Рішення
від 27.02.2019 по справі 826/10455/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

27 лютого 2019 року № 826/10455/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Федорчука А.Б., розглянувши в порядку спрощеного провадження (без повідомлення сторін) матеріали адміністративної справи

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "МЕДІА СТРАТЕДЖІСТ ЕЙДЖЕНСІ" (03150, м. Київ, вул. велика Васильківська, буд. 72 (літера А), нежиле прим. №149- офіс) до третя особа Державної фіскальної служби України (04655, м. Київ, Львівська площа, 8) Головне управління ДФС у м. Києві (04116, м. Київ, вул. шолуденка, 33/9) про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії , О Б С Т А В И Н И С П Р А В И:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі (далі по тексту - позивач) з позовом до Державної фіскальної служби України (далі по тексту - відповідач), третя особа - Головне управління Державної фіскальної служби у місті Києві, в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність посадових осіб Державної фіскальної служби України по відновленню суми реєстраційного ліміту за жовтень 2015 року в розмірі 499 632,00 грн., грудень 2015 року в розмірі 8 333,00 грн., листопад-грудень 2016 року в розмірі 11 120,60 грн.;

- зобов'язати Державну фіскальну службу України вжити заходи по відновленню суми реєстраційного ліміту та повернення коштів на електронний рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі .

Мотивуючи заявлені позовні вимоги представник позивача зазначив, що якщо платник податку своєчасно не зареєстрував в ЄРПН податкові накладні та відповідно не зменшив реєстраційну суму на суму податку, зазначену в таких податкових накладних, то після подання звітності з ПДВ за відповідний звітний період, в якій задекларовано податкові зобов'язання з ПДВ, що визначені у податкових накладних, які не зареєстровані в ЄДПН, реєстраційна сума платника зменшується на суму ПДВ, зазначену у податкових накладних, своєчасно не зареєстрованих в ЄРПН. Тобто, після реєстрації таких податкових накладних в ЄРПН в системі електронного адміністрування ПДВ автоматично відбувається перерахунок показника ?Перевищ за звітний період, в якому було складено таку податкову накладну, та розрахункової суми (?Накл) з урахуванням сум ПДВ, зазначених у таких податкових накладних. Водночас, сума перевищення податкових зобов'язань за жовтень 2015 року, грудень 2015 року, листопад-грудень 2016 року вже відображена у податковому обліку Товариства з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі та врахована в системі електронного адміністрування ПДВ, а відтак автоматичне функціонування системи електронного адміністрування ПДВ не є підставою для звільнення від відповідальності посадових осіб контролюючого органу від відповідальності за неправомірне зменшення розміру суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 06 липня 2018 року відкрито провадження у справі та призначено до розгляду в порядку спрощеного провадження.

Представник відповідача копію вказаної ухвали суду від 06 липня 2018 року отримав 12 липня 2018 року, що підтверджується наявним в матеріалах справи повідомленням про вручення поштового відправлення.

У визначений судом строк представник контролюючого органу відзив на адміністративний позов не подав.

З огляду на викладене вище та відсутність клопотань про розгляд справи у судовому засіданні, справа розглядається в порядку спрощеного провадження без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, на підставі наявних у справі матеріалів (у письмовому провадженні).

Розглянувши подані сторонами документи та матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва,-

В С Т А Н О В И В:

19 вересня 2017 року Товариство з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі подало до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві податкову декларацію з ПДВ за серпень 2017 року.

Як вбачається з витягу щодо суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з системи електронного адміністрування ПДВ №2033495, сформованого на запит від 20 вересня 2017 року №2033495, сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних становить 72 365,75 грн.

В подальшому, відповідно до витягу щодо суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з системи електронного адміністрування ПДВ №2834605, сформованого на запит від 28 вересня 2017 року №2834605, сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних становить -106 324,58 .

28 вересня 2017 року Товариство з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі подало до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві скаргу, у якій просило надати пояснення причин виникнення від'ємного ліміту.

29 вересня 2017 року позивач подав до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві щодо надання пояснень стосовно причин виникнення від'ємного ліміту в системі електронного адміністрування.

Листом від 04 жовтня 2017 року №7276/10/26-50-12-01 Державна податкова інспекція у Голосіївському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві повідомила позивачу, що функція щодо ведення електронного рахунку платників податків закріплена за Державною фіскальною служби України, а відтак з питання, викладеного у скарзі від 29 вересня 2017 року про стан електронного рахунку платника податків, Товариство з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі має право звернутись до Державної фіскальної служби України.

Додатково повідомлено позивачу, що відповідно до Законів України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році від 20 грудня 2016 року №1791-VIII та Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні від 21 грудня 2016 року №1797-VIII на сьогодні основним завданням районних Державної податкової інспекції міста Києва є здійснення сервісного обслуговування платників податків, виконання інших функцій сервісного обслуговування платників податків, визначених законом.

19 жовтня 2017 року Товариство з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі звернулось до Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві із адвокатським запитом, у якому просило: надати письмову інформацію та засвідчені належним чином копії відповідних документів, що її підтверджують щодо підстав зменшення Товариству з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За результатами розгляду даного запиту листом від 27 жовтня 2017 року №34025/10/26-15-12-01-18 Головне управління Державної фіскальної служби у місті Києві повідомило, що за даними податкової звітності з ПДВ, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, сума податкових зобов'язань з ПДВ за звітний (податковий) період жовтень 2015 року дорівнює 537 319,00 грн.

При цьому, відповідно до інформаційних ресурсів Державної фіскальної служби України, сума за виданими податковими накладними, дата виписки яких жовтень 2015 року, становить 37 687,03, яка на 499 632,00 грн. менша, ніж задекларована сума податкових зобов'язань платником податків у податковій звітності з ПДВ.

Сума податкових зобов'язань з ПДВ за звітний (податковий) період грудень 2015 року дорівнює 137 660,00 грн.

При цьому, відповідно до інформаційних ресурсів Державної фіскальної служби України, сума за виданими податковими накладними, дата виписки яких грудень 2015 року, становить 129 326,52 грн., яка на 8 333,00 грн. менша, ніж задекларована сума податкових зобов'язань платником податків у податковій звітності з ПДВ.

Сума податкових зобов'язань з ПДВ за звітні (податкові) періоди листопад-грудень 2016 року дорівнює 314 952,00 грн.

При цьому, відповідно до інформаційних ресурсів Державної фіскальної служби України, сума за виданими податковими накладними, дата виписки яких листопад-грудень 2016 року, становить 303 831,65 грн., яка на 11 120,60 менша, ніж задекларована сума податкових зобов'язань платником податків у податковій звітності з ПДВ.

Тобто, податкові зобов'язання Товариства з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі згідно податкової звітності з ПДВ за жовтень, грудень 2015 року та листопад-грудень 2016 року перевищують розмір податку, що міститься в податкових накладних, зареєстрованих в ЄРПН, на суму 519 086,00 грн.

Таким чином, реєстраційна сума Товариства з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі була зменшена на суму перевищення податкових зобов'язань на загальну суму 519 086,00 грн.

Поряд з цим позивачу повідомлено, що реєстраційна сума обчислюється автоматично та централізовано на рівні Державної фіскальної служби України для кожного платника податку щоразу, як відбувається зміна значення будь-якого з показників формули.

11 грудня 2017 року позивач подав до Державної фіскальної служби України скаргу щодо неправомірного зменшення реєстраційної суми, однак відповіді на дану скаргу не отримав.

У зв'язку з відсутністю реагування зі сторони відповідача на вказану вище скаргу, Товариство з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі 13 лютого 2018 року звернулось до Державної фіскальної служби України із заявою про надання інформації та вжиття заходів стосовно розгляду скарги від 11 грудня 2017 року №71969/6.

Позивач, вважаючи бездіяльність відповідача щодо відновлення суми реєстраційного ліміту за жовтень 2015 року в розмірі 499 632,00 грн., грудень 2015 року в розмірі 8 333,00 грн., листопад-грудень 2016 року в розмірі 11 120,60 грн. протиправною, звернувся до суду з даним позовом, при вирішенні якого суд виходить з наступного.

Спірні правовідносини, що виникли у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовані Податковим кодексом України.

З 01 січня 2015 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів щодо податкової реформи від 28 грудня 2014 року №71-VIII, яким запроваджено нові правила функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість.

Так, система електронного адміністрування податку на додану вартість запроваджена поетапно відповідно до пункту 35 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України: з 1 січня до 1 липня 2015 року у тестовому режимі; з 1 липня 2015 року на постійній основі.

Порядок електронного адміністрування ПДВ затверджено постановою Кабінету Міністрів України Про деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість від 16 жовтня 2014 року №569 (далі - Порядоку №569).

Відповідно до пункту 4 Порядку №569 рахунок у системі електронного адміністрування податку (далі - електронний рахунок) - рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти у сумі, необхідній для досягнення розміру суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), а також у сумі, необхідній для сплати узгоджених податкових зобов'язань з податку.

Електронний рахунок відкривається платнику податку Казначейством автоматично на безоплатній основі.

Основні принципи функціонування системи електронного адміністрування ПДВ визначено статтею 200-1 розділу V Кодексу (у редакції станом на момент виникнення сіпрних правовідносин).

Відповідно до пункту 200-1.4 статті 200-1 Податкового кодексу України на рахунок у системі електронного адміністрування податку на додану вартість платника зараховуються кошти:

а) з власного поточного рахунку платника в сумах, необхідних для збільшення розміру суми, що обчислюється відповідно до пункту 200 1 .3 статті 200 1 цього Кодексу;

б) з власного поточного рахунку платника в сумах, недостатніх для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов'язань з цього податку;

в) з рахунків платників, відкритих у відповідних органах казначейства для проведення розрахунків з погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, опалення та постачання гарячої води, послуги з централізованого водопостачання, водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим підприємствам централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають населенню послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання, водовідведення, опалення та постачання гарячої води тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування, а рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам з подальшим спрямуванням коштів відповідно до Закону України про Державний бюджет України;

г) з бюджету в сумах надміру сплачених грошових зобов'язань з податку на додану вартість, повернутих платнику податків у порядку, встановленому пунктом 43.4 1 статті 43 цього Кодексу.

Згідно пункту 200-1.5 статті 200-1 Податкового кодексу України з рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість платника перераховуються кошти до державного бюджету в сумі податкових зобов'язань з податку на додану вартість, що підлягає сплаті за наслідками звітного податкового періоду, та на поточний рахунок платника податку за його заявою, яка подається до контролюючого органу у складі податкової звітності з податку на додану вартість, у розмірі суми коштів, що перевищує суму задекларованих до сплати до бюджету податкових зобов'язань та суми податкового боргу з податку. При цьому перерахування коштів на поточний рахунок платника може здійснюватися у разі відсутності перевищення суми податку, зазначеної у складених податкових накладних, складених у звітному періоді та зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних, над сумою податкових зобов'язань з податку за операціями з постачання товарів/послуг, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість у цьому звітному періоді.

З 01 липня 2015 року на рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ платники податку зараховують також кошти у сумах, необхідних для збільшення розміру суми, що обчислюється відповідно до пункту 200-1.3 статті 201-1 Податкового кодексу України та надає право для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування.

За змістом приписів пункту 200-1.3 статті 200-1 Податкового кодексу України (в редакції з 10 вересня 2017 року) Платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму податку (?Накл), обчислену за такою формулою:

?Накл = ?НаклОтр + ?Митн + ?ПопРах + ?Овердрафт - ?НаклВид - ?Відшкод - ?Перевищ,

де:

?НаклОтр - загальна сума податку за отриманими платником податковими накладними, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, податковими накладними, складеними платником податку відповідно до пункту 208.2 статті 208 цього Кодексу та зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, та розрахунками коригування до таких податкових накладних, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних;

?Митн - загальна сума податку, сплаченого платником при ввезенні товарів на митну територію України;

?ПопРах - загальна сума поповнення з поточного рахунку платника податку рахунка в системі електронного адміністрування податку, в тому числі рахунків у системі електронного адміністрування податку платника - сільськогосподарського підприємства, що обрало спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу, зазначених у підпунктах "а" - "в" пункту 200 1 .2 цієї статті.

Під час розрахунку показника ?ПопРах також враховується сума коштів у разі проведення органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, розрахунків платника податку з погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, опалення та постачання гарячої води, послуги з централізованого водопостачання, водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим підприємствам централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають населенню послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання, водовідведення, опалення та постачання гарячої води тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи органами місцевого самоврядування, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам з подальшим спрямуванням коштів відповідно до Закону України про Державний бюджет України в рахунок погашення заборгованості з податку. При цьому для поповнення рахунка в системі електронного адміністрування податку враховується в межах проведених розрахунків з податку сума зменшення залишку узгоджених податкових зобов'язань такого платника податку, не сплачених до бюджету, строк сплати яких настав, що обліковується органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, до виконання в повному обсязі за коригуючими реєстрами.

?Овердрафт - сума середньомісячного розміру сум податку, які за останніх 12 звітних (податкових) місяців були задекларовані платником до сплати до бюджету та погашені чи розстрочені або відстрочені, а також задекларовані платником - сільськогосподарським підприємством, що обрав спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу.

Показник ?Овердрафт щокварталу (протягом перших шести робочих днів такого кварталу) підлягає автоматичному перерахунку з урахуванням показника середньомісячного розміру сум податку, які за останніх 12 звітних (податкових) місяців станом на дату такого перерахунку, були задекларовані платником до сплати до бюджету та погашені чи розстрочені або відстрочені, а також задекларовані платником - сільськогосподарським підприємством, що обрав спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу. Такий перерахунок здійснюється шляхом віднімання суми попереднього збільшення та додавання суми збільшення згідно з поточним перерахунком.

Платникам податку, які станом на 1 січня 2016 року зареєстровані платниками податку на додану вартість менш як 12 звітних (податкових) місяців, а також платникам, зареєстрованим платниками податку на додану вартість після 1 січня 2016 року, - таке збільшення здійснюється протягом перших шести робочих днів кварталу, що настає за кварталом, в якому строк такої реєстрації досягає 12 звітних (податкових) місяців.

?НаклВид - загальна сума податку за складеними платником податковими накладними, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунками коригування до таких податкових накладних, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних;

?Відшкод - загальна сума податку, заявлена платником до бюджетного відшкодування з урахуванням сум коригувань та результатів перевірок, що проводяться відповідно до цього Кодексу;

?Перевищ - загальна сума перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником у поданих податкових деклараціях з урахуванням поданих уточнюючих розрахунків до них, над сумою податку, що міститься в складених таким платником податкових накладних та розрахунках коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Показники формули, визначеної цим пунктом, обраховуються з 1 липня 2015 року. Під час обрахунку показників ?НаклОтр та ?НаклВид також використовуються розрахунки коригування, складені починаючи з 1 липня 2015 року та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, до податкових накладних, складених до 1 липня 2015 року, що підлягали наданню покупцям - платникам податку. Для обрахунку показників ?НаклОтр , ?НаклВид та ?Митн використовуються документи (податкові накладні, розрахунки коригування, митні декларації, аркуші коригування та додаткові декларації), складені починаючи з 1 липня 2015 року.

Під час обрахунку суми ?Накл також використовуються показники, визначені пунктами 34, 34 1 підрозділу 2 розділу XX Перехідні положення цього Кодексу.

У свою чергу, пунктом 34 підрозділу 2 розділу XX Перехідні положення Кодексу встановлено, що станом на третій робочий день після дати набрання чинності Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість зареєстрованим платникам податку значення суми податку (позитивне або від'ємне), на яку такий платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначене пунктом 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу, та значення усіх її складових, визначених цим Кодексом, дорівнюють нулю, крім значень її складових ЕНаклОтр, ЕНаклВид та ЕМитн, що були сформовані починаючи з 01 липня 2015 року.

Зареєстрованим платникам податку таке значення автоматично збільшується контролюючим органом, зокрема, до 31 липня 2015 року для платників податків, що застосовують звітний (податковий) період місяць, без проведення перевірок, передбачених статтею 200 цього Кодексу, на суму від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, та суму непогашеного від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів на кінець поточного звітного (податкового) періоду, що зазначено в податковій звітності з податку на додану вартість, у якій відображаються розрахунки з бюджетом та/або відображаються операції, що стосуються спеціального режиму оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу, за червень 2015 року. На таку суму платником податку збільшується розмір суми податкового кредиту за звітний (податковий) період (липень 2015 року).

Суми такого від'ємного значення можуть бути перевірені контролюючим органом у загальновстановленому порядку.

За змістом підпункту 4 пункту 34 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України визначальним фактором для автоматичного збільшення реєстраційної суми у системі електронного адміністрування податку на суму від'ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду, є зазначення такої суми саме в податковій звітності з ПДВ платника податку.

Матеріалами справи, зокрема листом від 27 жовтня 2017 року №34025/10/26-15-12-01-18 Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, підтверджується, що в жовтні 2015 року Товариством з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі виписано податкову накладну на неплатника ПДВ в розмірі 499 632,00 грн., яка не була зареєстрована в ЄРПН, водночас була відображена в податковій декларації з ПДВ за жовтень 2015 року та врахована в системі електронного адміністрування ПДВ.

Наведені обставини мали місце також в грудні 2015 року та листопаді-грудні 2016 року.

З урахуванням наведеного, суд приходить до висновку, що якщо платник податку своєчасно не зареєстрував в ЄРПН податкові накладні та відповідно не зменшив реєстраційну суму на суму податку, зазначену в таких податкових накладних, то після подання звітності з ПДВ за відповідний звітний період, в якій задекларовано податкові зобов'язання з ПДВ, що визначені у податкових накладних, які не зареєстровані в ЄДПН, реєстраційна сума платника зменшується на суму ПДВ, зазначену у податкових накладних, своєчасно не зареєстрованих в ЄРПН.

Тобто, після реєстрації таких податкових накладних в ЄРПН в системі електронного адміністрування ПДВ автоматично відбувається перерахунок показника ?Перевищ за звітний період, в якому було складено таку податкову накладну, та розрахункової суми (?Накл) з урахуванням сум ПДВ, зазначених у таких податкових накладних.

Наведене свідчить, що сума перевищення податкових зобов'язань за жовтень 2015 року, грудень 2015 року та листопад-грудень 2016 року вже відображена у податковому облік Товариства з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі та врахована в системі електронного адміністрування, а відтак зменшення відповідачем суми реєстраційного ліміту призвело до повторного зменшення розміру суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з системи електронного адміністрування ПДВ.

Матеріали справи містять докази звернення позивача до Державної фіскальної служби України щодо відновлення ним реєстраційного ліміту, однак останньою не вжито жодних заходів стосовно такого відновлення, як і не надано відповідей на такі звернення, що є протиправною бездіяльністю.

Відповідно до ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частиною 2 ст. 73 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Вимогами ст. 76 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Відповідачем не наведено документального та нормативного обґрунтування правомірності допущення оскаржуваної бездіяльності, а відтак суд прийшов до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог повністю.

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 72-73, 76-77, 139, 143, 243-246, 255, 257, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі задовольнити повністю.

2. Визнати протиправною бездіяльність посадових осіб Державної фіскальної служби України по відновленню суми реєстраційного ліміту за жовтень 2015 року в розмірі 499 632,00 грн., грудень 2015 року в розмірі 8 333,00 грн., листопад-грудень 2016 року в розмірі 11 120,60 грн.

3. Зобов'язати Державну фіскальну службу України вжити заходи по відновленню суми реєстраційного ліміту та повернення коштів за жовтень 2015 року в розмірі 499 632,00 грн., грудень 2015 року в розмірі 8 333,00 грн., листопад-грудень 2016 року в розмірі 11 120,60 грн. на електронний рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі .

4. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Медіа Стратеджіст Ейдженсі (03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 72 (літера А), нежил. прим. №149-офіс, код ЄДРПОУ 39472263) понесені ним судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 3524 (три тисячі п'ятсот двадцять чотири) гривні 00 копійок за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04655, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197).

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення встановленого ст. 295 КАС України строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Суддя А.Б. Федорчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.02.2019
Оприлюднено05.03.2019
Номер документу80215771
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/10455/18

Ухвала від 19.10.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 10.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 16.07.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 29.05.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 29.04.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 22.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 17.09.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Ухвала від 29.07.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Ухвала від 02.07.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Ухвала від 25.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні