Рішення
від 09.01.2019 по справі 0240/3718/18-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

09 січня 2019 р. Справа № 0240/3718/18-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Комара П.А.,

за участю:

секретаря судового засідання: Дмитрука В.В.

представника позивача: Семенчук О.А.

представників відповідачів: Мякінькової Л.І., Пенькас В.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу

за позовом: товариства з обмеженою відповідальністю "Сарлей" (вул. Соборна, 24, оф. 3.406, м. Вінниця, 21050)

до: Державної фіскальної служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053), Головного управління ДФС у Вінницькій області (вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21100)

про: визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду звернулося товариство з обмеженою відповідальністю "Сарлей" з позовом до Державної фіскальної служби України та Головного управління ДФС у Вінницькій області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що згідно витягу щодо суми податку на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з системи електронного адміністрування ПДВ №2 від 23.08.2018 вбачається, що сума на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунку коригування становить 4968,82 грн. При розрахунку даної суми враховано показник загальної суми перевищення податкових зобов'язань було враховано показник суми податку, зазначеної платником податкових накладних, зареєстрованих у реєстрі в сумі 28217,00 грн. Вважаючи такі дії контролюючого органу протиправними, позивач звернувся відповідачів із письмовою вимогою щодо внесення правдивих відомостей до СЕА ПДВ.

21.09.2018 отримано лист відповідача 2 від 18.09.2018, яким повідомлено що СЕА ПДВ працює виключно в автоматичному режимі та на підставі алгоритмів розроблених відповідно до ст.200-1 Податкового кодексу України та Порядку №569 та не допускає ручного втручання в її роботу, а також про те, що направлено запит щодо виправлення помилок до ДФС України.

Вказане стало підставою для звернення до суду з даним позовом.

Ухвалою суду від 22.10.2018 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження.

09.11.2018 на адресу суду від представника відповідачів надійшли відзиви згідно яких відповідачі заперечують проти позову, просять у його задоволенні відмовити. Зміст відзивів є ідентичним. Так, зазначено, що СЕА ПДВ працює виключно в автоматичному режимі та на підставі алгоритмів розроблених відповідно до ст.200-1 Податкового кодексу України та Порядку №569 та не допускає ручного втручання в її роботу.

15.11.2018 на адресу суду від позивача надійшла відповідь на відзив згідно якою ТОВ "Сарлей" вважає відзиви відповідачів безпідставними та необґрунтованими.

Ухвалою суду від 20.11.2018 закрито підготовче провадження у справі та призначено до розгляду по суті.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав та просив задовольнити, посилаючись на зміст позовної заяви та відповіді на відзив.

Представники відповідачів заперечили проти задоволення позову.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

23 серпня 2018 року TOB Сарлей (ІПН 38329090282) було отримано витяг щодо суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з системи електронного адміністрування ПДВ №2 від 23.08.2018 р. (далі - Витяг)

Уданому витягу зазначено, що сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних становить 4 968,82 грн. Також з витягу вбачається, що при розрахунку даної суми було враховано показник загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеному складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих в реєстрі (далі - Сума перевищення) в сумі 28 217,00 грн.

Згідно витягу, Сума перевищення в розмірі 27 966,00 грн. виникла в податковому періоді - листопад 2017 року, 251,00 грн. - override/03.2017.

Вважаючи дані системи електронного адміністрування ПДВ (далі - CEA ПДВ) неправильними, Позивач 06.09.2018 року звернувся до Відповідачів з письмовими вимогами щодо внесення правдивих відомостей до CEA ПДВ.

21.09.2018 року Позивачем було отримано лист Відповідача-2 вих. №10174/10/02-32-12-01 від 18.09.2018 року, яким Відповідач-2 повідомив, що CEA ПДВ працює виключно в автоматичному режимі та на підставі алгоритмів, розроблених відповідно до ст. 200і Кодексу та Порядку 569 і не допускає ручного втручання в її роботу, а також про те, що направлено запит щодо виправлення помилок до Державної фіскальної служби України.

Станом на 17.10.2018 року Позивач жодної відповіді від Відповідача-1 не отримав. Виправлення помилкових даних, на яких акцентував увагу Позивач, у CEA ПДВ щодо Позивача не відбулись. Однак, з незрозумілих причин відбулись зміни, підстави яких Позивачу не відомі.

TOB Сарлей вважає бездіяльність Відповідачів протиправною, а тому звернувся до суду із даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.

Як уже наголошувалось вище, 23 серпня 2018 року TOB Сарлей (ІПН 38329090282) було отримано витяг щодо суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з системи електронного адміністрування ПДВ №2 від 23.08.2018 р.

У даному витягу зазначено, що сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних становить 4 968,82 грн. Також з витягу вбачається, що при розрахунку даної суми було враховано показник загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначених у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих в реєстрі (далі - Сума перевищення) в сумі 28 217,00 грн.

Згідно витягу, Сума перевищення в розмірі 27 966,00 грн. виникла в податковому періоді - листопад 2017 року, 251,00 грн. - override/03.2017.

Так, в листопаді 2017 року TOB Сарлей було складено та подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних 20 (двадцять) розрахунків коригувань кількісних та вартісних показників до відповідних податкових накладних, за якими податкове зобов'язання з ПДВ TOB Сарлей підлягало зменшенню на загальну суму 27 966,41 грн.

Реєстрація зазначених розрахунків коригувань була зупинена. Після розгляду наданих TOB Сарлей пояснень розрахунки коригувань були зареєстровані за рішеннями Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, а саме: 1 (один) PK був зареєстрований в травня 2018 року; 19 (дев'ятнадцять) PK - в серпні 2018 року.

Як вбачається з Витягу, податковим органом в листопаді 2017 року було враховано розрахунки коригування на загальну суму 27 966,00 грн. реєстрація яких була зупинена, в зв'язку з цим і виник показник Суми перевищення.

Визначаючись щодо такого формування показника Суми перевищення, і, відповідно, подальшого зменшення суми податку, на яку TOB Сарлей має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на Суму перевищення, суд виходить з наступного.

З 01.01.2015 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи від 28.12.2014 року №71-VIII, яким запроваджено систему електронного адміністрування податку на додану вартість.

Основні принципи функціонування системи електронного адміністрування ПДВ визначено статтею 200-1 ПК України.

Згідно з положеннями пункту 200-1.1 статті 200-1 ПК України система електронного адміністрування податку на додану вартість забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку: - суми податку, що містяться у виданих та отриманих податкових накладних та розрахунках коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних; - суми податку, сплачені платниками при ввезенні товару на митну територію України; - суми поповнення та залишку коштів на рахунках в системі електронного адміністрування податку на додану вартість; - суми податку, на яку платники мають право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; - інші показники, які згідно з вимогами пункту 34 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" цього Кодексу враховуються під час обрахунку суми податку, обчисленої за формулою, визначеною пунктом 200-1. статті 200-1 цього Кодексу.

Механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків визначає Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 року №569 Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість (далі по тексту - Порядок №569).

Згідно з пунктом 2 Порядку №569, рахунок у системі електронного адміністрування податку (далі - електронний рахунок) - рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти у сумі, необхідній для досягнення розміру суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), а також у сумі, необхідній для сплати узгоджених податкових зобов'язань з податку.

Згідно з пунктом 13 Порядку № 569 електронного адміністрування податку на додану вартість. ДФС автоматично обчислює суму податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі. Платник податку має право отримувати у ДФС інформацію про стан свого електронного рахунка (в тому числі додаткових електронних рахунків), а також суму податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі.

Отже, електронний рахунок відкривається саме з метою перерахування платником ПДВ коштів для досягнення необхідної суми податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, чи суми податку для сплати узгоджених податкових зобов'язань.

Водночас, на електронному рахунку платника в системі електронного адміністрування ПДВ обліковуються не тільки внесені платником кошти, а і суми податку, що містяться у виданих чи отриманих податкових накладних, що сплачені при ввезенні товарів на митну територію України тощо.

Так, відповідно до п. 9 Порядку, платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі на суму податку (Z Накл), обчислену за такою формулою:

І Накл = Z НаклОтр + Z Митн + Z ПопРах +Z Овердрафт-І НаклВид-І Відшкод-Z Перевищ.

Цим же пунктом передбачено, що І Перевищ - загальна сума перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих у Реєстрі, яка визначається як різниця між:

сумами податкових зобов'язань за операціями з постачання/надання товарів/послуг та отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України, здійсненими після 1 липня 2015 р., та їх подальшого коригування згідно із статтею 192 Кодексу, задекларованими платником у податкових деклараціях з податку (поданих контролюючому органу починаючи з податкової звітності за липень 2015 р. для платників податку, що застосовують місячний звітний період, за III квартал 2015 р. - для платників податку, що застосовують квартальний звітний період) з урахуванням поданих уточнюючих розрахунків до них;

сумами податку, зазначеними платником податку в податкових накладних, що складені за такими операціями (в тому числі податкових накладних, які не видаються отримувачу, а також складених під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України), здійсненими після 1 липня 2015 р., та розрахунків коригування, складених починаючи з 1 липня 2015 р. та зареєстрованих в Реєстрі, до податкових накладних, складених до 1 липня 2015 року.

Пунктами 15, 16 Порядку передбачено, що якщо після постачання/надання товарів/послуг змінюється сума компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у разі повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або під час повернення постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань і податкового кредиту постачальника та отримувача товарів/послуг підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування, зареєстрованого в Реєстрі.

Розрахунок коригування, складений постачальником/надавачем товарів/послуг до податкової накладної, яка видана їх отримувачу - платнику податку, підлягає реєстрації в Реєстрі отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу. При цьому постачальник/надавач товарів/послуг має право зменшити суму податкових зобов'язань за таким розрахунком коригування після його реєстрації у Реєстрі отримувачем.

Згідно п. 192.1., пп. 192.1.1. п. 192.1. ст. 192 Податкового кодексу України, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу.

Якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то:

а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов'язань за результатами

податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок;

б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого

податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення

коригування, а також збільшив податковий кредит у зв'язку з отриманням таких товарів/послуг.

Таким чином із системного аналізу зазначеного вище, судом зроблено висновок, що постачальник має право зменшити суму податкових зобов'язань лише після реєстрації в єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування до податкової накладної.

Тобто, розрахунки коригування можуть бути враховані як TOB Сарлей так і податковим органом після їх реєстрації в ЄРПН, тобто в березні, квітні та серпні 2018 року. Діючи відповідно до вимог Податкового кодексу України, TOB Сарлей здійснено відповідне відображення розрахунків коригування після їх реєстрації, тобто у податкових деклараціях з ПДВ за травень та серпень 2018 року.

При цьому податковим органом безпідставно враховано зазначені вище розрахунки коригувань у листопаді 2017 року, тобто на момент коли такі розрахунки коригувань не були зареєстровані в ЄРПН.

За вказаних обставин, податковим органом протиправно сформовано показник Суми перевищення в розмірі 27 966,00 грн. у листопаді 2017 p., та, відповідно, сформовано Суму перевищення в розмірі 21 625,00 грн. Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про задоволення позову в частині визнання протиправною бездіяльність Державної фіскальної служби України та Головного управління ДФС у Вінницькій області щодо незабезпечення організації системи електронного адміністрування податку на додану вартість, а саме: не збільшення в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суми податку, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю "Сарлей" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 49 591,00 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих у реєстрі на суму 49 591,00 грн.

При цьому, згідно з положеннями податкового законодавства система електронного адміністрування податку на додану вартість організована на централізованому рівні Держаної фіскальної служби України, а відтак на цьому ж рівні відбувається і автоматичне обчислення реєстраційної суми при зміні значення будь-якого з показників формули, тобто на Державну фіскальну службу України покладається обов'язок щодо забезпечення автоматичного збільшення у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суми, на яку платник податків має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Враховуючи зазначене вище та з метою відновлення порушених прав позивача, суд дійшов висновку про необхідність зобов'язати Державну фіскальну службу України та Головне управління ДФС у Вінницькій області збільшити в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суми податку, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю "Сарлей" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 49 591,00 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих у реєстрі на суму 49 591,00 грн.

Згідно ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (стаття 90 КАС України).

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб'єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що з наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовні вимоги підлягають задоволенню.

Розподіл судових витрат здійснено на підставі вимог ст. 139 КАС України.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Державної фіскальної служби України та Головного управління ДФС у Вінницькій області щодо незабезпечення організації системи електронного адміністрування податку на додану вартість, а саме: не збільшення в системі електронного адмініструванняподатку на додану вартість суми податку, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю "Сарлей" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 49 591,00 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих у реєстрі на суму 49 591,00 грн.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України та Головне управління ДФС у Вінницькій області збільшити в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суми податку, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю "Сарлей" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 49 591,00 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих у реєстрі на суму 49 591,00 грн.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Сарлей" (код ЄДРПОУ 38329091, вул. Соборна, 24, оф. 3.406, м. Вінниця, 21050) сплачений при зверненні судовий збір у сумі 1762,00 грн. (одна тисяча сімсот шістдесят дві грн. 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053).

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Сарлей" (код ЄДРПОУ 38329091, вул. Соборна, 24, оф. 3.406, м. Вінниця, 21050) сплачений при зверненні судовий збір у сумі 1762,00 грн. (одна тисяча сімсот шістдесят дві грн. 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 39402165, вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21100).

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Суддя Комар Павло Анатолійович

Дата ухвалення рішення09.01.2019
Оприлюднено20.01.2019
Номер документу79257014
СудочинствоАдміністративне
Суть: визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —0240/3718/18-а

Ухвала від 19.09.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

Ухвала від 23.08.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

Ухвала від 08.08.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

Ухвала від 17.07.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 04.07.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 20.06.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 20.06.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 20.05.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 06.05.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 04.04.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Гонтарук В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні