Рішення
від 22.11.2018 по справі 810/4367/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 листопада 2018 року № 810/4367/18

Київський окружний адміністративний суд у складі судді Лисенко В.І.,

за участі секретаря судового засідання Приходько Н.І.,

представника позивача - Волощук П.Ю.,

представник відповідача - не з`явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Київоблгаз" до Відділу Державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області про визнання протиправним та скасування припису,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації "Київоблгаз" з позовом до Відділу Державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області, в якому просить:

- визнати протиправними та скасувати припис Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області №С- 2707/1 про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 27.07.2018;

- визнати протиправними та скасувати припис Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області №С- 2707/2 про усунення порушених вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 27.07.2018;

- визнати протиправними та скасувати припис Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області про накладання штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 07.08.2018.

В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що відповідачем була здійснена позапланова перевірка ПАТ Київоблгаз , у ході якої було порушено передбачений порядок проведення таких перевірок, зокрема не повідомлено про її проведення, копія направлення не надавалась, а перевірка проводилась без присутності представника ПАТ Київоблгаз . Також, зазначено, що позивачем не виконувалось будівництво нової гілки трубопроводу для транспортування газу, а здійснювались ремонтні роботи існуючого газопроводу високого тиску, що не є новим будівництвом, а відтак, ПАТ Київоблгаз не є замовником будівництва, у розумінні пункту четвертого частини першої статті 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , до якого можуть бути застосовані санкції за порушення у сфері містобудівної діяльності.

Відповідач позов не визнав, свої заперечення висловив у письмовому відзиві, в якому зазначив, що під час проведення позапланової перевірки на будівництві газопроводу був присутній головний інженер Броварської філії по експлуатації газового господарства Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації Київоблгаз - ОСОБА_2, якому було пред'явлено направлення для проведення позапланового заходу та службові посвідчення посадових осіб, які здійснювали перевірку. Відповідач також зазначив, що ним надано достатньо доказів, які підтверджують законність проведення вказаної позапланової перевірки, доводять факт вчинення правопорушень з боку позивача щодо дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил на будівництві газопроводу, у зв`язку із чим дії Відділу Державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області базуються на вимогах законодавства.

Ухвалою суд від 27.08.2018 відкрито загальне позовне провадження в даній адміністративній справі.

Протокольною ухвалою суду від 23.10.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляд по суті.

У судове засідання, призначене на 22.11.2018, прибув представник позивача та підтримав позовні вимоги у повному обсязі. Представник відповідача, належним чином повідомлений про дату, час та місце судового засідання, не з`явився.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши сторін, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з огляду на наступне.

Як убачається з матеріалів справи, на підставі наказу від 23.07.2018 № 38/2018 та направлення для проведення планового (позапланового) заходу від 23.07.2018 №120/18-н, начальником відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області Мельниченком Б.М. та головним спеціалістом Ременюк С.С. проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт на об'єкті: будівництво газопроводу в районі розміщення будинків №28, 53-59 по бульв. Незалежності в м. Бровари Київської області. Суб`єкт містобудування - Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації "Київоблгаз".

За результатами проведеної перевірки складено акт №Т-2707/1, яким встановлено наступні порушення (а.с. 14-23):

1) в районі розміщення будинків №28, 53-59 по бульв. Незалежності в міста Бровари між земельними ділянками 3210600000:00:037:1501 та 3210600000:00:062:0505, на землях загального користування (землі Броварської міської ради) ПАТ Київоблгаз без документу, що надає право власності чи користування земельною ділянкою та без документу, що надає право на виконання будівельних робіт, виконується будівництво нової гілки трубопроводу для транспортування газу (діаметр труби 90 мм), чим порушило ст.34, ст.37 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , Порядок виконання підготовчих та будівельних робіт, затверджений постановою КМУ від 13.04.2011 року №466;

2) в районі розміщення будинків №28, 53-59 по бульв. Незалежності в міста Бровари між земельними ділянками 3210600000:00:037:1501 та 3210600000:00:062:0505, на землях загального користування (землі Броварської міської ради) ПАТ Київоблгаз без отримання вихідних даних для проектування та без затвердженої у встановленому порядку проектної документації виконується будівництво нової гілки трубопроводу для транспортування газу (діаметр труби 90 мм), чим порушило ст.29, ст.31 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , ст. 9 Закону України Про архітектурну діяльність ;

3) будівництво нової гілки трубопроводу для транспортування газу (діаметр труби 90 мм) в районі розміщення будинків №28, 53-59 по бульв. Незалежності в міста Бровари між земельними ділянками 3210600000:00:037:1501 та 3210600000:00:062:0505, на землях загального користування (землі Броварської міської ради) ПАТ Київоблгаз виконується без оформлення виконавчої документації - актів на закриття прихованих робіт, журналів робіт, виконавчих схем тощо, чим порушило п.4.8. ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва ;

4) будівництво нової гілки трубопроводу для транспортування газу (діаметр труби 90 мм) в районі розміщення будинків №28, 53-59 по бульв. Незалежності в міста Бровари між земельними ділянками 3210600000:00:037:1501 та 3210600000:00:062:0505, на землях загального користування (землі Броварської міської ради) ПАТ Київоблгаз виконується без розробки проекту виконання робіт, чим порушило п.5.3.3. ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва ;

5) замовником будівництва ПАТ Київоблгаз не забезпечено здійснення авторського нагляду під час будівництва нової гілки трубопроводу для транспортування газу (діаметр труби 90 мм) в районі розміщення будинків №28, 53-59 по бульв. Незалежності в міста Бровари між земельними ділянками 3210600000:00:037:1501 та 3210600000:00:062:0505, на землях загального користування (землі Броварської міської ради), чим порушило ст. 11 Закону України Про архітектурну діяльність , п.2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ від 11.07.2007 року №903, ДСТУ-Н Б А.2.2-11:2014 Настанова щодо проведення авторського нагляду за будівництвом ;

6) замовником будівництва ПАТ Київоблгаз не забезпечено здійснення технічного нагляду під час будівництва нової гілки трубопроводу для транспортування газу (діаметр труби 90 мм) в районі розміщення будинків №28, 53-59 по бульв. Незалежності в міста Бровари між земельними ділянками 3210600000:00:037:1501 та 3210600000:00:062:0505, на землях загального користування (землі Броварської міської ради) чим порушило ст. 11 Закону України Про архітектурну діяльність , п.2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ від 11.07.2007 року №903.

На підставі акта перевірки №Т-2707/1, відповідачем було прийнято наступні рішення:

- припис №С-2707/1 про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 27.07.2018 (а.с. 118-121);

-припис №С-2707/2 про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 27.07.2018 (а.с. 122-125);

- постанову від 07.08.2018 №З-0708/1-0708/5-и, якою на позивача накладено штраф у сумі 681170,00 грн (а.с. 150-152);

- постанову від 07.08.2018 №З-0708/2-0708/6-и, якою на позивача накладено штраф у сумі 82845,00 грн (а.с. 153-155);

- постанову від 07.08.2018 №З-0708/3-0708/7-и, якою на позивача накладено штраф у сумі 33138,00 грн (а.с. 156-158);

- постанову від 07.08.2018 №З-0708/4-0708/8-и, якою на позивача накладено штраф у сумі 82845,00 грн (а.с. 1159-1161);

- постанову від 07.08.2018 №З-0708/5-0708/9-и, якою на позивача накладено штраф у сумі 92050,00 грн (а.с. 163-164);

- постанову від 07.08.2018 №З-0708/6-0708/10-и, якою на позивача накладено штраф у сумі 73640,00 грн (а.с. 165-157).

Позивач вважає, що прийняті відповідачем за результатами перевірки рішення, не ґрунтуються на нормах та вимогах чинного законодавства, чим порушують його права та інтереси, у зв`язку із чим звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку відносинам, які склались між сторонами спору, суд зазначає наступне.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності визначає Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 №3038-VI (далі - Закон №3038-VI).

Згідно із частиною першою статті 41 Закону №3038-VI, державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

В основу мотивувань підстав звернення до суду, позивачем покладено твердження про порушення перевіряючими особами порядку, встановленого для проведення позапланових перевірок. Тому, досліджуючи вказані обставини, суд дійшов висновку про наступне.

Пунктом 7 Порядку № 553 визначено, що позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю. Під час проведення позапланової перевірки посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю зобов'язана пред'явити службове посвідчення та надати копію направлення для проведення позапланової перевірки.

Згідно з п. 9 Порядку № 553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб'єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об'єкт будівництва.

Пунктом 13 Порядку №553 встановлено, що суб'єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, має право: вимагати від посадових осіб інспекції дотримання вимог законодавства; перевіряти наявність у посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю службових посвідчень; бути присутнім під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю.

Так, у ході судового розгляду судом було встановлено, що відповідачем була здійснена позапланова перевірка позивача без повідомлення про її проведення, копія направлення не надавалась, перевірка проводилась без присутності представника ПАТ Київоблгаз , на що вказують наявні матеріали справи.

При цьому, суд не сприймає твердження відповідача, що під час проведення позапланової перевірки був присутній головний інженер Броварської філії по експлуатації газового господарства Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації Київоблгаз - ОСОБА_2, так як жодних доказів щодо присутності даної особи під час проведення перевірки надано не було, а також в матеріалах справи відсутні докази того, що ПАТ Київоблгаз уповноважив ОСОБА_2 представляти інтереси товариства під час здійснення позапланової перевірки, що взагалі виключає належність його присутності.

Пунктом 14 Порядку №553 передбачено, що суб'єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, зобов'язаний, зокрема, надавати документи, пояснення в обсязі, який він вважає необхідним, довідки, відомості, матеріали з питань, що виникають під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю.

Таким чином, в силу відсутності представника ПАТ Київоблгаз під час проведення позапланової перевірки, позивач був позбавлений можливості надати свої пояснення та документи на підтвердження своєї невинуватості у вчинені правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

За змістом пункту 3 частини 3 статті 41 Закону №3038-VI та підпункту 3 пункту 11 Порядку № 553 посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право видавати обов'язкові для виконання приписи щодо: а) усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил; б) зупинення підготовчих та будівельних робіт.

Отже, передбачене Законом №3038-VI та Порядком №553 право вимагати документи та видавати суб'єктам містобудування обов'язкові для виконання приписи виникає у посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки, яка розпочинається після пред'явлення ними службового посвідчення і направлення для проведення позапланової перевірки та допуску суб'єктом містобудування до її проведення за умови встановлення під час її проведення порушення суб'єктом містобудування вимог містобудівного законодавства. Водночас, зазначеними нормативно-правовими актами не передбачене право посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю видавати приписи поза межами перевірок. Обов'язковою умовою складання припису є встановлення під час перевірки факту порушення суб'єктом містобудування вимог містобудівного законодавства.

Відтак, відповідач не здійснив позапланову перевірку ПАТ Київоблгаз , оскільки посадові особи Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради не забезпечили правомірне проведення такої перевірки, так як остання проводилась без уповноважених представників позивача, без пред'явлення службових посвідчень та без вручення копії направлення для проведення позапланової перевірки, а тому у відповідача були відсутні правові підстави для оформлення: припису про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 27.07.2018 № С-2707/1; припису про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил від 27.07.2018 №С-2707/2; протоколів про порушення у сфері містобудівної діяльності від 27.07.2018 №№З-2707/1; З-2707/2; З-2707/3; З-2707/4; З-2707/5; З-2707/6.

Аналогічна позиція викладена в постанові Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 06.09.2018 року у справі №278/1895/16-а (№К/9901/30793/18) та постанові Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 31.01.2018 року у справі №826/13573/13-а (№К9901/6114/18).

Щодо суті порушень, встановлених посадовими особами Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради, суд зазначає наступне.

Судом встановлено, що 11.07.2018 надійшло звернення Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТИЦІЇ ТРЕТЬОГО ТИСЯЧОЛІТТЯ" щодо проведення позапланової перевірки дотримання вимог містобудівного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил на будівництві газопроводу в районі розміщення будинків №28,53-59 по бульвару Незалежності міста Бровари Київської області.

У подальшому, позивач звернувся до Міського голови м. Бровари з листом від 19.04.2018 №KV01-СЛ-4922-0418Є, яким повідомив, що в період з 01.06.2018 по 01.10.2018 заплановані ремонтні роботи з капітального ремонту газорозподільних систем на 59 об'єктах по зоні газопостачання ГРС Бровари . В період виконання зазначених робіт планувалось повне припинення газопостачання м. Бровари та населених пунктів, газопостачання яких здійснюється від ГРС Бровари (а.с. 72).

Також, листами від 23.07.2018 №KV21.4-СЛ-9419-0718, №KV21.4-СЛ-9418-0718, №KV21.4-СЛ-9416-0718, позивач повідомив промислових споживачів про припинення газопостачання в зв'язку з ліквідацією аварійної ситуації (а.с 64-69).

У відповідь на лист позивача, листом від 07.05.2018 №2-6/1830, Броварська міська рада Київської області підтвердила, що зверталась до позивача з проханням проводити заплановані роботи з капітального ремонту газорозподільних систем на 59 об'єктах по зоні газопостачання ГРС Бровари без відключення газопостачання міста (а.с. 73).

Надалі, між ПАТ Київоблгаз та Броварською міською радою була узгоджена Схема тимчасового підключення промислових споживачів м. Бровари до газопроводу (Р&? ;0,6МПа) тиску згідно Плану організації робіт , яка передбачала забезпечення природним газом промислових споживачів по тимчасовому байпасному газопроводу без відключення від газопостачання (а.с.71).

25 червня 2018 року ПАТ Київоблгаз були видані технічні умови на реконструкцію системи газопостачання №393/1-8Р, пунктом третім яких, передбачався демонтаж тимчасових газопроводів після виконання планових робіт (а.с. 70).

У цьому контексті, суд зазначає, що відповідно до частини першої статті 11 Закону України Про будівельні норми , застосування будівельних норм або їх окремих положень є обов'язковим для всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності, які провадять будівельну, містобудівну, архітектурну діяльність та забезпечують виготовлення продукції будівельного призначення. Міжнародні, регіональні та національні (державні) будівельні норми, правила, стандарти інших держав застосовуються в Україні відповідно до міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

Згідно пункту 4.49 Державних будівельних норм України ДБН В.2.5-20-2001 Газопостачання для споживачів, що потребують безперебійного постачання газом і живляться від ділянок газопровідної мережі, що відключається, повинна розроблятися схема тимчасового їх підключення за допомогою байпаса до найближчої ділянки, що залишається в експлуатації. Байпас може передбачатися з металевих або поліетиленових труб (в залежності від запланованого терміну та умов його експлуатації).

Відповідно до Державних будівельних норм України ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво :

- п.3.2 будівництво - нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва.

- п.3.6 замовник будівництва - фізична чи юридична особа, яка має у власності або у користуванні земельну ділянку для забудови чи володіє на законних підставах об'єктом будівництва, на якому має намір виконувати будівельні роботи.

- п.3.11 нове будівництво - будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об'єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об'єктів незавершеного будівництва.

Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності замовник - фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву.

Враховуючи зазначені норми, суд звертає увагу, що ремонтні роботи не є новим будівництвом, а ПАТ Київоблгаз не є замовником у розумінні пункту четвертого частини першої статті 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , так як товариство не здійснювало будівництво нової гілки трубопроводу, а проводило ремонтні роботи по усуненню аварійної ситуації на існуючій ділянці газопроводу.

Підсумовуючи вищенаведене, позапланова перевірка ПАТ Київоблгаз проведена відповідачем без дотримання передбаченого порядку, а встановлені посадовими особами Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради порушення, не відповідають фактичним обставинам.

Як встановлено частиною другою статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Статтею 19 Конституції України закріплено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Під час розгляду справи відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не надав до суду достатньо належних і достовірних доказів, а відтак, не довів правомірності своїх рішень.

За таких обставин, з урахування вищезазначеного у сукупності, суд дійшов висновку про протиправність дій відповідача, а тому позовні вимоги вважає такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду позивачем сплачено судовий збір у сумі 22 551,55 грн, що підтверджується наявним в матеріалах справи платіжним дорученням.

Отже, понесені Позивачем судові витрати у вигляді сплаченого судового збору підлягають присудженню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати припис Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області від 27.07.2018 №С- 2707/1 про зупинення підготовчих та будівельних робіт.

Визнати протиправними та скасувати припис Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області від 27.07.2018 №С- 2707/2 про усунення порушених вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.

Визнати протиправними та скасувати постанови Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області від 07.08.2018 №3-0708/1-0708/5-и, №3-0708/2-0708/6-и, №3-0708/3-0708/7-и, №3-0708/4-0708-и, №3-0708/5-0708/9-и, №3-0708/6-0708/10-и.

Стягнути на користь Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Київоблгаз" (код ЄДРПОУ 03756327) за рахунок бюджетних асигнувань Відділу Державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області (401993096) судовий збір у сумі 22551 (двадцять дві тисячі п`ятсот п`ятдесят одна) грн 55 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення .

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Лисенко В.І.

Дата виготовлення і підписання повного тексту рішення - 07 грудня 2018 р.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.11.2018
Оприлюднено08.12.2018
Номер документу78385223
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/4367/18

Ухвала від 25.11.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 18.11.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Постанова від 02.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Постанова від 02.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 25.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 25.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 30.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 30.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Рішення від 22.11.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Рішення від 22.11.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні