Рішення
від 10.12.2018 по справі 0840/3368/18
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

10 грудня 2018 року Справа № 0840/3368/18 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Лазаренка М.С.,

за участю секретаря судового засідання Новікової Д.А.,

за участю:

представників позивача Бурлака А.В., ОСОБА_2

представника відповідача Артюхіній К.Ю.

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Національного природного парку Великий Луг (71640, Запорізька область, Василівський район, с. Скельки, вул. Шевченка, 37)

до Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області (69095, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50)

про скасування припису,

ВСТАНОВИВ:

17 серпня 2018 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Національного природного парку "Великий Луг" (далі - позивач) до Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області (далі - відповідач), в якому позивач просить суд:

визнати протиправними та скасувати припис начальника відділу контролю за використанням та охороною земель у Гуляйпільському, Більмацькому, Оріхівському, Пологівському, Розівському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Семеняка Максима Володимировича від 26.07.2018 №370/0/92-18-ДК/0064Пр/03/01/18 про усунення порушень законодавства України;

визнати протиправними та скасувати розрахунок розміру шкоди заподіяної Державною організацією Національним природним парком Великий Луг внаслідок не використання за цільовим призначенням земельної ділянки загальною площею 24 га, розташованої на земельних ділянках за кадастровими номерами НОМЕР_1 та НОМЕР_2, складений 26.07.2018 складений начальником відділу контролю за використанням та охороною земель у Гуляйпільському, Більмацькому, Оріхівському, Пологівському, Розівському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Семеняка Максима Володимировича.

Ухвалою суду від 22.08.2018 вищевказану позовну заяву залишено без руху. 06.09.2018 позивачем надано до суду документи на виконання вимог ухвали суду.

Ухвалою суду від 17.09.2018 відкрито загальне позовне провадження по справі.

Згідно довідки Запорізького окружного адміністративного суду суддя Лазаренко М.С. в період з 16.10.2018 по 18.10.2018 знаходився у відрядженні.

06.11.2018 протокольно ухвалено закінчити підготовче провадження та призначити справу до розгляду у судовому засіданні на 05 грудня 2018 року.

Ухвалою суду від 05.12.2018 в судовому засіданні оголошено перерву до 10.12.2018.

Ухвалою суду від 10.12.2018 закрито провадження в адміністративній справі №0840/3368/18 за позовом Національного природного парку Великий Луг до Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області про скасування припису та розрахунку в частині позовних вимог про визнання протиправними та скасування розрахунку розміру шкоди заподіяної Державною організацією Національним природним парком Великий Луг внаслідок не використання за цільовим призначенням земельної ділянки загальною площею 24 га, розташованої на земельних ділянках за кадастровими номерами НОМЕР_1 та НОМЕР_2, складений 26.07.2018 складений начальником відділу контролю за використанням та охороною земель у Гуляйпільському, Більмацькому, Оріхівському, Пологівському, Розівському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головною управління Держгеокадастру у Запорізькій області Семеняка Максима Володимировича, роз'яснено, що питання правомірності визначення розміру шкоди, заподіяної під час використання земель не за цільовим призначенням підлягає розгляду в порядку Господарського судочинства під час розгляду питання про стягнення шкоди, а також те, що відповідно до ч. 2 ст. 239 КАС України повторне звернення з тією самою позовною заявою не допускається.

В обґрунтування позову позивач вказує, що 26.07.2018 року відносно Національного природного парку Великий Луг начальником відділу контролю за використанням та охороною земель у Гуляйпільському, Більмацькому, Оріхівському, Пологівському, Розівському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Семеняком Максимом Володимировичем було складено припис № 370/0/92-18-ДК/0064Пр/03/01/-18 про усунення порушення законодавства України, а саме ст. 96 Земельного кодексу України та розрахунок розміру шкоди, заподіяної Державною організацією Національним природним парком Великий Луг внаслідок не використання за цільовим призначенням земельної ділянки загальною площею 24 га, розташованої на земельних ділянках за кадастровими номерами НОМЕР_1 та НОМЕР_2. Позивач вважає прийнятий відповідачем припис необґрунтованим, протиправним та таким що підлягає скасуванню.

Представник позивача підтримав позовні вимоги, просив позов задовольнити з підстав, наведених у позові.

Відповідачем подано до суду відзив на позов (а.с.68-81), в якому зазначено, що відповідно до постанови про накладення адміністративного стягнення від 26.07.2018 №370/0/92-18-ДК/0082По/08/01/-18 визнано директора НПП Великий Луг ОСОБА_2 винною у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 53 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Зазначає, що Державним інспектором зроблено правильний висновок про використання земельних ділянок з кадастровими номерами НОМЕР_2 та НОМЕР_1 не за цільовим призначенням та надано правильну кваліфікацію адміністративного правопорушення. Представник відповідача проти позову заперечувала, просила у задоволенні позову відмовити.

Сторони під час розгляду справи у судовому засіданні повідомили, що ними надано всі необхідні документи для вирішення спору по суті.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з'ясував наступне.

Матеріалами справи встановлено, що 26.07.2018 року відносно позивача начальником відділу контролю за використанням та охороною земель у Гуляйпільському, Більмацькому, Оріхівському, Пологівському, Розівському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Семеняком Максимом Володимировичем було складено припис № 370/0/92-18- ДК/0064Пр/03/01 /-18 про усунення порушення законодавства України, а саме ст. 96 Земельного кодексу України та розрахунок розміру шкоди, заподіяної Державною організацією Національним природним парком Великий Луг внаслідок не використання за цільовим призначенням земельної ділянки загальною площею 24 га, розташованої на земельних ділянках за кадастровими номерами НОМЕР_1 та НОМЕР_2.

Згідно з актом перевірки дотримання вимог земельного законодавства від 13.07.2018 року №370/0/92-18-ДК/590/АП/09/01/-18, земельні ділянки з кадастровими номерами НОМЕР_1 та НОМЕР_2, які є землями природно-заповідного та іншого природоохоронного значення, були розорані і використовувалися для товарного сільськогосподарського виробництва.

Земельні ділянки з кадастровими номерами НОМЕР_2 та НОМЕР_1 передані НПП Великий Луг у постійне користування з вилученням на підставі Розпорядження голови районної державної адміністрації від 24.01.2009 року №44 і відповідно до класифікації видів цільового призначення земель повинні бути віднесені до секції С (землі природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного значення), розділ 04 (землі природно-заповідного фонду (природні території та об'єкти (природні заповідники, національні природні парки, біосферні заповідники, регіональні ландшафтні парки, заказники, пам'ятки природи, заповідні урочища), а також штучно створені об'єкти (ботанічні сади, дендрологічні парки, зоологічні парки, парки-пам'ятки садово-паркового мистецтва), що надаються в постійне користування спеціальним адміністраціям територій та об'єктів природно-заповідного фонду (крім земельних ділянок під об'єктами природно-заповідного фонду, що включені до їх складу без вилучення), підрозділ 04.03 для збереження та використання національних природних парків, але аж ніяк не до секції К, для цілей підрозділів 16.00-18.00 для збереження та використання земель природно-заповідного фонду. До даної категорії земель мають входити земельні ділянки без вилучення, на які немає правовстановлюючих документів.

В державних актах на право постійного користування земельними ділянками серія НОМЕР_4 та серія НОМЕР_5 вказано: цільове призначення (використання) земельної ділянки - для функціонування Національного природного парку Великий Луг природно-заповідного фонду України. На якій підставі до вищевказаних витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки внесені невірні відомості, адміністрації національного природного парку Великий Луг не відомо, оскільки ДЗК, зобов'язані були внести відомості на підставі Проекту землеустрою з організації та встановлення меж території національного природного парку Великий Луг на території Скельківської, Орлянської та Малобілозерської сільських рад Василівського району Запорізької області.

За наявною інформацією земельні ділянки з кадастровими номерами НОМЕР_1 та НОМЕР_2 використовує фізична особа - підприємець ОСОБА_5

Відповідно до угоди про спільну природоохоронну діяльність №01-СД від 26.12.2017, укладена між Національним природним парком Великий Луг та ФОП ОСОБА_5 на підставі постанови КМУ №1913 від 28.12.2000 року Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися бюджетними установами природно-заповідного фонду , сторони за даною угодою зобов'язуються шляхом об'єднання майна і зусиль спільно діяти в сфері створення і утримання кормового поля 24 га. Крім цього у відповідності до п. 2.1.4 Угоди Підприємець зобов'язується після збирання врожаю зернових культур, але не пізніше 01 листопада 2018 року надати для підкормки тваринного світу НПП Великий Луг у зимовий період зернові культури, а саме зернові культури пшениці в розмірі 3000 кг. (три тисячі кілограм). Пунктом 2.2.1 Угоди Підприємцю надавалось право самостійно виконувати увесь комплекс сільськогосподарських робіт по вирощуванню узгоджених з Парком сільськогосподарських культур з дотриманням сівозміни та правил господарювання. Пунктом 2.1.1. встановлювалось, що Підприємець зобов'язаний до 01.09.2018 року внести на розрахунковий рахунок Парку кошти на природоохоронні заходи в сумі 24093,10 грн. (двадцять чотири тисячі дев'яносто три гривні 10 копійок). Сума оплати коштів коригується, шляхом підписання додаткової угоди за згодою сторін. Угода була укладена строком до 31.12.2018 року. Умови зазначеної угоди повністю виконані, що підтверджується копією платіжного документу від 13.08.2018 року та актом приймання- передачі майна від 03.12.2018 року.

Відповідно до наданого Міністерством екології та природних ресурсів України роз'яснення від 27.07.2011 року вказано, що при здійсненні господарської діяльності, спрямованої на виконання покладених на парк завдань в межах господарської зони національного природного парку зміна цільового призначення земельних ділянок не відбувається.

У додатках до витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки від 12.07.2018 року №НВ-2304444802018 та №НВ-2304444732018 вказано, що спірні земельні ділянки являються земельним лісовими ділянками, не вкритими лісовою рослинністю. Відповідно до ст. 100 Лісового кодексу України, порядок охорони, захисту, використання та відтворення лісів на землях природно-заповідного фонду визначається відповідно до Закону України Про природно-заповідний фонд України , цього кодексу та інших актів законодавства. Таким чином, Закон України Про природно-заповідний фонд України є спеціальним по відношенню до Лісового кодексу України.

Як з'ясовано судом, Припис №370/0/92-18-ДК/00645Пр/03/01-18 від 26.07.2018 обґрунтований тим, що: ДП НПП Великий Луг земельну ділянку за кадастровим номером НОМЕР_2 та земельну ділянку за кадастровим номером НОМЕР_1 не використовує за цільовим призначенням …, що є порушенням ст..96 ЗК України, за що передбачено відповідальність за п. г ст..211 ЗК України, ст..53 КУпАП. . Приписано ДП НПП Великий Луг усунути порушення вимог земельного законодавства, за не виконання Припису передбачено адміністративну відповідальність за ст.188-5 КУпАП … .

Відповідачем, його представником не зазначено, які ж саме порушення вимог земельного законодавства повинно усувати ДП НПП Великий луг згідно Припису №370/0/92-18-ДК/00645Пр/03/01-18 від 26.07.2018.

Позовні вимоги підлягають задоволенню з урахуванням викладеного вище та через наступне.

У ч.1 ст.144 Земельного кодексу України зазначено, що у разі виявлення порушення земельного законодавства державний інспектор сільського господарства, державний інспектор з охорони довкілля складають протокол про порушення та видають особі, яка допустила порушення, вказівку про його усунення у 30-денний строк. Якщо особа, яка допустила порушення земельного законодавства, не виконала протягом зазначеного строку вказівки державного інспектора щодо припинення порушення земельного законодавства, державний інспектор сільського господарства, державний інспектор з охорони довкілля відповідно до закону накладають на таку особу адміністративне стягнення та повторно видають вказівку про припинення правопорушення чи усунення його наслідків у 30-денний строк.

У разі неусунення порушення земельного законодавства у 30-денний строк державний інспектор сільського господарства, державний інспектор з охорони довкілля звертаються до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування з клопотанням про припинення права користування земельною ділянкою (ч.2 ст.144 Земельного кодексу України).

Згідно з п.1 ст.18-1 Закону України №962-IV від 19.06.2003 Про охорону земель до повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, у галузі охорони земель, належать: 1) здійснення державного контролю щодо використання та охорони земель за: (…) виконанням умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту під час проведення гірничодобувних, геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт, пов'язаних із порушенням ґрунтового покриву, своєчасного проведення рекультивації порушених земель в обсягах, передбачених робочим проектом землеустрою; дотриманням правил, установленого режиму експлуатації протиерозійних, гідротехнічних споруд, збереженням захисних насаджень і межових знаків; розміщенням, проектуванням, будівництвом та введенням у дію об'єктів, які негативно впливають або можуть негативно вплинути на стан земель; (…).

Як зазначено в абз.1-абз.3 ч.1 ст.10 Закону України №963-IV від 19.06.2003 Про державний контроль за використанням та охороною земель , державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право: безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель; давати обов'язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов'язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків; (…).

Зміст Припису №370/0/92-18-ДК/00645Пр/03/01-18 від 26.07.2018 не відповідає вимогам абз.3 ч.1 ст.10 Закону України №963-IV від 19.06.2003 Про державний контроль за використанням та охороною земель : ані зобов'язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків, ані інших конкретних, встановлених нормами права вимог відповідачем - не висувалось.

Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень (ч.1 ст.2 КАС України).

Пункт ґ ст. 211 Земельного кодексу України, передбачає, що громадяни України несуть відповідальність за невиконання вимог щодо використання земель за цільовим призначенням.

Відповідно до ст. 96 ЗК України, землекористувачі зобов'язані: забезпечувати використання землі за цільовим призначенням та за свій рахунок приводити її у попередиш стан у разі незаконної зміни її рельєфу, за винятком випадків незаконної зміни рельєфу не власником такої земельної ділянки; додержуватися вимог законодавства про охорону довкілля; своєчасно сплачувати земельний податок або орендну плату) не порушувати прав власників суміжних земельних ділянок та землекористувачів; підвищувати родючість ґрунтів та зберігати інші корисні властивості землі; своєчасно надавати відповідним органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування дані про стан і використання земель та інших природних ресурсів у порядку, встановленому законом, дотримуватися правил добросусідства та обмежень, пов'язаних з встановленням земельних сервітутів та охорони зон; зберігати геодезичні знаки, протиерозійні споруди, мережі зрошувальних і осушувальних систем. Законом можуть бути встановлені інші обов'язки землекористувачів.

Фактична сторона спору полягає в тому, що згідно з актом перевірки дотримання вимог земельного законодавства від 13.07.2018 року (копія додається), земельні ділянки з кадастровими номерами НОМЕР_1 та НОМЕР_2, які є землями природно-заповідного та іншого природоохоронного значення, були розорані і використовувалися для товарного сільськогосподарського виробництва.

В дійсності, вказані земельні ділянки належать до господарської зони парку і на законних підставах використовуються для створення кормового поля, підкормки тварин та забезпечення інших господарських потреб парку.

Стаття 19 Земельного кодексу України встановлює розподіл земель за основним цільовим призначенням. Зокрема, однією із категорій земель є землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення. Склад цієї категорії земель міститься у ст. 44 Земельного кодексу України, відповідно до якої до земель природно-заповідного фонду включаються природні території та об'єкти (природні заповідники, національні природні парки, біосфери і заповідники, регіональні ландшафтні парки, заказники, пам'ятки природи, заповідні урочища), а також штучно створені об'єкти (ботанічні сади, дендрологічні парки, зоологічні парки, парки-пам'ятки садово-паркового мистецтва). Види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім, земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.

Таким чином, територія національного природного парку Великий Луг належить до земель природно-заповідного фонду. До складу земель природного парку Великий Луг входять дві земельні ділянки з кадастровими номерами НОМЕР_1 та НОМЕР_2, які розташовані на території Скельківської сільської ради Василівського району Запорізької області (копії державних актів додаються).

Відповідно до ст. 21, 14 ЗУ Про природно-заповідний фонд України , на території національних природних парків з урахуванням природоохоронної, оздоровчої, наукової, рекреаційної, історико-культурної та інших цінностей природних комплексів та об'єктів, їх особливостей встановлюється диференційований режим щодо їх охорони, відтворення та використання згідно з функціональним зонуванням. Зонування території національного природного парку, рекреаційна та інша діяльність на його території проводиться відповідно до Положення про національний природний парк та Проекту організації території національного природного парку, охорони, відтворення та рекреаційного використання його природних комплексів і об'єктів, що затверджується центральним органом виконавчої влади у галузі охорони навколишнього природного середовища.

Відповідно до Проекту організацій території національного природного парку Великий Луг охорони, відтворення та рекреаційного використання його природних комплексів і об'єктів, затвердженого Наказом Мінприроди від 09.02.2010 року №69 (копія додається), земельні ділянки з кадастровими номерами НОМЕР_3 та НОМЕР_2 належать до господарської зони парку (згідно таксаційного опису Проекту організацій території національного природного парку Великий Луг охорони, відтворення та рекреаційного використання його природних комплексів і об'єктів є городи 24га.).

Згідно ст. 21 ЗУ Про природно-заповідний фонд України , у межах господарської зони проводиться господарська діяльність, спрямована на виконання покладених на парк завдань, знаходяться населені пункти, об'єкти комунального призначення, а також землі інших землевласників та землекористувачів, включені до складу парку, на яких господарська та інша діяльність здійснюється з додержанням вимог та обмежень, встановлених для зон антропогенних ландшафтів біосферних заповідників.

Враховуючи вищевикладене, при здійсненні господарської діяльності, спрямованої на виконання покладених на парк завдань (План природоохоронних заходів на 2018 рік, затверджений Департаментом екомережі та природно-заповідного фонду (копія додається), розділ 5, п.6,7 - створення кормового поля, підкормка тварин) в межах господарської зони національного природного парку зміна цільового призначення земельних ділянок не відбувається.

В державних актах на право постійного користування земельною ділянкою серія НОМЕР_4 та серія НОМЕР_5 вказано: цільове призначення (використання) земельної ділянки - для функціонування Національного природного парку Великий Луг природно-заповідного фонду України,

Підрозділи, на які посилається відповідач - секція К, цільове призначення 19.00 - Для цілей підрозділів 16.00 - 18.00 для збереження та використання земель природно- заповідного фонду. До цих підрозділів відносяться землі які не ввійшли до складу національного природного парку Великий Луг та на які національний природний парк Великий Луг не має державних актів на право постійного користування земельною ділянкою, тому дані твердження відповідача судом не беруться до уваги.

Жодних порушень законодавства України позивач не вчиняв і земельні ділянки з кадастровими номерами НОМЕР_1 та НОМЕР_2 правомірно використовуються для створення кормового поля, підкормки тварин та забезпечення інших господарських потреб парку. Відповідно і жодної шкоди позивачем завдано не було. Отже, оскаржуваний припис є неправомірним і підлягає скасуванню.

З урахуванням приписів ч.2 ст.2 КАС України суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності приходить до висновку, що Припис №370/0/92-18-ДК/00645Пр/03/01-18 від 26.07.2018 прийнятий відповідачем не обґрунтовано, без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, а отже є не правомірним і підлягає скасуванню.

У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Як зазначено у ч.1 ст.9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням з'ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню. Доводи відповідача не приймаються судом до уваги виходячи з вищезазначеного.

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки суб'єктом владних повноважень у справі було Головне управління Держгеокадастру у Запорізькій області, то з бюджетних асигнувань цього органу повинні бути присуджені позивачу судові витрати, документально підтверджені у сумі 1762 грн.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Національного природного парку "Великий Луг" (71640, Запорізька область, Василівський район, с. Скельки, вул. Шевченка, 37, код ЄДРПОУ 34120220) до Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області (69095, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50, код ЄДРПОУ 39820689) про скасування припису задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправними та скасувати припис начальника відділу контролю за використанням та охороною земель у Гуляйпільському, Більмацькому, Оріхівському, Пологівському, Розівському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Семеняка Максима Володимировича від 26.07.2018 №370/0/92-18-ДК/0064Пр/03/01/18 про усунення порушень законодавства України.

Стягнути на користь Національного природного парку Великий Луг судовий збір в розмірі 1762,00 грн. (одну тисячу сімсот шістдесят дві гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення,а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст судового рішення складено 18.12.2018.

Суддя М.С. Лазаренко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.12.2018
Оприлюднено03.01.2019
Номер документу78981786
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0840/3368/18

Ухвала від 17.09.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Кисіль Роман Валерійович

Ухвала від 18.08.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Постанова від 15.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 14.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 16.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 03.04.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Постанова від 03.04.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 27.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 04.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 04.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні