Герб України

Постанова від 27.02.2019 по справі 815/1673/18

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 лютого 2019 р.м.ОдесаСправа № 815/1673/18

Судова колегія П'ятого апеляційного адміністративного суду у складі:

Головуючого: Градовського Ю.М.

суддів: Крусяна А.В.,

Яковлєва О.В.

при секретарі: Шатан В.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Одесі апеляційну скаргу голови Татарбунарської районної державної адміністрації Одеської області ОСОБА_2 на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2018р. по справі за адміністративним позовом голови Татарбунарської районної державної адміністрації Одеської області ОСОБА_2 до Татарбунарської районної ради Одеський області, треті особи: Татарбунарська районна державна адміністрація Одеської області, ОСОБА_3 про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И Л А:

У квітні 2018р. голова Татарбунарської РДА Одеської області ОСОБА_2. звернувся в суд із позовом до Татарбунарської райради Одеської області, треті особи: Татарбунарська РДА Одеської області, ОСОБА_3, в якому просив визнати протиправним та скасувати рішення позачергової 17 сесії VII скликання Татарбунарської райради Одеської області за №396-VII від 30.03.2018р. Про висловлення недовіри голові Татарбунарської районної державної адміністрації Одеської області ОСОБА_2 .

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначив, що 27.04.2017р. розпорядженням Президента України за №94/2017-рп його призначено головою Татарбунарської РДА Одеської області.

Проте, 30.03.2018р. позачерговою 17 сесією VII скликання Татарбунарської районної ради Одеської області прийнято рішення за №396-VII Про висловлення недовіри голові Татарбунарської РДА Одеської області ОСОБА_2. .

Позивач вказує, що за наслідком висловлення недовіри голові районної державної адміністрації, його публічну службу на цій посаді було припинено. ОСОБА_2 вважає, що рішення ради з цього питання повинно бути ухвалене на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами. Однак, вказане рішення не містить жодної підстави, що передбачена законом, як підстава для висловлення недовіри голові Татарбунарської РДА. Проведення позачергового засідання відбулось з порушенням порядку скликання, визначеного законом та Регламентом Татарбунарської районної ради. При цьому, рішення 17 сесії VII скликання Татарбунарської районної ради Одеської області від 30.03.2018р. за №396-VII Про висловлення недовіри голові Татарбунарської РДА Одеської області ОСОБА_2. прийняте з багаточисленними порушеннями регламенту в частині підготовки проекту рішення з даного питання, погодження його із зацікавленими сторонами, без проведення юридичної експертизи його змісту, з порушенням процедури його включення до порядку денного, обговорення в депутатських комісіях, підрахунку голосів, тощо. Також, позивач зазначає, що рішення районної ради не містить в собі фактів, що підтверджують настання обставин щодо порушень, та відповідних посилань на норми Конституції та закони України, які норми були порушені головою Татарбунарської РДА. Питання про висловлення недовіри приймалось без заслуховування звіту голови районної державної адміністрації, оскільки районна рада не може розглядати та вирішувати питання про висловлення недовіри без заслуховування звіту, а наразі звітування є неможливим з огляду на те, що ОСОБА_2 не працює на посаді голови райдержадміністрації уже рік. Таким чином, оскаржуване рішення прийнято не у відповідності до вимог чинного законодавства України.

Посилаючись на вищевикладене просив позов задовольнити.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2018р. в задоволенні адміністративного позову відмовлено.

В апеляційній скарзі апелянт просить рішення суду скасувати та прийняти нове судове рішення, яким задовольнити адміністративний позов в повному обсязі, посилаючись на порушення норм права.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідь судді-доповідача, доводи апеляційної скарги, пояснення на неї, перевіривши законність та обґрунтованість постанови суду в межах доводів апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку про залишення скарги без задоволення, рішення суду без змін, з наступних підстав.

Відповідно до ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Відмовляючи у задоволенні адміністративного позову, суд першої інстанції виходив з того, що Татарбунарська районна рада Одеської області при прийнятті оскаржуваного рішення діяла на підставі, в межах наданих їй повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та Законами України.

Вирішуючи спір судова колегія вважає, що суд першої інстанції повно та об'єктивно дослідив обставини по справі, надані докази, правильно визначив юридичну природу спірних правовідносин і закон, який їх регулює.

Так, судом першої інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи, що 27.04.2017р. розпорядженням Президента України за №94/2017-рп ОСОБА_2 призначено головою Татарбунарської РДА Одеської області (а.с.47 т.1).

У березні 2018р. рішенням 16 сесії VII скликання Татарбунарської районної ради Одеської області за №360 Про звіт голови Татарбунарської районної державної адміністрації щодо здійснення у 2017р. Татарбунарською районною державною адміністрацією повноважень, делегованих районною радою узято до відома звіт голови Татарбунарської РДА за роботу Татарбунарської РДА у 2017р.. Цим же рішенням роботу голови Татарбунарської РДА визнано незадовільною (а.с.140 т.1).

В подальшому, 26.03.2018р. на ім'я голови Татарбунарської районної ради Одеської області VII скликання надійшло звернення 19 депутатів Татарбунарської районної ради VII про скликання позачергової сесії Татарбунарської районної ради з порядком денним: Про висловлення недовіри голові Татарбунарської РДА Одеської області ОСОБА_2. (а.с.142 т.1).

27 березня 2018р. головою Татарбунарської районної ради винесено розпорядження за №20/Р 2018 про скликання сімнадцятої позачергової сесії Татарбунарської районної ради VII скликання та рекомендовано на розгляд позачергової сесії ряд питань (а.с.79 т.2).

30 березня 2018р. позачерговою 17 сесією VII скликання Татарбунарської районної ради Одеської області прийнято рішення за №396-, яким висловлено недовіру голові Татарбунарської РДА Одеської області ОСОБА_2 (а.с.141 т.1).

ОСОБА_2 вважає, що вказане рішення прийнято з численними порушеннями, а тому і звернувся в суд із відповідним позовом.

Перевіряючи правомірність прийняття спірного рішення, з урахуванням підстав, з якими позивач пов'язує його незаконність та необґрунтованість, судова колегія виходить з наступного.

Положеннями ст.118 Конституції України встановлено, що виконавчу владу в областях і районах, містах Києві та Севастополі здійснюють місцеві державні адміністрації. Особливості здійснення виконавчої влади у містах Києві та Севастополі визначаються окремими законами України. Склад місцевих державних адміністрацій формують голови місцевих державних адміністрацій. Голови місцевих державних адміністрацій призначаються на посаду і звільняються з посади Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України. Голови місцевих державних адміністрацій при здійсненні своїх повноважень відповідальні перед Президентом України і Кабінетом Міністрів України, підзвітні та підконтрольні органам виконавчої влади вищого рівня. Місцеві державні адміністрації підзвітні і підконтрольні радам у частині повноважень, делегованих їм відповідними районними чи обласними радами. Місцеві державні адміністрації підзвітні і підконтрольні органам виконавчої влади вищого рівня. Рішення голів місцевих державних адміністрацій, що суперечать Конституції та законам України, іншим актам законодавства України, можуть бути відповідно до закону скасовані Президентом України або головою місцевої державної адміністрації вищого рівня. Обласна чи районна рада може висловити недовіру голові відповідної місцевої державної адміністрації, на підставі чого Президент України приймає рішення і дає обґрунтовану відповідь. Якщо недовіру голові районної чи обласної державної адміністрації висловили дві третини депутатів від складу відповідної ради, Президент України приймає рішення про відставку голови місцевої державної адміністрації.

Приписами ч.1, 2 ст.72 ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що місцеві державні адміністрації є підзвітними відповідним районним, обласним радам у виконанні програм соціально-економічного і культурного розвитку, районних, обласних бюджетів, підзвітними і підконтрольними у частині повноважень, делегованих їм відповідними районними, обласними радами, а також у виконанні рішень рад з цих питань. Районна, обласна рада може шляхом таємного голосування висловити недовіру голові відповідної місцевої державної адміністрації, на підставі чого Президент України приймає рішення і дає відповідній раді обґрунтовану відповідь.

За правилами ст. 34 ЗУ Про місцеві державні адміністрації , місцеві державні адміністрації здійснюють повноваження, делеговані їм відповідними обласними, районними радами. Делегування радами повноважень місцевим державним адміністраціям супроводжується передачею фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для їх здійснення. Місцеві державні адміністрації підзвітні та підконтрольні відповідним радам у частині делегованих повноважень. Голови місцевих державних адміністрацій мають право вносити на розгляд відповідних рад питання, пов'язані з виконанням делегованих повноважень, та інші пропозиції. Голови обласних державних адміністрацій мають право дорадчого голосу на засіданнях обласних рад. Голови районних державних адміністрацій мають право дорадчого голосу на засіданнях районних рад. Голови місцевих державних адміністрацій щорічно звітують перед відповідними радами з питань виконання бюджету, програм соціально-економічного та культурного розвитку територій і делегованих повноважень. Обласна та районна ради можуть висловити недовіру голові відповідної місцевої державної адміністрації, на підставі чого, з урахуванням пропозицій органу виконавчої влади вищого рівня, Президент України приймає рішення і дає відповідній раді обґрунтовану відповідь. Якщо недовіру голові обласної чи районної державної адміністрації висловили дві третини від складу відповідної ради, Президент України приймає відставку голови відповідної місцевої державної адміністрації.

У відповідності до п.29 ч.1 ст.43 ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні , виключно на пленарних засіданнях районної, обласної ради вирішуються такі питання, зокрема, прийняття рішення про недовіру голові відповідної місцевої державної адміністрації.

Згідно до п.1, 2 ч.6 ст.55 ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні голова районної, обласної, районної у місті ради скликає сесії ради, повідомляє депутатам і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради, веде засідання ради; забезпечує підготовку сесій ради і питань, що вносяться на її розгляд, доведення рішень ради до виконавців, організує контроль за їх виконанням.

Відповідно до ч.1-3 ст.59 ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос. Рішення ради приймаються відкритим поіменним голосуванням, окрім випадків, передбачених п.4 і 16 ст. 26 , п.1, 29 і 31 ст. 43 та ст. 55 , 56 цього Закону , в яких рішення приймаються таємним голосуванням. Результати поіменного голосування підлягають обов'язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до ЗУ Про доступ до публічної інформації . На офіційному веб-сайті ради розміщуються в день голосування і зберігаються протягом необмеженого строку всі результати поіменних голосувань. Результати поіменного голосування є невід'ємною частиною протоколу сесії ради.

Приписами ч.5, 7 ст.46 ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць. Сесія сільської, селищної, міської, районної у місті ради повинна бути також скликана за пропозицією не менш як однієї третини депутатів від загального складу відповідної ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради, а сесія районної, обласної ради - також за пропозицією не менш як однієї третини депутатів від загального складу відповідної ради або голови відповідної місцевої державної адміністрації.

У відповідності до п.3.2.1, 3.2.4, 3.2.8 Регламенту роботи Татарбунарської районної ради VII скликання, затвердженого рішенням Татарбунарської районної ради 2 сесії VII скликання від 27.11.2015р. за №7, сесія районної ради скликається головою районної ради в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал. Сесія районної ради повинна бути також скликана за пропозицією не менш як 1/3 депутатів від загального складу районної ради або голови районної державної адміністрації. Пропозиції про скликання позачергової сесії подаються голові районної ради у письмовому вигляді з зазначенням питань, що планується внести на розгляд сесії з обґрунтуванням необхідності їх скликання. Рішення про скликання сесії головою районної ради, або його заступником оформляється у вигляді розпорядження.

Положеннями п.3.3.1, 3.3.2, 3.3.3, пп.3.3.3./3, 3.3.3/4 Регламенту встановлено, що рада правомочна розглядати на сесії питання, віднесені законодавством України до її компетенції. Пропозиції до порядку денного сесії районної ради вносяться головою та заступником голови районної ради, постійними комісіями, депутатами, головою районної державної адміністрації. Пропозиції для включення в порядок денний сесії, як правило, розглядаються на президії та засіданнях постійних комісій районної ради. У виняткових випадках пропозиції до порядку денного вносяться депутатами районної ради на пленарному засіданні. Питання, запропоновані на розгляд сесії, попередньо розглядаються на засіданні Президії районної ради, окремих і спільних засіданнях постійних комісій районної ради. У разі необхідності в термін не пізніше як за 3 дні до дня проведення сесії, головою районної ради може скликатися Президія районної ради. В окремих випадках Президія районної ради може бути скликана головою районної ради за 1 день до сесії або у день сесії, безпосередньо перед початком пленарного засідання.

Згідно п.3.3.8 Регламенту роботи Татарбунарської районної ради VII скликання, до початку пленарного засідання сесії головуючий на засіданні оголошує порядок денний. Питання розглядаються у послідовності, в якій їх включено до порядку денного засідання. Питання, не розглянуті на пленарному засіданні, можуть бути перенесені на наступне пленарне засідання ради. Пропозиції щодо зміни та доповнення до порядку денного сесії приймаються більшістю депутатів від загального складу ради.

У відповідності до п.4.1.5, 4.1.21 Регламенту роботи сесія районної ради є правомочною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради. На розгляд пленарного засідання районної ради надається рекомендований порядок денний, який затверджується в цілому більшістю голосів від присутніх на пленарному засіданні депутатів.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджено під час апеляційного розгляду, що під час пленарного засідання позачергової 17 сесії VII скликання Татарбунарської районної ради Одеської області 30.03.2018р. головуючий повідомив про підставу скликання позачергової 17 сесії та провів голосування за прийняття порядку денного, пунктом третім якого визначено питання про висловлення недовіри голові Татарбунарської РДА Одеської області ОСОБА_2 (а.с.89-101 т.1).

Як вбачається із матеріалів справи, що згідно результатів поіменного голосування за прийняття за основу порядку денного з 27 присутніх депутатів, за проголосувало 26 депутатів, проти - 1 депутат, тобто більшістю голосів від присутніх на пленарному засіданні депутатів, що свідчить про те, що порядок денний був доведений до відома присутніх та депутатів районної ради.

При цьому, апеляційний суд зазначає, що в рішенні про скликання 17 позачергової сесії Татарбунарської районної ради VII скликання від 27.03.2018р. зазначено, що скликання сесії відбулось на підставі звернення 19 депутатів Татарбунарської районної ради VII скликання від 26.03.2018р.. Як вбачається з матеріалів справи, звернення від 26.03.2018р., підписано 19 депутатами Татарбунарської районної ради, з яких 19 є членами постійних комісій Татарбунарської районної ради та їх голів VІІ скликання Одеської області та 7 є членами Президії районної ради (а.с.142 т.1, а.с.80, 81-82 т.2).

Крім того, як вбачається із звернення депутатів Татарбунарської районної ради VII скликання від 26.03.2018р., що три депутати, які підписали вказане звернення входять до складу постійної комісії Татарбунарської районної ради з питань законності, правопорядку і дотримання прав людини, з депутатської діяльності, етики, гласності, що становить 2/3 вказаної комісії.

При цьому, будь-яких пропозиції щодо зміни, доповнення до порядку денного 17 сесії VII скликання Татарбунарської районної ради Одеської області чи зауважень не надходило.

Таким чином, апеляційний суд вважає, що рішення 17 сесії VII скликання Татарбунарської районної ради Одеської області від 30.03.2018р. за №396-VII Про висловлення недовіри голові Татарбунарської РДА Одеської області ОСОБА_2. прийняте в порядку регламенту роботи та процедури його включення до порядку денного.

Крім того, як встановлено судом першої інстанції та підтверджено під час апеляційного розгляду, що ОСОБА_2 був присутній при розгляді питання про висловлення йому недовіри, а також йому надавалося слово, що свідчить про дотримання права позивача на участь у прийнятті рішення відносно нього.

Що стосується посилань ОСОБА_2 на те, що лічильна комісія, яка працювала під час ухвалення оскаржуваного рішення складалася із 4 осіб, що підтверджується протоколом засідання та є порушенням п.4.3.3 Регламенту роботи Татарбунарської районної ради Одеської області, апеляційний суд виходить з наступного.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджено під час апеляційного розгляду, що 20.11.2015р. Татарбунарською районною радою VII скликання прийнято рішення Про утворення лічильної комісії за №2-VII, яким для проведення відкритого голосування з питань порядку денного сесії та таємного голосування по виборах голови, заступника голови Татарбунарської районної ради VII скликання і визначення результатів голосування утворено лічильну комісію в кількості 5 осіб (а.с.60 т.2).

Так, 30.03.2018р. Татарбунарською районною радою VII скликання прийнято рішення за №935-, яким внесено зміни до рішення Татарбунарської районної ради від 20.11.2015р. за №2-VII Про утворення лічильної комісії , виклавши частину 1 зазначеного рішення у наступній редакції: Для проведення таємного голосування та визначення їх результатів утворити лічильну комісію в кількості 5 осіб зі складу депутатів Татарбунарської районної ради VII скликання (а.с.61 т.2).

За правилами п.4.3.3 Регламенту роботи Татарбунарської районної ради VII скликання, для проведення таємного голосування та визначення його результатів рада обирає із числа депутатів відкритим голосуванням лічильну комісію у кількості 5 осіб. Засідання лічильної комісії правомочне, якщо в ньому бере участь дві третини її членів. Рішення лічильної комісії приймаються більшістю голосів членів комісії. Лічильна комісія обирає із свого складу голову, заступника голови і секретаря. Засідання лічильної комісії проводяться гласно і лише відкрито. У роботі лічильної комісії не можуть брати участь депутати, кандидатури яких включені до бюлетенів для таємного голосування. Лічильна комісія веде свою роботу протягом всього скликання за необхідності.

При цьому, як вбачається із протоколу пленарного засідання позачергової 17 сесії VII скликання Татарбунарської районної ради Одеської області від 30.03.2018р. та протоколу лічильної комісії від 30.03.2018р., під час вирішення питання про висловлення недовіри голові Татарбунарської РДА Одеської області ОСОБА_2 діяла лічильна комісія у складі чотирьох членів (а.с.143 т.1).

Таким чином, судова колегія зазначає, що засідання лічильної комісії від 30.03.2018р. було правомочним, оскільки в ньому брало участь більше двох третин її членів.

Положеннями ст.34 ЗУ Про місцеві державні адміністрації та ст.72 ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні встановлено, що висловлення недовіри голові державної адміністрації має бути наслідком негативних результатів його діяльності після відповідної оцінки такої діяльності районною радою.

Як вбачається із матеріалів справи, що рішенням 16 сесії VII скликання Татарбунарської районної ради Одеської області від 6.03.2018р. за №360-VII звіт голови Татарбунарської РДА щодо здійснення у 2017р. Татарбунарською РДА повноважень, делегованих районною радою, взято до відома; роботу голови Татарбунарської РДА визнано незадовільною (а.с.140 т.1).

При цьому, апеляційний суд звертає увагу на те, що на даний час вказане рішення Татарбунарської районної ради від 6.03.2018р. за №360 у встановленому законом порядку оскаржено не було, та є чинним.

Таким чином, апеляційний суд вважає, що посилання ОСОБА_2 стосовно відсутності фактів, які б вказували на те, що на посаді голови Татарбунарської РДА Одеської області, ОСОБА_2 не виконував належним чином делеговані повноваження, є необґрунтованими та спростовують матеріалами справи.

Крім того, судова колегія не погоджується з посиланнями апелянта на те, що рішення позачергової 17 сесії VII скликання Татарбунарської районної ради Одеської області від 30.03.2018р. за №396-VII Про висловлення недовіри голові Татарбунарської РДА Одеської області ОСОБА_2. не містить жодної підстави, що передбачена законом, як підстава для висловлення недовіри голові Татарбунарської РДА, оскільки ані в ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні , ані в ЗУ Про місцеві державні адміністрації не визначено переліку підстав для висловлення недовіри голові відповідної місцевої державної адміністрації та не встановлено будь-яких обмежень щодо висловлення такої недовіри.

Апеляційний суд звертає увагу нате, що аналогічного висновку дійшов Верховний Суд у рішенні від 18.04.2018р. у справі за №815/445/16 (К/9901/9644/18).

Враховуючи викладене, апеляційний суд вважає, що Татарбунарська районна рада Одеської області при прийнятті оскаржуваного рішення діяла в межах своїх повноважень та на підставі діючих норм законодавства України.

Таким чином, судова колегія погоджується із висновком суду першої інстанції про відмову у задоволенні адміністративного позов ОСОБА_2

В доводах апеляційної скарги апелянт посилався на неправильне застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права. На думку судової колегії, викладені у скарзі доводи не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального чи порушення норм процесуального права, яке призвело або могло призвести до неправильного вирішення справи по суті.

За таких обставин, судова колегія вважає, що рішення суду ухвалено з додержанням норм процесуального та матеріального права, а тому не вбачає підстав для його скасування.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.246,315,316 КАС України, колегія суддів,-

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу голови Татарбунарської районної державної адміністрації Одеської області ОСОБА_2 - залишити без задоволення.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2018р. - залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня отримання судового рішення.

Повний текст судового рішення виготовлений 5 березня 2019р.

Головуючий: Ю.М. Градовський

Судді: А.В. Крусян

О.В. Яковлєв

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.02.2019
Оприлюднено06.03.2019
Номер документу80263651
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/1673/18

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Губська О.А.

Ухвала від 27.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Губська О.А.

Постанова від 27.02.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Постанова від 27.02.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 05.02.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 23.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 10.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 08.11.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Рішення від 26.10.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Рішення від 19.10.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні