ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
11 грудня 2018 року м. Київ № 640/20768/18
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Мазур А.С., ознайомившись із заявою
Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПАРТНЕР КОНСТРАКШН ГРУП" про заява про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків, В С Т А Н О В И В:
10.12.2018 о 12:50 год. до Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Головне управління Державної фіскальної служби у м. Києві із заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПАРТНЕР КОНСТРАКШН ГРУП" про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків.
Разом із вказаною заявою, Головним управління Державної фіскальної служби у м. Києві було подано клопотання про відстрочення сплати судового збору.
Розглянувши вищевказане клопотання, суд прийшов до висновку, що останнє не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 133 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Згідно з приписами ч. 1 ст. 8 Закону України Про судовий збір , враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: 1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю.
З наведених вище норм убачається, що підставою для відстрочення сплати судового збору є майновий стан заявника. Подана заява та додані до неї матеріали не дають підстав дійти висновку, що заявник знаходиться у важкому матеріальному стані, що унеможливлює сплату ним судового збору. Суду не надано жодного доказу на підтвердження обставин, на які посилається заявник у клопотанні про відстрочення сплати судового збору.
Крім того, посилання представника Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві щодо вжиття заходів для сплати судового збору, шляхом направлення до управління фінансування бухгалтерського обліку та звітності ГУ ДФС у м. Києві службової записки щодо необхідності сплати судового збору не приймаються судом до уваги, як належний доказ майнового стану сторони або як доказ сплати судового збору.
Таким чином, суд вважає, що клопотання заявника про відстрочення сплати судового збору не підлягає задоволенню.
Згідно з ч. 3 ст. 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Оскільки ст. 283 КАС України не встановлено інше, зазначене правило поширюється і на випадки звернення органу доходів і зборів з відповідною заявою.
Суд зазначає, що приписами ч. 3 ст. 4 Закону України Про судовий збір визначено, що за подання до адміністративного суду заяви немайнового характеру суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем, судовий збір становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно зі ст. 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2018 рік установлено з 1 січня 2018 року прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 1762 гривні.
Отже, Головному управлінню Державної фіскальної служби у м. Києві необхідно сплатити (або надати докази сплати) судового збору у розмірі 1762,00 грн.
Також, пунктом 2 частини першої статті 283 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що провадження у справах за зверненням органів доходів і зборів при здійсненні ними визначених законом повноважень здійснюється на підставі заяви таких органів щодо підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків.
Згідно частини четвертої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством.
Суд перевіривши копії документів, долучених до заяви, встановив, що останні засвідчені не у відповідності до вимог, встановлених чинним законодавством.
Так, відповідно до п. 5.27 Національного стандарту України "Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55, відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту 23.
До заяви долучено копії документів, які не містять відмітку про засвідчення копії документа "Згідно з оригіналом".
Уразі недотримання вимог частини другої цієї статті суд повідомляє про це заявника та надає йому строк, але не більше ніж 24 години, для усунення недоліків. (ч. 3 ст. 283 КАС України)
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне залишити заяву без руху з наданням позивачу часу для усунення недоліків позову. Позивачу необхідно усунути названі недоліки, шляхом надання доказів сплати судового збору та належним чином завірених додатків до позовної заяви у строк до 12.12.2018, 12:50 год.
Керуючись статтями 248, 256, 283 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,
У Х В А Л И В:
Залишити позовну заяву Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві без руху .
Встановити строк для усунення недоліків заяви до 12.12.2018, 12:50 год.
Попередити заявника про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення заяви без руху, передбачені ст. 283 КАС України.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя А.С. Мазур
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 11.12.2018 |
Оприлюднено | 12.12.2018 |
Номер документу | 78464465 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Мазур А.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні