Справа № 504/3358/17
УХВАЛА
15 січня 2019 року м.Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Стефанова С.О.,
суддів - Аракелян М.М., Соколенко О.М.,
за участю секретаря судового засідання - Гунько О.В.,
представника позивачів та третьої особи ОСОБА_1 - ОСОБА_2 (за ордером);
представника Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області та третьої особи на стороні відповідача виконавчого комітету Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області - ОСОБА_3 (за довіреністю),
розглянувши у підготовчому судовому засіданні справу за позовами ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 до Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області за участю третіх осіб які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивачів Підприємство Союз у вигляді приватного підприємства, ОСОБА_9, ОСОБА_1 та третіх осіб які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - виконавчий комітет Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області та ТОВ Форекстін про визнання протиправними та скасування рішень про визнання протиправними та скасування рішень, -
ВСТАНОВИВ:
В провадженні Одеського окружного адміністративного суду перебуває справа за позовами ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 до Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, треті особи: Виконавчий комітет Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, товариство з обмеженою відповідальністю Форекстін , Підприємство Союз у вигляді приватного підприємства, ОСОБА_9, ОСОБА_1 про визнання протиправними та скасування рішень двадцять першої сесії Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області VII скликання Про затвердження генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка №468-VII від 27.07.2017 року та Про надання дозволу на розроблення проекту змін в детальний план села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області в межах кварталу 3-1 №486-VII від 27.07.2018 року.
У відповідності до ч.1 ст. 72 КАС України - доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до ч.3 ст. 77 КАС України докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Відповідно до ч.1 ст. 79 КАС України учасники справи подають докази у справі безпосередньо до суду.
Відповідно до ч.7-9 ст. 80 КАС України учасник справи, у разі неможливості самостійно надати докази, вправі подати клопотання про витребування доказів судом. Таке клопотання повинно бути подане в строк, зазначений в ч.ч. 2, 3 ст. 79 цього Кодексу. Якщо таке клопотання заявлено з пропуском встановленого строку, суд залишає його без задоволення, крім випадку, коли особа, яка його подає, обґрунтує неможливість його подання у встановлений строк з причин, що не залежали від неї.
Про витребування доказів за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу.
Принцип рівності сторін - один із складників ширшої концепції справедливого судового розгляду - передбачає, що кожна сторона повинна мати розумну можливість представляти свою сторону в умовах, які не ставлять її в суттєво менш сприятливе становище в порівнянні з опонентом (серед інших рішень та mutatis mutandis, "Кресс проти Франції" (Kress v. France), [GC], № 39594/98, п. 72, ECHR 2001-VI; "Ф.С.Б. проти Італії" (F.C.B. v. Italy) від 28 серпня 1991 року, Серія A № 208-B, п. 33; "Т. проти Італії" (Т. v. Italy) від 12 жовтня 1992 року, Серія A № 245-C, п. 26; та "Кайя проти Австрії" (Kaya v. Austria), № 54698/00, п. 28, від 8 червня 2006 року).
Гарантії Статті 6 § 1 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод є вчинення операцій із доказами на процесуальному рівні. Прийнятність доказів або спосіб їх оцінки за обставинами справи, у першу чергу - питання національних судів, чиїм завданням є оцінка доказів у процесі слухання справи (Garcнa Ruiz v. Spain (Гарсіа Руїз проти Іспанії) [ВП], § 28; Farange S.A. v. France (Фаранж проти Франції) (dйc.)).
Відповідно до ч. 5 ст. 124 Конституції України судові рішення ухвалюються іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України. Серед основних засад судочинства в Україні, згідно з п. 9 ч. 3 ст. 129 Конституції України, є обов'язковість рішень суду.
Згідно з ч. 7, 8 ст. 80 КАС особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов'язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п'яти днів з дня вручення ухвали.
У випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені цим Кодексом.
Стаття 147 КАС України передбачає, що у разі неподання без поважних причин письмових, речових чи електронних доказів, що витребувані судом, або неповідомлення причин їх неподання суд може постановити ухвалу про тимчасове вилучення цих доказів державним виконавцем для дослідження судом.
Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Відповідно до положень ч.4 ст. 9 КАС України, суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з'ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.
З огляду на необхідність дотримання судом вказаних процесуальних гарантій, з метою забезпечення повного та об'єктивного розгляду справи, дотримання приписів ЄСПЛ та КАС України, суд вважає за необхідне витребувати у Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області належним чином засвідчені копії наступних письмових доказів: діючого генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка з усіма текстовими та графічними матеріалами, які додаються до генерального плану населеного пункту; рішення яким відбулося затвердження діючого генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка; усіх існуючих на час розгляду справи рішень Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області за якими відбулось затвердження проектів внесення змін до генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка; результатів містобудівного моніторингу, що обумовили внесення змін до генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка; обґрунтування необхідності внесення змін до генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка в межах кварталу 3 1 ; доказів оприлюднення рішення щодо розроблення проекту внесення змін до генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка в межах кварталу 3 1 у встановленому законодавством порядку; доказів реєстрації, розгляду та узагальнення пропозицій громадськості до проекту внесення змін до генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка в межах кварталу 3 1 ; доказів проведення громадських слухань щодо проекту внесення змін до генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка в межах кварталу 3 1 (повідомлення, протокол, тощо); висновків державних органів по проекту внесення змін до генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка в межах кварталу 3 1 .
Відповідно до ст.14 КАС України судові рішення, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об'єднаннями на всій території України. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Керуючись ст.ст. 9, 14, 72, 77, 79, 80, 147, 241, 248, 256 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
Витребувати з Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області наступні письмові докази:
1) належним чином засвідчену копію діючого генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка з усіма текстовими та графічними матеріалами, які додаються до генерального плану населенного пункту;
2) належним чином засвідчену копію рішення, яким відбулося затвердження діючого генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка;
3) належним чином засвідчені копії усіх існуючих на час розгляду справи рішень Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, якими відбулось затвердження проектів внесення змін до генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка та до детальних планів території села Крижанівка;
4) результати містобудівного моніторингу, що обумовили внесення змін до генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка та детальних планів території села Крижанівка;
5) обґрунтування необхідності внесення змін до детального плану території села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка в межах кварталу 3 1 ;
6) докази оприлюднення рішення щодо розроблення проекту внесення змін до детального плану території села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка в межах кварталу 3 1 у встановленому законодавством порядку;
7) докази реєстрації, розгляду та узагальнення пропозицій громадськості до проекту внесення змін до детального плану території села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка в межах кварталу 3 1 ;
8) докази проведення громадських слухань щодо проекту внесення змін до детального плану території села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка в межах кварталу 3 1 (повідомлення, протокол, тощо);
9) висновки державних органів по проекту внесення змін до генерального плану села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка в межах квартала 3 1 та детального плану території села Крижанівка Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області, поєднаного з детальним планом території села Крижанівка в межах кварталу 3 1 .
Витребувані письмові докази, інформацію та відповідні підтверджуючі матеріали необхідно надати у строк до 05 лютого 2019 року безпосередньо до Одеського окружного адміністративного суду за адресою: 65005, м. Одеса, Фонтанська дорога, 14 та копії направити електронною поштою за адресою: е-mail: inbox@adm.od.court.gov.ua .
Копію ухвали направити до Крижанівської сільської ради Лиманського району Одеської області для виконання.
Попередити Крижанівську сільську раду Лиманського району Одеської області про те, що згідно частини першої статті 149 КАС України, суд може постановити ухвалу про стягнення в дохід Державного бюджету України з відповідної особи штрафу у сумі від 0,3 до трьох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб у випадках:
- невиконання процесуальних обов'язків, зокрема ухилення від вчинення дій, покладених судом на учасника судового процесу;
- зловживання процесуальними правами, вчинення дій або допущення бездіяльності з метою перешкоджання судочинству;
- неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, або неподання таких доказів без поважних причин суб'єктом владних повноважень.
Ухвала окремо від рішення суду оскарженню не підлягає.
Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 КАС України.
Головуючий суддя С.О. Стефанов
Судді М.М. Аракелян
О.М. Соколенко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.01.2019 |
Оприлюднено | 16.01.2019 |
Номер документу | 79167773 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Стефанов С. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні