Рішення
від 18.03.2019 по справі 520/10526/18
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

18 березня 2019 р. Справа № 520/10526/18

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді - Супруна Ю.О.,

при секретарі судового засідання - Вязьмітіновій Т.В.,

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - ОСОБА_2,

розглянувши в місті Харкові в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна компанія СКОРПІОН-С" (код ЄДРПОУ 38551328, 61153, м. Харків, вул. Гвардійців Широнінців, 7 А, офіс 31) до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області (код 39599198, 61057, вул. Пушкінська, 46) про скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю Транспортна компанія СКОРПІОН-С , (надалі за текстом - ТОВ Транспортна компанія СКОРПІОН-С , позивач) звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області (надалі за текстом - ГУДФС у Харківській області, відповідач), в якому просить суд:

- скасувати податкове повідомлення - рішення від 31.08.18р. № 00000521421, яким TOB "ТК СКОРПІОН-С" збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму 270711,25 грн., у тому числі 216569 грн. - за податковим зобов'язанням, 54142,25 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями;

- скасувати податкове повідомлення - рішення від 31.08.18р. №00000531421, яким TOB «ТК СКОРПІОН-С» зменшено суму податкового зобов'язання у розмірі 351293 грн., та зменшено суму податкового кредиту у розмірі 346693 грн.;

- скасувати податкове повідомлення - рішення від 31.08.18р. №00000541421,яким до ТОВ "ТК СКОРПІОН-С" застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 510 грн..

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що висновки перевірки, на підставі яких були винесені оскаржувані податкові повідомлення - рішення, ґрунтуються лише на припущеннях та спростовуються наявними у нього первинними документами бухгалтерського та податкового обліку, які, в свою чергу, свідчать про реальне здійснення спірних господарських операцій. Таким чином, позивач вважає, що оскаржувані податкові повідомлення - рішення не відповідають вимогам чинного законодавства України, а тому є протиправними та такими, що підлягають скасуванню.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 26.11.2018 року відкрито провадження в адміністративній справі за правилами загального позовного провадження та призначено справу у підготовче засідання.

До канцелярії Харківського окружного адміністративного суду 14.12.2018 року від уповноваженого представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовну заяву, просив її задовольнити, посилаючись на обставини, викладені в позові.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечував, просив у задоволенні позову відмовити в повному обсязі, з огляду доводів наданого суду відзиву на позов в контексті того, що зважаючи на наявність матеріалів податкової інформації щодо контрагентів позивача та з наданих до перевірки документів, встановлено відсутність факту реального здійснення спірних господарських операцій.

Заслухавши пояснення представників позивача та відповідача, дослідивши матеріали справи та зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, суд виходить з таких підстав та мотивів.

Судом встановлено, що контролюючим органом проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ Транспортна компанія СКОРПІОН-С з питань правильності визначення повноти нарахування та сплати податку на додану вартість по взаємовідносинах з ТОВ Інтер ОСОБА_3 (податковий номер 32706205) за квітень 2016 року, ТОВ Файлекомп (податковий номер 39528017) за травень 2016 року, ПП Ніфар (податковий номер 32279468) за грудень 2016 року, ТОВ Самміт- Агро-Трейд (податковий номер 41147764) за травень - липень 2017 року, з ТОВ Івамар Трейд (податковий номер 41380072) за серпень - вересень 2017 року, а також податкових зобов'язань по ланцюгу постачання.

Результати перевірки відображені в акті ГУДФС у Харківській області від 09.08.2018 року № 3235/20-40-14-21-07 про результати документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ Транспортна компанія СКОРПІОН-С з питань правильності визначення повноти нарахування та сплати податку на додану вартість по взаємовідносинах з ТОВ Інтер ОСОБА_3 (податковий номер 32706205) за квітень 2016 року, ТОВ Файлекомп (податковий номер 39528017) за травень 2016 року, ПП Ніфар (податковий номер 32279468) за грудень 2016 року,ТОВ Самміт- Агро-Трейд (податковий номер 41147764) за травень - липень 2017 року, з ТОВ Івамар Трейд (податковий номер 41380072) за серпень - вересень 2017 року, а також податкових зобов'язань по ланцюгу постачання.

За висновками вказаного Акту перевірки встановлено порушення ТОВ Транспортна компанія СКОРПІОН-С :

- п. 185.1 ст. 185 та п. 187.1 ст. 187 п.201.1, п. 201.7 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (зі змінами та доповненнями) в результаті чого завищено податкові зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму 351293,32 грн., у тому числі за квітень 2016 року у сумі 14183,33 грн., за травень у сумі 17763,35 грн. за грудень 2016 року у сумі 46413,33 грн., за травень 2017 року у сумі 28050,00 грн., за червень 2017 року 53083,32 грн., липень 2017 року у сумі 38500,00 грн., за серпень 2017 року у сумі 53833.33 грн. за вересень 2017 року у сумі 99466,66 грн.;

- п.п. а п. 198.1, п. 198.3 ст.198, п.201.1, п. 201.7 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (із змінами і доповненнями) в результаті чого встановлено завищення податкового кредиту на загальну суму 563262,50 грн., в тому числі за квітень 2016 року в сумі 14000,02 грн. по взаємовідносинам з ТОВ Інтер ОСОБА_3 (податковий номер 32706205), за травень 2016 року в сумі 17580,00 грн. по взаємовідносинам з ТОВ Файлекомп (податковий номер 39528017), за грудень 2016 року в сумі 45946,66 грн., по взаємовідносинам ПП Ніфар (податковий номер 32279468), за травень 2017 року в сумі 53449.99 грн., за червень 2017 року в сумі 235299,94 грн. за липень 2017 року в сумі 40055,97 грн. по взаємовідносинам із ТОВ Самміт-Агро-Трєйд (податковий номер 41147764), за серпень 2017 року в сумі 58496,62 грн., за вересень 2017 року в сумі 98433,23 грн., по взаємовідносинам з ТОВ Івамар Трейд (податковий номер 41380072).

На підставі висновків вказаного акту перевірки відносно позивача складено наступні податкові повідомлення - рішення: від 31.08.18р. №00000521421, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму 270711,25 грн., у тому числі 216569 грн. - за податковим зобов'язанням, 54142,25 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями; від 31.08.18р. №00000531421, яким зменшено суму податкового зобов'язання у розмірі 351293 грн., та зменшено суму податкового кредиту у розмірі 346693 грн.; від 31.08.18р. №00000541421, яким до позивача застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 510,00 грн..

У судовому засіданні представник позивача пояснив, що ТОВ Транспортна компанія СКОРПІОН-С 10.11.2018 року за результатами адміністративного оскарження сум податкових зобов'язань отримало з ДФСУ рішення від 07.11.18р. № 36319/6/99-99-1101-02-25 про відмову в задоволенні скарги платника ТОВ ТК Скорпіон-С .

Вказані обставини та незгода позивача з вказаними податковими повідомленнями - рішеннями, слугувала підставою його звернення до суду.

По суті виявлених порушень суд зазначає, що підставою для встановлення в акті перевірки порушень позивачем податкового законодавства та як наслідок прийняття контролюючим органом спірних податкових повідомлень-рішень, стали висновки про завищення податкового кредиту на загальну суму 563262,50 грн., в тому числі за квітень 2016 року по взаємовідносинам з ТОВ Інтер ОСОБА_3 , за травень 2016 року по взаємовідносинам з ТОВ Файлекомп , за грудень 2016 року по взаємовідносинам ПП Ніфар , за травень, червень, липень 2017 року по взаємовідносинам із ТОВ Самміт-Агро-Трєйд , за серпень, вересень 2017 року по взаємовідносинам з ТОВ Івамар Трейд , та завищення податкових зобов'язань з податку на додану вартість у періодах квітень, травень, грудень 2016 року, травень, червень, липень, серпень, вересень 2017 року на загальну суму 351293,32 грн. за відсутності факту реального здійснення відповідних господарських операцій при наявності матеріалів податкової інформації інших контролюючих органів щодо зазначених контрагентів позивача.

Суд зазначає, що відповідно до п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України - для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (далі - Закон) первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію (згідно із Законом 1724-VIII від 03.11.2016р., до внесення змін Законом № 1724-VIII від 03.11.2016 року в наступній редакції - первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення).

З урахуванням пункту 2 статті 3 Закону фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Відповідно до пунктів 1 та 2 статті 9 Закону підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції (згідно із Законом № 1724-VIII від 03.11.2016 року, до внесення змін Законом № 1724-VIII від 03.11.2016 року в наступній редакції - підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис", або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Згідно з пунктом 2.1 та 2.4 "Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 року за № 168/704 (далі - Положення), в редакції чинній на момент виникнення спірних відносин, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Отже, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.

З урахуванням викладеного, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Вимога щодо реальних змін майнового стану платника податків як обов'язкова ознака господарської операції кореспондує з нормами Податкового кодексу України.

Відповідно до п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.

Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи); ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України. Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду. (п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України). До внесення змін Законом № 1797-VIII від 21.12.2016р., в наступній редакції - податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті. Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Відповідно до п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу. Податкові накладні, отримані з Єдиного реєстру податкових накладних, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Згідно п. 201.1, 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Аналіз наведених норм свідчить, що господарські операції для визначення податкового кредиту мають бути фактично здійсненими та підтвердженими належним чином оформленими первинними бухгалтерськими документами, які відображають реальність таких операцій, та спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Таким чином, недоведеність фактичного здійснення господарської операції (нездійснення операції) позбавляє первинні документи юридичної значимості для цілей формування податкової вигоди, а покупця - права на формування цієї податкової вигоди навіть за наявності правильно оформлених за зовнішніми ознаками та формою, але недостовірних та у зв'язку з цим юридично дефектних первинних документів, та незважаючи на наявність у платника податку доказів сплати продавцеві вартості товарів/послуг, якщо рух коштів не забезпечений зв'язком з господарською діяльністю учасників цих операцій. При цьому, відсутність ділової мети також є підставою для відмови у наданні податкової вигоди.

Як вбачається з матеріалів справи, у перевіряємому періоді позивач мав господарські взаємовідносини з ТОВ Інтер ОСОБА_3 , ТОВ Файлекомп , ПП Ніфар , ТОВ Самміт-Агро-Трєйд , ТОВ Івамар Трейд .

Щодо проведених господарських взаємовідносин з ТОВ Інтер ОСОБА_3 .

Між ТОВ ТК Скорпіон-С (Експедитор 1) та ТОВ Інтер ОСОБА_3 (Експедитор 2) було укладено договір з організації перевезень вантажів автомобільним транспортом у міжнародному, міжміському та міському сполученні № 2004 від 20.04.2016 року, предметом якого є взаємовідносини сторін, які виникають при перевезенні та транспортно-експедиторському обслуговуванні вантажів, що надаються Експедитором -1.

Придбані транспортно-експедиційні послуги від постачальника ТОВ Інтер ОСОБА_3 були відображені у актах виконаних робіт Оу-0803 від 27.04.2016 р. на суму 5100.00 грн., Оу-0799 від 27. 04.2016 р. на суму 8500.00 грн., Оу-0800 від 27 04.2016 р. на суму 8500.00 грн., Оу-0801 від 27.04.2016 р. на суму 18400.00 грн., Оу-0802 від 27.04.2016 р. на суму 6400,00 грн., Оу-00798 від 27.04.2016 р. на суму 5100,00 грн., Оу-0760 від 26.04.2016 р. на суму 8500.00 грн., Оу-0761 від 26.04 2016р. на суму 5100.00 грн., Оу-0745 від 25.04.2016 р. на суму 6400.00 грн., Оу-0659 від 23 04.2016 р. на суму 5100.00 грн., Оу-00642 від 22.04.2016р. на суму 6 900.00 грн.

На адресу позивача за період було виписано податкові накладні на загальну суму 84000,00 грн..

У відповідності до умов вказаного договору, підприємство ТОВ ТК Скорпіон-С у травні 2016 року здійснило оплату за придбані транспортно-експедиційні послуги від постачальника ТОВ Інтер ОСОБА_3 на суму 84000,00 грн., ПДВ 20% 13999,99 грн., підприємству правонаступнику ТОВ Будівельно-Дізайнерська Група згідно платіжних доручень № 1011 від 18.05.2016 р. на суму 32000,00 грн., № 1026 від 23.05.2016 р. на суму 26900,00 грн., № 1036 від 24.05.2016 р. на суму 25100,00 грн..

Щодо подальшої реалізації, отримані від ТОВ Інтер ОСОБА_3 транспортно-експедиційні послуги були реалізовані на адресу ТОВ Заммлер Україна , ТОВ Долина - Центр , ТОВ Диад - Логістик , ПП Ліком .

Щодо проведених господарських взаємовідносин з ТОВ Файлекомп .

Між ТОВ ТК Скорпіон-С (Експедитор 1) та ТОВ Файлекомп (Експедитор 2) було укладено договір з організації перевезень вантажів автомобільним транспортом у міжнародному, міжміському та міському сполученні № 2405/02 від 24.05.2016 року, предметом якого є взаємовідносини сторін, які виникають при перевезенні та транспортно-експедиторському обслуговуванні вантажів, що надаються Експедитором -1 для Експедитора - 2.

Придбані транспортно-експедиційні послуги від постачальника ТОВ Файлекомп були відображені у актах виконаних робіт Оу-33 від 31.05.2016 р. на суму 8400.00 грн., Оу-000035 від 31.05.2016 р. на суму 9400.00 грн., Oу-32 від 31.05.2016 р. на суму 5900,00 грн., Оу-000034 від 31.05.2016 р. на суму 16200.00 грн., Oу-29 від 30.05.2016 р. на суму 9900.00 грн., Oу-30 від 30.05.2016 р. на суму 12200.00 грн., Оу-28 від 30.05.2016 р. на суму 9900.00 грн., Оу-27 від 30.05.2016 р. на суму 9900.00 грн., Oу-31 від 30.05 2016 р. на суму 5100.00 грн., Оу-25 від 28.05.2016 р. на суму 13480.00 грн., Оу-26 від 28 05.2016 р. на суму 5100.00 грн..

На адресу позивача за період було виписано податкові накладні на загальну суму 105480,00 грн., у т.ч. ПДВ 17580,00 грн..

У відповідності до умов вказаного договору, підприємство ТОВ ТК Скорпіон-С у серпні 2016 року здійснило оплату за придбані транспортно-експедиційні послуги від постачальника ТОВ Файлекомп на суму 105480,00 грн., ПДВ 20% 17580,00 грн., підприємству правонаступнику ТОВ Всі згідно платіжних доручень № 1187 від 02.08.2016р. на суму 24600,00 грн., № 1184 від 02.08.2016 р. на суму 28480,00 грн., №1186 від 03.08.2016р. на суму 20400,00 грн., №1185 від 03.08.2016р. на суму 32000,00 грн..

Щодо подальшої реалізації, отримані від ТОВ Файлекомп транспортно-експедиційні послуги були реалізовані на адресу ПП Ліком , ТОВ Фоззі-Фуд , ТОВ Конструктив-Трейд , ТОВ ДМС Транс , ТОВ Еколь Логістікс .

Щодо проведених господарських взаємовідносин з ПП Ніфар .

Між ТОВ ТК Скорпіон-С (Експедитор 1) та ПП Ніфар (Експедитор 2) було укладено договір з організації перевезень вантажів автомобільним транспортом у міжнародному, міжміському та міському сполученні № 0112.1 від 01.12.2016 року, предметом якого є взаємовідносини сторін, які виникають при перевезенні та транспортно-експедиторському обслуговуванні вантажів, що надаються Експедитором -1 для Експедитора - 2.

Придбані транспортно-експедиційні послуги від постачальника ПП Ніфар були відображені у актах виконаних робіт Нф-0000116 від 27.12 2016 на суму 5400.00грн., Нф-0000119 від 28 12.2016 на суму 17100.00 грн., Нф-0000129 від 28 12.2016 на суму 4300,00 грн., Нф-0000135 від 28 12.2016 на суму 13400,00 грн., Нф-0000139 від 28.12.2016 на суму 13900,00 грн., Нф-0000127 від28.12.2016 на суму 12900.00 грн., Нф-0000121 від 28.12.2016 на суму 7400.00 грн., Нф-0000084 від 27.12.2016 на суму 3500,00 грн., Нф-0000110 від 27 12.2016 на суму 7400.00 грн., Нф-0000098 від 27.12.2016 на суму 10900.00 грн., Нф-0000105 від 27.12 2016 на суму 15900.00 грн., Нф-0000089 від 27.12.2016 на суму 7400.00 грн., Нф-0000093 від 27 12.2016 на суму 13480,00 грн., Нф-0000100 від 27.12 2016 на суму 10900,00 грн., Нф-0000080 від 26.12.2016 на суму 10900.00 грн., Нф-0000078 від 26.12.2016 на суму 10900.00 грн., Нф-0000073 від 26.12.2016 на суму 8100,00 грн., Нф-0000053 від 19.12.2016 на суму 13900.00 грн., Нф-0000050 від 18.12.2016 на суму 8900.00 грн., Нф-0000047 від 18.12.2016 на суму 7800.00 грн., Нф-0000040 від 17.12.2016 на суму 5400.00 грн., Нф-0000036 від 17.12.2016 на суму 9200.00 грн., Нф-0000019 від 16.12.2016 на суму 9200,00 грн., Нф-0000028 від 16.12.2016 на суму 13900.00 грн., Нф-0000024 від 16.12.2016 на суму 8900.00 грн., Нф-0000001 від 16.12.2016 на суму 8900.00 грн., Нф-0000015 від 15.12.2016 на суму 8900.00 грн., Нф-0000014 від 15.12.2016 на суму 6900.00 грн..

На адресу позивача за період було виписано податкові накладні на загальну суму 275680,00 грн., у т.ч. ПДВ 45 946,66 грн..

У відповідності до умов вказаного договору, підприємство ТОВ ТК Скорпіон-С у грудні 2016 року та січні 2017 року здійснило оплату за придбані транспортно-експедиційні послуги від постачальника ПП Ніфар на суму 295980,00 грн., ПДВ 20% 49012,81 грн., підприємствам правонаступникам згідно платіжних доручень № 1551 від 22.12.2016 на суму 38703,00 грн., № 1550 від 22.12.2016 на суму 36800,00 грн., № 1569 від 28.12.2016 на суму 46700,00 грн., № 1568 від 28.12.2016 на суму 43800.00 грн., № 1570 від 28.12.2016 на суму 15200,00 грн., № 1613 від 12.01.2017 на суму 19377,00 грн., № 1612 від 12.01.2017 на суму 19500,00 грн., № 1582 від 11.01.2017 на суму 33100,00 грн., № 1579 від 11.01.2017 на суму 42800,00 грн..

Щодо подальшої реалізації, отримані від ПП Ніфар транспортно-експедиційні послуги були реалізовані на адресу ПП Кері Транс , ПП Ліком , ТОВ Конструктив - Трейд , ТОВ Сільпо Фуд , ТОВ А-Тек .

Щодо проведених господарських взаємовідносин з ТОВ Самміт-Агро-Трейд .

Між ТОВ ТК Скорпіон-С (Експедитор 1) та ТОВ Самміт-Агро-Трейд (Експедитор 2) було укладено договір з організації перевезень вантажів автомобільним транспортом у міжнародному, міжміському та міському сполученні № 2804.1 від 24.04.2017 року, предметом якого є взаємовідносини сторін, які виникають при перевезенні та транспортно-експедиторському обслуговуванні вантажів, що надаються Експедитором -1 для Експедитора - 2.

Придбані транспортно-експедиційні послуги від постачальника ТОВ Самміт-Агро-Трейд були відображені у актах виконаних робіт Са-0000860 від 31.07.2017 на суму 12036.00 грн., Са-0000680 від 15.07.2017 на суму 5400,00 грн., Са-0000683 від 15.07.2017 на суму 5900,00 грн., Са-0000675 від 14.07.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000669 від 14.07.2017 на суму 4900,00 грн., Са-0000672 від 14.07.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000665 від 13.07.2017 на суму 5900,00 грн., Са-0000661 від 12.07.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000653 від 11.07.2017 на суму 7100.00 грн., Са-0000650 від 11.07.2017 на суму 8900.00 грн., Са-0000656 від 11.07.2017 на суму 8400.00 грн., Са-0000658 від 11.07.2017 на суму 10900.00 грн., Са-0000646 від 10.07.2017 на суму 10900,00 грн., Са-0000643 від 10.07.2017 на суму 13900,00 грн., Са-0000638 від 07.07.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000631 від 06.07.2017 на суму 5400.00 грн., Са-0000625 від 05.07.2017 на суму 5400.00 грн., Са-0000618 від 05.07.2017 на суму 12900,00 грн., Са-0000617 від 05.07.2017 на суму 9400,00 грн., Са-0000628 від 05.07.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000615 від 04.07.2017 на суму 3200.00 грн., Са-0000609 від 04.07.2017 на суму 13900,00 грн., Са-0000616 від 04.07.2017 на суму 5400,00 грн., Са-0000612 від 04.07.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000604 від 03.07.2017 на суму 13400,00 грн., Са-0000605 від 03.07.2017 на суму 11900,00 грн., Са-0000608 від 03.07.2017 на суму 5900.00 грн., Са-0000601 від 02.07.2017 на суму 5900,00 грн., Са-0000445 від 15.06.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000435 від 15.06.2017 на суму 4900,00 грн., Са-0000440 від 15.06 2017 на суму 11200,00 грн., Са-0000438 від 15.06.2017 на суму 5900,00 грн., Са-0000430 від 14.06.2017 на суму 8900.00 грн., Са-0000421 від 14.06.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000424 від 14.06.2017 на суму 9900,00 грн., Са-0000427 від 14.06.2017 на суму 5900,00 грн., Са-0000415 від 13.06.2017 на суму 20900,00 грн., Са-0000411 від 13.06.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000412 від 13.06.2017 на суму 2900.00 грн., Са-0000416 від 13.06.2017 на суму 1600,00 грн., Са-0000418 від 13.06.2017 на суму 7600.00 грн., Са-0000401 від 12.06.2017 на суму 8900.00 грн., Са-0000399 від 12.06.2017 на суму 10900,00 грн., Са-0000407 від 12.06.2017 на суму 9400.00 грн.,Са-0000405 від 12 06 2017 на суму 8100,00 грн., Са-0000369 від 09.06.2017 на суму 5900,00 грн., Са-0000367 від 09.06.2017 на суму 10700.00 грн., Са-0000368 від 09.06.2017 на суму 8900.00 грн., Са-0000363 від 08.06.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000365 від 08.06.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000362 від 08 06.2017 на суму 12900.00 грн., Са-0000366 від 08.06.2017 на суму 5900,00 грн., Са-0000316 від 07.06.2017 на суму 20900.00 грн., Са-0000317 від 07.06.2017 на суму 10500.00 грн., Са-0000358 від 07.06.2017 на суму 32900.00 грн., Са-0000327 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000329 від 07.06.2017 на суму 27900.00 грн., Са-0000322 від 07.06.2017 на суму 27900.00 грн., Са-0000320 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000326 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000321 від 07.06.2017 на суму 27900.00 грн., Са-0000359 від 07.06.2017 на суму 10400,00 грн., Са-0000319 від 07.06.2017 на суму 27900.00 грн., Са-0000323 від 07.06.2017 на суму 27900.00 грн., Са-0000318 від 07.06.2017 на суму 16900.00 грн., Са-0000324 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000325 від 07.06.2017 на суму 27900.00 грн., Са-0000351 від 07.06 2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000334 від 07 06.2017 на суму 27900.00 грн., Са-0000357 від 07 06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000350 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000346 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000345 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000331 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000336 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000354 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000330 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000332 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000355 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000349 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000352 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000339 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000341 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000333 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-000035 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000347 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000338 від 07.06.2017 на суму 27900.00 грн., Са-0000337 від 07.06.2017 на суму 27900,00 грн., Са-0000282 від 06.06.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000288 від 06.06.2017 на суму 8100,00 грн., Са-0000296 від 06.06.2017 на суму 17900,00 грн., Са-0000304 від 06.06.2017 на суму 17900,00 грн., Са-0000300 від 06.06.2017 на суму 17900.00 грн., Са-0000305 від 06.06.2017 на суму 17900,00 грн., Са-0000291 від 06.06.2017 на суму 9400.00 грн., Са-0000299 від 06.06.2017 на суму 17900,00 грн., Са-0000297 від 06.06.2017 на суму 17900,00 грн., Са-0000294 від 06.06.2017 на суму 9400.00 грн., Са-0000310 від 06.06.2017 на суму 17900.00 грн., Са-0000311 від 06.06.2017 на суму 17900,00 грн., Са-0000313 від 06.06.2017 на суму 17900.00 грн., Са-0000280 від 05.06.2017 на суму 14200.00 грн., Са-0000276 від 03.06.2017 на суму 4900.00 грн., Са-0000279 від 03.06.2017 на суму 4900.00 грн., Са-0000269 від 02.06.2017 на суму 5400.00 грн., Са-0000272 від 02.06.2017 на суму 8900.00 грн., Са-0000264 від 01.06.2017 на суму 5400,00 грн., Са-0000266 від 01.06.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000255 від 29.05.2017 на суму 10900.00 грн., Са-0000250 від 29.05.2017 на суму 9900.00 грн., Са-0000259 від 29.05.2017 на суму 4900,00 грн., Са-0000246 від 27.05.2017 на суму 4900.00 грн., Са-0000424 від 27.05.2017 на суму 9900.00 грн., Са-0000230 від 26.05.2017 на суму 5900,00 грн., Са-0000236 від 26.05.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000220 від 26.05.2017 на суму 8900.00 грн., Са-0000232 від 26.05.2017 на суму 13400,00 грн., Са-0000211 від 24.05.2017 на суму 8900.00 грн., Са-0000208 від 24.05.2017 на суму 18400.00 грн., Са-0000206 від 24.05.2017 на суму 8400.00 грн., Са-0000202 від 23.05.2017 на суму 14400,00 грн., Са-0000200 від 23.05.2017 на суму 9200,00 грн., Са-0000198 від 22.05.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000192 від 22.05.2017 на суму 8900.00 грн., Са-0000190 від 21.05.2017 на суму 4900,00 грн., Са-0000189 від 21.05.2017 на суму 13400.00 грн., Са-0000179 від 20.05.2017 на суму 14400,00 грн., Са-0000183 від 20.05.2017 на суму 5400.00 грн., Са-0000172 від 19.05.2017 на суму 9400.00 грн., Са-0000175 від 19.05.2017 на суму 5900,00 грн., Са-0000168 від 18.05.2017 на суму 8900.00 грн., Са-0000166 від 18.05.2017 на суму 4000.00 грн., Са-0000140 від 17.05.2017 на суму 4900,00 грн., Са-0000138 від 17.05.2017 на суму 13900,00 грн., Са-0000148 від 17.05.2017 на суму 5900,00 грн., Са-0000156 від 17.05.2017 на суму 14400,00 грн., Са-0000160 від 17.05.2017 на суму 10700,00 грн., Са-0000150 від 17.05.2017 на суму 5400.00 грн., Са-0000131 від 16.05.2017 на суму 12400.00 грн., Са-0000126 від 16.05.2017 на суму 8500.00 грн., Са-0000130 від 16.05.2017 на суму 8900.00 грн., Са-0000135 від 16.05.2017 на суму 8900,00 грн., Са-0000128 від 16.05.2017 на суму 4900,00 грн..

На адресу позивача за період травень - липень 2017 року виписано податкові накладні на загальну суму 1972836,00 грн., у т.ч. ПДВ 328805,90 грн.

У відповідності до умов вказаного договору, підприємство ТОВ ТК Скорпіон-С у червні та липні 2017 року здійснило оплату за придбані транспортно-експедиційні послуги від постачальника ТОВ Самміт-Агро-Трейд на суму 1971536,00 грн., у т.ч. ПДВ 328589,32 грн., підприємствам правонаступникам ТОВ Самміт-Агро-Трейд згідно платіжних доручень № 2325 від 12.09.2017 на суму 12036.00 грн., № 2201 від 26.07.2017 на суму 45400,00 грн., № 2202 від 26.07.2017 на суму 37500,00 грн., № 2189 від 24.07.2017 на суму 60100,00 грн., № 2188 від 24.07.2017 на суму 46400,00 грн., № 2187 від 24.07.2017 на суму 38900,00 грн., № 2168 від 17.07.2017 на суму 33200.00 грн., № 2169 від 17.07.2017 на суму 32400,00 грн., № 2170 від 17.07.2017 на суму 27900,00 грн., № 2171 від 17.07.2017 на суму 22592,00 грн., № 2137 від 05.07.2017 на суму 30500,00 грн., № 2141 від 05.07.2017 на суму 33200,00 грн., № 2138 від 05.07.2017 на суму 32400,00 грн., № 2139 від 05.07.2017 на суму 28600,00 грн., № 2140 від 05.07.2017 на суму 27900,00 грн., № 2142 від 05.07.2017 на суму 10500,00 грн., № 2162 від 11.07.2017 на суму 33500,00 грн., № 2163 від 11.07.2017 на суму 33400.00 грн., № 2161 від 11.07.2017 на суму 28600.00 грн., № 2159 від 11.07.2017 на суму 31400.00 грн., № 2157 від 11.07.2017 на суму 30500,00 грн., № 2158 від 11.07.2017 на суму 28400,00 грн., № 2160 від 11.07.2017 на суму 26900,00 грн., № 2119 від 27.06.2017 на суму 35100,00 грн., № 2117 від 27.06.2017 на суму 33600,00 грн., № 2118 від 27.06.2017 на суму 30500,00 грн., № 2116 від 27.06.2017 на суму 29400.00 грн., № 2120 від 27.06.2017 на суму 23400,00 грн., № 2100 від 23.06.2017 на суму 25500,00 грн., № 2095 від 22.06.2017 на суму 32500,00 грн., № 2101 від 23.06.2017 на суму 22600,00 грн., № 2097 від 22.06.2017 на суму 19300,00 грн., № 2102 від 23.06.2017 на суму 13800.00 грн., № 2094 від 22.06.2017 на суму 26800.00 грн., № 2096 від 22.06.2017 на суму 21900,00 грн., № 2093 від 22.06.2017 на суму 31000,00 грн., № 2092 від 22.06.2017 на суму 25200,00 грн., № 2078 від 19.06.2017 на суму 34500.00 грн., № 2081 від 19.06.2017 на суму 21100,00 грн., № 2079 від 19.06.2017 на суму 32900.00 грн., № 2080 від 19.06.2017 на суму 26600,00 грн., № 2075 від 19.06.2017 на суму 32500,00 грн., № 2074 від 19.06.2017 на суму 29900,00 грн., № 2077 від 19.06.2017 на суму 24700,00 грн., № 2073 від 19.06.2017 на суму 26800,00 грн., № 2076 від 19.06.2017 на суму 33500.00 грн., № 2058 від 15.06.2017 на суму 25900.00 грн., № 2057 від 15.06.2017 на суму 26500,00 грн., № 2119 від 27.06.2017 на суму 35100,00 грн., № 2117 від 27.06.2017 на суму 33600.00 грн., № 2118 від 27.06.2017 на суму 30500,00 грн., № 2116 від 27.06.2017 на суму 29400.00 грн., № 2120 від 27.06.2017 на суму 23400.00 грн., № 2108 від 27.06.2017 на суму 32100,00 грн., № 2100 від 23.06.2017 на суму 25500,00 грн., № 2107 від 27.06.2017 на суму 28400,00 грн., № 2106 від 27.06.2017 на суму 25700,00 грн., № 2105 від 27.06.2017 на суму 24800,00 грн., № 2101 від 23.06.2017 на суму 22600,00 грн., № 2097 від 22.06.2017 на суму 19 300,00 грн., № 2102 від 23.06.2017 на суму 13800,00 грн., № 2096 від 22.06.2017 на суму 21 900,00 грн., № 2085 від 20.06.2017 на суму 25800,00 грн., № 2089 від 20.06.2017 на суму 29900,00 грн., № 2086 від 20.06.2017 на суму 27800,00 грн., № 2087 від 20.06.2017 на суму 26900.00 грн., № 2088 від 20.06.2017 на суму 24900,00 грн., № 2090 від 20.06.2017 на суму 18400,00 грн., № 2044 від 12.06.2017 на суму 34008,00 грн..

Щодо подальшої реалізації, отримані від ТОВ Самміт-Агро-Трейд транспортно - експедиційні послуги були реалізовані на адресу ПП Ліком , ТОВ ДМС Транс , ПрАТ ККПК , ТОВ Еколь Логістікс , Посольство Швейцарської конфедерації в Україні, ТОВ Рабен Україна , ПП Кері Транс , ТОВ Сільпо Фуд , ТОВ Полтаваукртранс .

Щодо проведених господарських взаємовідносин з ТОВ Івамар Трейд .

Між ТОВ ТК Скорпіон-С (Експедитор 1) та ТОВ Івамар Трейд (Експедитор 2) було укладено договір з організації перевезень вантажів автомобільним транспортом у міжнародному, міжміському та міському сполученні № 10/08.1 від 10.08.2017 року, предметом якого є взаємовідносини сторін, які виникають при перевезенні та транспортно-експедиторському обслуговуванні вантажів, що надаються Експедитором -1 для Експедитора - 2.

Придбані транспортно-експедиційні послуги від постачальника ТОВ Івамар Трейд були відображені у актах виконаних робіт Іт-0000801 від 30.09.2017 на суму 8900,00 грн., Іт-0000799 від 30.09.2017 на суму 15100.00 грн., Іт-0000792 від 29.09.2017 на суму 8900,00 грн., Іт-0000796 від 29.09.2017 на суму 14900.00 грн., Іт-0000794 від 29.09.2017 на суму 13400.00 грн., Іт-0000786 від 28.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000788 від 28.09.2017 на суму 4900,00 грн., Іт-0000776 від 27.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000778 від 27.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000773 від 27.09.2017 на суму 14900.00 грн., Іт-0000760 від 26.09.2017 на суму 3200 00 грн., Іт-0000757 від 26.09.2017 на суму 13400,00 грн., Іт-0000764 від 26.09.2017 на суму 6400.00 грн., Іт-0000750 від 26.09.2017 на суму 20900.00 грн., Іт-0000752 від 26.09.2017 на суму 8900,00 грн., Іт-0000746 від 25.09.2017 на суму 5900,00 грн., Іт-0000742 від 25.09.2017 на суму 4900.00 грн., Іт-0000738 від 25.09.2017 на суму 8900,00 грн., Іт-0000734 від 23.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000732 від 23.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000730 від 22.09.2017 на суму 4900.00 грн., Іт-0000728 від 22.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000727 від 22.09.2017 на суму 5900.00 грн., Іт-0000713 від 21.09.2017 на суму 14600.00 грн., Іт-0000726 від 21.09.2017 на суму 3700.00 грн., Іт-0000710 від 21.09.2017 на суму 12900.00 грн., Іт-0000715 від 21.09.2017 на суму 9900,00 грн., Іт-0000722 від 21.09.2017 на суму 5900.00 грн., Іт-0000719 від 21.09.2017 на суму 13400,00 грн., Іт-0000704 від 20.09.2017 на суму 5900,00 грн., Іт-0000703 від 20.09.2017 на суму 8400.00 грн., Іт-0000690 від 19.09.2017 на суму 12900,00 грн., Іт-0000695 від 19.09.2017 на суму 13400.00 грн., Іт-0000699 від 19.09.2017 на суму 7500.00 грн., Іт-0000693 від 19.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000685 від 18.09.2017 на суму 4900.00 грн., Іт-0000677 від 15.09.2017 на суму 8900,00 грн., Іт-0000676 від 14.09.2017 на суму 5900.00 грн., Iт-0000673 від 13.09.2017 на суму 4900.00 грн., Іт-0000672 від 13.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000666 від 12.09.2017 на суму 20900,00 грн., Іт-0000669 від 12.09.2017 на суму 8900,00 грн., Іт-0000660 від 11.09.2017 на суму 3200.00 грн., Іт-0000665 від 08.09.2017 на суму 8100,00 грн., Іт-0000658 від 08.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000653 від 07.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000648 від 07.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000645 від 07.09.2017 на суму 20900.00 грн., Іт-0000650 від 07.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000638 від 06.09.2017 на суму 12900.00 грн., Іт-0000639 від 06.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000633 від 06.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000625 від 05.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000628 від 05.09.2017 на суму 13400.00 грн., Іт-0000629 від 04.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000620 від 04.09.2017 на суму 12900,00 грн., Іт-0000622 від 04.09.2017 на суму 4900,00 грн., Іт-0000615 від 04.09.2017 на суму 9900.00 грн., Іт-0000617 від 04.09.2017 на суму 10900.00 грн., Іт-0000607 від 02.09.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000605 від 01.09.2017 на суму 5900.00 грн., Іт-0000602 від 01.09.2017 на суму 9100,00 грн., Іт-0000550 від 31.08.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000544 від 31.08.2017 на суму 5900.00 грн., Іт-0000539 від 31.08.2017 на суму 14400,00 грн., Іт-0000585 від 31.08.2017 на суму 8580.00 грн., Іт-0000579 від 31.08.2017 на суму 15000,00 грн., Іт-0000519 від 30.08.2017 на суму 13600,00 грн., Іт-0000528 від 30.08.2017 на суму 4900,00 грн., Іт-0000522 від 30.08.2017 на суму 20900.00 грн., Іт-0000533 від 30.08.2017 на суму 5900,00 грн., Іт-0000509 від 29.08.2017 на суму 8900,00 грн., Іт-0000501 від 28.08.2017 на суму 7100,00 грн., Іт-0000463 від 25.08.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000460 від 25.08.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000454 від 24.08.2017 на суму 18900.00 грн., Іт-0000450 від 23.08.2017на суму 8900.00 грн., Іт-0000449 від 23.08.2017 на суму 9900,00 грн., Іт-0000451 від 23.08 2017 на суму 11100,00 грн., Іт-0000446 від 22.08 2017 на суму 9900,00 грн., Іт-0000445 від 22.08.2017 на суму 8900,00 грн., Іт-0000447 від 22.08.2017 на суму 8900,00 грн., Іт-0000448 від 22.08.2017 на суму 7100,00 грн., Іт-0000444 від 21.08.2017 на суму 10900,00 грн., Іт-0000443 від 21.08.2017 на суму 3200.00 грн., Іт-0000442 від 20.08.2017 на суму 9700.00 грн., Іт-0000441 від 18.08.2017 на суму 11900.00 грн., Іт-0000440 від 17.08.2017 на суму 23300,00 грн., Іт-0000439 від 16.08.2017 на суму 8900,00 грн., Іт-0000438 від 16.08.2017 на суму 13400.00 грн., Іт-0000206 від 15.08.2017 на суму 8900.00 грн., Іт-0000205 від 15.08.2017 на суму 8900,00 грн., Іт-0000203 від 14.08.2017 на суму 8700.00 грн., Іт-0000204 від 14.08.2017 на суму 2900,00 грн., Іт-0000202 від 13.08.2017 на суму 9700,00 грн., Іт-0000200 від 12.08.2017 на суму 9700.00 грн., Іт-0000201 від 12.08.2017 на суму 5400.00 грн..

На адресу позивача за період серпень - вересень 2017 року було виписано податкові накладні на загальну суму 941580,00 грн., у т.ч. ПДВ 156 929,85 грн..

У відповідності до умов вказаного договору, підприємство ТОВ ТК Скорпіон-С у вересні та жовтні 2017 року здійснило оплату за придбані транспортно-експедиційні послуги від постачальника ТОВ Івамар Трейд на суму 941580,00 грн., у т.ч. ПДВ 156929,98 грн., підприємствам правонаступникам згідно платіжних доручень №2384 від 19.10.2017 на суму 34100.00 грн., №2387 від 19.10.2017 на суму 29100.00 грн., №2382 від 19 102017 на суму 32100.00 грн., №2383 від 19.10.2017 на суму 28500.00 грн., №2385 від 19.10.2017 на суму 10500.00 грн., №2378 від 17.10.2017 на суму 30900,00 грн., №2376 від 17.10.2017 на суму 28700,00 грн., №2380 від 17.10.2017 на суму 27400.00 грн., №2371 від 17.10.2017 на суму 26500,00 грн., №2379 від 17.10.2017 на суму 22500,00 грн., №2377 від 17.10.2017 на суму 26400,00 грн., №2359 від 03.10.2017 на суму 30500,00 грн., №2348 від 27.09.2017 на суму 32100,00 грн., №2349 від 27.09.2017 на суму 31300,00 грн., №2339 від 21.09.2017 на суму 36500,00 грн., №2338 від 21.09.2017 на суму 33800,00 грн., №2331 від 18.09.2017 на суму 25400.00 грн., №2332 від 18.09.2017 на суму 23600,00 грн., №2334 від 18.09.2017 на суму 19200.00 грн., №2333 від 18.09.2017 на суму 18200.00 грн., №2324 від 12.09.2017 на суму 25300.00 грн., №2322 від 12.09.2017 на суму 15000,00 грн., №2323 від 12.09.2017 на суму 8580,00 грн., №2261 від 23.08.2017 на суму 54200.00 грн., №2404 від 26.10.2017 на суму 10400.00 грн., №2290 від 04.09 2017 на суму 19400.00 грн., №2289 від 04.09.2017 на суму 24400.00 грн., №2288 від 04.09.2017 на суму 28800,00 грн., №2287 від 04.09.2017 на суму 32500,00 грн., №2301 від 08.09.2017 на суму 23400,00 грн., №2299 від 08.09.2017 на суму 25600.00 грн., №2300 від 08.09.2017 на суму 28400,00 грн., №2303 від 08.09.2017 на суму 31900,00 грн., №2302 від 08.09.2017 на суму 33500.00 грн., №2386 від 19.10.2017 на суму 32900,00 грн..

Щодо подальшої реалізації, отримані від ТОВ Івамар Трейд транспортно-експедиційні послуги були реалізовані на адресу ПП Ліком , ТОВ ОСОБА_4 К , ТОВ Аква-Поляна , ПрАТ ККПК , ТОВ ДМС Транс , ТОВ Логістик-Плюс , ТОВ Еколь Логістікс , ТОВ СД Логістик Плюс , ТОВ Макстек , ТОВ Рабен Україна , ТОВ Заммлер Україна , ПП Кері Транс , ТОВ Пан Логістик , ТОВ Аграрій , Посольство Швейцарської конфедерації в Україні.

Суми податку на додану вартість за отриманими від контрагентів - постачальників податковими накладеними було включено до складу податкового кредиту.

Оцінивши зазначені правочини за правилами ст. 90 КАС України, суд зазначає, що такі укладені між правоздатними та дієздатними юридичними особами, за формою та змістом не суперечать закону, предметом спірних правочинів не є речі, що обмежені в цивільному обороті.

Отже, дані договори визнаються судом належним та допустимим доказом наявності між позивачем та контрагентами позивача факту вчинення правочинів в розумінні ст. 202 Цивільного кодексу України.

Суд також зазначає, що згідно ст.ст. 6, 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

Доказів повернення коштів до контрагента позивача після їх перерахування, наявності у позивача та його контрагента спільного інтересу щодо фіктивного отримання коштів за поставлений товар (що могло б мати місце у разі пов'язаності цих осіб), в матеріалах справи не міститься.

За правилами Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" операція по списанню коштів з банківських рахунків платника податку призводить до зміни стану та структури активів і зобов'язань такого платника. Отже, наявність факту (і це не заперечується сторонами) про належну оплату товару визнається судом належним та допустимим доказом реальності вчинених між позивачем та контрагентом позивача господарських операцій.

Оглянуті судом первинні документи не мають дефектів форми, змісту або походження, котрі в силу ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", ст. 44 Податкового кодексу України, п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 р. № 88, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.06.1995р. за № 168/704) спричиняють втрату первинними документами юридичної сили і доказовості, зазначені документи призвели до зміни в структурі активів платника податків, а відтак сприймаються судом як належні та допустимі докази реальності вчинення господарських операцій.

В акті перевірки контролюючим органом не заперечується проти правильності та повноти оформлення первинних документів, які складалися позивачем та його контрагентом.

В ході перевірки відповідачем не встановлено у позивача наміру отримати за договорами, укладеним з контрагентами іншого результату, ніж надання послуг та отримання прибутку, шляхом їх подальшої реалізації.

Таким чином, рух активів у процесі здійснення господарських операцій, отримання економічної вигоди позивачем, наявність спеціальної податкової правосуб'єктності учасників господарських операцій, є свідченням про спричинення господарськими операціями реальних змін майнового стану платника податків. А відповідно свідчить про реальність (фактичність) операцій та засвідчення їх відповідними документами первинного та податкового обліку.

Як вбачається з матеріалів справи, висновки контролюючого органу щодо нереальності господарських операцій між позивачем та зазначеними контрагентами ґрунтуються, зокрема, на результатах опрацьованої зібраної податкової інформації від інших податкових органів, копія якої долучена відповідачем до справи.

Однак, суд не може брати до уваги зазначену інформацію в підтвердження нереальності господарської операції, оскільки вона містить лише загальну оцінку господарської діяльності контрагента позивача та його постачальників, без оцінки їх спільної діяльності, зокрема, щодо реальності здійснення досліджуваних господарських операцій.

Крім того, податкове законодавство не ставить у залежність податковий облік (стан) певного платника податку-покупця від перебування його контрагента за юридичною адресою, дотримання ним податкової дисципліни та правильності ведення податкового або бухгалтерського обліку. ОСОБА_3, у разі підтвердження реального характеру здійснених поставок, як у даній ситуації, платник не може відповідати за порушення, допущені постачальником, якщо не буде доведено його безпосередню участь у зловживанні цієї особи. Проте, посадовими особами відповідача під час здійснення перевірки таких обставин не встановлено.

Решта доводів відповідача, вказаних у відзиві, не знайшла свого підтвердження в ході розгляду справи та спростовується її матеріалами.

Суд вказує, що, чинне податкове законодавство не ставить в залежність право позивача на формування податкового кредиту від податкового обліку (стану) інших осіб і фактичної сплати контрагентом податку до бюджету. Питання податкового кредиту поширюється тільки на окремо взятого платника податків і не ставить цей факт у залежність від розрахунку з бюджетом третіх осіб.

Принцип індивідуальної податкової відповідальності - один з принципів, на яких базується чинне податкове законодавство України.

Так, відповідно до статті 47 Податкового кодексу України складання податкової звітності покладено на кожного окремого платника податку. При цьому такий платник несе самостійну відповідальність за порушення правил ведення податкового обліку. Зазначена відповідальність стосується кожного окремого платника податку і не може автоматично поширюватися на третіх осіб, у тому числі на його контрагентів.

Крім того, чинне законодавство не покладає на підприємство обов'язок збирання інформації про стан господарської діяльності та порушення підприємств-контрагентів.

Також, суд зазначає, що, у відповідності до ст. 61 Конституції України юридична відповідальність особи має індивідуальний характер, що свідчить про те, що, у разі коли контрагент не виконав свого зобов'язання по сплаті податку до бюджету, то це тягне відповідальність та негативні наслідки саме щодо неплатника, а не інших осіб, у т.ч. його контрагентів. Зазначена обставина не є підставою для позбавлення платника податку права на віднесення сплачених ним у ціні товару відповідних сум до складу податкового кредиту з ПДВ, якщо останній виконав усі передбачені законом умови щодо цього та має всі документальні підтвердження розміру свого податкового кредиту.

Положенням п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України передбачено, що підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, є податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних. Жодних зауважень щодо відсутності реєстрації в ЄРПН податкових накладних по операціям позивача з ТОВ Інтер ОСОБА_3 , ТОВ Файлекомп , ПП Ніфар , ТОВ Самміт- Агро-Трейд , ТОВ Івамар Трейд , а також відсутність первинних документів за цими господарськими операціями відповідачем не надано.

В свою чергу, податкові правопорушення контрагентів позивача знаходяться поза межами відповідальності останнього та не можуть тягнути за собою зменшення податкового кредиту з ПДВ.

Отже, суд не може покласти в основу судового рішення документи та обґрунтування контролюючого органу щодо обставин нереальності господарської операції, оскільки такі ґрунтуються виключно на припущеннях і у своїй сукупності не можуть беззаперечно підтверджувати такі обставини.

Податкові накладні та інші документи, що підтверджують право, закріплене у ст. 198 Податкового кодексу України виконано, скаржник обов'язок по декларуванню, по податковому обліку, по правилам оподаткування податком на додану вартість теж виконав. Фіскальний орган, при прийнятті податкових декларацій, порушень не встановив.

Щодо посилання відповідача на вирок Шевченківського районного суду м. Києва від 31.05.2018 року (справа № 761/11940/18) про визнання винуватим за ч. 1 ст. 205-1 КК України ОСОБА_5, як на підставу щодо нереальності господарських відносин позивача з ТОВ Івамар Трейд , суд зазначає наступне.

Як вбачається зі змісту вищевказаного вироку, останній стосується саме протиправної діяльності зазначеної особи та не стосується господарської діяльності позивача по справі.

Такі обставини ще не надають підстав для висновку про порушення позивачем правил податкового обліку і не є підставою для застосування до позивача заходів відповідальності.

Суд зазначає, що сам факт наявності вироків, ухвалених на підставі угод у кримінальному провадженні, не дає підстав для автоматичного висновку про нереальність господарських операцій, внаслідок чого є нагальна необхідність перевіряти доведеність кожного податкового правопорушення і здійснювати комплексне дослідження усіх складових господарських операцій, з врахуванням обставин, встановлених у вироках, які набрали законної сили.

Таку ж правову позицію підтримано Верховним Судом у постановах, зокрема, від 27 лютого 2018 року у справі № 802/1853/16-а, від 27 лютого 2018 року у справі № 813/1766/17.

Згідно з ч. 5 ст. 242 КАС України зазначено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Щодо формування позивачем своїх податкових зобов'язань, то відповідач в якості порушення ТОВ ТК Скорпіон С податкового законодавства вказує на те, що оскільки неможливо підтвердити взаємовідносини із контрагентами-постачальниками послуг, які сформували ТОВ ТК Скорпіон С податковий кредит, тому неможливо підтвердити податкові зобов'язання ТОВ ТК Скорпіон С .

Суд зазначає, що відповідно до п. 185.1. ст. 185 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю.

Згідно п. 187.1. ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Взаємовідносини позивача із контрагентами-замовниками послуг підтверджуються договором від 24.08.2015р. №3-1508-7 із ТОВ Заммлер Україна , договором від 11.02.2016р. №1102 із ТОВ Долина - Центр ; договором від 02.02.2015р. №0001 із ТОВ Диад - Логістик ; договором від 23.02.2013р. №26/03 із ПП Ліком ; договором від 01.03.2015р. №450 із ТОВ Фоззі-Фуд ; договором від 01.02.2016р. №0102/16 із ТОВ Конструктив - Трейд ; договором від 15.01.2015р. №В0004 із ТОВ ДМС Транс ; договором від 10.10.2014р. №326/14ТР із ТОВ Еколь Логістікс ; договором від 23.03.2016р. №23/03/1-16 із ПП Кері Транс ; договором від 15.12.2016р. №846 із ТОВ Сільпо Фуд ; договором від 03.12.2015р. №031215-1м із ТОВ А-Тек ; договором від 17.01.2015р. №00381631_124 із ПрАТ ККПК ; договором від 29.05.2017р. №81050149 із Посольство Швейцарської конфедерації в Україні; договором від 08.06.2017р. №1/08.6 із ТОВ Рабен Україна ; договором від 10.07.2017р. №100717-к1 із ТОВ Полтаваукртранс ; договором від 03.07.2017р. №03/07.1 із ТОВ ОСОБА_4 К ; договором від 17.08.2017р. №3478 із ТОВ Аква-Поляна ; договором від 15.08.2017р. №01/15 із ТОВ Логістик Плюс ; договором від 10.10.2015р. №АН19 із ТОВ СД Логістик Плюс ; договором від 28.09.2015р. №2809 із ТОВ Макстек ; договором від 20.01.2017р. №ЕП-02515 із ТОВ Пан Логістик , актами виконаних робіт та товарно-транспортними накладними до цих договорів.

ОСОБА_3 формування позивачем податкових зобов'язань є наслідком фактичного здійснення господарської операції, яка є об'єктом оподаткування, за наявності складених і належним чином зареєстрованих податкових накладних. Відповідачем не заперечується, що під час проведення перевірки були досліджені лише договори із контрагентами - замовниками позивача без урахування інших документів, що могли б підтвердити надані позивачем послуги, не були зроблені зустрічні звірки із такими контрагентами.

На підставі вищевикладеного, висновок відповідача стосовно податкових правопорушень позивача спростований в ході розгляду справи, а тому, податкові повідомлення - рішення, як наслідки таких порушень у вигляді відповідальності є такими, що підлягають скасуванню.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем не надано належних доказів на обґрунтування правомірності винесення відносно позивача податкових повідомлень-рішень, які є предметом судового оскарження.

Отже, розглянувши усі подані документи і матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до приписів ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст.ст. 13, 14, 139, 241, 243, 246, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна компанія СКОРПІОН-С" (код ЄДРПОУ 38551328, 61153, м. Харків, вул. Гвардійців Широнінців, 7 А, офіс 31) до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області (код 39599198, 61057, вул. Пушкінська, 46) про скасування податкових повідомлень-рішень - задовольнити в повному обсязі.

Скасувати податкове повідомлення - рішення від 31.08.2018 року № 00000521421, яким Товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна компанія СКОРПІОН-С" (код ЄДРПОУ 38551328, 61153, м. Харків, вул. Гвардійців Широнінців, 7 А, офіс 31) збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму 270711 грн., 25 коп., у тому числі 216569 грн., 00 коп. - за податковим зобов'язанням, 54142 грн., 25 коп. - за штрафними (фінансовими) санкціями.

Скасувати податкове повідомлення - рішення від 31.08.2018 року № 00000531421, яким Товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна компанія СКОРПІОН-С" (код ЄДРПОУ 38551328, 61153, м. Харків, вул. Гвардійців Широнінців, 7 А, офіс 31) зменшено суму податкового зобов'язання у розмірі 351293 грн., 00 коп., та зменшено суму податкового кредиту у розмірі 346693 грн., 00 коп..

Скасувати податкове повідомлення - рішення від 31.08.2018 року № 00000541421, яким до Товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна компанія СКОРПІОН-С" (код ЄДРПОУ 38551328, 61153, м. Харків, вул. Гвардійців Широнінців, 7 А, офіс 31) застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 510 грн., 00 коп..

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна компанія СКОРПІОН-С" (код ЄДРПОУ 38551328, 61153, м. Харків, вул. Гвардійців Широнінців, 7 А, офіс 31) сплачену суму судового збору в розмірі 5830 (п'ять тисяч вісімсот тридцять) гривень 33 копійок, за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області (код 39599198, 61057, вул. Пушкінська, 46).

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення виготовлено 28 березня 2019 року.

Суддя Супрун Ю.О.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.03.2019
Оприлюднено28.03.2019
Номер документу80755944
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/10526/18

Ухвала від 16.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 23.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 23.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 31.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 28.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Постанова від 10.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Постанова від 10.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 11.07.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 25.06.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 03.06.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні