Постанова
від 07.12.2018 по справі 359/9545/18
БОРИСПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №359/9545/18

Провадження № 3/359/3607/2018

Протокол № 0766/12500/18

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

7 грудня 2018 року м. Бориспіль

Суддя Бориспільського міськрайонного суду Київської області Вознюк С.М., розглянувши за участю представника митниці Ясінської О.Я. адміністративний матеріал, який надійшов від Київської митниці ДФС, про порушення митних правил, передбачених ч.1 ст.483 МК України, відносно громадянина України ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1, м. Краматорськ Донецької області, який у 2016 році обіймав посаду керівника ТОВ КОМЕРЦТРЕЙД ЛТД (09150, Київська область, с. Фурси, вул. Радянська, буд. 1-А, оф. 4, код ЄДРПОУ 40238913), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1, паспорт серії НОМЕР_2, виданий 14.05.2001 року Краматорським МВ УМВС України в Донецькій області, реєстраційний номер картки платника податків фізичної особи НОМЕР_1,

в с т а н о в и в :

04.04.2016 на підставі контракту від 16.02.2016 № MGHQ-KT/16-15, укладеного між ТОВ КОМЕРЦТРЕЙД ЛТД (09150, Київська область, с. Фурси, вул. Радянська, буд. 1-А, оф. 4, код ЄДРПОУ 40238913) та MGHQ IMPORT AND EXPORT PTE. LTD. (46 East Coast Road № 05-01 Eastgate Building Singapore 426698) на митну територію України через п/п Іллічівський морський торговельний порт м/п Іллічівськ у зоні діяльності Одеської митниці ДФС на адресу ТОВ КОМЕРЦТРЕЙД ЛТД ввезено товари народного вжитку.

Згідно з даними товаросупровідних документів відправником товару є LEXIS DIS TICARET PAZARLAMA VE KARGO HIZMETLERI SAN.TIC.LTD.STI (ISTASYON MAH. 1421. SOKAK DIVAN REZIDANS 62/A BLOK D.59 KUCUKCEKMECE, ISTANBUL, TURKEY) Туреччина.

Перевезення товарів здійснювалось вантажним автомобілем з державними реєстраційними номерами НОМЕР_3 та доставлено до митниці призначення (відділ митного оформлення № 1 м/п Святошин Київської митниці ДФС) за електронною митною декларацією (далі ЕМД) типу ІМ 40 ЕЕ від 04.04.2016 № 125000000/2016/914372.

Під час пропуску товарів народного вжитку на митну територію України у якості підстави для переміщення Одеської митниці ДФС надано товаросупровідні документи, а саме: інвойс-проформа (Invoice-Proforma) від 01.04.2016 № 5756851, міжнародну автомобільну накладну (CMR) від 01.04.2016 № б/н.

З метою випуску у вільний обіг товарів народного вжитку, керівником ТОВ КОМЕРЦТРЕЙД ЛТД ОСОБА_2 до відділу митного оформлення № 1 м/п Святошин Київської митниці ДФС подано ЕМД типу ІМ-40 ДЕ з прикріпленими до неї сканованими зображеннями товаросупровідних документів.

Поданій ЕМД присвоєно реєстраційний № 125130013/2016/404900 від 06.04.2016, здійснено митне оформлення та випущено у вільний обіг товари.

Загальна кількість товару становила - 429 місць, загальною вагою брутто 16050,00 кг., загальною вартістю 17432,81 Доларів США.

Разом з тим, у ході проведення перевірки окремих аспектів зовнішньоекономічної діяльності ТОВ КОМЕРЦТРЕЙД ЛТД , Київською митницею ДФС отримано та опрацьовано відповідь митних органів Туреччини надану до Київської митниці ДФС листом Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ДФС України від 22.06.2018 № 18997/7/99-99-20-02-01-17(вх. від 26.06.2018 № 155/10-70-20-26).

За результатами опрацювання відповіді митних органів Туреччини встановлено наступне:

-відповідно до експортної декларації від 25.03.2016 № 16341300EX177902, інвойсу від 25.03.2016 № 460118, виставленого компанією GULDOGAN MENSUCAT SANAYI VE TICARETA. S (ORGANIZE SAN. BLG. EFLATUN CADDE /10 016/NILUFER) (Туреччина) в адресу TLC TRADING LLC (21, PRIVOKZALNAYA STR, OFF. 26 BORYSPIL, KIEV REGION, UKRAINE 08300), вартість товарів у кількості 5 місць, вагою брутто 165,00 кг становила 2 268,00 Доларів США;

-відповідно до експортної декларації від 28.03.2016 № 16341300EX183653, інвойсу від 26.03.2016 № 448580, виставленого компанією KLEO DAYANIKLI TUK. MA. IN. TA. EL. IN. V. D. H. IT. IH. S. T. LT (TARIM MH. PERGE CAD. ENVAR APT. 1 7) (Туреччина) в адресу TLC TRADING LLC (21, PRIVOKZALNAYA STR, OFF. 26 BORYSPIL, KIEV REGION, UKRAINE 08300), вартість товарів у кількості 3 місць, вагою брутто 774,00 кг становила 3 910,00 Євро;

-відповідно до експортної декларації від 31.03.2016 № 16341300EX188453, інвойсу від 29.03.2016 № 067505, виставленого компанією SACIT YAVUZ (ADNAN KAHVECI MAH. AVRUPA CAD. 36/70/3 ISTANBUL/BEYLIK) (Туреччина) в адресу LLC KOMERTSTRAID LTD (09150, RADYANSKA STR 1-A OFF 4FURSY VILLAGE BELOTSERKOVSKY D), вартість товарів у кількості 372 місць, вагою брутто 8367,82 кг становила 136 395,46 Турецьких лір;

-відповідно до експортної декларації від 31.03.2016 № 16341300EX190971, інвойсу від 31.03.2016 № 070645, виставленого компанією SAHIN ORME VE TEKSTIL SAN. TIC. LMT. STI (CAKMAKLI A. BURGAZ ME V. 11. CD91 SK /24 034/BUYUKCEKMECE) (Туреччина) в адресу LLC KOMERTSTRAID LTD (09150, RADYANSKA STR 1-A OFF 4 FURSY VILLAGE BELOTSERKOVSKAY), вартість товарів у кількості 289 місць, вагою брутто 6317,00 кг становила 40 369,70 Доларів США;

-відповідно до експортної декларації від 29.03.2016 № 16341300EX184503, інвойсу від 28.03.2016 № 775041, виставленого компанією MARTEK ENDUSTRI MAL. INSAAT TUR. SAN. VE TIC. LTD. STI (ULUCAK ATATURK MAH 78/10 035/KEMALPASA 10) (Туреччина) в адресу TLC TRADING LLC (21, PRIVOKZALNAYA STR, OFF. 26 BORYSPIL, KIEV REGION, UKRAINE 08300), вартість товарів у кількості 5 місць, вагою брутто 94,40 кг становила 1 064,00 Євро;

-відповідно до експортної декларації від 01.04.2016 № 16341300EX193157, інвойсу від 01.04.2016 № 979951, виставленого компанією IZZET ANCEL SERITCIOGLU (BOMONTI GUVENC S. 4 034/SISLI) (Туреччина) в адресу LLC KOMERTSTRAID LTD (09150, RADYANSKA STR 1-A OFF 4 FURSY VILLAGE BELOTSERKOVSKAY), вартість товарів у кількості 1 місця, вагою брутто 375,00 кг становила 5 526,46 Турецьких лір;

-відповідно до експортної декларації від 01.04.2016 № 16341300EX194675, інвойсу від 01.04.2016 № 13311, виставленого компанією CANTAS DIS TICRAT ITHALAT IHRACAT SANAYI VE TICARET LTD. STI (KAMBERIYE MAH. ATATURK BULVARI BLV. 304 63/HALILIYE) (Туреччина) в адресу LLC KOMERTSTRAID LTD (09150, RADYANSKA STR 1-A OFF 4 FURSY VILLAGE BELOTSERKOVSKAY), вартість товарів у кількості 143 місць, вагою брутто 2552,00 кг становила 39 002,15 Євро.

Товари народного вжитку переміщувались вантажним автомобілем з державними реєстраційними номерами НОМЕР_3.

Так, враховуючи наявну інформацію митних органів Туреччини (копії експортних декларацій та інвойсів) встановлено, що вартість товарів народного вжитку (кількістю 818 місць, загальною вагою брутто 18645,22 кг.) під час експорту з території Туреччини значно вище від його задекларованої вартості на митній території України та становила 43 976, 15 Євро; 42 637, 70 Доларів США та 141 921, 92 Турецьких лір (згідно з курсом НБУ на 04.04.2016 1 Євро - 29,84720900, 1 Долар США - 26,10847500 грн., 1 Турецька ліра - 9,24491500 грн., станом на момент переміщення товарів через митний кордон України, вартість товарів народного вжитку в перерахунку на національну валюту становила 3 737 826,75 грн.).

Таким чином, інформація, отримана від митних органів Туреччини в рамках проведеної митної перевірки свідчить про те, що переміщення товарів народного вжитку через митний кордон України за ЕМД типу ІМ 40 ЕЕ від 04.04.2016 № 125000000/2016/914372 здійснено шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, щодо вартості експортованого товару відомостям, задекларованим в Україні за ЕМД типу ІМ-40 ДЕ від 06.04.2016 № 125130013/2016/404900.

Згідно з ч.2 ст. 459 та п.7, п.43 ст.4 МК України суб'єктами відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємства - керівники та інші працівники підприємств, які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за виконання вимог, встановлених Митним кодексом України, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

Відповідно до статті 65 Господарського кодексу України:

пункт 3 - для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства.

пункт 5 - керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

Відповідно до інформації, наявної в податкових базах даних та обліковій картці особи, яка здійснює операції з товарами - ТОВ КОМЕРЦТРЕЙД ЛТД (код ЄДРПОУ 40238913), на дату переміщення товарів народного вжитку через митний кордон України, на посаді керівника підприємства ТОВ КОМЕРЦТРЕЙД ЛТД (код ЄДРПОУ 40238913) перебував громадянин України ОСОБА_2.

Перебуваючи на посаді керівника підприємства, гр. ОСОБА_2 відповідає за фінансово-господарську діяльність підприємства і зобов'язаний надавати до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.

Таким чином, керівником ТОВ КОМЕРЦТРЕЙД ЛТД ОСОБА_2, вчинено дії, спрямовані на переміщення товарів народного вжитку, загальною вартістю 3 737 826,75 грн. задекларованих у митній декларації від 06.04.2016 року № 125130013/2016/404900, через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з поданням митниці як підстави для переміщення через митний кордон України документів, що містять неправдиві відомості щодо їх вартості.

Відповідно до інформації, наявної в реєстрі порушників митних правил бази даних ЄАІС ДФС, гр. ОСОБА_2 протягом 2017-2018 років не притягувався до відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачено ст. 483 або ст. 482 Митного кодексу України.

Отже, в діях громадянина України ОСОБА_2 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.

У зв'язку з чим працівниками митниці 03.10.2018 р. складено протокол про порушення митних правил №0766/12500/18.

У судове засідання особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, ОСОБА_2 не з'явився, про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.

Представник митниці протокол підтримала та зазначила, що громадянин України ОСОБА_2 скоїв порушення митних правил, яке передбачене ч. 1 ст. 483 МК України. В матеріалах справи міститься достатня кількість доказів його вини. З огляду на вказане вона просила визнати винним ОСОБА_2 у вчиненні правопорушення передбаченого ч.1 ст.483 МК України та накласти штраф у розмірі 100 % вартості товару з конфіскацією даного товару.

Суддя, заслухавши пояснення представника митниці, повно і всебічно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи, вважає, вину правопорушника ОСОБА_2 повністю доведеною.

Відповідно до ст.245 КУпАП та ст.486 МК України, завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Згідно ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Відповідно до вимог ст.489 МК України зазначені обставини підлягають з'ясуванню і при розгляді справи про порушення митних правил.

Так, за диспозицією ч.1 ст.483 МК України переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Як вбачається з матеріалів даної справи, між ТОВ КОМЕРЦТРЕЙД ЛТД (09150, Київська область, с. Фурси, вул. Радянська, буд. 1-А, оф. 4, код ЄДРПОУ 40238913) та MGHQ IMPORT AND EXPORT PTE. LTD. (46 East Coast Road № 05-01 Eastgate Building Singapore 426698) укладено контракт від 16.02.2016 № MGHQ-KT/16-15 про поставку товарів народного вжитку.

04.04.2016 на підставі вказаного контракту на митну територію України через п/п Іллічівський морський торговельний порт м/п Іллічівськ у зоні діяльності Одеської митниці ДФС на адресу ТОВ КОМЕРЦТРЕЙД ЛТД ввезено товари народного вжитку.

Згідно з даними товаросупровідних документів відправником товару є LEXIS DIS TICARET PAZARLAMA VE KARGO HIZMETLERI SAN.TIC.LTD.STI (ISTASYON MAH. 1421. SOKAK DIVAN REZIDANS 62/A BLOK D.59 KUCUKCEKMECE, ISTANBUL, TURKEY) Туреччина.

Перевезення товарів здійснювалось вантажним автомобілем з державними реєстраційними номерами НОМЕР_3 та доставлено до митниці призначення (відділ митного оформлення № 1 м/п Святошин Київської митниці ДФС) за електронною митною декларацією (далі ЕМД) типу ІМ 40 ЕЕ від 04.04.2016 № 125000000/2016/914372.

Під час пропуску товарів народного вжитку на митну територію України у якості підстави для переміщення Одеської митниці ДФС надано товаросупровідні документи, а саме: інвойс-проформа (Invoice-Proforma) від 01.04.2016 № 5756851, міжнародну автомобільну накладну (CMR) від 01.04.2016 № б/н.

З метою випуску у вільний обіг товарів народного вжитку, керівником ТОВ КОМЕРЦТРЕЙД ЛТД ОСОБА_2 до відділу митного оформлення № 1 м/п Святошин Київської митниці ДФС подано ЕМД типу ІМ-40 ДЕ з прикріпленими до неї сканованими зображеннями товаросупровідних документів.

Поданій ЕМД присвоєно реєстраційний № 125130013/2016/404900 від 06.04.2016, здійснено митне оформлення та випущено у вільний обіг товари.

Загальна кількість товару становила - 429 місць, загальною вагою брутто 16050,00 кг., загальною вартістю 17432,81 Доларів США.

Разом з тим, у ході проведення перевірки окремих аспектів зовнішньоекономічної діяльності ТОВ КОМЕРЦТРЕЙД ЛТД , Київською митницею ДФС отримано та опрацьовано відповідь митних органів Туреччини надану до Київської митниці ДФС листом Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ДФС України від 22.06.2018 № 18997/7/99-99-20-02-01-17(вх. від 26.06.2018 № 155/10-70-20-26).

За результатами опрацювання відповіді митних органів Туреччини встановлено наступне:

-відповідно до експортної декларації від 25.03.2016 № 16341300EX177902, інвойсу від 25.03.2016 № 460118, виставленого компанією GULDOGAN MENSUCAT SANAYI VE TICARETA. S (ORGANIZE SAN. BLG. EFLATUN CADDE /10 016/NILUFER) (Туреччина) в адресу TLC TRADING LLC (21, PRIVOKZALNAYA STR, OFF. 26 BORYSPIL, KIEV REGION, UKRAINE 08300), вартість товарів у кількості 5 місць, вагою брутто 165,00 кг становила 2 268,00 Доларів США;

-відповідно до експортної декларації від 28.03.2016 № 16341300EX183653, інвойсу від 26.03.2016 № 448580, виставленого компанією KLEO DAYANIKLI TUK. MA. IN. TA. EL. IN. V. D. H. IT. IH. S. T. LT (TARIM MH. PERGE CAD. ENVAR APT. 1 7) (Туреччина) в адресу TLC TRADING LLC (21, PRIVOKZALNAYA STR, OFF. 26 BORYSPIL, KIEV REGION, UKRAINE 08300), вартість товарів у кількості 3 місць, вагою брутто 774,00 кг становила 3 910,00 Євро;

-відповідно до експортної декларації від 31.03.2016 № 16341300EX188453, інвойсу від 29.03.2016 № 067505, виставленого компанією SACIT YAVUZ (ADNAN KAHVECI MAH. AVRUPA CAD. 36/70/3 ISTANBUL/BEYLIK) (Туреччина) в адресу LLC KOMERTSTRAID LTD (09150, RADYANSKA STR 1-A OFF 4FURSY VILLAGE BELOTSERKOVSKY D), вартість товарів у кількості 372 місць, вагою брутто 8367,82 кг становила 136 395,46 Турецьких лір;

-відповідно до експортної декларації від 31.03.2016 № 16341300EX190971, інвойсу від 31.03.2016 № 070645, виставленого компанією SAHIN ORME VE TEKSTIL SAN. TIC. LMT. STI (CAKMAKLI A. BURGAZ ME V. 11. CD91 SK /24 034/BUYUKCEKMECE) (Туреччина) в адресу LLC KOMERTSTRAID LTD (09150, RADYANSKA STR 1-A OFF 4 FURSY VILLAGE BELOTSERKOVSKAY), вартість товарів у кількості 289 місць, вагою брутто 6317,00 кг становила 40 369,70 Доларів США;

-відповідно до експортної декларації від 29.03.2016 № 16341300EX184503, інвойсу від 28.03.2016 № 775041, виставленого компанією MARTEK ENDUSTRI MAL. INSAAT TUR. SAN. VE TIC. LTD. STI (ULUCAK ATATURK MAH 78/10 035/KEMALPASA 10) (Туреччина) в адресу TLC TRADING LLC (21, PRIVOKZALNAYA STR, OFF. 26 BORYSPIL, KIEV REGION, UKRAINE 08300), вартість товарів у кількості 5 місць, вагою брутто 94,40 кг становила 1 064,00 Євро;

-відповідно до експортної декларації від 01.04.2016 № 16341300EX193157, інвойсу від 01.04.2016 № 979951, виставленого компанією IZZET ANCEL SERITCIOGLU (BOMONTI GUVENC S. 4 034/SISLI) (Туреччина) в адресу LLC KOMERTSTRAID LTD (09150, RADYANSKA STR 1-A OFF 4 FURSY VILLAGE BELOTSERKOVSKAY), вартість товарів у кількості 1 місця, вагою брутто 375,00 кг становила 5 526,46 Турецьких лір;

-відповідно до експортної декларації від 01.04.2016 № 16341300EX194675, інвойсу від 01.04.2016 № 13311, виставленого компанією CANTAS DIS TICRAT ITHALAT IHRACAT SANAYI VE TICARET LTD. STI (KAMBERIYE MAH. ATATURK BULVARI BLV. 304 63/HALILIYE) (Туреччина) в адресу LLC KOMERTSTRAID LTD (09150, RADYANSKA STR 1-A OFF 4 FURSY VILLAGE BELOTSERKOVSKAY), вартість товарів у кількості 143 місць, вагою брутто 2552,00 кг становила 39 002,15 Євро.

Товари народного вжитку переміщувались вантажним автомобілем з державними реєстраційними номерами НОМЕР_3.

Так, враховуючи наявну інформацію митних органів Туреччини (копії експортних декларацій та інвойсів) встановлено, що вартість товарів народного вжитку (кількістю 818 місць, загальною вагою брутто 18645,22 кг.) під час експорту з території Туреччини значно вище від його задекларованої вартості на митній території України та становила 43 976, 15 Євро; 42 637, 70 Доларів США та 141 921, 92 Турецьких лір (згідно з курсом НБУ на 04.04.2016 1 Євро - 29,84720900, 1 Долар США - 26,10847500 грн., 1 Турецька ліра - 9,24491500 грн., станом на момент переміщення товарів через митний кордон України, вартість товарів народного вжитку в перерахунку на національну валюту становила 3 737 826,75 грн.).

Таким чином, інформація, отримана від митних органів Туреччини в рамках проведеної митної перевірки свідчить про те, що переміщення товарів народного вжитку через митний кордон України за ЕМД типу ІМ 40 ЕЕ від 04.04.2016 № 125000000/2016/914372 здійснено шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, щодо вартості експортованого товару відомостям, задекларованим в Україні за ЕМД типу ІМ-40 ДЕ від 06.04.2016 № 125130013/2016/404900.

Відповідно до статті ч. 2 ст. 459 МК України суб'єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України.

За наведених обставин, оцінюючи зібрані в адміністративній справі докази, суддя приходить до переконання, що своїми діями ОСОБА_2, який на дату переміщення товарів народного вжитку через митний кордон України, обіймав посаду керівника підприємства ТОВ КОМЕРЦТРЕЙД ЛТД , вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.483 МК України, тобто дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товару документів, що містять неправдиві відомості щодо вартості експортованого товару.

Вирішуючи питання про можливість накладення на ОСОБА_2 адміністративного стягнення за вчинене порушення митних правил, передбачене ч.1 ст.483 МК України, суддя виходить з вимог ч.2 ст.467 МК України, відповідно до якої, якщо справи про порушення митних правил відповідно до ст.522 цього Кодексу розглядаються судами (суддями), адміністративне стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше, ніж через шість місяців з дня вчинення правопорушення, а в разі розгляду справ про триваючі порушення митних правил, у тому числі, передбачені ст.ст. 469, 477-485 цього Кодексу, - не пізніше, ніж через шість місяців з дня виявлення цих правопорушень.

Як вбачається із матеріалів справи, допущене ОСОБА_2 порушення митних правил, передбачених ч.1 ст.483 МК України, посадовими особами ДФС України виявлено 26.06.2018 року.

З огляду на вказане у суду достатньо підстав для накладення на ОСОБА_2 адміністративного стягнення за вчинене порушення митних правил, передбачене ч.1 ст.483 МК України.

На підставі статті ст. 33 КУпАП при накладенні стягнення враховується характер вчиненого правопорушення, особа правопорушника, ступінь вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність.

Обтяжуючих та пом'якшуючих відповідальність особи обставин судом не встановлено.

Відповідно до ст. 23 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

Винність ОСОБА_2 в переміщенні товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання неправдивих відомостей щодо вартості товару, повністю підтверджується матеріалами адміністративної справи, а саме протоколом про порушення митних правил, службовою запискою головного державного інспектора другого відділу оперативного реагування управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії, інформацією, іншими матеріалами справи, та встановлена судом.

На підставі зазначених доказів слід дійти висновку про доведеність вини ОСОБА_2 у вчиненні порушення митних правил, передбаченого ч.1 ст.483 МК України.

Суд враховує, також те, що ОСОБА_2 раніше вже притягався о адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ст.ст. 485, 472 МК України, що свідчить про обізнаність останнього про порядок митного оформлення товарів та вчинення ним умисних дій, пов'язаних з можливістю наведення ним недостовірних та неповних відомостей щодо товару, який підлягає митному оформленню.

Враховуючи характер скоєного, матеріали справи, встановлені судом обставини, особу правопорушника, думку представника митниці, зазначені норми закону, суддя дійшов висновку, що на правопорушника має бути накладено стягнення у виді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, в розмірі 3 737 826 грн. 75 коп., з конфіскацією цих товарів в дохід Держави, а у разі відсутності товару, в порядку ч.2 ст.541 МК України, з покладенням на ОСОБА_2 адміністративного штрафу в подвійному розмірі 100 відсотків вартості товару, без конфіскації товару.

Саме таке стягнення суддя вважає достатнім для виправлення та належної поведінки ОСОБА_2 в подальшому.

Відповідно до ст.4 Закону України Про судовий збір слід стягнути ОСОБА_2, на якого накладено адміністративне стягнення, судовий збір в розмірі 352 грн. 40 коп.

На підставі викладеного та керуючись ст. 8, 9 Конституції України, ст. ст. 3, 10, ч.1 ст.483, 541 МК України (в редакції 2012 р.), ст. 8, 23, 33 КУпАП, ст.4 Закону України Про судовий збір , суддя -

п о с т а н о в и в :

громадянина України ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1, (паспорт серії НОМЕР_2, виданий 14.05.2001 року Краматорським МВ УМВС України в Донецькій області, реєстраційний номер картки платника податків фізичної особи НОМЕР_1) - визнати винним у скоєні правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України та накласти штраф у розмірі в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, що становить суму в розмірі 3 737 826 (три мільйони сімсот тридцять сім тисяч вісімсот двадцять шість) грн. 75 коп., з конфіскацією цих товарів в дохід Держави.

В разі відсутності товару, в порядку ч.2 ст.541 МК України, накласти на ОСОБА_2 адміністративне стягнення у вигляді штрафу в подвійному розмірі 100 відсотків вартості товару, що становить 7 475 653 (сім мільйонів чотириста сімдесят п'ять тисяч шістсот п'ятдесят три) грн. 50 коп.

Сума штрафу підлягає сплаті на користь держави України (одержувач: Борисп. УК/Бориспіль, ЄДРПОУ: 38007070, код банку (МФО): 899998, банк одержувача: Казначейство України (ЕАП), р/р: 31119106510004, КБК: 21081100).

Стягнути з громадянина України ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1, (паспорт серії НОМЕР_2, виданий 14.05.2001 року Краматорським МВ УМВС України в Донецькій області, реєстраційний номер картки платника податків фізичної особи НОМЕР_1) - на користь державного бюджету України (отримувач коштів: Бориспільське управління Державної казначейської служби України, код отримувача (код ЄДРПОУ): 38007070, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО): 899998, рахунок отримувача: 31218206010004, код класифікації доходів бюджету: 22030101) судовий збір в розмірі 352 (триста п'ятдесят дві) грн. 40 коп.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Апеляційна скарга подається до відповідного апеляційного суду через місцевий суд, який виніс постанову.

Постанова суду у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку оскарження цієї постанови і може бути пред'явлена до виконання протягом трьох місяців з дня набрання нею законної сили.

Постанова суду набрала законної сили


.

Суддя С.М. Вознюк

СудБориспільський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення07.12.2018
Оприлюднено18.12.2018
Номер документу78585384
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —359/9545/18

Постанова від 06.12.2019

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Васильєва Маргарита Анатоліївна

Постанова від 18.10.2019

Адмінправопорушення

Бориспільський міськрайонний суд Київської області

Бондаренко І. А.

Постанова від 22.04.2019

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Журавель Олександр Олександрович

Постанова від 07.12.2018

Адмінправопорушення

Бориспільський міськрайонний суд Київської області

Вознюк С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні