ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 лютого 2019 року м.Житомир справа № 0640/4293/18
категорія 5.1.2
Житомирський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Черноліхова С.В.,
секретар судового засідання Рудченко К.В.,
за участю: прокурора Кулика М.С.,
представника відповідача - Житомирської обласної ради ОСОБА_1,
представника третьої особи - Фонду державного майна України ОСОБА_2,
представник третьої особи - Державне підприємство "Головинський кар'єр" ОСОБА_3,
розглянувши за правилами загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом заступника прокурора Житомирської області до Державної комісії України по запасах корисних копалин, Житомирської обласної ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет позову на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Гранітлайн", Державна служба геології та надр України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет позову на стороні позивача - Державне підприємство "Головинський кар'єр", Фонд державного майна України про визнання протиправними та скасування протоколу і рішення,
встановив:
Заступник прокурора Житомирської області звернувся до суду із вказаним позовом та просить:
- визнати протиправним та скасувати протокол № 4413 від 07.06.2018 засідання колегії Державної комісії України по запасах корисних копалин;
- визнати протиправним та скасувати рішення сімнадцятої сесії Житомирської обласної ради VII скликання № 1192 від 26.07.2018 «Про розгляд звернення Державної служби геології та надр України від 11.07.2018 №13182/02/12-18 щодо погодження надання спеціального дозволу на користування надрами ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» .
В обґрунтування позовних вимог вказує на те, що прокуратурою Житомирської області виявлено факти порушення вимог природоохоронного законодавства під час розгляду матеріалів геолого-економічного обґрунтування виділення Південної ділянки Головинського родовища лабрадоритів та надання погодження Житомирською обласною радою на отримання спеціального дозволу на користування надрами ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» . Зокрема, протокол № 4413 від 07.06.2018 засідання колегії Державної комісії України по запасах корисних копалин (далі по тексту також - ДКЗ України) прийнятий на підставі матеріалів геолого-економічного обґрунтування виділення Південної ділянки Головинського родовища лабрадоритів за відсутності у ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» спеціального дозволу на користування надрами всупереч Положенню про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 865 від 22.12.1994. Відтак, Житомирська обласна рада погодила надання спеціального дозволу на користування надрами ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» на підставі протиправного протоколу № 4413 від 07.06.2018. Враховуючи наведене, протокол № 4413 від 07.06.2018 засідання колегії Державної комісії України по запасах корисних копалин та рішення сімнадцятої сесії Житомирської обласної ради VII скликання № 1192 від 26.07.2018 «Про розгляд звернення Державної служби геології та надр України від 11.07.2018 №13182/02/12-18 щодо погодження надання спеціального дозволу на користування надрами ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» підлягають скасуванню.
Ухвалою судді від 03.09.2018 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження.
За заявою позивача ухвалою судді від 03.09.2018 вжито заходи забезпечення позову шляхом зупинення дії рішення сімнадцятої сесії Житомирської обласної ради сьомого скликання № 1192 від 26.07.2018 "Про розгляд звернення Державної служби геології та надр України від 11.07.2018 № 13182/02/12-18 щодо погодження надання спеціального дозволу на користування надрами ТОВ "Гранітлайн".
25.09.2018 та 13.12.2018 залучено до участі у справі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача: Державне підприємство Головинський кар'єр ; Регіональне відділення Фонду державного майна України по Житомирській області, яке в подальшому замінено на Фонд державного майна України ухвалою суду від 13.12.2018; третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача - Державну службу геології та надр України.
Ухвалою суду від 29.11.2018 продовжено строк підготовчого провадження у справі.
15.01.2019 підготовче провадження у справі закрито і призначено її до судового розгляду у відкритому судовому засіданні.
Ухвалою суду від 07.02.2019 у задоволенні клопотання виконкому Головинської селищної голови про залучення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет позову на стороні позивача відмовлено.
19.09.2018 на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву від Державної комісії України по запасах корисних копалин при Державній службі геології та надр України. В обґрунтування заперечень відповідач зазначив, що у нього не було підстав для відмови ТОВ "Гранітлайн" у прийнятті до розгляду матеріалів ГЕО та проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин, оскільки роботи, пов'язані із геологічним вивченням надр, були зареєстровані Держгеонадра у відповідності до Порядку державної реєстрації робіт і досліджень, пов'язаних із геологічним вивченням надр від 14.06.2013 № 263.
24.09.2018 на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву від Житомирської обласної ради, у якому остання просила відмовити у задоволенні позову в частині визнання протиправним та скасування рішення Житомирської обласної ради № 1192 від 26.07.2018 «Про розгляд звернення Державної служби геології та надр України від 11.07.2018 №13182/02/12-18 щодо погодження надання спеціального дозволу на користування надрами ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» . Відповідач вказав, що при розгляді питання про погодження надання спеціального дозволу на користування надрами діяв відповідно до повноважень, визначених ст.9 Кодексу України про надра, п.9 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами від 30.05.2011 № 615 та Регламенту роботи обласної ради: отримавши пакет документів на отримання спеціального дозволу на користування надрами від Держгеонадра, та, в тому числі чинний протокол № 4413 від 07.06.2018, не мало законодавчих підстав для відмови у погодженні надання спеціального дозволу.
У відповіді на вказані відзиви позивач зазначив про незаконність оспорюваного протоколу № 4413 від 07.06.2018 засідання колегії Державної комісії України по запасах корисних копалин з огляду на відсутність у ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» спеціального дозволу на користування надрами станом на момент оформлення протоколу, що, в свою чергу, потягнуло за собою неправомірність надання погодження спеціального дозволу Житомирською обласною радою.
11.10.2018 регіональним відділенням Фонду державного майна України по Житомирській області подано пояснення до суду, згідно яких вважає неправомірним протокол № 4413 від 07.06.2018 в зв'язку із відсутністю у ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» спеціального дозволу на користування надрами. Крім того, Південна ділянка Головинського родовища лабрадоритів входить до складу єдиного майнового комплексу Державного підприємства "Головинський кар'єр" та щодо неї здійснювались заходи отримання спеціального дозволу на користування надрами, однак Держгеонадра надано роз'яснення, що дозвіл можливо отримати тільки за результатами аукціону.
19.10.2018 до суду надійшли пояснення третьої особи ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» , в яких зазначило, що наявність реєстрації Держгеонадра робіт, пов'язаних із геологічним вивченням надр Південної ділянки Головинського родовища лабрадоритів, надавало право товариству подати до Державної комісії України по запасах корисних копалин результати робіт і досліджень з геологічного вивчення надр для проведення державної експертизи, відтак Державна комісія України по запасах корисних копалин не мала підстав для відмови у прийнятті до розгляду матеріалів попередньої геолого-економічної оцінки і проведенні державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет позову на стороні позивача - Державне підприємство "Головинський кар'єр" - надало пояснення від 22.10.2018, в яких зазначило про протиправність оспорюваного протоколу та погодження Житомирської обласної ради з підстав, вказаних в обгрунтуванні позову заступником прокурора Житомирської області.
15.01.2019 від Держгеонадра надійшли пояснення, відповідно до яких, останнє, при направленні листа щодо погодження спеціального дозволу на користування надрами ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» до Житомирської обласної ради, діяло в межах чинного законодавства та Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами від 30.05.2011 № 615.
Прокурор в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив задовольнити з підстав, що викладені у позовній заяві.
Представник Житомирської обласної ради просив відмовити у задоволенні позову з мотивів, викладених у відзиві на позовну заяву та пояснень, наданих під час розгляду даної справи.
Треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача: Державне підприємство Головинський кар'єр та Фонд державного майна України підтримали позицію прокуратури у цій справі.
У судове засідання 07.02.2019 представники Державної комісії України по запасах корисних копалин, Держгеонадра, ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» не прибули, про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені вчасно та належним чином.
Заслухавши пояснення прокурора, представників Житомирської обласної ради та третіх осіб, дослідивши матеріали справи та наявні письмові докази у ній, суд дійшов наступного висновку.
Судом встановлено, що за результатами розгляду матеріалів геолого-економічного обгрунтування виділення Південної ділянки Головинського родовища лабрадоритів у Черняхівському районі Житомирської області, поданих ТОВ «ГРАНІТЛАЙН, оформлено протокол № 4413 засідання колегії Державної комісії України по запасах корисних копалин від 07.06.2018.
05.07.2018 ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» звернулось до Держгеонадра із заявою № 6/7 на отримання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону на підставі абз.1пп.1 п.8 Постанови Кабінету Міністрів України № 615 від 30.05.2011. До заяви, в тому числі, додало протокол № 4413 засідання колегії Державної комісії України по запасах корисних копалин від 07.06.2018.
11.07.2018 за вих.№ 13182/02/12-18 Держгеонадра направило наведені документи, подані ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» (заяву № 6/7 з додатками), до Житомирської обласної ради для погодження надання товариству спеціального дозволу на користування надрами з метою видобування лабрадоритів Південної ділянки Головинського родовища лабрадоритів у Черняхівському районі Житомирської області.
Рішенням сімнадцятої сесії Житомирської обласної ради VII скликання від 26.07.2018 №1192 погоджено надання спеціального дозволу на користування надрами ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» з метою видобування лабрадоритів Південної ділянки Головинського родовища площею 4 га, яка знаходиться у Черняхівському районі Житомирської області.
Позивач, вважаючи протокол та рішення протиправними, звернувся до суду із цим позовом.
Вирішуючи спірні правовідносини, суд зазначає наступне.
Згідно з ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст.14 Кодексу України про надра, надра надаються у користування для: геологічного вивчення, в тому числі дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення; видобування корисних копалин; будівництва та експлуатації підземних споруд, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин, у тому числі споруд для підземного зберігання нафти, газу та інших речовин і матеріалів, захоронення шкідливих речовин і відходів виробництва, скидання стічних вод; створення геологічних територій та об'єктів, що мають важливе наукове, культурне, санітарно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам'ятки природи, лікувальні, оздоровчі заклади та ін.); виконання робіт (здійснення діяльності), передбачених угодою про розподіл продукції; задоволення інших потреб.
Частиною 1 статті 16 Кодексу України про надра передбачено, що спеціальні дозволи на користування надрами надаються переможцям аукціонів, крім випадків, визначених Кабінетом Міністрів України, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, або Радою міністрів Автономної Республіки Крим щодо розробки родовищ корисних копалин місцевого значення на території Автономної Республіки Крим. Порядок проведення аукціонів з продажу спеціальних дозволів на користування надрами та порядок їх надання встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Згідно п.4 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 р. № 615 (далі по тексту - Порядок № 615), дозвіл на видобування корисних копалин (промислову розробку їх родовищ) надається після проведення експертизи та оцінки розвіданих запасів корисних копалин в установленому порядку чи апробації прогнозних (перспективних) ресурсів корисних копалин ДКЗ за умови подальшого затвердження нею таких запасів.
Дозволи надаються на такі види користування надрами: геологічне вивчення родовищ корисних копалин; геологічне вивчення, в тому числі дослідно-промислова розробка родовищ корисних копалин загальнодержавного значення; видобування корисних копалин; геологічне вивчення нафтогазоносних надр, у тому числі дослідно-промислова розробка родовищ, з подальшим видобуванням нафти, газу (промислова розробка родовищ); будівництво та експлуатація підземних споруд, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин, у тому числі споруд для підземного зберігання нафти, газу та інших речовин і матеріалів, захоронення шкідливих речовин і відходів виробництва, скидання стічних вод; створення геологічних територій та об'єктів, що мають важливе наукове, культурне, санітарно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам'ятки природи, лікувальні, оздоровчі заклади тощо); виконання робіт (здійснення діяльності), передбачених угодою про розподіл продукції (п.5 Порядку № 615).
Згідно пп.1 п.8 Порядку № 615, без проведення аукціону дозвіл надається у разі видобування корисних копалин, якщо заявник за власні кошти здійснив геологічне вивчення ділянки надр та підрахунок запасів корисних копалин, який затверджено ДКЗ, та подав документи на отримання спеціального дозволу не пізніше ніж протягом трьох років після затвердження запасів, а також видобування корисних копалин (для нафтогазоносних надр на геологічне вивчення, у тому числі дослідно-промислову розробку родовищ, з подальшим видобуванням нафти, газу (промислова розробка родовищ), якщо заявник за власні кошти здійснив апробацію в ДКЗ за умови затвердження підрахунку запасів корисних копалин у ДКЗ протягом трьох років, а в межах континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України - десяти років з моменту надання дозволу.
Відповідно до ч.4 ст.45 Кодексу України про надра, запаси корисних копалин розвіданих родовищ, а також запаси корисних копалин, додатково розвіданих у процесі розробки родовищ, підлягають експертизі та оцінюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 28 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин, затвердженого постановою Кабінет Міністрів України № 865 від 22.12.1994 (далі - Порядок № 865) визначено, що надання спеціального дозволу на користування надрами з метою видобування корисних копалин та акта про надання гірничого відводу здійснюється після державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин.
Тобто, з аналізу наведених норм, вбачається, що отримання ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» спеціального дозволу на користування надрами з метою видобування лабрадоритів Південної ділянки Головинського родовища, можливе лише за умови проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин в порядку та за умовами, що визначені наведеним вище Порядком № 865.
Пунктом 5 Порядку № 865 передбачено, що залежно від ступеня підготовленості до промислового освоєння запасів корисних копалин державна експертиза може завершуватися або затвердженням запасів корисних копалин розвіданих родовищ, або апробацією балансових запасів основної корисної копалини (незмінених вивітрюванням гранітів) та спільно залягаючої корисної копалини (зачеплених вивітрюванням гранітів) придатних для видобування.
Згідно п.7 Порядку № 865 державна експертиза та оцінка запасів корисних копалин проводиться на підставі звітів, які містять в собі матеріали з геологічного вивчення родовищ корисних копалин.
Відповідно до п.9 Порядку № 865 матеріали геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин повинні містити, серед іншого, документи, що засвідчують право на користування надрами.
Згідно пунктів 16 та 17 вказаного вище Порядку, матеріали геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин подаються до ДКЗ користувачами надр або уповноваженими ними особами.
Після одержання матеріалів геолого-економічної оцінки родовищ корисних копалин ДКЗ України укладає договори з користувачами надр або з уповноваженими ними особами на проведення робіт з експертизи та оцінки запасів корисних копалин і виконує їх в обумовлений у договорі термін.
Відповідно до ч.1 Кодексу України "Про надра", надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр, що свідчить про те, що юридична особа або фізична особа є надрокористувачем з моменту надання їй спеціального дозволу на користування надрами і до моменту закінчення терміну дії або припинення такого дозволу.
Як видно із протоколу № 4413 від 07.06.2018, ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» на розгляд до Державної комісії України по запасах корисних копалин подано матеріали геолого - економічної оцінки - звіт ТОВ "Геопроф" та інші документи (п.1 спірного протоколу).
Поряд з цим, як вбачається з документів, отриманих Державною комісією України по запасах корисних копалин та самого оскаржуваного протоколу ДКЗ № 4413, ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» станом на момент розгляду вищезазначених матеріалів (червень 2018 року) не володіло спеціальним дозволом на користування надрами Південної ділянки Головинського родовища.
Вказані обставини також підтверджуються реєстром спеціальних дозволів на користування надрами, розміщеному на офіційному сайті ДНВП "Геоінформ України", де датою отримання товариством спеціального дозволу на користування надрами Південної ділянки Головинського родовища значиться 20.12.2018.
Таким чином, в порушення вищезазначених вимог природоохоронного законодавства, Кодексу України про надра, Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин, Державною комісією України по запасах корисних копалин протиправно прийнято на розгляд матеріали геолого-економічної оцінки Південної ділянки Головинського родовища від ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» , оскільки наведене товариство, станом на час подання таких матеріалів, не володіло чинним спеціальним дозволом на користування надрами.
Беручи до уваги всі вищевикладені факти у їх сукупності вбачається, що Державною комісією України по запасах корисних копалин незаконно розглянуто подані ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» матеріали геолого-економічної оцінки і протиправно складено протокол №4413 від 07.06.2018, яким апробовано балансові запаси незміненого вивітрюванням лабрадориту Південної ділянки Головинського родовища загальнодержавного значення.
З огляду на викладене, протокол № 4413 засідання колегії ДКЗ України від 07.06.2018 підлягає визнанню протиправним та скасуванню.
При цьому посилання ДКЗ України та ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» на обов'язок ДКЗ України приймати до розгляду матеріали геолого-економічної оцінки у зв'язку із наявністю реєстрації робіт Держгеонадра (у відповідності до Порядку державної реєстрації робіт і досліджень, пов'язаних із геологічним вивченням надр від 14.06.2013 № 263) є необґрунтованим у світлі вищенаведеного, оскільки не спростовує факту необхідності володіння товариством спеціальним дозволом на користування надрами під час подання матеріалів ГЕО у відповідності із вимогами Порядку № 865 з метою проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин.
Що стосується питання правомірності погодження спеціального дозволу ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» Житомирською обласною радою.
У відповідності із п.9 Порядку № 615, надання надр у користування, за винятком надання надр на умовах угод про розподіл продукції та у межах континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України, погоджується з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, відповідними обласними, Київською і Севастопольською міськими радами - на користування ділянками надр з метою геологічного вивчення, розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення, а також для цілей, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин.
Дії щодо погодження видачі дозволу вчиняються без залучення особи, що звернулася за одержанням дозволу, в межах строку, встановленого для видачі дозволу.
Для здійснення погодження орган, який видає дозвіл, не пізніше ніж протягом шести робочих днів з дати реєстрації документів надсилає їх копії у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді органам, зазначеним в абзацах другому - четвертому цього пункту, та встановлює строк розгляду зазначених документів.
За результатами розгляду документів, надісланих на погодження, органи, зазначені в абзацах другому - четвертому цього пункту, надають погодження, які у паперовому або електронному вигляді надсилають органу, який видає дозвіл.
У разі ненадання органами, зазначеними в абзацах другому і третьому цього пункту, позитивної або негативної відповіді щодо погодження за результатами розгляду на найближчій сесії (але у будь-якому разі не пізніше ніж через 45 календарних днів з дати отримання документів від органу з питань надання дозволу) вважається, що надання дозволу ними погоджено.
Таким чином, видача спеціального дозволу в обов'язковому порядку погоджується з обласними радами, а у спірних правовідносинах - Житомирською обласною радою, як органом місцевого самоврядування, який представляє всю територіальну громаду області і від її імені погоджує або відмовляє в погодженні передачі надр регіону у користування.
Враховуючи, що судом встановлено протиправність протоколу № 4413 від 07.06.2018 засідання колегії Державної комісії України по запасах корисних копалин, відповідно рішення № 1192 від 26.07.2018 "Про розгляд звернення Державної служби геології та надр України від 11.07.2018 № 13182/02/12-18 щодо погодження надання спеціального дозволу на користування надрами Товариству з обмеженою відповідальністю "Гранітлайн", яким надано погодження на отримання спеціального дозволу ТОВ «ГРАНІТЛАЙН» за результатами розгляду такого протоколу Житомирською обласною радою, також підлягає визнанню протиправним та скасуванню.
Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Враховуючи викладене, суд вважає, що позов прокурора є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню у повному обсязі.
Керуючись статтями 9, 77, 90, 242-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України,
вирішив:
Адміністративний позов заступника прокурора Житомирської області (вул. Святослава Ріхтера, 11,Житомир,10008, код ЄДРПОУ 02909950) до Державної комісії України по запасах корисних копалин (вул. Кутузова, 18/7, оф. 816,Київ 133,01133, код ЄДРПОУ 01432865), Житомирської обласної ради (майдан ОСОБА_4, 1,Житомир,10014, код ЄДРПОУ 13576948), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет позову на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Гранітлайн" (вул.Селецька,33, офіс 202, м.Житомир, 10009, код ЄДРПОУ 41294277), Державна служба геології та надр України (вул.Антона Цедіка, 16, м.Київ, 03057, код ЄДРПОУ 37536031), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет позову на стороні позивача - Державне підприємство "Головинський кар'єр" (вул.Адміністративна, 8, смт.Головино, Черняхівський район, Житомирська область, 12323, код ЄДРПОУ 40673033), Фонд державного майна України (вул. Генерала Алмазова, 18/9, м.Київ, код ЄДРПОУ 00032945) про визнання протиправними та скасування протоколу і рішення задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати протокол № 4413 від 07.06.2018 засідання колегії Державної комісії України по запасах корисних копалин.
Визнати протиправним та скасувати рішення сімнадцятої сесії Житомирської обласної ради сьомого скликання № 1192 від 26.07.2018 "Про розгляд звернення Державної служби геології та надр України від 11.07.2018 № 13182/02/12-18 щодо погодження надання спеціального дозволу на користування надрами Товариству з обмеженою відповідальністю "Гранітлайн".
Рішення суду набирає законної сили в порядку визначеному ст.255 КАС України та може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 295-297 КАС України, протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя С.В. Черноліхов
Повне судове рішення складене 15 лютого 2019 року
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2019 |
Оприлюднено | 16.02.2019 |
Номер документу | 79836905 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні