Справа №216/4797/17
провадження №1-кс/216/5284/18
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А І Н И
17 листопада 2018 року м. Кривий Ріг
Слідчий суддя Центрально-Міського районного суду м.Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1 , за участю:
секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши клопотання слідчого слідчого відділу Криворізького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів по матеріалам досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №1201040230001412 від 10 серпня 2017 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, -
в с т а н о в и в:
У провадженні слідчого відділу Криворізького відділу поліції Головного управління національної поліції в Дніпропетровській області перебуває кримінальне провадження №1201040230001412 від 10 серпня 2017 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Під час досудового розслідування було встановлено, що 09.08.2017 року до Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області надійшли матеріали з УЗЕ в Дніпропетровській області ДЗЕ Національної поліції України стосовно посадових осіб КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які вступивши в злочину змову з посадовими особами підконтрольних підприємств зловживаючи службовим становищем здійснювали розкрадання бюджетних коштів.
Так, 03.05.17 до громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_2 » звернулась громадський діяч ОСОБА_4 , яка повідомила про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Так, під час проведення досудового розслідування посадовими особами КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) було укладено ряд договорів з іншими підприємствами на виконання капітальних ремонтних робіт у комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 з одним цільовим призначенням (притулок для утримання безпритульних тварин) у Довгинцівському районі м. Кривий Ріг, а саме: договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) №185 від 05.12.2016 року на суму 315523,20 гривень, договору № 48-1 від 06.04.2017 року на суму 987919,20 гривень, договору №48 від 19.04.2017 року на суму 1332734,40 гривень, договору № 65 від 26.04.2017 року на суму 937983,60 гривень, договору № 66 від 26.04.2017 року на суму 997730,40 гривень, договору № 94 від 16.06.2017 року на суму 522765,60 гривень; договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 )№ 68-1від 27.04.2017року насуму 387343,20гривень,№ 68від 27.04.2017року насуму 890983,20гривень;договору зКП « ІНФОРМАЦІЯ_5 »(ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) № 171 від 30.11.2016 року на суму 494090,02 гривень; договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 )№ 179від 15.06.2017року насуму 1449343,94гривень,договору №178від 22.11.2016року насуму 671766,96гривень;договору зТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »(ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) № 180 від 29.11.2016 року на суму 1112868,12 гривень.
Станом на 11.08.17 згідно руху коштів по єдиному казначейському рахунку (e-data) службові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) по вищевказаним угодам перерахували на TOB « ІНФОРМАЦІЯ_8 » 2372 476 грн.
Відповідно до п. 28 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом.
Абзацом 2 частини першої статті 2 Закону визначено, що цей закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт -1,5 мільйона гривень.
Згідно з частиною 7 статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом та укладання договорів, які передбачають оплату замовником Товарів, робіт та послуг до/без проведення процедури, визначених цим Законом. Замовник не має право ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів, або застосування цього Закону.
Частина 3 статті 36 Закону забороняє укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт послуг до/без проведення процедур закупівель.
Окрім того, частина 5 статті 2 Закону передбачає, що навіть у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов`язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Тому є підстави вважати, що службові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ігноруючи норми законодавства щодо проведення публічних закупівель, уклали ряд договорів, а саме: договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » №185 від 05.12.2016 року на суму 315523,20 гривень, договору № 48-1 від 06.04.2017 року на суму 987919,20 гривень, договору №48 від 19.04.2017 року на суму 1332734,40 гривень, договору № 65 від 26.04.2017 року на суму 937983,60 гривень, договору № 66 від 26.04.2017 року на суму 997730,40 гривень, договору № 94 від 16.06.2017 року на суму 522765,60 гривень; договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 )№ 68-1від 27.04.2017року насуму 387343,20гривень,№ 68від 27.04.2017року насуму 890983,20гривень;договору зКП « ІНФОРМАЦІЯ_5 »(ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) № 171 від 30.11.2016 року на суму 494090,02 гривень; договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 )№ 179від 15.06.2017року насуму 1449343,94гривень,договору №178від 22.11.2016року насуму 671766,96гривень;договору зТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »(ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) № 180 від 29.11.2016 року на суму 1112868,12 гривень.
02.05.2018 року слідчим СВ Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 призначено судову будівельно-технічну експертизу, виконання якої доручено ІНФОРМАЦІЯ_9 .
Так, на вирішення експертизи поставлені наступні питання:- Чи відповідають виконані будівельні роботи, згідно договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) №185 від 05.12.2016 року на суму 315 523,20 гривень, договору № 48-1 від 06.04.2017 року на суму 987 919,20 гривень, договору №48 від 19.04.2017 року на суму 1 332 734,40 гривень, договору № 65 від 26.04.2017 року на суму 937 983,60 гривень, договору № 66 від 26.04.2017 року на суму 997 730,40 гривень, договору № 94 від 16.06.2017 року на суму 522 765,60 гривень; договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) № 68-1 від 27.04.2017 року на суму 387 343,20 гривень, № 68 від 27.04.2017 року на суму 890 983, 20 гривень; договору з КП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) № 171 від ЗОЛ 1.2016 року на суму 494 090,02 гривень; договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) № 179 від 15.06.2017 року на суму 1 449 343,94 гривень, договору № 178 від 22.11.2016 року на суму 671 766,96 гривень; договору з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) № 180 від 29.11.2016 року на суму 1 112 868,12 гривень, актам прийому виконаних будівельних робіт, проектній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва? Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності? - Яка вартість фактично виконаних робіт з капітального ремонту у комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 , згідно договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) №185 від 05.12.2016 року на суму 315 523,20 гривень, договору № 48-1 від 06.04.2017 року на суму 987 919,20 гривень, договору №48 від 19.04.2017 року на суму 1 332 734,40 гривень, договору № 65 від 26.04.2017 року на суму 937 983,60 гривень, договору № 66 від 26.04.2017 року на суму 997 730,40 гривень, договору № 94 від 16.06.2017 року на суму 522 765,60 гривень; договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) № 68-1 від 27.04.2017 року на суму 387 343,20 гривень, № 68 від 27.04.2017 року на суму 890 983, 20 гривень; договору з КП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) № 171 від 30.11.2016 року на суму 494 090,02 гривень; договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) № 179 від 15.06.2017 року на суму 1 449 343,94 гривень, договору № 178 від 22.11.2016 року на суму 671 766,96 гривень; договору з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) № 180 від 29.11.2016 року на суму 1 112 868,12 гривень? - Якою є різниця між фактичною вартістю виконаних робіт з капітального ремонту у комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 , згідно договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) №185 від 05.12.2016 року на суму 315 523,20 гривень, договору № 48-1 від 06.04.2017 року на суму 987 919,20 гривень, договору №48 від 19.04.2017 року на суму 1 332 734,40 гривень, договору № 65 від 26.04.2017 року на суму 937 983,60 гривень, договору № 66 від 26.04.2017 року на суму 997 730,40 гривень, договору № 94 від 16.06.2017 року на суму 522 765,60 гривень; договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) № 68-1 від 27.04.2017 року на суму 387 343,20 гривень, № 68 від 27.04.2017 року на суму 890 983, 2С гривень; договору з КП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) № 171 від 30.11.2016 року на суму 494 090,02 гривень; договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) № 179 від 15.06.2017 року на суму 1 449 343,94 гривень, договору № 178 від 22.11.2016 року на суму 671 766,96 гривень; договору з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) № 180 від 29.11.2016 року на суму 1 112 868,12 гривень?
В подальшому при виконанні вищевказаної судової будівельно-технічної експертизи від судових експертів надійшли клопотання щодо надання додаткових матеріалів та документів для проведення експертизи.
13.11.2018до Центрально-Міськогорайонного судум.Кривого РогуДніпропетровської області надійшло клопотання слідчого СВ Криворізького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю вилучення їх належно завірених копій, які перебувають у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яке зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 , а саме:
-У разі наявності додаткові угоди до договору №185 від 05.12.2016 укладених між замовником КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » щодо виконання робіт з капітального ремонту у комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (з цільовим призначенням: притулок для утримання безпритульних тварин);
-Всі стадії проекту на роботи які підлягають дослідженню;
-Висновок комплексної державної експертизи проектної документації;
-Акти приймання виконаних підрядних робіт з розрахунком одиничної вартості;
-Акти приймання виконаних підрядних робіт в електронній версії ІМР, ІМ8, ІМБ;
-Усю виконавчу документацію яку слід вести на будівництві під час виконання будівельних робіт відповідно до вимог ДБН (акти проміжного приймання окремих робіт; матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду та іншу документацію);
-Акти контрольних обмірів робіт які підлягають дослідженню.
-У разі наявності додаткові угоди до договорів укладених між замовником КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та підрядниками щодо виконання робіт з капітального ремонту у комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (з цільовим призначенням: притулок для утримання безпритульних тварин) та додаткові угоди до них.
-Дефектні Акти;
-Всі стадії проекту на роботи які підлягають дослідженню;
-Висновок комплексної державної експертизи проектної документації;
-Акти приймання виконаних підрядних робіт з розрахунком одиничної вартості;
-Підсумкові відомості ресурсів до Актів приймання виконаних підрядних робіт.
-Акти приймання виконаних підрядних робіт в електронній версії ІМР, ІМS, IMD.
-Загальні журнали робіт які слід вести на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН.
-Технологічні карти.
-Акти огляду прихованих робіт на всі приховані роботи які виконувалися на об`єкті;
-Усю виконавчу документацію яку слід вести на будівництві під час виконання будівельних робіт відповідно до вимог ДБН (акти проміжного приймання окремих робіт;' матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду та іншу документацію).
-Акти контрольних обмірів робіт які підлягають дослідженню.
-Робочий проект з пояснювальною запискою та графічною частиною (планами) в повному об`ємі по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі нежитлової одноповерхової А-1» розташованої в комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (притулок для утримання безпритульних тварин) у Довгинцівському районі м. Кривий Ріг;
-Висновок на проект «Капітальний ремонт будівлі нежитлової одноповерхової А-1» розташованої в комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (притулок для утримання безпритульних тварин) у Довгинцівському районі м. Кривий Ріг ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 ».
-Робочий проект з пояснювальною запискою та графічною частиною (планами) в повному об`ємі по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі нежитлової одноповерхової літ. А-1» розташованої в комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (притулок для утримання безпритульних тварин) у Довгинцівському районі м. Кривий Ріг;
-Робочий проект з пояснювальною запискою та графічною частиною (планами) в повному об`ємі по об`єкту «Капітальний ремонт внутрішньо-площадочних мереж водопроводу та каналізації» розташованої в комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (притулок для утримання безпритульних тварин) у Довгинцівському районі м. Кривий Ріг;
-Висновок на проект «Капітальний ремонт внутрішньо-площадочних мереж водопроводу та каналізації» розташованої в комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (притулок для утримання безпритульних тварин) у Довгинцівському районі м. Кривий Ріг ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 ».
-Робочий проект з пояснювальною запискою та графічною частиною (планами) в повному об`ємі по об`єкту «Капітальний ремонт накритого огородження майданчика літ. К» розташованої в комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (притулок для утримання безпритульних тварин) у Довгинцівському районі м. Кривий Ріг;
-Висновок на проект «Капітальний ремонт накритого огородження майданчика літ. «К» розташованої в комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (притулок для утримання безпритульних тварин) у Довгинцівському районі м. Кривий Ріг ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 ».
-У разі наявності додаткові угоди до договору №48-1 від 06.04.2017 укладених між замовником КІТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » щодо виконання робіт з капітального ремонту у комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (з цільовим призначенням: притулок для утримання безпритульних тварин);
-Всі стадії проекту на роботи які підлягають дослідженню;
-Висновок комплексної державної експертизи проектної документації;
-Акти приймання виконаних підрядних робіт з розрахунком одиничної вартості;
-Акти приймання виконаних підрядних робіт в електронній версії ІМР, ІМ8, ІМБ;
-Якісну копію акту приймання виконаних підрядних робіт №1-05 за червень 2018 року;
-Усю виконавчудокументацію Яку слід вести на будівництві під час виконання будівельних робіт відповідно до вимог ДБН (акти проміжного приймання окремих робіт; матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду та іншу документацію).
-Акти контрольних обмірів робіт які підлягають дослідженню.
Клопотання мотивовано тим, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вищезазначені документи, що перебувають у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яке зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 , мають важливе значення для встановлення істини та всіх обставин даного кримінального правопорушення.
Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання та матеріали кримінального провадження, дійшов висновку про те, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно вимогам ч.1 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
За приписами ч.2 ст.160 КПК України у клопотанні в тому числі зазначаються: речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи, зокрема, перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи (ч. 5 ст. 163 КПК України).
Оскільки наявні достатні підстави вважати, що зазначені у клопотанні документи знаходяться у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яке зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 , та містить відомості, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, може бути використана як доказ і неможливо іншими способами отримати ці відомості, тому заявлене клопотання підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 159, 160, 163, 164, 395 КПК України, слідчий суддя -
п о с т а н о в и в:
Надати слідчому слідчого відділу Криворізького відділу поліції Головного управління поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , або за його дорученням в порядку ст.ст. 40, 41 КПК України відповідним оперативним підрозділам, право на здійснення тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю вилучення їх належно завірених копій, які перебувають у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яке зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 , а саме:
-У разі наявності додаткові угоди до договору №185 від 05.12.2016 укладених між замовником КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » щодо виконання робіт з капітального ремонту у комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (з цільовим призначенням: притулок для утримання безпритульних тварин);
-Всі стадії проекту на роботи які підлягають дослідженню;
-Висновок комплексної державної експертизи проектної документації;
-Акти приймання виконаних підрядних робіт з розрахунком одиничної вартості;
-Акти приймання виконаних підрядних робіт в електронній версії ІМР, ІМ8, ІМБ;
-Всю виконавчу документацію яку слід вести на будівництві під час виконання будівельних робіт відповідно до вимог ДБН (акти проміжного приймання окремих робіт; матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду та іншу документацію);
-Акти контрольних обмірів робіт які підлягають дослідженню.
-У разі наявності додаткові угоди до договорів укладених між замовником КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та підрядниками щодо виконання робіт з капітального ремонту у комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (з цільовим призначенням: притулок для утримання безпритульних тварин) та додаткові угоди до них.
-Дефектні Акти;
-Всі стадії проекту на роботи які підлягають дослідженню;
-Висновок комплексної державної експертизи проектної документації;
-Акти приймання виконаних підрядних робіт з розрахунком одиничної вартості;
-Підсумкові відомості ресурсів до Актів приймання виконаних підрядних робіт.
-Акти приймання виконаних підрядних робіт в електронній версії ІМР, ІМS, IMD.
-Загальні журнали робіт які слід вести на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН.
-Технологічні карти.
-Акти огляду прихованих робіт на всі приховані роботи які виконувалися на об`єкті;
-Всю виконавчу документацію яку слід вести на будівництві під час виконання будівельних робіт відповідно до вимог ДБН (акти проміжного приймання окремих робіт;' матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду та іншу документацію).
-Акти контрольних обмірів робіт які підлягають дослідженню.
-Робочий проект з пояснювальною запискою та графічною частиною (планами) в повному об`ємі по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі нежитлової одноповерхової А-1» розташованої в комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (притулок для утримання безпритульних тварин) у Довгинцівському районі м. Кривий Ріг;
-Висновок на проект «Капітальний ремонт будівлі нежитлової одноповерхової А-1» розташованої в комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (притулок для утримання безпритульних тварин) у Довгинцівському районі м. Кривий Ріг ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 ».
-Робочий проект з пояснювальною запискою та графічною частиною (планами) в повному об`ємі по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі нежитлової одноповерхової літ. А-1» розташованої в комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (притулок для утримання безпритульних тварин) у Довгинцівському районі м. Кривий Ріг;
-Робочий проект з пояснювальною запискою та графічною частиною (планами) в повному об`ємі по об`єкту «Капітальний ремонт внутрішньо-площадочних мереж водопроводу та каналізації» розташованої в комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (притулок для утримання безпритульних тварин) у Довгинцівському районі м. Кривий Ріг;
-Висновок на проект «Капітальний ремонт внутрішньо-площадочних мереж водопроводу та каналізації» розташованої в комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (притулок для утримання безпритульних тварин) у Довгинцівському районі м. Кривий Ріг ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 ».
-Робочий проект з пояснювальною запискою та графічною частиною (планами) в повному об`ємі по об`єкту «Капітальний ремонт накритого огородження майданчика літ. К» розташованої в комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (притулок для утримання безпритульних тварин) у Довгинцівському районі м. Кривий Ріг;
-Висновок на проект «Капітальний ремонт накритого огородження майданчика літ. «К» розташованої в комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (притулок для утримання безпритульних тварин) у Довгинцівському районі м. Кривий Ріг ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 ».
-У разі наявності додаткові угоди до договору №48-1 від 06.04.2017 укладених між замовником КІТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » щодо виконання робіт з капітального ремонту у комплексі будівель та споруд по АДРЕСА_1 (з цільовим призначенням: притулок для утримання безпритульних тварин);
-Всі стадії проекту на роботи які підлягають дослідженню;
-Висновок комплексної державної експертизи проектної документації;
-Акти приймання виконаних підрядних робіт з розрахунком одиничної вартості;
-Акти приймання виконаних підрядних робіт в електронній версії ІМР, ІМ8, ІМБ;
-Якісну копію акту приймання виконаних підрядних робіт №1-05 за червень 2018 року;
-Всю виконавчудокументацію Яку слід вести на будівництві під час виконання будівельних робіт відповідно до вимог ДБН (акти проміжного приймання окремих робіт; матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду та іншу документацію).
-Акти контрольних обмірів робіт які підлягають дослідженню.
Зобов`язати посадових осіб Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яке зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 , надати слідчому слідчого відділу Криворізького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі документів.
Відповідно до статті 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Строк дії ухвали про надання тимчасового доступу до документів визначити до 17грудня2018року.
Надати слідчому слідчого відділу Криворізького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 оригінал ухвали про надання тимчасового доступу до документів для пред`явлення, а копію для вручення посадовим особам Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яке зареєстроване за адресою: АДРЕСА_2 .
Ухвала слідчого судді є остаточною та оскарженню не підлягає.
Ухвала слідчого судді, яка не може бути оскаржена, набирає законної сили з моменту її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 17.11.2018 |
Оприлюднено | 02.03.2023 |
Номер документу | 78156552 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
Кузнецов Р. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні