Рішення
від 18.02.2019 по справі 826/6162/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

18 лютого 2019 року № 826/6162/17

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Григоровича П.О. розглянув в письмовому провадженні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Порше Страхове Агентство до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у місті Києві про скасування податкового повідомлення-рішення, ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Порше Страхове Агентство (надалі - позивач, ТОВ ПСА ) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у місті Києві (надалі - відповідач), у якому просить суд скасувати податкове повідомлення-рішення №0014671205 від 09.12.2016.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 18.05.2017 відкрито провадження, закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду в судовому засіданні.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач підтримує заявлені позовні вимоги в повному обсязі та просить суд їх задовольнити, посилаючись при цьому на те, що контролюючим органом протиправно направлялась в погашення сум, які не набули статусу податкового боргу, оплата поточних зобов'язань позивача, внаслідок чого висновки ДПІ про затримку сплати на 82 календарні дні грошового зобов'язання з податку на прибуток за перше півріччя 2016 року в сумі 1 368 083,29 грн є безпідставними.

Відповідач заперечує по суті заявлених позовних вимог, посилаючись при цьому на те, що відповідно до інформації ІКПП позивача, останнім порушено на 82 дні граничний строк сплати узгодженої суми грошового зобов'язання, внаслідок чого оскаржуване ППР скасуванню не підлягає.

Справа розглянута в порядку письмового провадження у відповідності до положень ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України в редакції до 15.12.2017, а рішення постановлене з урахуванням п. 10 частини першої Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону України Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів № 2147-VIII від 03.10.2017.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва.

ВСТАНОВИВ:

03.08.2016 TOB Порше Страхове Агентство до ДПІ подано звітну податкову декларацію з податку на прибуток за перше півріччя 2016 року №9135199520, в якій самостійно визначено узгоджене податкове зобов'язання у сумі 2 000 712,00 грн.

ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві на підставі підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20, пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на прибуток ТОВ Порше Страхове Агентство , результати якої оформлені актом перевірки від 24.11.2016 №10589/26-53-12-05.

В ході проведення перевірки встановлено порушення позивачем термінів сплати, передбачених пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України, самостійно задекларованого грошового зобов'язання з податку на прибуток згідно вказаної податкової декларації та на підставі висновків акту перевірки і пункту 126.1 статті 126 Податкового кодексу України відповідачем 09.12.2016 прийнято податкове повідомлення-рішення №0014671205, яким за затримку на 82 календарних дні сплати суми грошового зобов'язання з податку на прибуток в розмірі 1 368 083,29 грн, застосовано штраф у розмірі 20% від суми простроченого платежу, а саме, 273 616,66 грн.

Як вбачається з письмових заперечень відповідача, передумовою вказаного висновку про затримку на 82 календарні дні сплати грошового зобов'язання, стали наступні обставини.

Так, згідно з вказаною декларацією, 19.08.2016 в ІКП проведено нарахування податкового зобов'язання у сумі 2 000 712,00 грн, яке погашено 19.08.2016 в сумі 632 628,71 грн. за рахунок переплати.

Станом на 19.08.2016 року в ІКП виник податковий борг у сумі 1 368 083,29 грн.

09.11.2016 ТОВ Порше Страхове Агентство платіжним дорученням від 09.11.2016 № 522 погашено податковий борг у сумі 1 368 083,29 грн. (з затримкою на 82 дні).

В ІКП 09.11.2016 виникла переплата в сумі 1 487 381,71 грн. На суму погашеного податкового боргу автоматично розрахована штрафна санкція у розмірі 20% у сумі 273 616,66 грн.

Вважаючи податкове повідомлення-рішення протиправними, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Оцінивши за правилами ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає, що позов підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Згідно з п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України (далі - ПК України) податкова декларація, розрахунок - це документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків (п. 49.1. ПК України).

Як визначено у п.294.1. ст. 294 ПК України, податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал.

Пунктом 49.18 ПК України встановлені строки подання податкових декларацій, а саме: податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює, зокрема, календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Відповідно до п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Відповідно до п.76.1.ст.76 ПК України камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова.

Порядок визначення сум податкових та грошових зобов'язань встановлений статтею 54 ПК України, п. 54.1 якої визначено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Згідно з п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.

Відповідно до п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до п. 87.1. ст.87 ПК України джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.

Сплату грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків з відповідного платежу може бути здійснено також:

а) за рахунок надміру сплачених сум такого платежу (без заяви платника);

б) за рахунок помилково та/або надміру сплачених сум з інших платежів (на підставі відповідної заяви платника) до відповідних бюджетів;

в) за рахунок суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість (на підставі відповідної заяви платника) до Державного бюджету України.

Платники податків, податкові агенти та/або їх посадові особи несуть відповідальність у разі вчинення порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (п. 110.1 ст.110 ПК України).

Відповідно п. 38.1 ст. 38 ПК України, виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк.

Строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов'язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством (п. 31.1 ст. 31 ПК України).

Згідно з вимогами ст.126 ПК України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

У випадку застосування контролюючими органами до платника податків штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, такому платнику податків відповідно до ст.116 ПК України надсилаються (вручаються) податкові повідомлення - рішення. За одне податкове правопорушення контролюючий орган може застосувати тільки один вид штрафної (фінансової) санкції (штрафу), передбаченої цим Кодексом та іншими законами України.

З метою удосконалення оперативного обліку податків, зборів, митних платежів до бюджету та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 № 422 затверджено Порядок ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20 травня 2016 року за № 751/28881 (далі - Порядок №422).

Відповідно до пункту 1 розділу ІІ вказаного Порядку облік нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску відображається в ІКП окремими обліковими операціями в хронологічному порядку. При цьому кожна операція фіксується в окремому рядку із зазначенням виду операції та дати її проведення.

За змістом ч.4 ст.78 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Як вбачається з постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 16.12.2015 року у справі №826/22179/15, у квітні 2015 року працівниками ДПІ у Дніпровському районі проведено камеральну перевірку податкової звітності ТОВ ПСА з податку на прибуток (податкова декларація за звітний податковий період 2014 рік від 02.03.2015 року №9081439996 та уточнююча податкова декларація від 25.03.2015 року №9081692272). У ході перевірки встановлено, зокрема, що Позивачем в порушення пп. 153.3.3 п. 153.3 ст. 153 ПК України враховано у зменшення нарахованої суми податку (р. 13 декларації) суму 1 095 800,00 грн. авансового внеску у зв'язку з виплатою дивідендів (р. 13.5.1 табл. 1 дод. ЗП до рядку 13 декларації). Крім того, під час перевірки виявлено, що платіжним дорученням №189 від 28.03.2014 року сплачено 3 350 158,38 грн., але, починаючи з 08.09.2014 року до кінця року відбувалося перерахування коштів на інший рахунок. Загальна сума повернення становить 1 095 800,00 грн., а залишок сплаченої суми авансового внеску у зв'язку із виплатою дивідендів 2 254 358,38 грн., що може бути враховано відповідно до пп. 153.3.3 п. 153.3 ст. 153 ПК України у зменшення нарахованої суми податку.

Крім іншого, за наслідками перевірки встановлено, що ТОВ Порше Страхове Агентство не у повному обсязі враховано у зменшення нарахованої суми податку (р. 13 декларації) суму нарахованого авансового внеску з податку на прибуток відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПК України (р. 13.7 табл. 1 дод. ЗП до р. 13 декларації), оскільки сума нарахованого протягом 2014 року авансового внеску з податку на прибуток складає 4 262 702,00 грн.

Встановлені обставини стали підставою для прийняття ДПІ податкового повідомлення-рішення форми Р від 21.04.2015 року №0003781503, яким Позивачу збільшено грошове зобов'язання з податку на прибуток за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 273 950,00 грн.

За наслідками адміністративного оскарження рішенням ГУ ДФС у м. Києві від 03.07.2015 року №10354/10/26-15-10-06 задоволено скаргу Позивача та скасовано податкове повідомлення-рішення від 21.04.2015 року №0003781503.

Разом з тим, відповідачем 07.04.2015 року винесено податкову вимогу форми Ю №2325-23 у зв'язку з тим, що станом на 06.04.2015 року сума податкового боргу за узгодженими грошовими зобов'язаннями з податку на прибуток підприємств (КБК 11021000) (згідно податкової декларації з податку на прибуток за 2014 рік від 02.03.2015 року №9081439996 з урахуванням переплати у розмірі 3 067 797,38 грн.) складала 1 145 789,62 грн. Крім того, 07.04.2015 року ДПІ у Дніпровському районі прийнято рішення №2325-23 про опис майна у податкову заставу.

У вересні 2015 року ТОВ Порше Страхове Агентство звернулось до Окружного адміністративного суду м. Києва (справа №826/22179/15) з позовом до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування вимоги від 07.04.2015 року №2325-23 та рішення від 07.04.2015 року №2325-23 про опис майна, переданого у податкову заставу, який був задоволений.

В рамках справи №826/22179/15 Окружним адміністративним судом міста Києва встановлено, що відповідно до витягу з електронного кабінету платника податків ТОВ Порше Страхове Агентство за 2015-2017 роки з 11.03.2015 року за товариством обліковується від'ємне сальдо розрахунків у сумі 1 145 789,62 грн.

У зв'язку із зарахуванням сплаченої за платіжним дорученням № 462 від 22.09.2015 року суми коштів 50 407 грн. станом на 06.10.2015 сума від'ємного сальдо розрахунків становить 1 095 382,62 грн. та з цього часу підприємству нараховується пеня за податковою декларацією від 02.03.2015 року.

При цьому, не зважаючи на скасування в адміністративному порядку податкового повідомлення-рішення 21.04.2015 року №0003781503, а також оскарження в судовому порядку податкової вимоги від 07.04.2015 року №2325-23, сплачені позивачем кошти почали зараховуватися відповідачем у сплату пені та основного боргу.

Так, на погашення такої заборгованості були спрямовані сплачені товариством кошти відповідно до платіжних доручень №509 від 27.10.2015, №545 від 24.11.2015, № 567 від 09.12.2015, №93 від 03.03.2016.

Таким чином, у зв'язку із зарахуванням частини коштів, спрямованих на погашення поточних зобов'язань, в рахунок погашення заборгованості, зазначеній у податковій вимозі від 07.04.2015 року №2325-23, яка продовжувала обліковуватися в обліковій картці позивача, у товариства утворилася заборгованість зі сплати поточних зобов'язань.

Тобто, у платника податків в обліковій картці продовжувала значитись заборгованість із сплати обов'язкових платежів, розмір якої відповідає сумі зазначеній у первісній вимозі від 07.04.2015 року №2325-23 плюс нарахована пеня.

Відповідно до податкової декларації з податку на прибуток №9276301234 від 29.02.2016 товариством самостійно визначено грошове зобов'язання з податку на прибуток у сумі 3 821 833 грн., яке було сплачено згідно платіжного доручення №93 від 03.03.2016.

Однак, як зазначалось вище, частина суми коштів за вказаним платіжним дорученням була зарахована на сплату податкового боргу, що станом на час сплати з урахуванням нарахованої пенсі вже становив 1 244 638 грн.

Таким чином, оскільки кошти, сплачені за податковим повідомленням рішенням, не були зараховані в повному обсязі на сплату поточного зобов'язання, у позивача утворилася заборгованість із сплати такого самостійно визначеного грошового зобов'язання з податку на прибуток та в подальшому на вказану суму заборгованості податковим органом товариству 29.03.2016 року виставлена нова вимога про сплату боргу №1001-17 на суму 1 368 084,37 грн.

Відповідно до податкової декларації з податку на прибуток №9068866589 від 03.05.2016 товариством самостійно визначено грошове зобов'язання з податку на прибуток у сумі 4 217 720 грн., яке було сплачено згідно платіжного доручення №189 від 17.05.2016.

При цьому, частина коштів, сплачених за вказаним платіжним дорученням, була також зарахована на сплату податкового боргу у розмірі 1 368 084,37 грн., що, як і в попередньому випадку, призвело до утворення заборгованості із сплати цього самостійно визначеного грошового зобов'язання з податку на прибуток.

В той же час, кошти, що сплачувались товариством згідно платіжного доручення від 09.11.2016 №522, спрямовані податковим органом на сплату вищезазначеної безпідставно сформованої заборгованості.

Отже, на думку податкового органу заборгованість за самостійно визначеним платником податків грошовим зобов'язанням з податку на прибуток за податковою декларацією з податку на прибуток №9135199520 сплачено позивачем лише 09.11.2016, тобто з пропуском на 82 днів, що стало підставою для прийняття спірного податкового повідомлення-рішення.

Водночас, постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 16.12.2015 року у справі №826/22179/15, залишеною без змін рішеннями судів апеляційної та касаційної інстанцій, визнано протиправними та скасовано вимогу від 07.04.2015 року №2325-23 та рішення від 07.04.2015 року №2325-23 про опис майна, переданого у податкову заставу. При цьому, вказаним рішенням встановлено, що на момент виникнення спірних правовідносин, у позивача податковий борг відсутній.

Однак, не зважаючи на вказані судові рішення, податковий орган не здійснив коригування в обліковій картці платника податків, чим фактично продовжив обліковувати за позивачем неіснуючу заборгованість та зараховувати платежі за поточними зобов'язаннями у сплату такої заборгованості, нараховувати пеню та штрафні санкції.

З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві від 09.12.2016 №0014671205 є протиправним та підлягає скасуванню.

Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва, з урахуванням вимог встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, виходячи з системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, вважає, що адміністративний позов підлягає задоволенню.

Враховуючи викладене та керуючись статтями 2, 6, 72-77, 90, 139, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0014671205 від 09.12.2016.

3. Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю Порше Страхове Агентство понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 4104,25 грн (чотири тисячі сто чотири грн 25 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у місті Києві.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРШЕ СТРАХОВЕ АГЕНТСТВО" (ідентифікаційний код ЄДРПОУ 38021053, адреса: 02152, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПАВЛА ТИЧИНИ, будинок 1 В).

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ У ДНІПРОВСЬКОМУ РАЙОНІ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДФС У М. КИЄВІ (ідентифікаційний код ЄДРПОУ 39469994, адреса: 02094, м.Київ, БУЛЬВАР ВЕРХОВНОЇ РАДИ, будинок 24-Б).

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя П.О. Григорович

Дата ухвалення рішення18.02.2019
Оприлюднено20.02.2019
Номер документу79954319
СудочинствоАдміністративне
Сутьскасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —826/6162/17

Ухвала від 18.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 12.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 15.06.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 08.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 16.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 28.03.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 28.03.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Рішення від 18.02.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Григорович П.О.

Ухвала від 01.12.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Григорович П.О.

Ухвала від 18.05.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Григорович П.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні