Ухвала
від 31.01.2019 по справі 638/3249/18
ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 638/3249/18

Провадження № 1-кс/638/572/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 січня 2019 року Дзержинський районний суд м. Харкова в складі:

слідчого судді ОСОБА_1

секретаря ОСОБА_2 ,

за участю прокурора ОСОБА_3 ,

слідчого ОСОБА_4 ,

розглянувши у закритому судовому засіданні в залі суду в м. Харкові клопотання слідчого Шевченківського відділу поліції ГУ Національної поліції в Харківській області ОСОБА_4 , погоджене прокурором Харківської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_5 , за результатами розгляду матеріалу досудового розслідування, внесеного до ЄРДР за № №42018220000000097 від 25.01.2018 за ознаками складу злочину, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, про проведення обшуку,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий СВ Шевченківського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Харківській області ОСОБА_4 звернулася до суду з клопотанням, в якому просить надати дозвіл на проведення обшуку квартири, за місцем мешкання директора Департаменту комунального господарства Харківської міської ради ОСОБА_6 , 1982 року народження, за адресою: АДРЕСА_1 , яка належить йому на праві власності, з метою виявлення та вилучення документів, щодо укладення та виконання умов договорів №386 від 30.05.2017, №705 від 31.08.2017 та №708 від 31.08.2017, №917 від 20.10.2017 та №404 від 12.06.2018 чорнових записів, комп`ютерної техніки, ноутбуків, носіїв інформації, на яких містяться відомості, щодо закупівлі декоративних чавунних решіток, виконання умов вказаних договорів, та відомості, щодо взаємовідносин з підрядною організацією ТОВ «БК Спецбудтехнологія», ТОВ «БВКФ Техінікабуд», іншими СПД, причетними до постачання ТМЦ за завищеними цінами, грошових коштів, здобутих незаконним шляхом, внаслідок укладення Департаментом комунального господарства ХМР у особі директора ОСОБА_6 договорів за завищеними цінами, зловживання ним своїм службовим становищем та заволодіння коштів бюджету м. Харкова, інших речей та документів, що мають значення у кримінальному провадженні та можуть бути використані як докази причетності фігурантів до вчинення злочину.

Вимоги клопотання обґрунтовує тим, що Шевченківським відділом поліції ГУНП в Харківській області здійснюється досудове розслідування в рамках кримінального провадження № 42018220000000097 від 25.01.2018 за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України, за фактом розтрати коштів місцевого бюджету та заволодіння ними шляхом зловживання службовим становищем службовими особами Департаменту комунального господарства Харківської міської ради вчинене за попередньою змовою та у групі зі службовими особами ТОВ «БК Спецбудтехнологія», ТОВ «БВКФ Технікабуд», іншими суб`єктами підприємницької діяльності, під час закупівлі послуг за значно завищеними цінами, укладанні та виконанні умов договорів № 386 від 30.05.2017, № 705 від 31.08.2017 та № 708 від 31.08.2017, протягом 2017-2018 років.

Досудовим слідством встановлено, що 30.05.2017 між Департаментом комунального господарства Харківської міської ради та ТОВ «БК Спецбудтехнологія» укладено договір № 386 із закупівлі робіт з капітального ремонту зеленої зони на вул. Сумській, строк виконання робіт травень-грудень 2017 року, загальна вартість робіт 1493547 грн. 60 коп. Відповідно договірної ціни, що є додатком до договору, ТОВ «БК Спецбудтехнологія» повинно було підготувати місце та улаштувати металеві рами для чавунної решітки у кількості 47 шт., вартість однієї 2 610 грн., встановити 47 елементів поливу та удобрення ґрунту, вартість за один елемент 687,5 грн., та встановити 47 декоративних чавунних решіток, вартість однієї 11 777 грн., провести інші роботи, встановити обладнання.

31.08.2017 між Департаментом комунального господарства та ТОВ «БК Спецбудтехнологія» укладено договір № 705 на виконання робіт з капітального ремонту алеї вздовж майдану Свободи, строк виконання до грудня 2018 року, загальна вартість договору 2232000 грн. 00 коп. Відповідно договірної ціни, що є невід`ємним додатком до договору, планувалось підготувати та улаштувати 54 металеві рами до решіток, вартість однієї решітки складає 2540,30 грн. та 54 решітки чавунної декоративної, вартість однієї 28694,00 грн.

Цього ж дня, 31.08.2017 між Департаментом комунального господарства та ТОВ «БК Спецбудтехнологія» укладено договір № 708 на виконання робіт з капітального ремонту алеї вздовж саду ім. Т.Г. Шевченка, строк виконання до грудня 2018 року, загальна вартість договору 5 243000 грн. 00 коп. Відповідно договірної ціни, що є невід`ємним додатком до договору, планувалось підготувати та улаштувати 126 металеві рами до решіток, вартість однієї решітки складає 2540,30 грн. та 126 решітки чавунної декоративної, вартість однієї 28694,00 грн.

На виконання умов договору № 386 від 30.05.2017 ТОВ «БК Спецбудтехнологія» здійснено закупівлю декоративних чавунних решіток по ціні 11770, 00 грн. у Приватного підприємця «Вегамакс» ЕДРПОУ 37283793, юридична адреса: м. Харків, проспект Науки, 36. Відповідно повідомлення ПП «Вегамакс» господарських операцій з постачання чавунних решіток на адресу ТОВ «БК «Спецбудтехнологія» не відбувалось, а тому походження декоративних чавунних решіток, що фактично улаштовані на місця по вул. Сумській м. Харкова не відоме.

На виконання умов договорів № 705 та № 708 від 31.08.2017 ТОВ «БК «Спецбухтехнологія» змінено постачальника та придбано декоративні чавунні решітки по ціні 28694 грн у ТОВ «БВКФ Технікабуд» ЕДРПОУ 37191980, юридична адреса: м. Харків, вул. Командарма Корка, 48/2, кв. 301. ТОВ «БВКФ Технікабуд» не є кінцевим постачальником чи виробником чавунних решіток, а придбало їх у підприємства з ознаками фіктивності ТОВ «Сіндас» ЕДРПОУ 41190349 за суму 28407, 00 грн за 1 шт. У свою чергу ТОВ «Сіндас» придбало чавунні решітки по ціні 213 гривень 60 коп. у підприємства з ознаками фіктивності ТОВ «Вінгерт» ЕДРПОУ 40672024, юридична адреса: м. Київ, вул. В.Покотило, 7\2, відомості, щодо закупівлі чавунних решіток у ТОВ «Вінгерт» відсутні. Таким чином походження декоративних чавунних решіток, що улаштовані ТОВ «БК Спецбудтехнологія» за договорами № 705 та № 708 не відоме.

Департаментом комунального господарства Харківської міської ради для розробки проектно-кошторисної документації на виконання робіт з капітального ремонту зеленої зони вул. Сумської та капітального ремонту алеї вздовж саду Т.Г. Шевченко, алеї майдану Свободи на підставі договорів було залучено одну й ту ж саму проектну організацію ТОВ «Інститут Градпроект», службовими особами якої розроблено робочий проект, зведений кошторисний розрахунок. Відповідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва капітальний ремонт зеленої зони на вул. Сумській та локальних кошторисів на будівельні роботи, складених в поточних цінах на 12 травня 2017 року вартість декоративної чавунної решітки зазначена у розмірі 11752,90 грн. Одночасно, ТОВ «Інститут Градпроект» розроблено робочий проект капітального ремонту алеї вздовж майдану Свободи, та відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва та локальних кошторисів складених в поточних цінах станом також на 12 травня 2017 року, вартість однієї декоративної чавунної решітки вже зазначена у розмірі 28 694,12 грн. Таким чином у один й той же день, ТОВ «Інститут Градпроект» складено два різні робочі проекти, до яких включено вартість матеріалів за значно завищеними цінами. Відповідно кошторисного розрахунку у складі робочого проекту на капітальний ремонт алеї вздовж саду ім. Т.Г. Шевченка, що складений в поточних цінах станом на 8 червня 2017 року вартість решіток аналогічно завищена по ціні 28694,12 грн.

Одночасно встановлено, що протягом 2017-2018 років Департаментом комунального господарства ХМР укладено дві угоди з ТОВ «Фірма Мега Буд» код ЕДРПОУ 40629969, яка є пов`язаною фірмою з ТОВ «БВКФ Технікабуд», їх офіси розташовані за однією адресою, фірми негласно підпорядковані одній особі. Так, 20.10.2017 між Департаментом та ТОВ «Фірма Мега-Буд» було укладено договір № 917, а 12.06.2018 року було укладено договір № 404 із закупівлі робіт з капітального ремонту зеленої зони скверу по вул.Трінклера, 6 м. Харкова, ціна договору постійно змінювалась. Так, відповідно отриманих відомостей під час досудового розслідування, відповідно умов договору № 917 від 20.10.2017 у сквері по вул. Трінклера планувалось улаштувати решітки ковані пристовбурні, вартість яких була визначена у розмірі усього 4761, 79 грн., відповідно до умов договору № 404 від 12.06.2018 у сквері по вул. Сумській вже заплановано улаштування решітки кованої пристовбурної вартість однієї 27582,71 грн. Робочі проекти на виконання робіт у сквері по вул. Трінклера, 6 розроблені тією ж проектною організацією ТОВ «Інститут Градпроект».

У сквері по вул. Сумській м. Харкова проведено огляд, встановлено, що на місця вже влаштовані пристовбурові решітки, які візуально аналогічні решіткам, що улаштовані по вул. Сумській, вздовж саду Шевченка та майдану Свободи, мають сліди корозії, іржі.

Таким чином, під час досудового розслідування встановлені достатні дані та підстави вважати, що службовими особами Департаменту комунального господарства ХМР, діючи за попередньою змовою у групі з рядом суб`єктів підприємницької діяльності, з метою заволодіння коштами бюджету м. Харкова укладено договори із закупівлі наведених вище робіт, які фактично полягають у улаштуванні пристовбурових решіток зі слідами корозії за завищеними цінами.

Під час досудового розслідування проведено слідчі дії допити службових осіб Департаменту, однак на підставі ст. 63 Конституції України жодної відповіді на питання щодо доцільності, економічної та виробничої необхідності у закупівлі таких видів робіт, з метою так званого благоустрою, надано не було. Керівник Департаменту умисно уникає проведенню слідчих дій за його участі, ігноруючи повістки про виклик.

В ході проведення досудового розслідування з метою встановлення об`єктивної істини у справі, ухвалою від 14.11.2018 слідчим суддею Дзержинського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 надано дозвіл на тимчасовий доступ до документів, що знаходяться у володінні Департаменту комунального господарства ХМР, вказана ухвала виконана частково, на виконання ухвали не надано документів, що свідчать про фактичність виконаних робіт їх об`єкти, за договорами про які йдеться у клопотанні, не надано документи, щодо необхідності та економічного обґрунтування до закупівлі вказаних робіт. Документи не надані без поважних причин, причини невиконання ухвали, службові особи Департаменту комунального господарства ХМР не повідомили.

Таким чином службові особи Департаменту комунального господарства ХМР перешкоджають проведенню досудового розслідування у кримінальному провадженні, приховують документи, що мають важливе значення у кримінальному провадженні, а тому застосування заходів забезпечення кримінального провадження шляхом тимчасового доступу до документів не дає можливість проведенню досудового розслідування у розумні строки, що передбачено КПК України.

Відповідно висновку судово-товарознавчої експертизи по кримінальному провадженні встановлено, що ринкова вартість декоративної чавунної решітки індивідуального виготовлення за умовами договору № 386 від 30.05.2017, визначена за середніми ринковими цінами та склала 11352,00 гривень, ринкова вартість декоративної чавунної решітки індивідуального виготовлення за умовами договору № 705 від 31.08.2017 та № 708 від 31.08.2017 склала 18480, 00 гривень, різниця ринкової вартості решітки за договорами № 386 та № 705, 708 складає 7128,00 гривень. Решітки, що улаштовані за договорами № 386 та № 705,708 виготовлені способом лиття і представляють собою суцільнолиті конструкції без порожнин, матеріал решіток відповідає чавуну марки СЧ-20 за ГОСТ 1412-85. Вага решітки за договором № 386 вул. Сумська м. Харків складає 43 кг, а вага решітки за договором № 705 складає 70 кг.

Таким чином, під час досудового розслідування отримані фактичні дані та відомості про те, що службові особи Департаменту комунального господарства Харківської міської ради, діючи за попередньою змовою у групі зі службовими особами проектної організації ТОВ «Інститут Градпроект», якими на замовлення Департаменту у травні червні 2017 року складено три робочі проекти, зокрема робочий проект, до складу якого входить зведений кошторис на виконання робіт з капітального ремонту зеленої зони вул. Сумської, з зазначенням вартості ТМЦ, які необхідно використати під час виконання робіт - декоративних чавунних решіток у розмірі 11752 гривень, та два робочі проекти зі зведеними кошторисами робіт з капітального ремонту алей вздовж саду Шевченко та майдану Свободи у якому зазначено вартість ТМЦ декоративних чавунних решіток у розмірі 28694 грн, що стало підставою для проведення процедури відкритих торгів із закупівлі робот за завищеними цінами та укладання в подальшому договору за завищеними цінами. Службові особи Департаменту комунального господарства Харківської міської ради, з метою заволодіння коштами бюджету м. Харкова, уклавши 30.05.2017 з ТОВ «БК Спецбудтехнологія» договір № 386 відповідно умов якого вартість однієї декоративної решітки складала 11752 гривень, затверджено зведені кошториси, з виконання робіт з капітального ремонту алей вздовж саду Т.Г. Шевченко та майдану Свободи, у яких містились навмисно завищені ціни на декоративні чавунні решітки у розмірі 28694,12 грн, надано розпорядження до проведення процедури відкритих торгів, та укладено договори № 705 та № 708 від 31.08.2017 з ТОВ «БК Спецбудтехологія». Службові особи ТОВ «БК Спецбудтехнологія», діючи у змові зі службовими особами Департаменту, виконано умови договору № 386 від 30.05.2017 року та отримано оплату за надані послуги, а умови договорів № 705 та № 708 від 31.08.2017 виконано частково, на місця улаштовано частина декоративних чавунних решіток за завищеними цінами, походження яких не підтверджується документально.

Одночасно встановлено, що головним розпорядником бюджетних коштів відповідно до п.6.2.6. положення про Департамент комунального господарства Харківської міської ради є директор Департаменту ОСОБА_6 , який підписував договори, що укладені з проектною організацією ТОВ «Інститут Градпроект», та від імені ОСОБА_6 укладені договори № 386 від 30.05.2017, № 705 та № 708 від 31.08.2017 з підрядною організацією ТОВ «БК Спецбудтехнологія», щодо закупівлі робіт за завищеними цінами.

ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , іпн НОМЕР_1 , зареєстрований та мешкає за адресою: АДРЕСА_1 . Відповідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно житлова квартира АДРЕСА_2 належать на праві власності ОСОБА_6 .

Під час досудового розслідування виникла необхідність проведенні слідчої дії обшуку житлової квартири директора Департаменту комунального господарства Харківської міської ради ОСОБА_6 , за адресою: АДРЕСА_1 , з метою виявлення та вилучення документів, щодо укладання та виконання умов договорів № 386 від 30.05.2017, № 705 від 31.08.2017 та № 708 від 31.08.2017, № 917 від 20.10.2017 та № 404 від 12.06.2018, чорнових записів, комп`ютерної техніки, ноутбуків, носіїв інформації, на яких містяться відомості, щодо закупівлі декоративних чавунних решіток, виконання умов вказаних договорів, та відомості, щодо взаємовідносин з підрядною організацією ТОВ «БК Спецбудтехнологія», ТОВ «БВКФ Техінкабуд», іншими СПД, причетними до постачання ТМЦ за завищеними цінами, грошових коштів, здобутих незаконним шляхом, внаслідок укладення Департаментом комунального господарства ХМР у особі директора ОСОБА_6 договорів за завищеними цінами, зловживання ним своїм службовим становищем та заволодіння коштів бюджету м. Харкова.

Вказані речі та документи мають важливе значення у кримінальному провадженні при визначенні кола службових осіб Департаменту комунального господарства Харківської міської ради, що причетні до розтрати, заволодіння коштами бюджету міста Харкова шляхом укладання договорів № 386 від 30.05.2017, № 705 від 31.08.2017 та № 708 від 31.08.2018, № 917 від 20.10.2017 та № 404 від 12.06.2018 за значно завищеними цінами.

Підставою для проведення обшуку є достатні відомості, зібрані у ході досудового розслідування, про те, що за місцем мешкання директора Департаменту комунального господарства ХМР ОСОБА_6 можуть знаходяться речі та документи, що мають важливе значення у кримінальному провадженні, самі по собі та в сукупності з іншими доказами свідчать про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України.

Вислухавши прокурора та слідчого, які підтримали клопотання, дослідивши надані матеріали, суд приходить до наступного.

Відповідно дост. 30 Конституції України, ст.13 КПК Україникожному гарантується недоторканість житла. Не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду.

Стаття 8 Європейської конвенції з прав людинигарантує право на повагу до житла, так, органи державної влади не можуть втручатись у здійснення цього права інакше ніж згідно із законом і коли необхідно в демократичному суспільстві і в інтересах національної і громадської безпеки або економічного добробуту країни, з метою запобігання заворушенням і злочинам, для захисту здоров`я чи моралі або з метою захисту прав і свобод інших осіб.

У справі «Бакланов проти Росії», «Фрізен проти Росії», ЄСПЛ зазначив, що досягнення справедливого балансу між загальними інтересами суспільства та вимогами захисту основоположних прав особи лише тоді стає значимим, якщо встановлено, що під час відповідного втручання було дотримано принципу «законності» і воно не було свавільним. Окрім того, у справі «Ізмайлов проти Росії» ЄСПЛ встановив, що для того, щоб втручання вважалося пропорційним, воно має відповідати тяжкості правопорушення і не становити «особистий і надмірний тягар для особи».

Відповідно дост. 233 КПК Україниніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь - якою метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді.

Згідно ч. 1ст. 234 КПК Україниобшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Відповідно до ч. 2ст. 234 КПК Україниобшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.

Крім того, слідчим в переліку документів, до яких необхідно надати дозвіл на проведення обшуку, зазначено «інших речейта документів,що маютьзначення укримінальному провадженніта можутьбути використаніяк доказипричетності фігурантівдо вчиненнязлочину» без будь-якої конкретизації даного поняття, що є грубим порушенням вимог, які ставляться до зазначеного заходу забезпечення кримінального провадження, та позбавляють суд можливості визначити обсяг документів, які будуть надані за ухвалою слідчого судді.

Враховуючи викладене, наявність достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення мети обшуку, зокрема, що за місцем проживання ОСОБА_6 , дійсно можуть знаходитись речі та документи, які містять у собі відомості про обставини вчинення злочину та можуть бути доказами під час судового розгляду, з метою відшукання зазначених речових доказів, встановлення відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, а також з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, слідчий суддя доходить висновку, що наявні достатні підстави вважати, що в інший спосіб одержати відповідні предмети та відомості інакше, як шляхом проведення обшуку, не виявляється можливим, у зв`язку з чим вважає клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає частковому задоволенню.

Керуючись ст.ст. 234, 235 КПК України, суд,-

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого Шевченківського відділу поліції ГУ Національної поліції в Харківській області ОСОБА_4 , погоджене прокурором Харківської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_5 , за результатами розгляду матеріалу досудового розслідування, внесеного до ЄРДР за № №42018220000000097 від 25.01.2018 за ознаками складу злочину, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, про проведення обшуку задовольнити частково.

Надати старшому слідчому СВ Шевченківського ВП ГУНП в Харківській області майору поліції ОСОБА_4 , начальнику відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ Шевченківського ВП ГУНП в Харківській області майору поліції ОСОБА_7 , слідчому СВ Шевченківського ВП ГУНП в Харківській області лейтенанту поліції ОСОБА_8 , слідчому СВ Шевченківського ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_9 , старшому слідчому СВ Шевченківського ГУНП в Харківській області підполковнику поліції ОСОБА_10 , слідчому СВ Шевченківського ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_11 , старшому слідчому СВ Шевченківського ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_12 , старшому слідчому СВ Шевченківського ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_13 , слідчому СВ Шевченківського ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_14 , прокурору Харківської місцевої прокуратури №1 ОСОБА_5 дозвіл на проведення обшуку квартири, за місцем мешкання директора Департаменту комунального господарства Харківської міської ради ОСОБА_6 , 1982 року народження, за адресою: АДРЕСА_1 , яка належить йому на праві власності, з метою виявлення та вилучення документів, щодо укладання та виконання умов договорів № 386 від 30.05.2017, № 705 від 31.08.2017 та № 708 від 31.08.2017, № 917 від 20.10.2017 та № 404 від 12.06.2018, чорнових записів, комп`ютерної техніки, ноутбуків, носіїв інформації, на яких містяться відомості, щодо закупівлі декоративних чавунних решіток, виконання умов вказаних договорів, та відомості, щодо взаємовідносин з підрядною організацією ТОВ «БК Спецбудтехнологія», ТОВ «БВКФ Техінкабуд», іншими СПД, причетними до постачання ТМЦ за завищеними цінами, грошових коштів, здобутих незаконним шляхом, внаслідок укладення Департаментом комунального господарства ХМР у особі директора ОСОБА_6 договорів за завищеними цінами, зловживання ним своїм службовим становищем та заволодіння коштів бюджету м. Харкова.

В іншій частині клопотання відмовити.

Строк дії ухвали - 1 місяць з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудДзержинський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення31.01.2019
Оприлюднено14.02.2023
Номер документу79533228
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —638/3249/18

Ухвала від 04.02.2019

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Аркатова К. В.

Ухвала від 04.02.2019

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Аркатова К. В.

Ухвала від 04.02.2019

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Аркатова К. В.

Ухвала від 04.02.2019

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Аркатова К. В.

Ухвала від 31.01.2019

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Аркатова К. В.

Ухвала від 29.01.2019

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Аркатова К. В.

Ухвала від 04.02.2019

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Аркатова К. В.

Ухвала від 04.02.2019

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Аркатова К. В.

Ухвала від 31.01.2019

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Аркатова К. В.

Ухвала від 29.01.2019

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Аркатова К. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні