Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області
м. Кам'янка-Бузька, вул. Незалежності, 29, 80400, (03254) 5-13-41
Справа №2-а-721/10
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 листопада 2010 року Кам янка-Бузький районний суд Львівської області у складі : головуючого-судді Самсіна М.Л.
при секретарі Лазаревій Г.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Кам янка-Бузька адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до дільничної виборчої комісії № 10007, третя особа Кам янка- Бузька района організація політична партія ВО Батьківщина про визнання бездіяльності дільничної виборчої комісії протиправною,
встановив:
позивач звернувся до суду з вказаним адміністративним позовом, посилаючись на те, що він є виборцем на виборчій дільниці № 10007, що розташована у смт. Добротвір по вул. Ів. Франка, 30. Вважає, що під час проведення голосування та складання протоколу підрахунку голосів, який фактично встановлює результати голосування на дільниці були порушені його виборчі права, оскільки 31 жовтня 2010 року о 12 годині 15 хв. вона прийшла на дільницю № 10007 для здійснення свого права громадянина України. У той же чає, з інформаційного стенду відповідача вона дізналася, що політична сила Львівська обласна партійна організація Всеукраїнського об єднання Батьківщина , яку позивач підтримує, вибула та не приймає участі у виборах до Львівської обласної ради. та. як її повідомили, що у бюлетенях до Львівської обласної ради у багатомандатному округу напроти вказаної партійної організації стоїть відмітка Вибув . Вважає, що за таких обставин вона була позбавлена свого конституційного права обирати ти та не мала змоги здійснити своє загальне виборче право громадянина, хоча є дієздатною й належить до відповідної територіальної громади, що підтверджується паспортом громадяна України. Просила суд позов задовольнити та визнати бездіяльність дільничої виборчої комісії № 10007 щодо не прийняття рішення про визнання голосування недійсним протиправною. Визнати голосування на виборчій дільниці № 10007 недійсним до Львівської обласної ради.
У судове засідання позивач не з явилась, до початку судового засідання представила заяву у якій зазначила про неможливість з явитись на розгляд судової справи, просила справу розглянути без її участі.
Представник відповідача - дільничної виборчої комісії № 10007 у судове засідання не з явився, хоча належно був повідомлений про дату та час розгляду справи, не попередив суд про причину неявки.
Представник третьої особи - Кам янка-Бузької районної організації політичної партії ВО Батьківщина у судове засідання не з явився, хоча належно був повідомлений про дату та час розгляду справи, не попередив суд про причину неявки.
Суд, з ясувавши фактичні обставини справи, перевіривши матеріали, якими позивач обгрунтовує свої вимоги, оцінивши докази, що мають значення для вирішення спору вважає, що у позові слід відмовити з наступних підстав:
Так, видповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь- які рішення, дії чи бездіяльність суб єктів владних повноважень, крім випадків коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Пунктом 5 ст. 172 КАС України передбачено, що рішення, дії чи бездіяльність ви
комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій, за винятком рішень, дій чи бездіяльності,
визначені частинами третьою-четвертою цієї статі, оскаржуються до місцевого загального суду
адміністративного суду за місцем знаходження відповідної комісії.
Відповідно до ч. 1 ст. КАСС України, суд при вирішенні справи керується прин
законності, відповідно до якого органи державної влади, зобов язані діяти лише на підставі, в
повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно приписів Постанови Пленуму Вищого Адміністративного суду України №
02.04.2007 року Про практику застосування адміністратиними судами положень КАСС Украї
час розгляду спорів щодо правовідносин, пов язаних з виборчим процессом чи про
референдуму точнеє і неухильне додержання адміністративними судами норм КАС України під 1
спорів щодо правовідносин, пов язаних з виборчим процессом, є неодмінною умовою забезп
їх правильного, справедливого і швидкого вирішення з метою захисту прав, свобод та і
виборців та інших суб єктів виборчого процессу чи процессу референдуму.
Судом встановлено, що 31 жовтня 2010 року о 12 годині 15 хв. позивач прийшла на ділі
№ 10002 для здійснення свого права громадянина України. У той же час, з інформаційного
відповідача вона дізналася, що політична сила Львівська обласна партійна орг;
Всеукраїнського об єднання Батьківщина , яку позивач підтримує, вибула та не приймає у
виборах до Львівської обласної ради, та, як її повідомили, що у бюлетенях до Львівської
ради у багатомандатному округу напроти вказаної партійної організації стоїть відмітка
Позивач вважає, що за таких обставин вона була позбавлена свого конституційного права об
та не мала змоги здійснити своє загальне виборче право громадянина, хоча є дієздатною й на;
до відповідної територіальної громади. Проте, як вбачається з матеріалів справи та позива 1
заперечувався той факт, що дільнична виборча комісія № 10002 предоставила право позивачі
здійснення та реалізації свого виборчого права, тобто участі у голосуванні й ознайомила
що політична сила Львівська обласна партійна організація Всеукраїнського об е
Батьківщина вибула та не приймає участі у виборах до Львівської обласної ради, у бюлет
Львівської обласної ради у багатомандатному округу напроти вказаної партійної організації
проставлена відмітка Вибув , а відтак факту порушення виборчого права позивача су
встановлено. Окрім того, позивачем не зазначено в частині позовних вимог, яке саме ріше
оскаржує, а відтак враховуючи вищенаведене суд вважає у позові ОСОБА_1 Аксентії
дільничної виборчої комісії № 10007, третя особа Кам янка-Бузька района організація по.
партія ВО Батьківщина про визнання бездіяльності дільничної виборчої комісії протипр;
відмотиви по суті.
Керуючись ч. 1 , 2, 3 ст. 2, ч. 1 ст. 9, 11, 69, 71, 158-163, 167, 172, 173 КАС V
Постановою Пленуму Вищого Адміністративного суду України № 2 від 02.04.2007 року
практику застосування адміністратиними судами положень КАС України під час розгляду
щодо правовідносин, пов язаних з виборчим процессом чи процессом референдуму , суд -
постановив:
В позові ОСОБА_1 до дільничної виборчої комісії № 10007, третя
Кам янка-Бузька района організація політична партія ВО Батьківщина про визнання бездія
дільничної виборчої комісії протиправною - відмотиви.
Постанова може бути оскаржена до Львівського Апеляційного адміністративного суду'
Кам янка-Бузький районний суд шляхом подачі в 10-ти денний строк з дня винесення пс
заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом 20 днів апеляційної скарг
порядку ч. 5 ст. 186 КАС України.
Суд | Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 04.11.2010 |
Оприлюднено | 24.01.2019 |
Номер документу | 79351311 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області
Самсін М. Л.
Адміністративне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Боженко Л. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні