ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа №500/2515/18
18 лютого 2019 рокум. Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Мартиць О.І. розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Агроцентр-Буковина" до Головного управління ДФС у Чернівецькій області про визнання протиправними і скасування вимоги та податкового повідомлення-рішення, -
ВСТАНОВИВ:
20 листопада 2018 року до Тернопільського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява товариства з обмеженою відповідальністю "Агроцентр-Буковина" до Головного управління ДФС у Чернівецькій області про визнання протиправними та скасування вимоги та податкового повідомлення-рішення, в якій позивач просить:
- визнати протиправними та скасувати вимогу Головного управління ДФС у Чернівецькій області від 10 жовтня 2017 року №1203-17 та податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Чернівецькій області від 15 січня 2018 року №0003585401.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 10 жовтня 2017 року Головним управлінням ДФС у Чернівецькій області прийнято податкову вимогу №1203-17 від 10.10.2017 згідно якої визначено суму податкового боргу в розмірі 15187,03 грн.
15 січня 2018 року на підставі акта перевірки №5098/24-13-12-07/40578642 від 29 листопада 2017 року винесене податкове повідомлення - рішення №0003585401, яким було збільшено грошове зобов'язання на суму штрафних санкцій у розмірі 307,71 грн. за платежем орендна плата з юридичних осіб.
Позивач не погоджується з вимогою Головного управління ДФС у Чернівецькій області від 10 жовтня 2017 року №1203-17 та податковим повідомленням - рішенням Головного управління ДФС у Чернівецькій області від 15 січня 2018 року №0003585401, вважає їх протиправними та такими, що підлягають скасуванню.
Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 26.11.2018 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін. Призначено у справі судове засідання на 26.12.2018.
17.12.2018 від відповідача Головного управління ДФС у Чернівецькій області через відділ документального забезпечення Тернопільського окружного адміністративного суду поступив відзив на позовну заяву. (арк.спр.26-29)
26.12.2018 розгляд справи відкладено за клопотанням сторін до 22.01.2019 та ухвалою суду доручено Чернівецькому окружному адміністративному суду забезпечити проведення відеоконференції судового засідання за участю представника відповідача - Головного управління ДФС у Чернівецькій області.
Представник відповідача - Головного управління ДФС у Чернівецькій області 22.01.2019 прибула до Чернівецького окружного адміністративного суду для участі в судовому засіданні в режимі відеоконференції, однак за неявкою представника позивача розгляд справи відкладено до 13.02.2019 відповідно до статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України. (надалі - КАС України)
12.02.2019 від представника позивача товариства з обмеженою відповідальністю "Агроцентр-Буковина" через відділ документального забезпечення Тернопільського окружного адміністративного суду поступила заява про розгляд справи в порядку письмового провадження без участі позивача
Представником відповідача Головного управління ДФС у Чернівецькій області 13.02.2019 подано клопотання щодо розгляду справи в письмовому провадженні.
Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 13.02.2019 суд перейшов до розгляду адміністративної справи №500/2515/18 за позовною заявою товариства з обмеженою відповідальністю "Агроцентр-Буковина" до Головного управління ДФС у Чернівецькій області про визнання протиправними і скасування вимоги та податкового повідомлення-рішення в порядку письмового провадження.
Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Позивачем товариством з обмеженою відповідальністю "Агроцентр-Буковина" 20.02.2017 подано до Чернівецької ОДПІ (Глибоцьке відділення) податкову декларацію з орендної плати за землю за 2017 рік №1700007914, де самостійно визначено річну суму податкового зобов'язання з орендної плати за землю в розмірі 36230,54 грн. з розбивкою на щомісячні платежі. (арк.спр.32-34)
Головним управлінням ДФС у Чернівецькій області винесено податкову вимогу №1203-17 від 10.10.2017. (арк.спр.35)
29.11.2017 Головним управлінням ДФС у Чернівецькій області проведено камеральну перевірку, в результаті якої встановлено порушення граничних строків сплати узгодженого податкового зобов'язання з орендної плати за землю за 2017 рік.
За результатами проведеної перевірки складено акт №5098/24-13-12-07/40578642 про результати камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2017 рік товариства з обмеженою відповідальністю "Агроцентр-Буковина" (код ЄДРПОУ40578642) (арк.спр.36-37)
15.01.2018 Головним управлінням ДФС у Чернівецькій області прийняте податкове повідомлення - рішення №0003585401, яким за порушення строку сплати суми грошового зобов'язання застосовано штраф у розмірі 307,71 грн. за платежем орендна плата з юридичних осіб.
27.09.2018 товариством з обмеженою відповідальністю "Агроцентр-Буковина" на адресу Головного управління ДФС у Чернівецькій області надіслано уточнюючу податкову декларацію з плати за землю, документ зареєстрований відповідачем 28.09.2018 за№581, однак дані з вказаної декларації не внесені, оскільки товариство з обмеженою відповідальністю "Агроцентр-Буковина" не перебуває на обліку в Глибоцькій ДПІ Сторожинецького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області.
Визначаючись щодо спірних правовідносин, які виникли між сторонами, перевіряючи рішення та дії суб'єкта владних повноважень на відповідність вимогам частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд виходив з наступного.
Відповідно до пункту 288.1. статті 288 Податкового кодексу України (далі ПК України) підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.
Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. (пункт 288.2. статті 288 ПК України)
Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. (пункт 288.3. статті ПК України)
У відповідності до пункту 288.4. статті 288 ПК України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.
Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 цього розділу. (пункт 288.7. статті 288 ПК України)
За приписами пункту 285.1. статті 285 ПК України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.
Пунктом 285.2. статті 285 ПК України визначено, що базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).
Згідно пункту 286.2. статті 286 ПК України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
Суд зазначає, що товариство з обмеженою відповідальністю "Агроцентр-Буковина" є власником нежитлових приміщень, що розташовані на земельній ділянці, загальною площею 0,3438 га, цільове призначення - для іншої комерційної діяльності, кадастровий номер - 7321085400:01:004:0559 за адресою: Чернівецька область, Глибоцький район, с. Тереблене, вул. Головна; власником нежитлових приміщень, які розташовані на земельній ділянці загальною площею 2.9060 га., цільове призначення - для іншої комерційної діяльності, кадастровий номер 7321085400:01:004:0558 за адресою: Чернівецька область, Глибоцький район, с. Тереблене, вул. Головна, та власником нежилих приміщень, які розташовані на земельній ділянці загальною площею 7,8951 га. цільове призначення для іншої комерційної діяльності, кадастровий номер - 7321085400:01:002:0366 за адресою: Чернівецька обл., Глибоцький район. с. Тереблене, вул. Головна.
Право власності на зазначені будівлі набуте внаслідок внесення цих об'єктів нерухомості до його статутного капіталу, особою-засновником, яка попередньо придбала ці будівлі на аукціоні, що проводився з метою реалізації майна банкрута ТОВ "Агро-Прогрес".
Право користування земельними ділянками з кадастровими номерами 7321085400:01:004:0559, 7321085400:01:004:0558, 7321085400:01:002:0366, належало ТОВ "Агро-Прогрес" на підставі договорів оренди від 02.06.2010 укладеними з Тереблеченською сільською радою Глибоцького району Чернівецької області.
Позивачу товариству з обмеженою відповідальністю "Агроцентр-Буковина" право користування даними земельними ділянками виникло на підставі договорів суборенди земельної ділянки від 11.11.2016.
Тереблеченською сільською радою Глибоцького району Чернівецької області 11.04.2017 прийнято рішення №48-18/17 "Про припинення дії договорів оренди між Тереблеченською сільською радою та ТзОВ "Агро-Прогрес" яким розірвано договори оренди від 02.06.2010 між Тереблеченською сільською радою та ТзОВ "Агро-Прогрес" в зв'язку з відчуженням майна, що було розміщене на земельних ділянках площею 7,8951 га. цільове використання земельної ділянки для здійснення комерційної діяльності (код1.11.06), кадастровий номер земельної ділянки 7321085400:01:002:0366 та площею 2.9060 га., цільове використання земельної ділянки для здійснення комерційної діяльності (код 1.11.06), кадастровий номер земельної ділянки 7321085400:01:002:0558.
Відповідно до пункту 287.3. статті 287 ПК України податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Згідно пункту 54.1 статті 54 ПК України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом. (пункт 57.1. статті 57 ПК України)
Відповідно до пункту 59.1 статті 59 ПК України у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Станом на 09.10.2017 сума податкового боргу з орендної плати за землю по зазначеній декларації складала 15187,03 грн.
За нормами пункту 63.3. статті 63 ПК України з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).
Платник податків зобов'язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об'єкти оподаткування і об'єкти пов'язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків. (абзац четвертий пункту 63.3 статті 63 ПК України)
Порядок взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків визначено розділом VІІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 09.12.2011 №1588, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за №1562/20300. (далі Порядок №1588)
Відповідно до пункту 7.1 Порядку №1588, якщо відповідно до законодавства в платника податків, крім обов'язків щодо подання податкових декларацій (розрахунків, звітів) та/або нарахування, утримання або сплати (перерахування) податків, зборів на території адміністративно-територіальної одиниці за своїм місцезнаходженням, виникають такі обов'язки на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, то такий платник податків зобов'язаний стати на облік за таким неосновним місцем обліку у відповідному контролюючому органі.
За приписами пункту 7.2. Порядку №1588 для взяття на облік за неосновним місцем обліку платник податків зобов'язаний протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об'єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню чи пов'язані з оподаткуванням, подати до відповідного контролюючого органу заяву про взяття на облік за неосновним місцем обліку за формою №17-ОПП (додаток 9). Дані заяви про взяття на облік за неосновним місцем обліку вносяться до Єдиного банку даних юридичних осіб або Реєстру самозайнятих осіб.
Також взяття на облік за неосновним місцем обліку здійснюється на підставі:
повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою №20-ОПП (додаток 10), поданого платником відповідно до розділу VIII цього Порядку, та якщо у такому повідомленні платник податків визначив контролюючий орган, у якому бажає стати на облік за неосновним місцем обліку за місцезнаходженням відповідного об'єкта оподаткування;
заяви за формою № 5-ОПП, поданої нотаріусом відповідно до пункту 6.7 розділу VI цього Порядку, та якщо у такій заяві платник зазначив про бажання стати на облік за неосновним місцем обліку в контролюючому органі за місцезнаходженням робочого місця.
У разі якщо платник податків визначив контролюючий орган, у якому бажає стати на облік за неосновним місцем обліку, у повідомленні за формою №20-ОПП або заяві за формою №5-ОПП, платник податків звільняється від обов'язку подання до контролюючого органу заяви за формою №17-ОПП.
Суд звертає увагу, що товариством з обмеженою відповідальністю "Агроцентр-Буковина" не подано заяву про взяття на облік за неосновним місцем обліку, то відповідно позивач не перебуває на обліку в Глибоцькій ДПІ Сторожинецького управління ГУ ДФС у Чернівецькій області як платник податків. Тому внести до інформаційної бази уточнюючу декларацію з орендної плати за землю є неможливим.
Крім того, на дату винесення податкової вимоги №1203-17 - 10.10.2017 згідно даних інтегрованої картки податковий борг складав 15181,03 грн. (арк.спр.43), жодних уточнюючих декларацій до винесення спірної податкової вимоги позивачем не було подано.
Відповідно до пункту 286.4. статті 286 ПК України у разі зміни протягом року об'єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.
Сума орендної плати за землю, зазначена товариством з обмеженою відповідальністю "Агроцентр-Буковина" в декларації за 2017 рік за земельну ділянку площею 0,3438 га. кадастровий номер 7321085400:01:004:0559 за період квітень - грудень 2017 року сплачена позивачем 02.10.2018, про що свідчать дані інтегрованої картки платника податку. (арк.спр.44)
Згідно пункту 59.5. статті 59 ПК України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Судом встановлено, що з дати виставлення податкової вимоги податковий борг товариства з обмеженою відповідальністю "Агроцентр-Буковина" не переривався, тобто до повного погашення податкового боргу, податкова вимога є чинною, незалежно від того, збільшилася чи зменшилася сума податкового боргу.
Щодо скасування податкового повідомлення - рішення №0003585401 від 15.01.2018 суд зазначає, що згідно поданої товариством з обмеженою відповідальністю "Агроцент-Буковина" податкової декларації з орендної плати за землю за 2017 рік №1700007914 граничний термін сплати самостійно визначеного податкового зобов'язання в розмірі 3077,11 грн. за січень 2017 року - 02.03.2017.
Відповідно до даних інтегрованої картки платника товариства з обмеженою відповідальністю "Агроцентр-Буковина" орендну плату за землю в розмірі 3077,11 сплачено 28.03.2017 (арк.спр.41), кількість днів затримки сплати - 26 днів.
За нормами пункту 126.1. статті 126 ПК України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;
при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
Також суд звертає увагу, що у разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення. (пункт 58.3 статті 58 ПК України)
Таким чином, податкова вимога №1203-17 від 10.10.2017 згідно поштового відправлення (арк.спр.35) вважається врученою 13.11.2017, а податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Чернівецькій області від 15 січня 2018 року №0003585401 - 19.02.2018. (арк.спр.38)
Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Судом також приймається до уваги, що відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Закріплений у частині першій статті 9 КАС України принцип змагальності сторін передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до частини другої статті 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
За змістом частини першої статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
В ході судового розгляду справи позивачем не надано належних та допустимих доказів на підтвердження протиправності вимоги Головного управління ДФС у Чернівецькій області від 10 жовтня 2017 року №1203-17 та податкового повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Чернівецькій області від 15 січня 2018 року №0003585401.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб'єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх рішень та докази, надані позивачем, суд дійшов до висновку про відмову у задоволенні позову.
Підстави для відшкодування судових витрат у справі відповідно до положень статті 139 КАС України відсутні.
Керуючись статтями 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю (місцезнаходження: вул. Оболоня, 3-А, м. Тернопіль, 46008, код ЄДРПОУ: 40578642) до Головного управління ДФС у Чернівецькій області (місцезнаходження: вул. Героїв Майдану, 200 А, м. Чернівці, Чернівецька область, 58013, код ЄДРПОУ: 39392513) про визнання протиправними та скасування вимоги Головного управління ДФС у Чернівецькій області від 10 жовтня 2017 року №1203-17 та податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Чернівецькій області від 15 січня 2018 року №0003585401 відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 18 лютого 2019 року.
Головуючий суддя Мартиць О.І.
копія вірна:
Суддя Мартиць О.І.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.02.2019 |
Оприлюднено | 19.02.2019 |
Номер документу | 79874450 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мартиць Оксана Іванівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мартиць Оксана Іванівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мартиць Оксана Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні