Ухвала
від 18.03.2019 по справі 487/632/19
ЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Справа № 487/632/19

Провадження № 1-кс/487/1681/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18.03.2019 року слідчий суддя Заводського районного суду міста Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , представників власника майна ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 ,. розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду м. Миколаєва клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні № 12018150000000278 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України про арешт майна, -

ВСТАНОВИВ:

22.02.2019 року старший слідчий СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 , за погодженням з прокурором відділу прокуратури Миколаївської області ОСОБА_7 , звернувся до суду з клопотанням про накладення арешту на майно, вилучене 21.02.2019 р. під час обшуку за адресою: АДРЕСА_1 .

Підставою для внесення клопотання стало те, що вилучені речі та документи мають значення речового доказу, відповідають критеріям, зазначеним у ст. 98 КПК України.

Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав, просив про задоволення.

Представники ТОВ «ПРОД-ЮГ» та ТОВ «Сонед» - ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 в судовому засіданні заперечували щодо накладення арешту на первинні бухгалтерські документи (видткові накладні), посилаючись на те, що це призведе до перешкоджання господарській ліяльності.

Вислухавши пояснення слідчого, власників майна, дослідивши клопотання та докази, якими воно обґрунтовується, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

Із матеріалів клопотання встановлено, що Заводським ВП ГУНП в Миколаївській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №12018150000000278 зареєстрованого в ЄРДР 06.09.2018 року за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Орган досудового розслідування підозрює, що в період 2018 року службові особи Комунального виробничого підприємства по організації харчування в навчальних закладах, діючи у змові з службовими особами ТОВ «Прод-Юг», ТОВ «Айскомпані», ТОВ «Сонед» запровадили злочинну схему постачання до навчальних закладів м. Миколаєва продукції, яка використовувалась в процесі надання послуг з харчування учнів навчальних закладів м. Миколаєва, та використовували її під час надання послуг за умовами договорів №6-4 від 30.03.2018р., №6-2 від 22.12.2018 укладеного з Управлінням освіти Миколаївської міської ради, з метою заволодіння коштами місцевого бюджету.

В ході досудового розслідування, шляхом здійснення обстеження публічно недоступного місця було відібрано зразки масла солодковершкового «Селянського», ТМ «Вершковий рай», виробником якого є ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза», із партій поставлених ТОВ «Прод-Юг» на виконання договору закупівлі товарів №16/08/18/1 від 16.08.2018 та договору надання послуг з організації харчування №6-4 від 30.03.2018. Відібрані зразки були направлені до ДП «Київський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та специфікації» для дослідження відповідності вимогам ДСТУ 4399:2005 «Масло вершкове», а також Закону України «Про молоко та молочні продукти», за показником наявності рослинних жирів у зразках. Відповідно до протоколу випробувань №0024-ПР від 14.01.2019 року встановлено, що відібрані зразки масла солодковершкового «Селянське», «Вершковий рай», за перевіреним показником не відповідають вимогам ДСТУ 4399:2005 «Масло вершкове ТУ», та відповідно не є вершковим маслом.

21.02.2019 р. під час проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_1 , виявлено та вилучено майно, на яке є посилання в клопотання та зазначене в протоколі обшуку.

Відповідно до ст. 168 КПК України тимчасове вилучення майна може здійснюватися під час обшуку, огляду.

За змістом ч. 1 ст. 167 КПК України, тимчасовим вилученням майна є фактичне позбавлення підозрюваного або осіб, у володінні яких перебуває зазначене у частині другій цієї статті майно, можливості володіти, користуватися та розпоряджатися певним майном до вирішення питання про арешт майна або його повернення.

Частиною 1 ст.170КПК України передбачено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Згідно вимог ст.173 КПК України слідчий суддя, суд відмовляють у задоволенні клопотання про арешт майна, якщо особа, що його подала, не доведе необхідність такого арешту, а також наявність ризиків, передбачених абзацом другим частини першої статті 170 цього Кодексу.

Відповідно до п. 1 ч.2 ст.170КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої ст.170 КПК України, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 1 ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Слідчим доведено, що вилучене майно відповідає критеріям, зазначеним у ст. 98 КПК України, тобто є речовим доказом.

Також доведена наявність ризиків, передбачених абзацом другим частини першої статті 170 цього Кодексу та існує необхідність накладення арешту на це майно для забезпечення збереження його як речового доказу та виконання завдань кримінального провадження.

Доводи представників ТОВ «ПРОД-ЮГ» та ТОВ Сонед» суд оцінює критично, оскільки ними не доведено, що вилучення видаткових накладних може якимось чином перешкодити господарській діяльності підприємства.

Натомість слідчим доведено, що незастосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту може мати наслідком перешкоджання кримінальному провадженню та встановленню істини у ньому, шляхом знищення чи зміни вказаного майна. Таке обмеження права власності є розумним та співрозмірним із завданням кримінального провадження.

Вказане у своїй сукупності свідчить про обґрунтованість клопотання та наявність достатніх підстав для застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту цього майна.

З урахування викладеного, клопотання слідчого належить задовольнити.

Керуючись ст. ст. 98, 167, 170-173 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Накласти арешт на речі і документи вилучені 21.02.2019 року під час проведення обшуку за адресою: м. Одеса, вул. вул. Генерала Цвєтаєва, 3/5, а саме:

- Три бирки з наявним надрукованим текстом на кожній, де зазначена торгова марка, жирність, адреса виробника та потужностей, а саме: «Вершковий Рай, Масло солодковершкове; жиру 73%; ДСТУ 4399:2005; адреса виробника і потужностей виробництва Україна, Вершковий рай, ПраТ «Хмельницька маслосирбаза», 29025, м. Хмельницький, вул. Кооперативна, 3;

- Аркуш паперу формату А-4, на якому з лицевої сторони роздрукована Видаткова накладна №3100 від 14.02.2018 в якій поставщиком є КВП по організації харчування у навчальних закладах; покупцем є ОСОБА_8 , щодо поставки харчової продукції на загальну суму 998,71 грн. В нижній частині вказаної накладної наявні п`ять відтисків круглої печатки ТОВ «Прод-Юг» (код ЄДРПОУ 41198662). З тильної сторони вказаної накладної рукописним чином накреслена таблиця датована 07.05.2018 в якій зазначені назви молочної продукції та цифри без розшифрування їх значення;

- Аркуш паперу формату А-4 на якому з лицевої сторони роздрукована видаткова накладна №3073 від 14.02.2018 в якій поставщиком є КВП по організації харчування у навчальних закладах; покупцем є 78 Лиманка, щодо постачання харчової продукції на загальну суму 2543,71 грн. З тильної сторони вказаної накладної рукописним способом накреслена таблиця з датою 07.05.2018 в якій зазначені назви молочної продукції та цифри без розшифрування їх значення;

- Двадцять бирок з наявним надрукованим текстом на кожній, де зазначена торгова марка, жирність, адреса виробника та потужностей, а саме: «Вершковий Рай», Сир кисломолочний; жиру 9%; адреса виробника і потужностей виробництва Україна, ПраТ «Хмельницька маслосирбаза», 29025, м. Хмельницький, вул. Кооперативна, 3;

- Два аркуші паперу формату А-4 з надрукованою заповненою таблицею з заголовком «Центральний район» на кожному аркуші та наявним переліком навчальних закладів з зазначенням робочих телефонів та адрес;

- Два аркуші паперу формату А-4 з надрукованою заповненою таблицею з заголовком «Заводський район» на кожному аркуші та наявним переліком навчальних закладів з зазначенням робочих телефонів та адрес;

- Два аркуші паперу формату А-4 з надрукованою заповненою таблицею з заголовком «Корабельний район» на кожному аркуші та наявним переліком навчальних закладів з зазначенням робочих телефонів та адрес;

- Два екземпляри видаткової накладної №2276 від 02.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 325,80 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2277 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 216 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2278 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 825,6 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2279 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 2533,5 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2280 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 781,92 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2281 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 162 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2282 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 516 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2283 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 1689 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2284 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 195,48 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2285 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 412,8 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2287 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 325,8 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2288 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 54 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2289 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 206,4 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2290 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 844,5 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2291 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 325,8 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2292 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 108 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2293 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 371,52 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2294 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 1689 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2295 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 325,8 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2296 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 108 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2297 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 516 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2298 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 1689 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2299 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 325,8 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2300 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 108 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2301 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 516 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2302 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 516 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2303 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 325,8 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2304 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 108 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2305 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 412,8 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2306 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 844,5 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2307 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 1260,64 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2308 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 54 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2309 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 371,52 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2310 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 844,5 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2311 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 325,8 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2312 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 54 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2313 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 474,72 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2314 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 844,5 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2315 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 54 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2316 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 309,6 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2317 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 844,5 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2318 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 195,48 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2319 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 162 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2320 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 474,72 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2321 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 844,5 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2322 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 325,8 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2323 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 54 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2324 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 412,8 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2325 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 844,5 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2326 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 456,12 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2327 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 162 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2328 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 474,72 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2329 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 1689 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2330 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 651,6 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2331 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 162 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2332 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 619,2 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2333 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 844,5 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2392 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 220,32 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2394 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 220,32 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2395 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 393,12 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2396 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 23 094,72 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2397 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 33 780 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2398 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 33 348,6 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2399 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 1303,2 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2400 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 162 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2401 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 619,2 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2402 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 1689 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2403 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 3378 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2404 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 412,8 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2405 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 216 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2406 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 325,8 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2407 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 325,8 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2408 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 108 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2409 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 309,6 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2410 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 844,5 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2411 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 412,8 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2412 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 844,5 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2413 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 325,8 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2414 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 162 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2415 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 825,6 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2416 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 2533,5 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2417 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 1689 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2418 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 722,4 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2419 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 108 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2420 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 977,4 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2421 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 130,32 грн. На одному аркуші кожен екземпляр;

- Два екземпляри видаткової накладної №2422 від 04.02.2019 між постачальником - ТОВ «Прод-Юг» та покупцем Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах по договору №15/12/18/10 від 02.01.2019, щодо поставки кисломолочної продукції на суму 54 грн. на одному аркуші кожен екземпляр;

- Аркуш паперу формату А-4 на якому роздрукований Акт звірки взаємних розрахунків станом за період «Червень 2018 р.» між ТОВ «Сонед» та ПП «Істок-плюс». На вказаному документі у графі «Від Товариство з обмеженою відповідальністю «Сонед» Директор ( ОСОБА_9 )» наявний рукописний підпис та відтиск круглої печатки ТОВ «Сонед» (код ЄДРПОУ 41712062). В графі «Від приватне підприємство «Істок плюс» (ПП «Істок плюс»)» наявний рукописний надпис « ОСОБА_10 », підпис та відтиск круглої печатки ПП «Істок плюс» (код ЄДРПОУ 30283949);

- Аркуш паперу формату А-4 на якому роздрукований Акт звірки взаємних розрахунків станом за період «Червень 2018 р.» між ТОВ «Сонед» та ТОВ «Дитячий заклад санаторного типу «Сергіївка». На вказаному документі у графі «Від Товариство з обмеженою відповідальністю «Сонед» Директор ( ОСОБА_9 )» наявний рукописний підпис та відтиск круглої печатки ТОВ «Сонед» (код ЄДРПОУ 41712062). В графі « Товариство з обмеженою відповідальності «Дитячий заклад санаторного типу «Сергіївка» наявний рукописний підпис та відтиск круглої печатки ТОВ «Сергіївка» (код ЄДРПОУ 25421642);

- Аркуш паперу формату А-4 на якому роздрукований Акт звірки взаємних розрахунків станом за період «Серпень 2018 р.» між ТОВ «Сонед» та ТОВ «Золота нива». На вказаному документі у графі «Від Товариство з обмеженою відповідальністю «Сонед» наявний рукописний підпис та відтиск круглої печатки ТОВ «Сонед» (код ЄДРПОУ 41712062). В графі « Від Товариство з обмеженою відповідальністю Золота нива» наявний рукописний підпис та відтиск круглої печатки ТОВ «Золота нива» (код ЄДРПОУ 31130037);

- Аркуш паперу формату А-4 на якому роздрукований Акт звірки взаємних розрахунків станом за період «Серпень 2018 р.» між ТОВ «Сонед» та ПП «Істок плюс». На вказаному документі у графі «Від Товариство з обмеженою відповідальністю «Сонед» наявний рукописний підпис, та надпис « ОСОБА_9 » та відтиск круглої печатки ТОВ «Сонед» (код ЄДРПОУ 41712062). В графі « Від приватне підприємство «Істок плюс» наявний рукописний підпис та відтиск круглої печатки ПП «Істок плюс» (код ЄДРПОУ 30283949);

- Аркуш паперу формату А-4 на якому роздрукований Акт звірки взаємних розрахунків станом за період «Серпень 2018 р.» між ТОВ «Сонед» та ТОВ «Дитячий заклад санаторного типу «Сергіївка». На вказаному документі у графі «Від Товариство з обмеженою відповідальністю «Сонед» Директор ( ОСОБА_9 )» наявний рукописний підпис та відтиск круглої печатки ТОВ «Сонед» (код ЄДРПОУ 41712062). В графі « Від Товариство з обмеженою відповідальністю «Дитячий заклад санаторного типу «Сергіївка» наявний рукописний підпис та відтиск круглої печатки ТОВ «Сергіївка» (код ЄДРПОУ 25421642);

- Аркуш паперу формату А-4 на якому роздрукований Акт звірки взаємних розрахунків станом за період «Серпень 2018 р.» між ПП «Джинальдіс» та ТОВ «Айскомпані». На вказаному документі у графі «От ПП «Джинальдіс» наявний відтиск круглої печатки ПП «Джинальдіс» (код ЄДРПОУ 37971230). В графі «Від Товариство з обмеженою відповідальністю «Айскомпані» наявний відтиск круглої печатки ТОВ «Айскомпані» (код ЄДРПОУ 39425302);

- Аркуш паперу формату А-4 на якому роздрукований Акт звірки взаємних розрахунків станом на 31.08.2018 між ОСОБА_11 та ТОВ «Айскомпані» На вказаному документі у графі «От ОСОБА_11 ФОП» наявний рукописний підпис та відтиск круглої печатки «ФОП ОСОБА_11 (ІПН НОМЕР_1 ). В графі « От ТзОВ «Айскомпані» наявний відтиск круглої печатки ТОВ «Айскомпані» (код ЄДРПОУ 39425302);

- Вісім аркушів паперу формату А-4 на кожному з яких роздрукована таблиця зі списком контрагентів та рукописними помітками в деяких графах та під таблицею;

- Сім аркушів паперу формату А-4 з наявним на кожному аркуші рукописним текстом, а саме списком дитячих навчальних закладів та молочної продукції;

- Три аркуші паперу формату А-5 з наявними рукописними записами кожен з яких датований у відповідності «21.02», «21.02», «21.02». Також на кожному із вказаних аркушів наявний надпис «Измаил» та список молочної продукції із зазначенням кількості «у штуках»;

- Принтер чорного кольору марки «HP» з наявним мак кодом, а саме МАС: 10604В534187 та серійним номером, а саме SN 2АIK40CB з кабелем чорного кольору, кабелем живлення з серійним номером 28005362307, картриджем чорного кольору з надписом «HP Black Print Carde» та картриджем чорного кольору з фіолетовою кришкою та надписом «HP Tri-color Print»;

- Принтер сірого кольору марки «SAMSUNG ML 3710ND», серійний номер Z549BADB80023K з кабелем чорного кольору та картриджем;

- Принтер сірого кольору марки «SAMSUNG ML SCX -4824FN», серійний номер Z201BAHZ90007IB з кабелем чорного кольору та картриджем.

Ухвала підлягає негайному виконанню.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Миколаївського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.

Оскарження ухвали не зупиняє її виконання.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудЗаводський районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення18.03.2019
Оприлюднено15.02.2023
Номер документу80641697
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —487/632/19

Постанова від 28.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 24.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 24.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 25.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 24.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 24.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 21.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 20.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 26.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 24.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні