Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 листопада 2018 р. № 2040/5325/18
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Панова М.М.,
за участю секретаря судового засідання - Кравчені Т.І.,
представника позивача - ОСОБА_1,
представника ГУ ДФС у Харківській області - ОСОБА_2,
представника Харківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області - не прибув,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом Малого спільного підприємства "АГРОБУД" до Головного управління ДФС у Харківській області, Харківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області про скасування податкових повідомлень-рішень, -
В С Т А Н О В И В:
Мале спільне підприємство "Агробуд" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом в якому просить суд скасувати податкові повідомлення-рішення №0001761402 від 05.10.2016, №00000401411 від 14.02.2018 та №00000411411 від 14.02.2018.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржувані рішення винесено всупереч вимогам законодавства, яке регулює спірні правовідносини.
Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив суд позов задовольнити.
Представник відповідача проти позову заперечував та просив відмовити у його задоволенні. В обґрунтування своїх заперечень зазначив, що податкові повідомлення-рішення є правомірними та прийнятими з дотриманням вимог законодавства.
Дослідивши матеріали справи, вислухавши думку осіб, які беруть участь у справі, суд встановив наступне.
Судом встановлено, що 05.10.2016 Харківською ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області на підставі акту про результати позапланової виїзної перевірки №1384/20-23-14-02/22623210 від 23.09.2016 було прийнято податкове повідомлення-рішення №0001761402, яким збільшено МСП Агробуд суму грошового зобов'язання з ПДВ на 56602,50 грн., з яких податок - 45282,00 грн., штрафна санкція - 11320,50 грн.
14.02.2018 ГУ ДФС у Харківській області на підставі акту про результати документальної позапланової виїзної перевірки №340/20-40-14-11-11/22623210 від 30.01.2018 було прийнято податкові повідомлення-рішення №00000401411 (збільшено позивачу суму грошового зобов'язання з ПДВ на 866400,00 грн., з яких податок - 693120,00 грн., штрафна санкція - 173280,00 грн.) та №00000411411 (зменшено позивачу розмір від'ємного значення ПДВ на суму 49442,00 грн.).
Перевіркою було встановлено, що у жовтні 2015 року МСП АГРОБУД укладено договір підряду з ТОВ НВФ ЕКОСТАР (податковий номер 19466505) від 01.10.2015 №1/10/15 на виконання ремонтних робіт.
Станом на 31.12.2015 на підприємстві МСП АГРОБУД відсутня дебіторсько-кредиторська заборгованість перед ТОВ НВФ ЕКОСТАР .
Замовником даних будівельно-ремонтних робіт є Національний технічний університет Харківський політехнічний інститут (код 02071180).
Від Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області отримано листом від 27.11.2015 №2053/7/10-08-22-01/221 податкову інформацію від 27.11.2015 №197/22-01/19466505 щодо ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА ЕКОСТАР МК ЛТД (код ЄДРПОУ 19466505) за звітний період декларування ПДВ за жовтень 2015 року з питань проведення фінансово - господарських операцій з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями за жовтень 2015 року.
ТОВ НВФ ЕКОСТАР МІС ЛТД (податковий номер 19466505) (1008), знаходиться на обліку в Вишгородській ОДПІ ГУ ДФС У Київській області. Дата реєстрації від 30.12.1996 №14801200000019332. Основний вид діяльності - 46.90- неспеціалізована оптова торгівля. Кількість працівників 1 особа - директор. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за формою 1-ДФ ТОВ ЕКОСТАР МІС ЛТД до податкового органу не подавався. Свідоцтво платника ПДВ 200211875 від 12.03.2015. Остання декларація з ПДВ за жовтень 2015 №9233576707 від 15.11.2015.
Також, перевіркою встановлено, що у грудні 2015 року МСП АГРОБУД укладено договори поставки з ТОВ ОПТМЕТХІМ-2015 (податковий номер 39828782) на поставку матеріалів: від 25.12.2015 №25/12/15, від 25.12.2015 №25/12/15/2, від 25.12.2015р. №28/12/15.
Головним управлінням ДФС у Харківській області отримано Вирок Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 20 лютого 2017 року по справі №335/13457/16-к 1-кп/335/152/2017 по кримінальному провадженню за №32015080000000077 від 27 листопада 2015 року, по обвинуваченню у вчиненні злочинів, передбачених ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 27 ч. 2 ст. 205 Кримінального кодексу України.
ТОВ ОПТМЕТХІМ-2015 (податковий номер 39828782) (1008), знаходиться на обліку в Вишгородській ОДПІ ГУ ДФС у Київській області. Дата реєстрації від 09.06.2015 №13341020000004819. Основний вид діяльності - _46.72 - оптова торгівля металами та металевими рудами. Кількість працівників 1 особа - директор. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за формою 1-ДФ ТОВ ОПТМЕТХІМ-2015 до податкового органу не подавався. Свідоцтво платника ПДВ 200221647 від 01.07.2015, яке анульовано 30.12.2016. (Причина анулювання - 39 - відсутність поставок та ненадання декларацій).
Остання декларація з ПДВ за січень 2016 року №1600006211 від 24.02.2016.
Перевіркою встановлено, що у жовтні 2015 року МСП АГРОБУД укладено договори підряду з ТОВ РЕД АЛЕРТ (податковий номер 40035164) від 01.12.2015 №1/12/15, від 03.12.2015 №3/12/15 на виконання будівельних робіт. Станом на 31.12.2015 на підприємстві МСП АГРОБУД існувала кредиторська заборгованість перед ТОВ РЕД АЛЕРТ у сумі 1007555,0 грн., станом на 31.08.2017 лічиться кредиторська заборгованість - 434555 грн.
Замовником даних будівельно-ремонтних робіт є Національний технічний університет Харківський політехнічний інститут (код 02071180).
Від ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУ ДФС у Луганській області отримано податкову інформацію від 22.02.2016 №1918 /12-14-14-02/40035164 щодо ТОВ РЕД АЛЕРТ (код ЄДРПОУ 40035164) за звітний період декларування ПДВ листопад 2015р. - грудень 2015р., січень 2016р. з питань проведення фінансово - господарських операцій за листопад - грудень 2015р. та січень 2016р., а також при визначенні сум податкових зобов'язань та податкового кредиту за листопад - грудень 2015р. та січень 2016р.
ТОВ РЕД АЛЕРТ (податковий номер 40035164) (1716), знаходиться на обліку в ДПІ У М.Рівному ГУ ДФС У Рівненській області. Дата реєстрації від 28.09.2015 №13831020000003922. Основний вид діяльності - 41.20 - Будівництво житлових і нежитлових будівель. Кількість працівників 1 особа - директор. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за формою 1-ДФ ТОВ РЕД АЛЕРТ до податкового органу не подавався.
Інформація про наявність основних засобів на підприємстві відсутня. (Звіт за Формою №1 Баланс по підприємству не подавався).
Свідоцтво платника ПДВ 200237448 від 01.11.2015, яке анульовано 23.03.2017. (Причина анулювання - 39 - відсутність поставок та ненадання декларацій). Остання декларація з ПДВ за січень 2016 року №9020767224 від 19.02.2016 року.
Також перевіркою встановлено, що у листопаді 2016 року МСП АГРОБУД укладено договір поставки з ТОВ ФЕБРИС (податковий номер 40708432) на поставку ПММ.
Від ГУ ДФС у місті Києві отримано податкову інформацію від 15.06.2017 №278 /26-15-14-04-05 щодо ТОВ ФЕБРИС (код ЄДРПОУ 40708432) за звітні періоди декларування ПДВ з 01.09.2016 по 31.12.2016 з питань здійснення операцій з придбання товарів (робіт, послуг) підприємством - продавцем та реалізації товарів (робіт, послуг) підприємствам - покупцям за період вересень 2016 по грудень 2016 року, їх реальності та повноти відображення в обліку.
ТОВ ФЕБРИС (податковий номер 40708432), знаходиться на обліку в (2659) ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві. Дата реєстрації від 02.08.2016 №10741020000061351. Основний вид діяльності - 46.71 - Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами. Кількість працівників 2 особи згідно Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за формою 1-ДФ №9265164693 від 14.01.2017.
Основні засоби на балансі підприємства відсутні, згідно Фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва станом на 31.12.2016, наданого до податкового органу (№9265665398 від 16.01.2017). Свідоцтво платника ПДВ 200287544 від 01.09.2016. Остання декларація з ПДВ за січень 2016 року №9020767224 від 19.02.2016.
Перевіркою встановлено, що у травні 2017 року МСП АГРОБУД укладено договір поставки з TOB ХСК СТЕНДПРО (податковий номер 40945614) на поставку товару.
Головним управлінням ДФС у Харківській області складено податкову інформацію від 14.08.2017 №768/20-40-14-21-06 щодо ТОВ ХСК СТЕНДПРО (код ЄДРПОУ 40945614) за звітні періоди декларування ПДВ лютий - червень 2017 року з питань проведення фінансово-господарських операцій з контрагентами постачальниками та покупцями за період з 01.02.2017 по 30.06.2017 згідно даних декларацій з податку на додану вартість та ЄРПН за період 01.02.2017 року по 18.07.2017.
Від Об'єднаного управління Київської ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області отримано рапорт, згідно якого 22.06.2017 на виконання запиту на встановлення місцезнаходження №1568/20-31-21-15 від 22.06.2017 було здійснено виїзд за податковою адресою підприємства ТОВ ХСК Стендпро (податковий номер 40945614) - м. Харків, в-зд. Вологодський, б. 2.
В ході виїзду було встановлено, що за вказаною адресою знаходиться багатоповерхова будівля нежитлового призначення. В ході обстеження будівлі встановлено: підприємство TOB ХСК Стендпро не знаходиться.
В ході опитування працівників офісних приміщень повідомили, що вищевказане підприємство офісне приміщення не орендує та не знаходиться.
ТОВ ХСК СТЕНДПРО (податковий номер 40945614), знаходиться на обліку в (2031) Київській ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС У Харківській області. Дата реєстрації від 08.11.2016 №14801020000071224. Основний вид діяльності - 43 29 - Інші будівельно-монтажні роботи. Кількість працівників - 1 особа, згідно Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з податку за формою 1-ДФ №1700070075 від 27.07.2017.
Інформація про основні засоби відсутня, Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва, Баланс підприємством не подавався. Свідоцтво платника ПДВ 200301092 від 01.01.2017. Остання декларація з ПДВ за червень 2017 року №1700074868 від 14.08.2017.
Перевіркою було встановлено, що у січні 2017 року МСП АГРОБУД укладено договір поставки з ТОВ МЕРГУС (податковий номер 40808006) від 20.01.2017 №20/01/17 на поставку будівельних матеріалів.
МСП АГРОБУД укладено договір уступки права вимоги від 21.01.2017 №20/01СП, де МСП АГРОБУД - Боржник , ТОВ МЕРГУС - Первісний кредитор , ТОВ АГРОСПРАВИ - Новий кредитор .
Підприємством МСП АГРОБУД не надані до перевірки товарно-транспортні накладні, що підтверджують факт доставки будівельних матеріалів, та специфікацій від виробника.
Від Головного управління ДФС у Херсонській області отримано податкову інформацію від 23.08.2017 №228/21-22-14-10/40808006 щодо ТОВ МЕРГУС (код 40808006) за звітні періоди декларування ПДВ січень - квітень 2017 року з питань проведення фінансово - господарської операцій з контрагентами - постачальниками та контрагентами - покупцями за січень-квітень 2017 року.
ТОВ МЕРГУС (податковий номер 40808006), знаходиться на обліку в (2103) Херсонській ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області. Дата реєстрації від 05.09.2016 №14991020000019636. Основний вид діяльності -46.90 - Неспеціалізована оптова торгівля. Кількість працівників - 4 особи згідно Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за формою 1-ДФ №9067749507 від 18.04.2017.
Інформація щодо наявності основних засобів відсутня. Баланс не надавався до податкового органу. Свідоцтво платника ПДВ 200299292 від 07.12.2016. Остання декларація з ПДВ за жовтень 2017 року № НОМЕР_1 від 13.11.2017.
Також перевіркою було встановлено, що у липні 2017 року МСП АГРОБУД укладено договори поставки з ТОВ КРОН ЖТФ (податковий номер 41311559), а саме: від 05.07.2017 №05/07/17 на поставку будівельних матеріалів, від 17.07.2017 №17/07/17 на поставку будівельних матеріалів, від 20.07.2017 №20/07/17 на поставку будівельних матеріалів, від 02 серпня 2017 року №02/08/17 на поставку будівельних матеріалів.
МСП АГРОБУД укладено договір про відступлення права вимоги від 17.07.2017 №170717, де МСП АГРОБУД - Боржник , ТОВ КРОН ЖТФ - Первісний кредитор , ТОВ СОФІ ФОРТ - Новий кредитор .
Головним управлінням ДФС у Харківській області складено податкову інформацію від 06.09.2017 №269/06-30-14-05/41311559 щодо ТОВ КРОН ЖТФ (код ЄДРПОУ 41311559) з питань проведення фінансово - господарських операцій протягом червня - серпня 2017 року відповідно до податкових накладних, зареєстрованих в ЄРПН.
ТОВ КРОН ЖТФ (код ЄДРПОУ 41311559), знаходиться на обліку в Житомирській об'єднаній ДПІ ГУ ДФС У Житомирській області. Дата реєстрації від 05.03.2017 №13051020000014076. Основний вид діяльності - 43.29 - Інші будівельно - монтажні роботи. Кількість працівників - 1 особа - директор. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за формою 1 - ДФ до податкового органу не надавався.
Інформація щодо наявності основних засобів відсутня. Баланс не надавався до податкового органу. Свідоцтво платника ПДВ 200339395 від 01.06.2017. Остання декларація з ПДВ за липень 2017 року № НОМЕР_2 від 19.08.2017.
Також, перевіркою встановлено, що у серпні 2017 року МСП АГРОБУД укладено договір поставки з ТОВ ЖФ ГРІНВІЧ (податковий номер 41311386) від 16.08.2017 №16/08/17.
Підприємством МСП АГРОБУД не надані до перевірки товарно-транспортні накладні, що підтверджують факт доставки будівельних матеріалів, та специфікацій від виробника.
Головним управлінням ДФС у Харківській області складено податкову інформацію від 09.10.2017 №311/06-30-14-05/41311386 щодо ТОВ ЖФ ГРІНВІЧФ (код ЄДРПОУ 41311386) з питань проведення фінансово-господарських операцій протягом червень - жовтень 2017 року відповідно до податкових накладних, зареєстрованих в ЄРПН.
ТОВ ЖФ ГРІНВІЧ (код ЄДРПОУ 41311386), знаходиться на обліку в Житомирській об'єднаній ДПІ ГУ ДФС У Житомирській області. Дата реєстрації від 08.04.2017 №13051020000014075. Основний вид діяльності - 43.29 - Інші будівельно-монтажні роботи. Кількість працівників - 1 особа, згідно Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за формою 1-ДФ до податкового органу не надавався.
Інформація щодо наявності основних засобів відсутня. Баланс не надавався до податкового органу. Свідоцтво платника ПДВ 200339405 від 01.06.2017. Остання декларація з ПДВ за вересень 2017 року № НОМЕР_3 від 03.10.2017.
В ході проведення перевірки встановлено, що МСП АГРОБУД мало взаємовідносини з ТОВ "ГРАН БУТІК" (податковий номер 39721811) в червні 2016 року.
МСП АГРОБУД мало взаємовідносини з ТОВ ГРАН БУТІК згідно договору, поставки від 15.06.2016 №15/06/16
Суми податку на додану вартість за зазначеними на ст. 6 акту перевірки від 23.09.2016 №1384/20-23-14-02/22623210 податковими накладними включено до податкового кредиту відповідного періоду, відображено у реєстрі отриманих податкових накладних, які відповідають даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість, даним декларації з ПДВ за червень 2016 року та даним Єдиного реєстру податкових накладних.
Отже, враховуючи вищевикладене, судом було встановлено відхилення між задекларованими податковими зобов'язаннями ТОВ ГРАН БУТІК та податковим кредитом з МСП АГРОБУД в сумі 45281,78 грн.
Перевіркою встановлено, що МСП АГРОБУД сформовано податковий кредит від ТОВ ГРАН БУТІК , щодо якого в ЄРДР зареєстровано кримінальне провадження за ознаками злочину передбачених ч. 3 ст. 28, ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 209, ч. 3 ст. 212, ч. 4 ст. 190, ч. 3 Кримінального кодексу України за №12015000000000630.
У ході аналізу проведених взаємовідносин встановлено, що МСП АГРОБУД по зазначеним взаємовідносинам отримано податкових накладних на суму 45281,78 грн., які відображені у податковому та бухгалтерському обліку, але перевіркою встановлені факти, що унеможливлюють підтвердження факту фактичного отримання товару, а саме: документів, які підтверджують транспортування товару від постачальника до покупця; відсутні сертифікати якості, у зв'язку з чим є неможливим встановити наступні фактори: визначити виробників, що має важливе значення при формуванні податкового кредиту з податку на додану вартість, встановити відповідність встановленим ГОСТАМ.
Суд зазначає, що відповідно до п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України, для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Відповідно до п. 44.2 ст. 44 Податкового кодексу України для обрахунку об'єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування.
Відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73, фінансова звітність - бухгалтерська звітність, що містить інформацію про фінансовий стан, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства за звітний період.
У звіті про фінансові результати розкривається інформація про доходи, витрати, прибутки і збитки, інший сукупний дохід та сукупний дохід підприємства за звітний період.
Джерелом відомостей для заповнення звіту про фінансові результати є дані регістрів бухгалтерського обліку, що містять інформацію про доходи, витрати, прибуток, збитки та сукупний дохід.
Згідно з ст.1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" господарська операція це дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобовязань, власному капіталі підприємства.
Відповідно до статті 3 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
За змістом частин першої та другої статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.
Згідно пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України, об'єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього Кодексу.
Відповідно до п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) об'єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
За правилами п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Згідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою п. 193.1 ст. 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
За змістом положень п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з п. 201.11 ст. 201 цього Кодексу).
З дослідженої у судовому засіданні податкової інформації, вироку Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 20 лютого 2017 року по справі №335/13457/16-к 1-кп/335/152/2017 по кримінальному провадженню за №32015080000000077 від 27 листопада 2015 року, по обвинуваченню у вчиненні злочинів, передбачених ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 27 ч. 2 ст. 205 Кримінального кодексу України, описаних вище, вбачається нереальність здійснених господарських операцій з боку позивача.
Таким чином, позовні вимоги Малого спільного підприємства "АГРОБУД" задоволенню не підлягають.
Керуючись ст. 241-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-
В И Р І Ш И В :
У задоволенні адміністративного позову Малого спільного підприємства "АГРОБУД" (АДРЕСА_1, 61058, ЄДРПОУ 22623210) до Головного управління ДФС у Харківській області (вул. Пушкінська, 46, м. Харків, 61057, ЄДРПОУ 39599198), Харківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Харківській області (пров. Академіка Підгорного, буд. 3, м. Харків, 61046, ЄДРПОУ 39859695) про скасування податкових повідомлень-рішень - відмовити.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст судового рішення складено 26 листопада 2018 року.
Суддя М.М.Панов
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.11.2018 |
Оприлюднено | 02.12.2018 |
Номер документу | 78226434 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Желтобрюх І.Л.
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Панов М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні