Справа № 617/1348/17
Провадження № 2/617/7/19
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 лютого 2019 року Вовчанський районний суд Харківської області в складі:
головуючого судді - Глоби М.М.,
за участю секретаря судового засідання - Борщ Л.В.,
представників позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2,
відповідача - ОСОБА_3,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Вовчанську Харківської області цивільну справу за позовом ОСОБА_4 до ОСОБА_3, Головного управління ОСОБА_5 в Харківській області про скасування наказу, скасування державної реєстрації та визнання права власності, треті особи: Симинівська сільська рада Вовчанського району Харківської області, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18,
ВСТАНОВИВ:
У жовтні 2017 року ОСОБА_4 звернулась до суду із позовом до ОСОБА_3, Головного управління ОСОБА_5 в Харківській області (далі - ОСОБА_5) про скасування наказу, скасування державної реєстрації та визнання права власності, третя особа - Червоноармійська перша сільська рада Вовчанського району Харківської області, в обґрунтування якого зазнала, що рішенням Червоноармійської Першої сільської ради Вовчанського району Харківської області (далі - ОСОБА_19) ХІІ сесією V скликання від 12 квітня 2007 року їй передано безоплатно в приватну власність земельну ділянку площею 0,15 га для ведення особистого селянського господарства, розташовану в с. Радянське по вул. Перемоги, 88 Г.
ОСОБА_19 було безоплатно передано членам громади у приватну власність земельну ділянку, площею близько 2 га для веденняособистогоселянськогогосподарства.
ОСОБА_19 ХІІ сесією V скликання від 06 вересня 2007 року передано безоплатно в приватну власність ОСОБА_10 земельну ділянку площею 0, 08 га для обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд, розташовану в с. Радянське по вул. Перемоги, 96, для ведення особистого селянського господарства площею 0,05 га, розташовану в с. Радянське по вул. Перемоги, 96-а.
Інші члени громади, які використовують та обробляють зазначену земельну ділянку та яким надано рішення про передачу в приватну власність: ОСОБА_20 - рішення від 22.02.2007 року, ОСОБА_4 0 рішення від 12.04.2007 року, ОСОБА_18 - рішення від 01.06.2012 року, ОСОБА_15 - рішення від 12.10.2010 року, ОСОБА_13 - рішення від 11.07.2012 року, ОСОБА_10 - рішення від 06.09.2007 року та іншим особам, загальною кількістю близько 15 осіб.
15 серпня 2016 року ОСОБА_4 стало відомо, що ОСОБА_3 отримав зазначену земельну ділянку, розміром у 2 га на території ОСОБА_19, яку було надано 15 членам громади.
В подальшому стало відомо, що 01 березня 2016 року ОСОБА_3 звернувся із заявою до ОСОБА_5 щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території ОСОБА_19.
11 березня 2016 року ОСОБА_5 видав наказ № 1615-СГ від 11 березня 2016 року Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою ОСОБА_3 на вищезазначену земельну ділянку та присвоєно номер 6321688700:02:000:0220.
Також ОСОБА_5 видав наказ 05 листопада 2016 рок № 10594-СГ Про затвердження документації із землеустрою та передачу земельної ділянки у власність та передано ОСОБА_3 вищезазначену земельну ділянку, площею 1,6343 га у власність.
Таким чином, ОСОБА_3 було передано у власність всю земельну ділянку, яка вже була виділена та належить 15 членам громади.
10 березня 2016 року голова ОСОБА_19 повідомив про неможливість погодження дозволу ОСОБА_3 на розроблення документації із землеустрою, оскільки вказана земельна ділянка розташована серед населеного пункту с. Радянське і рішенням ОСОБА_19 була надана в користування членам громади. На теперішній час там знаходяться земельні ділянки під забудову та огороди членів громади. Надано лист щодо внесення змін в топографічні карти місцевості для внесення даної земельної ділянки в межі населеного пункту.
Натомість ОСОБА_5 проігнорувало вказаний лист голови ОСОБА_19.
ОСОБА_4 вважає наказ ОСОБА_5 № 10594-СГ від 05 листопада 2016 року незаконним, а тому просить його скасувати. Також просить скасувати державну реєстрацію права власності ОСОБА_3 на земельну ділянку, площею 1,6343 га, кадастровий номер 6321688700:02:000:0220 та визнати за нею право власності на земельну ділянку, площею 0,15 га для ведення особистого селянського господарства, розташовану по вул. Перемоги, 88-г у с. Радянське Вовчанського району Харківської області.
Ухвалою суду третю особу - Червоноармійська перша сільська рада Вовчанського району Харківської області замінено на належну третю особу - Симинівську сільську раду Вовчанського району Харківської області.
Ухвалою суду за клопотанням представника позивача до участі в справі в якості третіх осіб залучені ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18
28 листопада 2017 року відповідачем ОСОБА_3 до суду надані письмові заперечення, в яких зазначає, що він є власником земельної ділянки, площею 1,6343 га, кадастровий номер: 6321688700:02:000:0220 для ведення особистого селянського господарства, розташованої за межами населених пунктів на території ОСОБА_19. Позовну заяву ОСОБА_4 вважає безпідставною та такою, що не може бути задоволена, оскільки належна йому земельна ділянка знаходиться за межами населених пунктів та відносилась на час відведення до земель державної власності. Тому ГУ ОСОБА_5 при прийнятті Наказу від 11 березня 2016 року № 1615-СГ та Наказу від 05 жовтня 2016 року № 10594-СГ діяло виключно в межах своїх повноважень та з дотриманням вимог чинного законодавства щодо розпорядження землями державної власності та передачі їх безкоштовно у власність в межах норм безоплатної приватизації. Позивачем не надано жодних доказів (документів) які б підтверджували розташування належної йому земельної ділянки в межах населеного пункту села Радянське та віднесення зазначеної земельної ділянки до земель комунальної власності. Починаючи з 12 квітня 2007 року(надання сільською радою рішення ОСОБА_4В.) не затверджено жодної документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки, не сформовано нової земельної ділянки, не зареєстровано жодного права власності. Враховуючи викладе, задоволення позовних вимог призведе до порушення його прав власності на земельну ділянку гарантованих Конституцією України. Просив позовну заяву ОСОБА_4 залишити без задоволення. Визнати дії Центрального органу виконавчої влади в особі ГУ ОСОБА_5 такими, що відповідають діючому законодавству.
Представник відповідача ОСОБА_5 у запереченнях наданих суду 28 листопада 2017 року, зазначив, що позивачем не надано доказів порушення її прав та інших членів громади у зв'язку із набуттям права власності на спірну земельну ділянку ОСОБА_3 Крім того, матеріали справи та інші докази не підтверджують факту знаходження спірної земельної ділянки в межах населеного пункту с. Радянське. Також позивачем не надано жодних доказів того, що прийняття ОСОБА_5 Наказів № 1615-СГ від 11 березня 2016 року та № 10594 від 05 жовтня 2016 року з порушенням норм чинного законодавства України та з перевищенням наданих ОСОБА_5 повноважень. Вважає позовні вимоги ОСОБА_4 необґрунтованими, безпідставними, а також такими, що не підлягають задоволенню у повному обсязі.
15 грудня 2017 року набув чинності Закон України Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів №2147- VIII від 03 жовтня 2017 року, котрим ЦПК України викладено в новій редакції.
Згідно пп. 9 п. 1 Розділу XIII Перехідних положень ЦПК України в новій редакції справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Відповідно до ч. ч. 3, 4 ст. 3 ЦПК України провадження в цивільних справах здійснюється відповідно до законів, чинних на час вчинення окремих процесуальних дій, розгляду і вирішення справи. Закон який встановлює нові обов'язки, скасовує чи звужує права, належні учасникам судового процесу, чи обмежує їх використання, не має зворотної дії в часі.
З огляду на вищевикладене, суд приходить до висновку, що подальший розгляд цієї справи належить проводити за правилами, що передбачені новою редакцією ЦПК України, в частині, у якій вони не встановлюють нових обов'язків, не скасовують чи не звужують прав, що належні учасникам судового процесу, чи не обмежують їх використання.
Позивач у судове засідання не з'явилась, сповіщалась судом про час та місце розгляду справи завчасно та належним чином, про поважність причин неявки суд не повідомила.
Представники позивача у судовому засіданні заявлені вимоги підтримали у повному обсязі, просили їх задовольнити, посилаючись на обставини, викладені у позові.
Відповідач ОСОБА_3 у судовому засіданні заперечував проти позову, просив відмовити у його задоволенні. Зазначив, що він є власником земельної ділянки площею 1,6343 га, яка йому надана у власність на підставі наказу ГУ ОСОБА_5 від 05 жовтня 2016 рок № 10594-СГ для ведення особистого селянського господарства. Земельна ділянка розташована за межами населених пунктів ОСОБА_19, тому позовні вимоги позивача є безпідставними та такими, що не підлягають задоволенню.
Представник відповідача ОСОБА_5 ОСОБА_21 позовні вимоги не визнала, просила відмовити у їх задоволенні, оскільки на час передання відповідачу земельної ділянки,остання була вільною, знаходилась за межами населених пунктів ОСОБА_19, тому підстави для скасування Наказу ОСОБА_5 відсутні.
Представник третьої особи Симинівської сільської ради Вовчанського району Харківської області - ОСОБА_22 у судовому засіданні позовні вимоги підтримала у повному обсязі та зазначила, що спірна земельна ділянка була надана під огороди мешканцям села ще за часів існуванні колгоспу Октябрь . Коли до ОСОБА_19 від ОСОБА_5 надійшов запит про погодження виділення земельної ділянки відповідачу, ОСОБА_19 надала відповідь про заперечення. Починаючи з 2007 року ОСОБА_19 на сесіях розглядала питання про передачу земельних ділянок та надання дозволу громадянам на розробку технічної документації. Технічна документація була виготовлена не всіма громадянами. Жодна технічна документація не була затверджена ОСОБА_19. Право власності на спірну земельну ділянку ними не набувалось, але громадяни користувалися нею більше 15 років. Генеральний план меж в ОСОБА_19 на даний час відсутній. З відомостей ОСОБА_5 їй стало відомо, що спірна земельна ділянка розташована за межами населених пунктів.
Треті особи ОСОБА_6, ОСОБА_10, ОСОБА_12В, ОСОБА_18, ОСОБА_14, ОСОБА_13, ОСОБА_15, ОСОБА_8 в судовому засіданні позовні вимоги підтримали в повному обсязі. Зазначили, що земельні ділянки їм були надані ОСОБА_19 під огороди. Вони обробляли їх до моменту коли дізналися про передачу у власність земельної ділянки відповідачу. Мають потребу у землі,а тому вважали за доцільне задовольнити позовні вимоги.
Треті особи ОСОБА_9, ОСОБА_11, ОСОБА_16, ОСОБА_7 та ОСОБА_17І.у судове засідання не з'явились, сповіщались судом про час та місце розгляду справи завчасно та належним чином, про поважність причин неявки суд не повідомили.
Суд, вислухавши представників позивача, відповідача ОСОБА_3, представника відповідача ОСОБА_5, третіх осіб ОСОБА_6, ОСОБА_10, ОСОБА_12В, ОСОБА_18, ОСОБА_14, ОСОБА_13, ОСОБА_15, ОСОБА_8 та представника третьої особи, дослідивши матеріали справи, приходить до наступного.
Згідно ст. ст. 4, 5 ЦПК України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим кодексом, звернутися до суду по захист своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. Здійснюючи правосуддя, суд захищає права, свободи та інтереси фізичних осіб, права та інтереси юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законом або договором.
Як вбачається з матеріалів справи, за заявою ОСОБА_3 від 01 березня 2016 року ОСОБА_5 видано Наказ № 1615-СГ від 11 березня 2016 року про надання ОСОБА_3 дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, розташованої за межами населених пунктів на території Червоноармійської Першої сільської ради на території Вовчанського району Харківської області. Орієнтовний розмір земельної ділянки 2,00 га, із цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства (т. 1 а.с. 83,84).
Наказом ОСОБА_5 № 10594-СГ від 05 жовтня 2016 року, проект землеустрою щодо відведення вказаної земельної ділянки затверджено, ОСОБА_3 передано у власність земельну ділянку, площею 1,6343 га, (кадастровий номер 6321688700:02:00:0220) із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташованої за межами населених пунктів на території Червоноармійської Першої сільської ради на території Вовчанського району Харківської області (т. 1 а.с. 95-96).
Відповідно до відомостей Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформованої 08 жовтня 2016 року,земельна ділянка, кадастровий номер 6321688700:02:000:0220, площею 1,6343 га, розташована за адресою: Харківська область, Вовчанський район, Червоноармійської Першої сільської ради, зареєстрована на праві приватної власності за ОСОБА_3 (т. 1 а.с. 97).
Обґрунтовуючи порушення прав ОСОБА_4, її представники посилались на наявність рішення ОСОБА_19 ХІІ сесією V скликання від 12 квітня 2007 року, відповідно до якого позивачу передано безоплатно в приватну власність земельну ділянку площею 0,15 га для ведення особистого селянського господарства, розташовану в с. Радянське по вул. Перемоги, 88 Г Вовчанського району та на рішення ОСОБА_19 відповідно до яких третім особам ОСОБА_13, ОСОБА_16, ОСОБА_15, ОСОБА_8, ОСОБА_14, ОСОБА_11, ОСОБА_17, ОСОБА_23 надано дозвіл на виділення та відведення земельних ділянок у користування в с. Графське по вул. Перемоги(т. 1 а.с. 11, т. 2а.с. 43,45,47,49,51,53,54,55,57,59).
З даних листа ОСОБА_19 від 10 березня 2016 року № 91 наданого ОСОБА_5 вбачається, що ОСОБА_19 не погоджувала надання дозволу на розробку проекту землеустрою ОСОБА_3 на спірну земельну ділянку, оскільки дана земельна ділянка розташована серед населеного пункту с. Радянське Вовчанського району Харківської області та на теперішній час ОСОБА_19 виготовляє генеральний план населеного пункту для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території (т. 1 а.с. 10).
Разом з тим, як вбачається з даних фотокопій схеми розташування, викопіювання з кадастрової карти Державного земельного кадастру, довідки із звітності з кількісного обліку земель та розподіл їх на власника земель станом на 01 січня 2016 року, висновком погодження про погодження проекту землеустрою від 15 квітня 2016 року, земельна ділянка площею 1,6343 га, кадастровий номер 6321688700:02:000:0220 розташована за межами населених пунктів на території ОСОБА_19, до виділення відповідачу була землями запасу державної власності, для ведення особистого селянського господарства (т. 1 а.с. 87,88,90,91,92,93).
Факт розташування спірної земельної ділянки за межами населених пунктів на території ОСОБА_19 також підтверджується фотокопією протоколу встановлення меж сільських населених пунктів Першої Червоноармійськогої сільської ради Вовчанського району Харківської області, виготовленого Українським науково-дослідницьким та проектно-вишукувальним інститутом із землеустрою Укрндиземпроект у 1992 році (т. 2 а.с. 140-141).
Доказів передання спірної земельної ділянки із земель державної власності до земель комунальної власності у відповідності до вимог ст. 117 ЗК України суду не надано.
Відповідно до ст. 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Згідно із ч. ч. 1,2 ст. 116 ЗК України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Пунктом в) ч. 3 та ч. 4 ст. 116 ЗК України передбачена безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян, яка провадиться у разі одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
Передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться один раз по кожному виду використання.
Статтею 118 ЗК України визначено порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами. Частина 6 вказаної статті закріплює, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до ОСОБА_19 міністрів Автономної Республіки Крим. ОСОБА_24 Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Частина 7 ст. 118 ЗК України встановлює, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб'єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.
Згідно із ч. ч.1,4 ст. 122 ЗК України до повноваження сільський, селищних, міських рад щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування відносяться землі комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб. Центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.
Відповідно до пункту 1Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року № 15, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (ОСОБА_5) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.
Держгеокадстр реалізує повноваження на території Харківської області.
Враховуючи викладене, з урахуванням доказів, наявних в матеріалах справи та досліджених під час судового розгляду, суд вважає, що земельна ділянка площею 1,6343 га, кадастровий номер 6321688700:02:000:0220, розташована за межами населених пунктів на території ОСОБА_24 набута у власність ОСОБА_3 із земель державної власності на підставі Наказу ГУ ОСОБА_5 № 10594-СГ від 05 жовтня 2016 року правомірно. Наказ ОСОБА_5 виданий в межах наданих повноважень на підставі діючого законодавства України щодо розпоряджень землями державної власності та передачі їх у власність громадян в межах норм безоплатної приватизації.
Відповідно до ст. 12 ЦПК України цивільне судочинство здійснюється на засадах змагальності, які передбачають рівність прав сторін щодо подання доказів, їх дослідження та доведення перед судом їх переконливості та обов'язок кожної сторони довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до статті 79 ЦПК України, достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи.
Згідно ч. 1 ст. 81 ЦПК України , кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Позивачем ОСОБА_4 та її представниками не надано суду належних та допустимих доказів на підтвердження доводів порушення її прав, а тому суд не вбачає підстав для задоволення позовних вимог та вважає, що у задоволенні позову необхідно відмовити .
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 141 ЦПК України, судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Враховуючи відмову у задоволенні позовних вимог, суд покладає судовий збір на позивача.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 4, 5, 12, 81, 141, 258-259, 263-265 ЦПК України, суд -
в и р і ш и в:
У задоволенні позовних вимог ОСОБА_4 до ОСОБА_3, Головного управління ОСОБА_5 в Харківській області про скасування наказу, скасування державної реєстрації та визнання права власності, треті особи: Симинівська сільська рада Вовчанського району Харківської області, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18 - відмовити.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення або з дня складання повного судового рішення у разі оголошення вступної та резолютивної частин рішення або розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Вовчанський районний суд Харківської області до Харківського апеляційного суду.
З інформацією щодо тексту судового рішення учасники справи можуть ознайомитися за веб-адресою Єдиного державного реєстру судових рішень: http://www.reyestr.court.gov.ua.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Позивач - ОСОБА_4, місце проживання: ІНФОРМАЦІЯ_1, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1.
Представник позивача - ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_2, місце проживання: ІНФОРМАЦІЯ_3, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2.
Представник позивача - ОСОБА_2, місцезнаходження: АДРЕСА_1.
Відповідач - ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_4, адреса проживання: ІНФОРМАЦІЯ_5, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_3.
Відповідач - Головне Управління ОСОБА_5 у Харківській області, адреса місцезнаходження: м. Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, під'їзд 1, поверх 6, 7, код 39792822.
Представник відповідача - ОСОБА_21, адреса місцезнаходження: м. Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, під'їзд 1, поверх 6, 7.
Третя особа - Симинівська сільська рада Вовчанського району Харківської області, адреса місцезнаходження: Харківська область, Вовчанський район, с. Симинівка, вул. Хлібороба, 39, код 04399358.
Третя особа - ОСОБА_6, ІНФОРМАЦІЯ_6, адреса проживання: ІНФОРМАЦІЯ_7.
Третя особа - ОСОБА_7, адреса проживання: ІНФОРМАЦІЯ_8.
Третя особа - ОСОБА_8, адреса проживання: ІНФОРМАЦІЯ_9.
Третя особа - ОСОБА_9, адреса проживання: ІНФОРМАЦІЯ_10.
Третя особа - ОСОБА_10, ІНФОРМАЦІЯ_11, адреса проживання: ІНФОРМАЦІЯ_12.
Третя особа - ОСОБА_11, адреса проживання: ІНФОРМАЦІЯ_13.
Третя особа - ОСОБА_12, ІНФОРМАЦІЯ_14, адреса проживання: ІНФОРМАЦІЯ_15.
Третя особа - ОСОБА_13, ІНФОРМАЦІЯ_16, адреса проживання: ІНФОРМАЦІЯ_17.
Третя особа - ОСОБА_14, ІНФОРМАЦІЯ_18, адреса проживання: м. Харків, Журавлівська набережна, 9.
Третя особа - ОСОБА_15, ІНФОРМАЦІЯ_19, адреса проживання: ІНФОРМАЦІЯ_20.
Третя особа - ОСОБА_16, адреса проживання: ІНФОРМАЦІЯ_21.
Третя особа - ОСОБА_17, адреса проживання: ІНФОРМАЦІЯ_22, 86-І.
Третя особа - ОСОБА_18, ІНФОРМАЦІЯ_23, адреса проживання: ІНФОРМАЦІЯ_24.
Суддя -
Суд | Вовчанський районний суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 14.02.2019 |
Оприлюднено | 24.02.2019 |
Номер документу | 80039119 |
Судочинство | Цивільне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні