Ухвала
від 20.02.2019 по справі 2а/1270/9827/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про прийняття справи до провадження

20 лютого 2019 року СєвєродонецькСправа № 2а/1270/9827/2012

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Смішлива Т.В., розглянувши матеріали адміністративної справи за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Капітал-Сервіс" до Державної податкової інспекції в Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби про скасування податкових повідомлень-рішень від 30 липня 2012 року № 0001522310, № 0001532310 та від 19 жовтня 2012 року № 000045220,

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Луганського окружного адміністративного суду перебувала адміністративна справа за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Капітал-Сервіс" до Державної податкової інспекції в Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби про скасування податкових повідомлень-рішень від 30 липня 2012 року № 0001522310, № 0001532310 та від 19 жовтня 2012 року № 000045220.

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 25.01.2013, яка залишена без змін ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 29.03.2013, позов задоволено частково.

Скасовано податкове повідомлення-рішення від 30.07.2012 №0001532310 в частині збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість в розмірі 5162 грн. 50 коп., з них 4130 грн. - за основним платежем, 1032 грн. 50 коп. - за штрафними санкціями. У задоволенні решти позову відмовлено.

Постановою Верховного Суду від 04 грудня 2018 року у справі № 2а/1270/9827/2012 касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Жовтневому районі міста Луганську Луганської області Державної податкової служби задоволено частково. Постанову Луганського окружного адміністративного суду від 25.01.2013 та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 29.03.2013 скасовано. Справу передано на новий розгляд до суду першої інстанції.

19 лютого 2019 року з Верховного Суду на адресу Луганського окружного адміністративного суду надійшла адміністративна справа № 2а/1270/9827/2012 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Капітал-Сервіс" до Державної податкової інспекції в Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби про скасування податкових повідомлень-рішень від 30 липня 2012 року № 0001522310, № 0001532310 та від 19 жовтня 2012 року № 000045220 на новий судовий розгляд.

Автоматизованою системою документообігу суду для розгляду адміністративної справи № 2а/1270/9827/2012 визначена суддя Смішлива Т.В.

З огляду на вищевикладене, вважаю за необхідне прийняти зазначену адміністративну справу до свого провадження.

Відповідно до інформації зазначеної у витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 19.08.2013 за рішенням засновників, припинено юридичну особу Державної податкової інспекції в Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби.

Відповідно до статті 19-3 Податкового кодексу України "Функції державних податкових інспекцій" державні податкові інспекції: здійснюють сервісне обслуговування платників податків; здійснюють реєстрацію та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об'єктів оподаткування та об'єктів, пов'язаних з оподаткуванням; формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб - платників податків, Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи; виконують інші функції сервісного обслуговування платників податків, визначені законом.

Згідно з підпунктом 14.1.226-1 пунктом 14.1 статті 14 Податкового кодексу України сервісне обслуговування платників - надання адміністративних, консультаційних, довідкових, інформаційних, електронних та інших послуг, пов'язаних з реалізацією прав та обов'язків платника відповідно до вимог податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган.

В той же час, відповідно до пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу: здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводять відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків (підпункт 19-1.1.1).

Головне управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код 39591445) є органом державної влади та зареєстровано юридичною особою, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 20.02.2019.

Згідно з Положенням про Головне управління ДФС у Луганській області, затвердженим наказом Державної фіскальної служби України від 31 липня 2017 року № 503, (далі - Положення) Головне управління ДФС у Луганській області є територіальним органом Державної фіскальної служби України, який підпорядковується Державній фіскальній службі України. Головне управління ДФС у Луганській області є органом доходів і зборів. Основними завданнями Головного управління ДФС у Луганській області є забезпечення реалізації державної податкової політики та політики у сфері державної митної справи, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного (при виконанні повноважень з контрольно-перевірочної, оперативно-розшукової роботи, досудового розслідування, перевірок фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом) законодавства, здійснення в межах повноважень, передбачених законом, контролю за надходженням до бюджетів та державних цільових фондів податків і зборів та інших платежів, державної політики у сфері контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, державної політики з адміністрування єдиного внеску, а також боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань сплати єдиного внеску, державної політики у сфері контролю за своєчасністю здійснення розрахунків в іноземній валюті в установлений законом строк, дотриманням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів.

Відповідно до підпункту 2 пункту 4 Положення про Головне управління ДФС у Луганській області, Головне управління ДФС у Луганській області відповідно до покладених на нього завдань здійснює адміністрування податків і зборів та інших платежів, єдиного внеску в порядку, встановленому законом, забезпечує контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою їх нарахування та сплати до бюджету і відповідних позабюджетних фондів.

Згідно частин третьої та четвертої статті 48 КАС України якщо позов подано не до тієї особи, яка повинна відповідати за позовом, суд до ухвалення рішення у справі за згодою позивача замінює первісного відповідача належним відповідачем, не закриваючи провадження у справі, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи. Суд має право за клопотанням позивача до ухвалення рішення у справі залучити до участі у ній співвідповідача.

Якщо позивач не згоден на заміну відповідача іншою особою, суд може залучити цю особу як другого відповідача. У разі відмови у задоволенні позову до такого відповідача понесені позивачем витрати відносяться на рахунок держави.

Оскільки при прийняті справи до свого провадження неможливо з'ясувати думку позивача щодо залучення в якості другого відповідача - Головного управління ДФС у Луганській області, в наявності підстави застосувати частину четверту статті 48 КАС України.

Таким чином, суд вважає за необхідне залучити в якості другого відповідача - Головне управління ДФС у Луганській області.

Частинами першою, другою статті 12 КАС України визначено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.

Відповідно до частин першої, другої, третьої статті 12 КАС України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

Частиною третьою статті 257 КАС України встановлено, що при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Враховуючи положення частин першої, другої, третьої статті 12, частини третьої статті 257 КАС України, суд вважає за необхідне розглядати дану справу в порядку загального позовного провадження.

УХВАЛИВ:

Прийняти до провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Капітал-Сервіс" до Державної податкової інспекції в Жовтневому районі м. Луганська Луганської області Державної податкової служби про скасування податкових повідомлень-рішень від 30 липня 2012 року № 0001522310, № 0001532310 та від 19 жовтня 2012 року № 000045220.

Залучити до участі у справі як співвідповідача Головне управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код 39591445, місцезнаходження: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, буд. 72).

Справу розглядати в порядку загального позовного провадження.

Призначити підготовче засідання на 19 березня 2019 року об 11 год. 30 хв. у приміщенні Луганського окружного адміністративного суду за адресою: Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект Космонавтів, 18, І поверх, зала судових засідань № 3.

Зобов'язати відповідача протягом п'ятнадцяти днів з дня отримання ухвали про прийняття справи до провадження надіслати (надати) суду відзив на позовну заяву (відзив) і всі письмові та електронні докази (які можливо доставити до суду) разом з документами, що підтверджують надіслання (надання) позивачу копії відзиву та доданих до нього документів.

Роз'яснити відповідачу, що відповідно до частини четвертої статті 159 КАС України неподання суб'єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову

Зобов'язати сторін надати до суду у строк до 19 березня 2019 року:

- акт № 990/22/36485620 від 19.07.2012 про проведення позапланової документальної виїзну перевірку ТОВ "Компанія "Капітал-Сервіс" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 18.05.2009 по 31.03.2012, валютного та іншого законодавства за період з 18.05.2009 по 31.03.2012;

- заперечення на акт перевірки № 134 від 25.07.2012;

- відповідь від 27.07.2012 № 8225/22 про залишення висновку акту перевірки без змін;

- податкові повідомлення-рішення від 30 липня 2012 року № 0001522310 на суму 269042,50 грн (збільшено суму податку на прибуток приватних підприємств); № 0001532310 на суму 215233,75 грн (збільшено суму податку на додану вартість); № 00212290 на суму 7227,50 грн (збільшено суму податку на прибуток іноземних юридичних осіб);

- скаргу від 06.08.2012 № 138 та від 10.08.2012 № 141;

- рішення ДПА у Луганській області № 15816/10-408 від 28.09.2012;

- рішення № 0000452200 про сплату 5782,00 грн податку на доходи нерезидента на зменшену суму податкового зобов'язання на підставі рішення ДПС у Луганській області від 28.09.2012;

- рішення ДПС України № 4398/0/61-12/10-Ш від 09 листопада 2012 року;

- протокол обшуку від 27.07.2011 прокуратури Ленінського району м. Луганська в рамках кримінальної справи № 02/11/9077;

- постанову № 1019/2010 від 13.01.2010 про відмову у порушенні кримінальної справи;

-вирок Ленінського районного суду міста Луганська від 23.12.2011 у кримінальній справі № 1-1126/2011;

- первині документи на підтвердження формування позивачем податкового кредиту та валових витрат у перевіряємому періоді по взаємовідносинам з підприємствами ПП "Союз-Трейд-В", ТОВ "Монтаж-Демонтаж-Проект", ТОВ "Дормашавто";

-додатки які надавались до суду разом з позовною заявою.

Надати сторонам, що згідно з частинами другою, четвертою, п'ятою статті 94 КАС України письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не визначено цим Кодексом. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього. Копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством. Учасник справи, який подає письмові докази в копіях (електронних копіях), повинен зазначити про наявність у нього або іншої особи оригіналу письмового доказу. Учасник справи підтверджує відповідність копії письмового доказу оригіналу, який знаходиться у нього, своїм підписом із зазначенням дати такого засвідчення.

Відповідно до вимог пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 року № 55, відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів "Згідно з оригіналом", назви, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. Підпис відповідальної особи на документі засвідчують відбитком печатки організації. Згідно з пунктом 4.5 ДСТУ 4163-2003 у документах, що їх оформлюють на двох і більше сторінках, реквізити 26 - відбиток печатки, 27 - відмітка про засвідчення копії проставляють після тексту (21).

Попередити сторони, що відповідно до частини дев'ятої статті 79 КАС України копії доказів (крім речових доказів), що подаються до суду, заздалегідь надсилаються або надаються особою, яка їх подає, іншим учасникам справи. Суд не бере до уваги відповідні докази у разі відсутності підтвердження надсилання (надання) їх копій іншим учасникам справи, крім випадку, якщо такі докази є у відповідного учасника справи або обсяг доказів є надмірним, або вони подані до суду в електронній формі, або є публічно доступними.

Справа розглядатиметься суддею Смішливою Т.В. одноособово.

Копію ухвали про прийняття справи до провадження надіслати учасникам справи разом з витягом про їхні процесуальні права та обов'язки, встановлені статтями 44, 47 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повідомити сторони про можливість реєстрації в системі "Електронний суд" для отримання процесуальних документів в електронному вигляді, для чого потрібно:

- зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: mail.gov.ua;

- подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у вищевказаному розділі.

Учасники справи можуть отримати інформацію щодо даної справи в мережі Інтернет за веб-адресою сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України http://court.gov.ua/fair/sud1270/.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею та оскарженню в апеляційному порядку окремо від рішення суду не підлягає. Заперечення на ухвалу, що не підлягає оскарженню окремо від рішення суду, включаються до апеляційної скарги на рішення суду.

СуддяТ.В. Смішлива

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.02.2019
Оприлюднено21.02.2019
Номер документу79966406
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/9827/2012

Ухвала від 19.04.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 20.02.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Постанова від 04.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 23.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 29.03.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок М.Г.

Ухвала від 20.03.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок М.Г.

Ухвала від 01.03.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок М.Г.

Ухвала від 10.11.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 23.10.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 29.03.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок М.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні