Постанова
від 21.03.2019 по справі 813/544/18
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 березня 2019 рокуЛьвів№ 857/637/19

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Старунського Д.М.,

суддів Багрія В.М., Курильця А.Р.,

за участю секретаря судового засідання Чопко Ю.Т.,

позивача 2 Галеми З Л.,

представника відповідача ОСОБА_1,

розглянувши у судовому засіданні в місті Львові апеляційну скаргу Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2018 року у справі № 813/544/18 (рішення ухвалено в м. Львові, головуючий суддя Костецький Н.В., повний текст судового рішення складено 04.10.2018) за адміністративним позовом ОСОБА_2, ОСОБА_3, третя особа ОСОБА_4 до Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області, треті особи голова Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області ОСОБА_5, ОСОБА_6 про визнання протиправним і скасування рішення,

в с т а н о в и в:

ОСОБА_2 07.02.2018 звернулася в суд із адміністративним позовом до Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області, треті особи голова Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області ОСОБА_5, ОСОБА_6, у якому просила суд визнати протиправним та скасувати рішення Гребенівської сільської ради № 95 Про обрання ОСОБА_6 секретарем Гребенівської сільської ради прийнятого на 20 сесії сьомого скликання 25.01.2018.

ОСОБА_3 07.02.2018 звернулася в суд із адміністративним позовом до Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області, треті особи голова Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області ОСОБА_5, ОСОБА_6, в якому просила визнати протиправним і скасувати рішення № 95 Про обрання ОСОБА_6 секретарем Гребенівської сільської ради прийнятого на 20 сесії сьомого скликання 25.01.2018.

Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 18.04.2018 об'єднано справу № 813/545/18 зі справою № 813/544/18 про визнання протиправним і скасування рішення, присвоївши їм № 813/544/18.

В обґрунтування позову зазначають, що 25.01.2018 відбулась сесія Гребенівської сільської ради на якій прийнято рішення № 94 про звільнення секретаря сільської ради ОСОБА_4 згідно поданої заяви. Крім цього, на цій же сесії за результатами голосування прийнято рішення № 95 про обрання ОСОБА_6 секретарем Гребенівської сільської ради. Стверджують, що позивачам та іншим депутатам не було надано можливості запропонувати свою кандидатуру на посаду секретаря сільської ради, після прямої незгоди з кандидатурою сільського голови, чим порушено права позивачів та права інших депутатів та порядок призначення секретаря сільської ради визначений Законом України Про місцеве самоврядування Україні .

Вказують, що обрання секретаря сільської ради відбувається таємним голосуванням депутатів, однак, в Протоколі сесії № 13, чітко зазначається хто з депутатів голосував за , а хто проти , що є також порушенням порядку обрання секретаря сільської ради в призмі таємності. Також, на сесії не відбувся розгляд четвертого питання, визначеного Протоколом № 13т в кінці якого зазначено, що робота сесії не завершена, в зв'язку з відсутністю кворуму. Відтак вважають, рішення № 95 протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2018 року адміністративний позов задоволено. Визнано протиправним та скасовано рішення Гребенівської сільської ради № 95 Про обрання ОСОБА_6 секретарем Гребенівської сільської ради прийнятого на дванадцятій сесії сьомого скликання 25.01.2018.

Не погодившись з таким рішенням суду першої інстанції Гребенівська сільська рада Сколівського району Львівської області оскаржила його в апеляційному порядку. В апеляційній скарзі просить рішення суду першої інстанції скасувати та в задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Апеляційну скаргу обґрунтовує тим, що судом першої інстанції не повно з'ясовано обставини, що мають значення для вирішення справи. Зокрема, висновок суду про те, що питання про обрання секретарем Гребенівської сільської ради ОСОБА_6 не розглядалося на пленарному засіданні є помилковим, оскільки 25 січня 2018 року відбулося пленарне засідання дванадцятої сесії сьомого скликання Гребенівської сільської ради. Щодо обов'язку оприлюднювати проекти рішень, то це стосується лише тих проектів, які обов'язково повинні бути обговоренні. Тобто, під проектами рішень, що підлягають обговоренню слід розуміти будь-які правові акти, для яких законом чи підзаконним актом встановлено обов'язкове внесення їх на громадське обговорення. Проект рішення сільської ради про обрання секретаря сільської ради не повинен складатися, оприлюднюватися, обговорюватися громадськістю, перед голосуванням на пленарному засіданні сільської ради. Щодо протоколу пленарного засідання сесії сільської ради, то секретарем зроблено описку, а саме замість запису навпроти прізвища депутата брав участь/не брав участь у голосуванні , записано за/проти . Суд не дав оцінки протоколу пленарного засідання сесії сільської ради від 25.01.2018, адже у ньому вказується, що голова сільської ради дав розпорядження внести до бюлетенів для таємного голосування прізвище ОСОБА_6, та запросив депутатів до участі у таємному голосуванні. Що стосується акту лічильної комісії, то закон не визначає, хто має його підписувати, а тому підписав лише голова комісії. Також, законом не передбачено ведення журналу або іншого документу для видачі бюлетенів.

Сторони не скористалися правом подання відзиву на апеляційну скаргу.

У судовому засіданні позивач 2 - ОСОБА_3 заперечила вимоги апеляційної скарги та просила залишити її без задоволення. Вона також доповнила, що при ухваленні рішення був відсутній кворум, так як троє депутатів ОСОБА_2, ОСОБА_3 та ОСОБА_7 покинули зал засідання і залишилось 6 депутатів та голова.

Представник Гребенівської сільської ради у судовому засіданні підтримав вимоги апеляційної скарги та просив її задовольнити. Він також пояснив, що Регламент сільської ради був прийнятий депутатами, але такий відсутній .

Інші учасники справи в судове засідання не прибули, про дату, час і місце апеляційного розгляду були повідомлені належним чином повістками, тому колегія суддів, у відповідності до ч. 2 ст. 313 КАС України, вважає за можливе розглядати справу за їх відсутності.

Заслухавши суддю - доповідача, позивача 2 та представника відповідача, перевіривши підстави для апеляційного перегляду відповідно до доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з огляду на наступне.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, що Рішенням сесії від 02.12.2015 № 12 ОСОБА_4 з 04.12.2015 прийнята на посаду секретаря Гребенівської сільської ради.

Згідно протоколу двадцятої сесії сьомого скликання Гребенівської сільської ради № 133 від 25.01.2018 вирішено, зокрема:

- звільнити секретаря сільської ради ОСОБА_4 згідно поданої заяви та за результатами голосування;

- обрати секретарем сільської ради згідно результатів таємного голосування ОСОБА_6

Так, Гребенівською сільською радою двадцятої сесії сьомого скликання відповідно до п. 4 ст. 26, п. 5 ст. 50 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні на підставі заяви ОСОБА_4 щодо дострокового припинення її повноважень, як секретаря сільської ради, у зв'язку з переходом на іншу роботу та керуючись ст. 28 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні прийнято рішення від 25.01.2018 № 94 Про дострокове припинення повноважень секретаря Гребенівської сільської ради ОСОБА_4 згідно поданої заяви .

25.01.2018 Гребенівською сільською радою двадцятої сесії сьомого скликання відповідно до п. 4 ст. 26, п. 1 ст. 50 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та керуючись ст. 28 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні прийнято рішення від 25.01.2018 № 95 Про обрання ОСОБА_6 секретарем Гребенівської сільської ради .

Вважаючи рішення від 25.01.2018 № 95 Про обрання ОСОБА_6 секретарем Гребенівської сільської ради протиправним позивачі звернулись до суду із даним позовом.

Задовольняючи адміністративний позов суд першої інстанції виходив з того, що численні порушення встановленої законодавством процедури ухвалення оскарженого рішення Гребенівської сільської ради вплинули на його правильність. Відповідачем не надано належних та допустимих доказів правомірності оскарженого рішення.

Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції з огляду на наступне.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правовідносини з приводу проходження служби в органах місцевого самоврядування врегульовані Конституцією України, Законом України Про місцеве самоврядування в Україні від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР (далі - ОСОБА_8 № 280/97-ВР).

Статтею 140 Конституції України встановлено, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.

Органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території (ст. 144 Конституції України).

Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування відповідно до Конституції України визначає ОСОБА_8 України Про місцеве самоврядування в Україні .

Секретар сільської, селищної, міської ради працює в раді на постійній основі. Секретар ради обирається радою з числа її депутатів на строк повноважень ради за пропозицією відповідного сільського, селищного, міського голови (ч. 1 ст. 50 Закону № 280/97-ВР).

Повноваження секретаря сільської, селищної, міської ради можуть бути достроково припинені за рішенням відповідної ради (ч. 1 ст. 50 Закону № 280/97-ВР).

При цьому, відповідне рішення сільської ради щодо дострокового припинення повноважень секретаря повинно бути прийнято у визначеному порядку та згідно з встановленою процедурою.

Так, відповідно до ч.4-6, 10-11 ст.46 Закону України Про місцеве самоврядування наступні сесії ради скликаються: сільської, селищної, міської - відповідно сільським, селищним, міським головою. Сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць. Рішення про скликання сесії ради відповідно до частин четвертої цієї статті доводиться до відома депутатів і населення не пізніш як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніш як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради. Сесію сільської, селищної, міської ради відкриває і веде відповідно сільський, селищний, міський голова, а у випадках, передбачених частиною шостою цієї статті, - секретар ради. У разі немотивованої відмови сільського, селищного, міського голови, або неможливості його скликати сесію ради сесія скликається секретарем сільської, селищної, міської рад.

Частина 13 статті 46 Закону України Про місцеве самоврядування передбачає, що пропозиції щодо питань на розгляд ради можуть вноситися сільським, селищним, міським головою, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом ради, головою місцевої державної адміністрації.

Частиною 14 статті 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що не пізніш як на другій сесії затверджується регламент роботи відповідної ради, а також положення про постійні комісії ради.

На підставі частини 15 статті 46 Закону № 280/97-ВР порядок проведення першої сесії ради, порядок обрання голови та заступника (заступників) голови районної у місті, районної, обласної ради, секретаря сільської, селищної, міської ради, скликання чергової та позачергової сесії ради, призначення пленарних засідань ради, підготовки і розгляду питань на пленарних засіданнях, прийняття рішень ради про затвердження порядку денного сесії та з інших процедурних питань, а також порядок роботи сесії визначаються регламентом ради, з урахуванням вимог Закону України Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності .

До прийняття регламенту ради чергового скликання застосовується регламент ради, що діяв у попередньому скликанні.

Проте, Регламент Гребенівської сільської ради в матеріалах справи відсутній. У судовому засіданні представником відповідача надано лист - відповідь від 08.02.2019 №02-30/24 про відсутність Регламенту Гребенівської сільської ради VII скликання.

Частина 2 статті 59 вказаного Закону передбачає, що рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Згідно з ч. 1, 4 ст. 47 Закону України Про місцеве самоврядування постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету.

Постійні комісії за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з цих питань, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.

Згідно ч. 5 ст. 47 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні постійні комісії попередньо розглядають кандидатури осіб, які пропонуються для обрання, затвердження, призначення або погодження відповідною радою, готують висновки з цих питань.

Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішується питання про обрання на посаду та звільнення з посади секретаря ради у порядку, передбаченому цим Законом.

До повноважень сільського голови згідно з п. 8 ч. 4 ст. 42 Закону України Про місцеве самоврядування віднесено внесення пропозицій і формування порядку денного та головування на пленарних засіданнях.

Проте, як встановлено судом, питання дострокового припинення повноважень секретаря Гребенівської сільської ради ОСОБА_4 та обрання секретаря Гребенівської сільської ради ОСОБА_6 попередньо постійними комісіями не розглядалось.

При цьому, згідно протоколу двадцятої сесії сьомого скликання Гребенівської сільської ради від 25.01.2018 видно, що рішення про дострокове припинення повноважень секретаря Гребенівської сільської ради ОСОБА_4 приймалось за її відсутності.

Відповідно до ч. 9 ст. 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , рішення про скликання сесії ради відповідно до частин четвертої, шостої та восьмої цієї статті доводиться до відома депутатів і населення не пізніш як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніш як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради.

Відповідачем не доведено, що рішення про скликання сесії, місце її проведення, перелік питань, що виносяться на розгляд ради доведені до відома депутатів і населення не пізніш як за десять днів до сесії. Доказів наявності виняткових та невідкладних випадків, як умова для недодержання встановленого 10-денного терміну суду не надано.

Таким чином, рішення №94 про звільнення ОСОБА_4 з посади секретаря, та рішення про обрання нового секретаря Гребенівська сільська рада прийняла з порушенням встановленого порядку.

Відповідно до частини 3 статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування рішення ради приймаються відкритим поіменним голосуванням, окрім випадків, передбачених пунктами 4 і 16 статті 26, пунктами 1, 29 і 31 статті 43 та статтями 55, 56 цього Закону, в яких рішення приймаються таємним голосуванням. Результати поіменного голосування підлягають обов'язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України Про доступ до публічної інформації .

На офіційному веб-сайті ради розміщуються в день голосування і зберігаються протягом необмеженого строку всі результати поіменних голосувань. Результати поіменного голосування є невід'ємною частиною протоколу сесії ради.

Вказаною нормою встановлено, що обрання на посаду та звільнення з посади секретаря ради здійснюється шляхом таємного голосування.

Судом встановлено, що згідно протоколу № 13 дванадцятої сесії сьомого скликання сільський голова ОСОБА_5 зачитав заяву секретаря сільської ради ОСОБА_4 від 28.11.2017 про припинення повноважень .

Судом також встановлено, що за результатами голосування зазначених у протоколі, таке здійснювалось відкрито, а саме: ОСОБА_9 - за, ОСОБА_10 - за, ОСОБА_2 - за, ОСОБА_3 - утрималась, ОСОБА_11 - за, ОСОБА_12М - за, ОСОБА_6 - за, ОСОБА_13 - за, ОСОБА_7 - за. За - 8, утримався - 1.

Згідно протоколу № 13 дванадцятої сесії сьомого скликання сільський голова ОСОБА_5 запропонував депутатам прийняти участь у таємному голосуванні щодо обрання секретаря ради ОСОБА_6

Проте згідно результатів голосування зазначених у протоколі, таке здійснювалось відкрито: ОСОБА_9 - за, ОСОБА_10 - за, ОСОБА_2 - не голосував, ОСОБА_3 - не голосував, ОСОБА_11 - за, ОСОБА_12М - за, ОСОБА_6 - за, ОСОБА_13 - за, ОСОБА_7 - не голосував. За - 7, не голосували - 3.

У судовому засіданні представник відповідача пояснив це як описка, вказавши, що голосування здійснювалось таємно, проте колегія суддів не бере до уваги вказані пояснення, оскільки таке жодними доказами не доведено.

На погляд колегії суддів відповідачем порушено процедуру прийняття рішення від 25.01.2018 № 94 Про дострокове припинення повноважень секретаря Гребенівської сільської ради ОСОБА_4 згідно поданої заяви та рішення від 25.01.2018 № 95 Про обрання ОСОБА_6 секретарем Гребенівської сільської ради , позаяк останні приймались на підставі відкритого голосування.

Крім того, на факт порушення відповідачем процедури прийняття рішень шляхом відкритого голосування вказувала позивач 2 - ОСОБА_8, яка також пояснила, що жодних бюлетенів та скриньки не було.

Колегія суддів також враховує надані у суді першої інстанції пояснення ОСОБА_14, в яких останній зазначив про те, що голосування проводились шляхом підняття руки, а бюлетені для таємного голосування не видавались.

Посилання відповідача на акти лічильної комісії та бюлетені, колегія не бере до уваги , бо вони суперечать протоколу сесії, де вказано про відкрите голосування.

В матеріалах справи відсутні також докази, що посвідчували б факт видачі та отримання депутатами бюлетенів для голосування, а акт лічильної комісії не містить підписів депутатів про їх отримання.(т. 1.а.с. 33).

Також, як видно з протоколу сесії від 25.01.2018 роботу сесії не завершено, у зв'язку з відсутністю кворуму (а.с. 12).

Аналізуючи встановлені судом порушення при прийнятті відповідачем оскаржуваного рішення Гребенівської сільської ради, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції щодо протиправності рішення від 25.01.2018 № 95 Про обрання ОСОБА_6 секретарем Гребенівської сільської ради .

Також, суд апеляційної інстанції звертає увагу на те, що скаржник за подання апеляційної скарги сплатив судовий збір в розмірі меншому, аніж встановлено чинним законодавством.

Згідно зі статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2018 рік прожитковий мінімум на одну працездатну особу станом на 01 січня 2018 року становив 1762 грн.

Підпунктом 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір визначено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою ставка судового збору становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

У разі коли позов немайнового характеру подається одночасно кількома позивачами до одного або кількох відповідачів, судовий збір сплачується кожним позивачем окремим платіжним документом у розмірах, установлених статтею 4 цього Закону за подання позову немайнового характеру. Судовий збір справляється з урахуванням загальної суми позову також у разі: подання позову одним позивачем до кількох відповідачів; об'єднання суддею в одне провадження кількох однорідних позовних вимог (ч. 7 ст. 6 Закону України Про судовий збір ).

Як видно з матеріалів справи адміністративний позов в даній справі містить вимогу немайнового характеру.

Розмір ставки судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду відповідно до частини 2 статті 4 Закону України Про судовий збір становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги

Розмір судового збору, який підлягав сплаті при поданні позовної заяви ОСОБА_2 та ОСОБА_8 становив разом 1409 грн 60 коп (704,80+704,80=1409,60).

Апелянт мав сплатити судовий збір за подання апеляційної скарги в розмірі 2114 грн 40 коп. Згідно платіжного доручення №147 від 19 грудня 2018 року останній сплатив судовий збір в сумі 1762 грн, тобто розмір недоплати судового збору становить 352 грн 40 коп, який необхідно стягнути з Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області, в дохід держави.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, тому підстави для його скасування чи зміни відсутні.

Керуючись статтями 243, 308, 310, 313, 315, 316, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

п о с т а н о в и в:

Апеляційну скаргу Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2018 року у справі № 813/544/18 - без змін.

Стягнути з Гребенівської сільської ради Сколівського району Львівської області судовий збір за подання апеляційної скарги на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2018 року у справі № 813/544/18 у розмірі - 352 (триста п'ятдесят дві) грн. 40 коп. на рахунки за наступними реквізитами: Отримувач коштів - УК у Галицькому районі м.Львова; код отримувача за ЄДРПОУ - 38007573; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); МФО - 899998; рахунок отримувача - 34310206081057; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - *;101; код платника; судовий збір; № справи; Восьмий апеляційний адміністративний суд .

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя ОСОБА_15 судді ОСОБА_16 ОСОБА_17 Повне судове рішення складено 27.03.2019

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.03.2019
Оприлюднено29.03.2019
Номер документу80761251
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/544/18

Постанова від 21.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Старунський Дмитро Миколайович

Ухвала від 07.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Старунський Дмитро Миколайович

Ухвала від 21.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Старунський Дмитро Миколайович

Ухвала від 03.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Рішення від 25.09.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Ухвала від 12.04.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Ухвала від 09.02.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Ухвала від 09.02.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні