Герб України

Ухвала від 21.01.2019 по справі 809/360/18

Вінницький апеляційний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

21 січня 2019 рокуЛьвів№ 857/3185/18

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Онишкевича Т.В.,

суддів Іщук Л.П., Обрізка І.М.,

з участю секретаря судових засідань Коваль Т.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові апеляційну скаргу ОСОБА_2 на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 7 вересня 2018 року у справі за його позовом до управління праці та соціального захисту населення Городенківської районної державної адміністрації Івано-Франківської області, Міністерства соціальної політики України, Державної казначейської служби України, Кабінету Міністрів України про зобов'язання вчинити дії та відшкодувати моральну шкоду,

ВСТАНОВИВ :

Позивач ОСОБА_2 звернувся до апеляційного суду із клопотанням про призначення йому судово-медичної експертизи для визначення стану його здоров'я, на вирішення якої поставити такі питання:

- чи є факти порушення з грудня 2017 року здоров'я ОСОБА_2?

- чи є причинно-наслідковий зв'язок між порушенням з грудня 2017 року стану здоров'я ОСОБА_2 та тим, що він був змушений зимувати у 2017-2018 роках у будинку з температурою у ньому 8-10 градусів за Цельсієм?

- чи діяння суддів Івано-Франківського окружного адміністративного суду Панікара І.В., Біньковської Н.В., Лучко О.О., Грицюка П.П., Матуляка Я.П., Микитюка Р.В. зробили зі станом здоров'я ОСОБА_2 такий, який у нього є на даний час?

- який медичний прогноз про тривалість та вартість лікування ОСОБА_2 для повернення до стану здоров'я, який у нього був станом на листопад 2017 року?

Дослідивши матеріали справи, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення заявленого клопотання, виходячи із такого.

Положеннями частини 1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що порядок здійснення адміністративного судочинства встановлюється Конституцією України, цим Кодексом та міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

Відповідно до частини 1 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Приписами частини 2 цієї ж статті Кодексу встановлено, що ці дані встановлюються такими засобами:

1) письмовими, речовими і електронними доказами;

2) висновками експертів;

3) показаннями свідків.

Згідно із частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Положеннями частини 1 статті 79 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що учасники справи подають докази у справі безпосередньо до суду.

Частиною 1 статті 102 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи призначає експертизу у справі за сукупності таких умов:

1) для з'ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, без яких встановити відповідні обставини неможливо;

2) жодною стороною не наданий висновок експерта з цих самих питань або висновки експертів, надані сторонами, викликають обґрунтовані сумніви щодо їх правильності.

Згідно із частиною 2 статті 101 Кодексу адміністративного судочинства України предметом висновку експерта може бути дослідження обставин, які входять до предмета доказування та встановлення яких потребує наявних у експерта спеціальних знань.

При цьому суд апеляційної інстанції наголошує на тому, що матеріали даної адміністративної справи не містять жодного доказу про стан здоров'я позивача ОСОБА_2 ні станом на грудень 2017 року, ні станом на час вирішення спору судом першої інстанції, ні на теперішній час. Окрім того, позивачем не надано будь-яких доказів на підтвердження реальних умови його проживання у зазначений у клопотанні період.

Приписами частини 3 статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї.

Докази, які не були подані до суду першої інстанції, приймаються судом лише у виняткових випадках, якщо учасник справи надав докази неможливості їх подання до суду першої інстанції з причин, що об'єктивно не залежали від нього (частина 4 статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України).

Виходячи із наявних у розпорядженні матеріалів справи у суду апеляційної інстанції відсутня будь-яка об'єктивна інформація, яка би вказувала на необхідність з'ясування стану здоров'я ОСОБА_2 у період з грудня 2017 року шляхом призначення судово-медичної експертизи через необхідність застосування спеціальних знань.

Підсумовуючи викладене, на переконання апеляційного суду, клопотання позивача ОСОБА_2 про призначення йому судово-медичної експертизи є необґрунтованим і не може бути задоволеним.

Керуючись статтями 241, 243, 248, 321, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд,

УХВАЛИВ :

у задоволенні клопотання позивача ОСОБА_2 про призначення йому судово-медичної експертизи відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання і касаційному оскарженню не підлягає.

Суддя-доповідач Т. В. Онишкевич судді Л. П. Іщук І. М. Обрізко

СудВінницький апеляційний суд
Дата ухвалення рішення21.01.2019
Оприлюднено23.01.2019
Номер документу79311237
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/360/18

Постанова від 23.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 22.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 13.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 27.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 08.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 08.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 01.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 21.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 21.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Постанова від 21.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні