпфекального колектору Ш400мм в межах капітального ремонту вул. Толбухіна в м.Одесі, а підрядник зобов'язується прийняти та сплатити виконання робіт у відповідності до умов вказаного договору (а.с.30-34).

29.11.2016р. між ТОВ СМУ-22 та ТОВ РОСТДОРСТРОЙ укладено додаткову угоду №1 до договору субпідряду №28/10/СТ від 28.10.2016р.(а.с.35).

29.12.2016р. між ТОВ СМУ-22 та ТОВ РОСТДОРСТРОЙ укладено додаткову угоду №2 до договору субпідряду №28/10/СТ від 28.10.2016р.(а.с.36).

Разом з тим, 02.10.2017р. між ТОВ СМУ-22 та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 укладено договір підряду №02/10 від 02.10.2017р., відповідно до якого замовник доручає, а підрядник бере на себе зобов'язання виконати роботи зі своїми матеріалами - Капітальний ремонт госпфекального колектору (а.с.77-78).

Так, підставою для зупинення реєстрації податкової накладної №7 від 08.12.2017р. ДФС України складеної та відправленої на реєстрацію ТОВ СМУ-22 за результатами здійснених на замовлення ТОВ РОСТДОРСТРОЙ робіт субпідряду стало виявлення невідповідності обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:42.11 &?к;%REFINE%&gc;. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до п. "в" п.п. 201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017р. №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена п.4 цього наказу.

На виконання зазначеної вимоги ДФС України ТОВ СМУ-22 було надано до податкового органу: договір субпідряду 28/10/СТ від 28.10.2016р. з додатковими договорами (а.с.30-36); договір підряду від 02.10.2017р. №02/10 укладеного між ТОВ СМУ-22 та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1.(а.с. 77-88), акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2017 року (38-41, 43-47); оборотно-сальдова відомість №361 за грудень 2017 року (а.с.48); оборотно-сальдова відомість №6811 за серпень 2017 року (49); оборотно-сальдова відомість №643.2 (а.с.50); оборотно-сальдовая відомість №631 (а.с.51-52); виписки банку щодо проплат від ТОВ РОСТДОРСТРОЙ , згідно данного договору за серпень та грудень 2017 року (а.с.53-56); штатний розклад на 01 січня 2018 року (а.с.57-58); відомість основних засобів та інструментів, які знаходяться на балансі підприємства (а.с.59-60); видаткові накладні на паливо (а.с.61,70,71,74), видаткові накладні на матеріали та виписки банку (64, 67, 52-56).

За нормами Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" №996-ХІУ від 16.07.1999р. бухгалтерський та податковий облік базується на даних первинних документів, які підтверджують здійснення господарських операцій. Згідно визначення, яке наведено у статті 1 Закону України №996-ХІУ, первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

У статті 9 даного Закону зазначено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Дотримання наведених вимог дає можливість підтвердити виконання договору.

Разом з тим, в підтвердження реальності здійснення господарських операцій за вказаною податковою накладною №7 від 08.12.2017р. позивачем надано укладений між ТОВ СМУ-22 та ТОВ РОСТДОРСТРОЙ договір субпідряду №28/10/СТ від 28.10.2016р. та первинні документи (акт здавання -приймання виконаних будівельних робіт; оборотно-сальдові відомості, виписки банку про проплатам від ТОВ РОСТДОРСТРОЙ , штатний розклад, відомість основних засобів та інструментів, які знаходяться на балансі підприємства; видаткові накладні на паливо та виписка банку про проплату, видаткові накладні на матеріали, та виписка банку).

Як вбачається із повідомлення позивача щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої зупинена від 08.01.2018р. товариство пояснило, що робота за договором субпідряду 28/10/СТ від 28.10.2016р. була виконана власними силами відповідних працівників фірми, згідно штатного розгляду та що товариство зверталось до договору підряду.

Суд зазначає, що ДФС України, посилаючись у оскаржуваному рішенні від 11.01.2018р. про відмову у реєстрації податкової накладної на те, що "платником податку надано копії документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію ПН", не зазначив, які саме документи складені з порушенням законодавства та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Натомість, ТОВ СМУ-22 на спростування обставин, зазначених у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної №7 від 08.12.2017р. щодо невідповідності обсягів постачання обсягам придбання по товарах, надав відповідні пояснення щодо виконання власними силами робіт за договором субпідряду 28/10/СТ від 28.10.2016р., з відповідними первинними документами.

Разом з тим, у відзиві на позовну заяву представник ДФС України зазначив, що

позивачем не надано до податкової накладної - розрахункові документи, а саме платіжні доручення, а лише загальну виписку банку по всім операціям. При цьому, суд наголошує, шо ТОВ СМУ -22 є виконавцем робіт та відповідно на його рахунки здійснювалась сплата за надані послуги ТОВ РОСТДОРСТРОЙ , що спростовує пояснення представника ДФС України про необхідність наявності у ТОВ СМУ-22 платіжних доручень, а тому належним доказом отримання коштів в якості опалати за надані послуги є виписка по рахунку отримувача коштів.

При цьому будь-яких інших пояснень відповідача щодо того які саме документи не надані позивачем до податкового органу, які були б достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію відповідної податкової накладної, суду надано не було.

Враховуючи викладене та надані на пропозицію ДФС України позивачем пояснення та відповідні первинні документи, суд приходить до висновку про необгрунтованість прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладноїв Єдиному реєстрі податкових накладаних №554539/31622182 від 11.01.2018р. та наявності підстав для його скасування.

У зв'язку з тим, що суд прийшов до висновку про протиправність прийняття рішення комісії Державної фіскальної служби України №554539/31622182 від 11.01.2018р. про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 08.12.2017р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану ТОВ СМУ-22 , суд вважає за необхідне зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №7 від 08.12.2017р. в Єдиному реєстрі податкових накладних в день подання такої накладної

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, суд вважає, що адміністративний позов ТОВ СМУ-22 підлягає задоволенню.

Частиною 3 ст. 139 КАС України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з платіжного доручення №106 від 10.09.2018р., позивачем сплачено судовий збір за подання вказаного адміністративного позову у розмірі 1762,00грн.

Враховуючи те, що суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю СМУ-22 , суд приходить до висновку про наявність підстав для стягнення з Державної фіскальної служби України на користь позивача 1762,00 грн. сплаченого судового збору.

Керуючись ст.ст. 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "СМУ-22" -задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, №554539/31622182 від 11.01.2018р. про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 08.12.2017р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "СМУ-22" податкову накладну №7 від 08.12.2017р. в Єдиному реєстрі податкових накладних в день подання такої накладної.

Стягнути з Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197, м.Київ, Львівська площа,8) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "СМУ-22" (код ЄДРПОУ 31622182, м.Одеса, вул. Мечникова 22) сплачений судовий збір у сумі 1762,00грн.(одна тисяча сімсот шістдесят дві гривні).

Рішення набирає законної сили згідно ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 293, 295 та п. 15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя К.О. Танцюра

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.11.2018
Оприлюднено22.11.2018
Номер документу77991075
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1540/4674/18

Ухвала від 24.09.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 19.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 19.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 13.05.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 01.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 26.02.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 28.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Ухвала від 22.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бойко А.В.

Рішення від 19.11.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 17.09.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні