ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
"22" листопада 2018 р. справа № 0940/2222/18
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Чуприна О.В., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1, ОСОБА_2 до Галицької районної державної адміністрації Івано-Франківської області, Галицької районної ради Івано-Франківської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору: ОСОБА_3, Громадська організація "Галич Майдан", Громадська рада при Галицькій районній державній адміністрації, Трудовий колектив Галицької центральної районної лікарні в особі профспілкового комітету Галицької центральної районної лікарні, про визнання протиправним та скасування Протоколу №3 засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади головного лікаря комунального закладу "Галицька центральна районна лікарня" від 22.10.2018, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1, ОСОБА_2 20.11.2018 звернулися в суд із вказаним адміністративним позовом.
Пунктом 3 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
З'ясовуючи відповідність адміністративного позову вимогам, визначених Кодексом адміністративного судочинства України, необхідно вказати, що за змістом пункту 2 частини 5 статті 160 коментованого Кодексу у позовній заяві, серед іншого, зазначаються: у відношенні до сторін та інших учасників справи - ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України), реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв'язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти (пункт 2); зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів (пункт 4).
Вивчення змісту позовної заяви свідчить, що ОСОБА_1 і ОСОБА_2 не дотримали обов'язкових вимог до змісту адміністративного позову, а саме не зазначили:
- ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України - Галицької районної державної адміністрації Івано-Франківської області та Галицької районної ради Івано-Франківської області (відповідачів), а також Громадської організації "Галич Майдан", Громадської ради при Галицькій районній державній адміністрації і Трудового колективу Галицької центральної районної лікарні в особі профспілкового комітету Галицької центральної районної лікарні (інші учасники справи);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків за його наявності або номер і серія паспорта ОСОБА_3 (третьої особи);
- відомі номери засобів зв'язку третіх осіб ОСОБА_3, Громадської ради при Галицькій районній державній адміністрації, профспілкового комітету Галицької центральної районної лікарні.
Визначаючи двох відповідачів, позивачі не вказали зміст позовних вимог щодо кожного із таких відповідачів.
Окрім того, як слідує із змісту позовної заяви, позивачами визначено у розгляді даної адміністративної справи наступних третіх осіб: ОСОБА_3, Громадська організація "Галич Майдан", Громадська рада при Галицькій районній державній адміністрації, Трудовий колектив Галицької центральної районної лікарні в особі профспілкового комітету Галицької центральної районної лікарні.
За змістом частини 2 статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору.
В силу вимог частини 4 статті 49 коментованого Кодексу у заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі.
Суд зазначає, що позивачами у позовній заяві не вказано на якій стороні (позивача чи відповідача) належить залучити третіх осіб без самостійних вимог щодо предмету спору: ОСОБА_3, Громадську організацію "Галич Майдан", Громадську раду при Галицькій районній державній адміністрації, Трудовий колектив Галицької центральної районної лікарні в особі профспілкового комітету Галицької центральної районної лікарні, а також не наведено жодного обґрунтування, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі та яким чином судове рішення у даній адміністративній справі може вплинути на права та обов'язки вказаних осіб.
Зважаючи на вказане, позовну заяву подано без додержання вимог пунктів 2, 4 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України.
За приписами частин 1, 2 статті 169 Кодексу суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
У зв'язку із викладеним, відповідно до частин 1, 2 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України позовну заяву слід залишити без руху та надати позивачу строк, достатній для усунення недоліків шляхом приведення у відповідність адміністративного позову до вимог, встановлених частиною 4 статті 49, пунктами 2, 4 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України.
На підставі наведеного, керуючись статтями 160, 161, 171, частинами 1, 2 статті 169 та статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
У Х В А Л И В:
1. Позовну заяву ОСОБА_1, ОСОБА_2 до Галицької районної державної адміністрації Івано-Франківської області, Галицької районної ради Івано-Франківської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору: ОСОБА_3, Громадська організація "Галич Майдан", Громадська рада при Галицькій районній державній адміністрації, Трудовий колектив Галицької центральної районної лікарні в особі профспілкового комітету Галицької центральної районної лікарні, про визнання протиправним та скасування Протоколу №3 засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади головного лікаря комунального закладу "Галицька центральна районна лікарня" від 22.10.2018, - залишити без руху.
2. Встановити позивачу з дня вручення цієї ухвали семиденний строк для усунення вказаних в описовій частині ухвали недоліків шляхом приведення у відповідність адміністративного позову до вимог, встановлених частиною 4 статті 49, пунктами 2, 4 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України:
2.1. Необхідно вказати у позовній заяві:
- ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України - Галицької районної державної адміністрації Івано-Франківської області та Галицької районної ради Івано-Франківської області (відповідачів), а також Громадської організації "Галич Майдан", Громадської ради при Галицькій районній державній адміністрації і Трудового колективу Галицької центральної районної лікарні в особі профспілкового комітету Галицької центральної районної лікарні (інші учасники справи);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків за його наявності або номер і серія паспорта ОСОБА_3 (третьої особи);
- відомі номери засобів зв'язку третіх осіб ОСОБА_3, Громадської ради при Галицькій районній державній адміністрації, профспілкового комітету Галицької центральної районної лікарні;
- визначити, на якій стороні (позивача чи відповідача) виступають треті особи без самостійних вимог щодо предмету спору: ОСОБА_3, Громадська організація "Галич Майдан", Громадська рада при Галицькій районній державній адміністрації, Трудовий колектив Галицької центральної районної лікарні в особі профспілкового комітету Галицької центральної районної лікарні;
- письмове обґрунтування щодо підстав залучення до участі у справі визначених позивачами у позовній заяві третіх осіб, та зазначити, яким чином судове рішення у даній адміністративній справі може вплинути на їхні права та обов'язки;
- визначити зміст позовних вимог щодо кожного із таких відповідачів.
Роз'яснити, що в разі не усунення недоліків у вище зазначений строк позовна заява буде повернена позивачу.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню.
Суддя Чуприна О.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.11.2018 |
Оприлюднено | 23.11.2018 |
Номер документу | 78020505 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шинкар Тетяна Ігорівна
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Чуприна О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні