Постанова
від 02.04.2019 по справі 910/11054/18
КАСАЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 квітня 2019 року

м. Київ

Справа № 910/11054/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду: Баранець О.М. - головуючий, Вронська Г.О., Студенець В.І.,

за участю секретаря судового засідання Низенко В.Р.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні касаційну скаргу Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

на рішення Господарського суду міста Києва

у складі судді Бойко Р.В.

від 27.09.2018

постанову Північного апеляційного господарського суду

у складі колегії суддів: Дикунської С.Я., Мальченко А.О., Жук Г.А.

від 22.01.2019

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СДК Інвест Груп"

до Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

про зобов'язання укласти договір

за участю представників:

позивача: Боровенко Д.В.

відповідача: Фещенко В.В.

ВСТАНОВИВ:

1. Короткий зміст позовних вимог.

Товариство з обмеженою відповідальністю СДК Інвест Груп (далі - ТОВ СДК Інвест Груп , позивач) звернулось до Господарського суду міста Києва з позовом до Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської держаної адміністрації) (далі - Департамент, відповідач) про зобов'язання відповідача укласти договір купівлі-продажу нежитлових приміщень площею 90,40 кв.м. та 17,00 кв.м., які знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 69, літ. А .

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що сторонами досягнуто згоди щодо усіх істотних умов договору купівлі-продажу, вони знаходились на стадії оформлення відповідного договору, а відтак відмова відповідача вжити заходів для завершення процедури приватизації шляхом викупу зазначених приміщень (укладення відповідного договору) з посиланням на п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про приватизацію державного і комунального майна є неправомірною.

2. Короткий виклад обставин справи, встановлених судами попередніх інстанцій.

Рішенням Київської міської ради IV сесії VIII скликання від 23.03.2017 №33/2255 Про внесення змін до додатка 1 до рішення Київської міської ради від 31.03.2011 №100/5487 Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва включено до Переліку об'єктів групи А, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, які підлягають приватизації шляхом викупу нежилі приміщення площею 90,40 кв.м. та 17,00 кв.м., які знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, 69, літ. "А", шляхом їх викупу Товариством.

30.01.2018 на підставі заяв про приватизацію №062/1299 та №062/1300 від 29.01.2018 Департаментом комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської держаної адміністрації) видано накази №1/1-ПР та №2/1-ПР про реєстрацію заяв ТОВ СДК Інвест Груп про приватизацію нежитлових приміщень площею 90,40 кв.м. та 17,00 кв.м. за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, 69, літ. А .

За змістом цих наказів №1/2-ПР та №2/2-ПР наказано:

1. прийняти рішення про приватизацію шляхом викупу нежитлових приміщень площею 90,40 кв.м. та 17,00 кв.м., які орендуються ТОВ СДК Інвест Груп та перебувають на балансі Комунального підприємства Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва , що розташовані за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, 69, літ. А ;

2. встановлено дату оцінки вказаних об'єктів станом на 31.01.2018;

3. відділу приватизації управління приватизації та корпоративних прав забезпечити: 3.1. надання вихідних даних для проведення оцінки об'єктів; 3.2. проведення приватизації об'єктів після отримання від відділу оцінки управління моніторингу документів про результати оцінки об'єктів (звітів про оцінку, затверджених висновків про вартість, рецензій на звіти);

4. інвентаризаційній комісії підприємства - балансоутримувача - Комунального підприємства Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва : 4.1. провести інвентаризацію об'єктів станом на дату, визначену в п. 2 цих наказів та за її результатами скласти зведений акт за формою, згідно з додатком 6 до Методики оцінки майна; 4.2. надати до Департаменту комунальної власності м. Києва на затвердження в 15-ти денний строк від дати, зазначеної в п. 2 цих наказів, зведені акти інвентаризації майна з оформленими в установленому порядку інвентаризаційними описами та іншими матеріалами інвентаризації; 4.3. відповідальність за правильність проведення інвентаризації, своєчасність подання та достовірність її результатів покласти на голову інвентаризаційної комісії та її членів;

5. відділу оцінки управління моніторингу у строки, встановлені Методикою оцінки майна, забезпечити: 5.1. подання на затвердження зведеного акту інвентаризації; 5.2. проведення незалежної оцінки об'єктів приватизації станом на дату, визначену в п. 2 цих наказів; 5.3. рецензування звітів про незалежну оцінку; 5.4. подання на затвердження висновків про вартість майна; 5.5. передачу документів про результати оцінки (звітів про оцінку, затверджених висновків про вартість, рецензій на звіти) до відділу приватизації управління приватизації та корпоративних прав для подальшої роботи.

23.02.2018 між Департаментом комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської держаної адміністрації) (відповідач, замовник за договором) та Товариством з обмеженою відповідальністю Оцінка-Консалт (виконавець за договором) укладено Договори №4/2018 та №5/2018, за умовами яких виконавець за завданням замовника зобов'язався провести незалежну оцінку майна з метою його приватизації шляхом викупу, а саме - нежитлових приміщень площею 90,40 кв.м. та 17,00 кв.м., розташованих за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, 69, літ. А , що перебувають на балансі КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва , а замовник зобов'язався прийняти виконану роботу і оплатити її.

За наслідками проведення оцінки нежитлових приміщень площею 90,40 кв.м. та 17,00 кв.м., розташованих за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, 69, літ. А , оцінювачем Кравченко С.Т. суб'єкта оціночної діяльності ТОВ Оцінка-Консалт (сертифікат суб'єкта оціночної діяльності від 22.11.2017 №1121/17) складено висновки про вартість майна, відповідно до яких ринкова вартість об'єктів оцінки станом на 31.01.2018 становить: нежитлових приміщень площею 90,40 кв.м. - 2012280,00 грн (з урахуванням ПДВ); нежитлових приміщень площею 17,00 кв.м. - 390480,00 грн (з урахуванням ПДВ).

Листом №062/11/13-5212 від 07.06.2018 Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської держаної адміністрації) у відповідь на лист ТОВ СДК Інвест Груп від 31.05.2018 щодо завершення процедури приватизації шляхом викупу та укладення договорів купівлі-продажу нежитлових приміщень площею 90,40 кв.м. та 17,00 кв.м. на вул. Саксаганського, 69, літ. А , повідомив позивача про неможливість вжиття заходів по завершенню процедури приватизації шляхом викупу зазначених об'єктів, розпочатої відповідно до Закону України Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію) , оскільки 07.03.2018 набрав чинності Закон України Про приватизацію державного і комунального майна , згідно п. 2 Прикінцевих та перехідних положень якого приватизація (продаж) об'єктів, щодо яких рішення про приватизацію було прийнято до набрання чинності цим Законом, здійснюється та завершується відповідно до вимог цього Закону.

Звертаючись до суду з даним позовом, позивач зазначив, що відмова відповідача вжити заходів для завершення процедури приватизації шляхом викупу зазначених приміщень (укладення відповідного договору) з посиланням на п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про приватизацію державного і комунального майна є неправомірною, відтак наявні підстави для зобов'язання відповідача в судовому порядку укласти Договір купівлі-продажу нежитлових приміщень площею 90,40 кв.м. та 17,00 кв.м. за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, 69, літ. А .

3. Короткий зміст рішення місцевого та постанови апеляційного господарських судів і мотиви їх прийняття.

Рішенням Господарського суду міста Києва від 27.09.2018 у справі №910/11054/18, залишеним без змін постановою Північного апеляційного господарського суду від 22.01.2019 позовні вимоги ТОВ СДК Інвест Груп задоволено повністю. Зобов'язано Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) укласти з ТОВ СДК Інвест Груп договір купівлі-продажу нежитлових приміщень площею 90,40 кв.м. та 17,00 кв.м., які знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 69, літ. А . Стягнуто з Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на користь ТОВ СДК Інвест Груп судовий збір в розмірі 1 762, 00 грн.

Рішення та постанова обґрунтовані тим, що, з прийняттям рішень про приватизацію спірного майна шляхом його викупу у Департаменту, як органу приватизації відповідного майна, виник обов'язок з проведення підготовки таких об'єктів до продажу відповідачу, яка полягає, зокрема, у визначенні їх вартості, як передумови укладення відповідних договорів купівлі-продажу, а у Товариства, як покупця, з прийняттям (реєстрацією) його заяв про викупу (приватизацію) таких об'єктів виникли правомірні очікування щодо набуття їх у власність за наслідками проведення підготовки їх до продажу.

При цьому, в силу приписів ч. 2 ст. 8 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію), в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, така підготовка мала бути проведено протягом двох місяців з моменту прийняття відповідних рішень.

Таким чином, має місце виконання передумов укладення спірного договору купівлі-продажу спірного майна, а відтак, з метою належного виконання Департаментом взятих на себе обов'язків з підготовки та відчуження спірного майна на користь Товариства відповідач за наслідками визначення ціни продажу об'єктів приватизації був зобов'язаний укласти відповідний договір.

Відповідачем не доведено існування правових підстав для припинення процедури спірного майна та відмови в укладенні договорів купівлі-продажу такого майна (в т.ч. з набранням чинності Законом України "Про приватизацію державного і комунального майна").

В даному випадку укладення спірного договору є обов'язковим в силу Закону та прийнятих рішень про приватизацію шляхом викупу Товариством та укладення договорів купівлі-продажу нежитлових приміщень площею 90,40 кв.м. та 17,00 кв.м. на вул. Саксаганського, 69, літ. "А", а судом не встановлено згідно зібраних в матеріалах справи документів правових підстав для припинення процедури приватизації такого майна, то вимога позивача про зобов'язання відповідача укласти спірний договір є правомірною та обґрунтованою.

Суди дійшли висновку про необхідність задоволення позову Товариства в повному обсязі.

4. Короткий зміст вимог касаційної скарги.

Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 06.02.2019 звернувся до Верховного Суду з касаційною скаргою на рішення Господарського суду міста Києва від 27.09.2018 та постанову Північного апеляційного господарського суду від 22.01.2019 (повний текст складено 25.01.2019) у справі № 910/11054/18.

Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) просить скасувати рішення Господарського суду м. Києва від 27.09.2018 та постанову Київського апеляційного господарського суду від 22.01.2019 у справі №910/11054/18, прийняти нове рішення, яким відмовити у задоволенні позову TOB СДК Інвест Груп .

5. Узагальнені доводи особи, яка подала касаційну скаргу.

В обґрунтування вимог касаційної скарги скаржник зазначає, що висновки суду не відповідають фактичним обставинам справи, оскільки результати проведення незалежної оцінки до Департаменту не надходили та Департамент, відповідно, не здійснював затвердження результатів такої оцінки. Крім того, суд, фактично, перебрав на себе функції органу приватизації та затвердив результати оцінки, зобов'язавши Департамент укласти договір купівлі-продажу зазначених об'єктів за ціною, визначеною за результатами оцінки.

Суд самостійно, без перевірки відповідності вимогам законодавства України (рецензування) та без затвердження його органом приватизації, визначив вартість за яку таке майно буде відчужено.

Крім того, суд не надав належну правову оцінку факту подання висновків про вартість нежитлових приміщень площею 90,40 кв.м та 17,00 кв.м, розташованих за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, 69, літ. А , складених оцінювачем Кравченко CT. суб'єкта оціночної діяльності TOB Оцінка-Консалт , як доказу, що підтверджує вартість майна, яке підлягає приватизації, товариством з обмеженою відповідальністю СДК Інвест Груп , оскільки такі оцінки та висновки про вартість є предметом договорів, укладених між Департаментом, а не товариством з обмеженою відповідальністю СДК Інвест Груп та TOB Оцінка-Консалт . Таким чином, висновки про вартість майна, подані товариством з обмеженою відповідальністю СДК Інвест Груп є неналежним та недопустимим доказом в розумінні ст. 76, 77 Господарського процесуального кодексу України.

Суди порушили приписи статей 4-7 Господарського процесуального кодексу України щодо обговорення усіх обставин справи, надавши перевагу доводам та доказам позивача. Такі дії є порушенням статті 43 ГПК України, якою встановлено, що докази підлягають оцінці у їх сукупності і жодний доказ не має для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Разом з цим, приймаючи лише доводи та докази сторони на користь якої приймається рішення, є порушення вимог ст. 4-2 ГПК України щодо рівності усіх учасників судового процесу перед законом та судом.

6. Узагальнений виклад позиції інших учасників справи.

У відзиві на касаційну скаргу позивач просить постанову Північного апеляційного господарського суду від 22.01.2019 та рішення Господарського суду м. Києва від 27.09.2018 залишити без змін, а касаційну скаргу без задоволення.

Позиція Верховного Суду

7. Оцінка аргументів учасників справи і висновків місцевого господарського та суду апеляційної інстанцій.

Касаційний господарський суд, обговоривши доводи касаційної скарги, перевіривши матеріали справи, юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення судами, дослідивши правильність застосування судами попередніх інстанцій норм матеріального та дотримання норм процесуального права, вважає, що касаційна скарга підлягає задоволенню.

Як вбачається з матеріалів справи, задовольняючи позовну заяву, суди дійшли висновку, що Департамент неправомірно відмовив в укладені договору купівлі-продажу спірних приміщень, посилаючись на пункт 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про приватизацію державного і комунального майна , у зв'язку з тим, що з метою підготовки спірного майна до відчуження відповідачем замовлено та проведено його оцінку, що зумовило виникнення у Департаменту обов'язку щодо закінчення процедури приватизації шляхом викупу та укладення відповідного договору.

З такими висновками господарських судів колегія суддів Верховного Суду не погоджується з огляду на наступне.

Пунктом 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про приватизацію державного і комунального майна передбачено, що приватизація (продаж) об'єктів, щодо яких рішення про приватизацію було прийнято до набрання чинності цим Законом, здійснюється та завершується відповідно до вимог цього Закону, крім об'єктів, за якими після завершення процедури продажу відбувається оформлення договору купівлі-продажу.

Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України Про приватизацію невеликих державних підприємств (в редакції, діючій на момент виникнення спірних правовідносин) з моменту прийняття рішення про приватизацію підприємства здійснюється його підготовка до приватизації. Підготовка об'єкта малої приватизації до продажу здійснюється органами приватизації, які встановлюють ціну продажу об'єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу, або початкову ціну об'єкта на аукціоні, за конкурсом з урахуванням результатів оцінки об'єкта, проведеної відповідно до методики оцінки майна, затвердженої Кабінетом Міністрів України.

З наведеного вбачається, що встановлення ціни продажу є елементом підготовки об'єкта до приватизації та передує етапу укладення договору купівлі-продажу.

З системного аналізу наведених нормативно-правових актів вбачається, що закінчення процедури приватизації шляхом укладення договору купівлі-продажу відповідно до абз. 3 пункту 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про приватизацію державного і комунального майна , можливо лише в тому випадку, коли органом приватизації здійснено всі дії, направлені на проведення підготовки об'єкту до приватизації, в тому числі і визначено ціну продажу.

Згідно зі ст. 9 Закону України Про приватизацію невеликих державних підприємств (в редакції, діючій на момент виникнення спірних правовідносин) за рішенням органів приватизації проводиться інвентаризація майна об'єкта малої приватизації в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, та оцінка такого об'єкта відповідно до методики оцінки майна, затвердженої Кабінетом Міністрів України; ціна продажу об'єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу, та початкова ціна об'єкта малої приватизації на аукціоні або за конкурсом встановлюється на підставі результатів його оцінки.

23.02.2018 між Департаментом та товариством з обмеженою відповідальністю Оцінка-Консалт було укладено договори № 4/2018 та №5/2018, відповідно до яких виконавець за завданням замовника зобов'язався провести незалежну оцінку майна з метою його приватизації шляхом викупу, а саме - нежитлових приміщень площею 90,40 кв.м та 17,00 кв.м, розташованих за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, 69, літ. А .

Відповідно до укладених договорів на проведення оцінки майна виконання робіт здійснюється в два етапи:

перший етап - складання звіту про незалежну оцінку об'єкта. Строк виконання робіт - 5 календарних днів від дати підписання договору.

другий етап - доопрацювання результатів незалежної оцінки з метою приведення звіту про незалежну оцінку Об'єкта у відповідність до вимог нормативно-правових актів з оцінки майна в строк, що не перевищує загальний строк проведення оцінки, встановлений методикою оцінки майна.

У підпункті 7.2. розділу 7 Договорів зазначено що, одночасно з передачею звіту про оцінку Об'єкта Виконавець передає акт приймання-передачі робіт щодо Оцінки.

Відповідно до п. 7.6. розділу 7 Договорів датою завершення робіт є дата підписання акту приймання-передавання робіт після завершення першого та другого етапів.

Акт приймання - передавання, за результатом надання послуг з проведення оцінки за Договорами до Департаменту не надходив та не складався.

Крім проведення оцінки об'єкту приватизації, необхідним елементом визначення вартості його продажу є проведення рецензування звіту про оцінку.

Відповідно до ст. 4 Закону України Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) полягає в їх критичному розгляді та наданні висновків щодо їх повноти, правильності виконання та відповідності застосованих процедур оцінки майна вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, в порядку, визначеному цим Законом та нормативно-правовими актами з оцінки майна.

Згідно з ч. 1 ст. 13 Закону України Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) здійснюється на вимогу особи, яка використовує оцінку майна та її результати для прийняття рішень, у тому числі на вимогу замовників (платників) оцінки майна, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, судів та інших осіб, які мають заінтересованість у неупередженому критичному розгляді оцінки майна, а також за власною ініціативою суб'єкта оціночної діяльності. Підставою для проведення рецензування є письмовий запит до осіб, які відповідно до цієї статті мають право здійснювати рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна).

Відповідно до п. 22 методики оцінки майна затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 №1891 (далі - Методика) орган приватизації затверджує результати оцінки майна у разі приватизації об'єкта, у тому числі разом із земельними ділянками.

Обов'язковою умовою (п. 20 Методики) для прийняття, погодження або затвердження висновку про вартість (акта оцінки) майна є наявність позитивного загального висновку рецензента, що міститься в рецензії на відповідний звіт про оцінку (акт оцінки), складеній рецензентом відповідно до вимог законодавства.

Департаментом з метою встановлення ціни продажу замовлено та проведено оцінку спірного майна за наслідками якої отримано відповідні висновки оцінювача щодо вартості спірного майна, а саме: за наслідками проведення оцінки нежитлових приміщень площею 90,40 кв.м та 17,00 кв.м, розташованих за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, 69, літ. А , оцінювачем Кравченко C.T. суб'єкта оціночної діяльності TOB Оцінка-Консалт складено висновки про вартість майна, відповідно до яких ринкова вартість об'єктів оцінки станом на 31.01.2018 становить: нежитлових приміщень площею 90,40 кв.м. - 2012280,00 грн (з урахуванням ПДВ); нежитлових приміщень площею 17,00 кв.м. - 390480,00 грн (з урахуванням ПДВ).

Рецензування звіту про оцінку (висновку про вартість майна) не проводилось, висновки про вартість майна Департаментом затвержено не було.

Задоволення місцевим господарським судом позовної вимоги в даній справі означає, по суті, затвердження судом висновку про оцінку майна, що свідчить про те, що суд фактично перебрав на себе повноваження Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо такого затвердження, що суперечить наведеному приписові Конституції України. (Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 30.08.2018 у справі №908/2215/17).

Частиною 2 статті 2 прикінцевих та перехідних положень Закону України від 18.01.2018 Про приватизацію державного і комунального майна приватизація (продаж) об'єктів, щодо яких рішення про приватизацію було прийнято до набрання чинності цим Законом, здійснюється та завершується відповідно до вимог цього Закону, крім об'єктів, за якими: після завершення процедури продажу відбувається оформлення договору купівлі-продажу.

Відповідно до пункту 14 статті 1 Закону України Про приватизацію державного і комунального майна завершення приватизації - продаж об'єкта приватизації (усіх акцій, передбачених до продажу, єдиного майнового комплексу, іншого майна тощо) та перехід права власності на такий об'єкт покупцю, що оформлюється наказом відповідного органу приватизації.

З огляду на викладене, оскільки об'єкт приватизації знаходився на етапі підготовки об'єкта до приватизації, приватизація не була завершена, Департамент правомірно відмовив в укладені договору купівлі-продажу спірних приміщень, посилаючись на пункт 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про приватизацію державного і комунального майна .

8. Висновки за результатами розгляду касаційної скарги.

Відповідно до пункту 3 статті 308 Господарського процесуального кодексу України суд касаційної інстанції за результатами розгляду касаційної скарги має право скасувати судові рішення повністю або частково і ухвалити нове рішення у відповідній частині або змінити рішення, не передаючи справи на новий розгляд.

Відповідно до частин 1, 3 статті 311 Господарського процесуального кодексу України підставами для скасування судових рішень повністю або частково і ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права. Неправильним застосуванням норм матеріального права вважається: неправильне тлумачення закону, або застосування закону, який не підлягає застосуванню, або незастосування закону, який підлягав застосуванню.

Таким чином касаційна скарга підлягає задоволенню, а рішення місцевого та постанова апеляційного господарських судів підлягають скасуванню з прийняттям нового рішення про відмову в задоволенні позову.

Враховуючи, що в даному випадку Верховний Суд приймає нове рішення, судовий збір за розгляд справи покладається на позивача.

Керуючись ст.ст. 129, 300, 301, 308, 311, 314, 315, 317 ГПК України, Верховний Суд- ,

ПОСТАНОВИВ:

1. Касаційну скаргу Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) задовольнити.

2. Рішення Господарського суду міста Києва від 27.09.2018 та постанову Північного апеляційного господарського суду від 22.01.2019 у справі №910/11054/18 скасувати.

3. Прийняти нове рішення.

В задоволенні позову відмовити.

4. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "СДК Інвест Груп" (03191, м. Київ, вул. Дмитра Луценка, буд. 15; ідентифікаційний код 38746175) на користь Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 10; ідентифікаційний код 19020407) 2643,00 грн судового збору за подання апеляційної скарги та 3524,00 грн судового збору за подання касаційної скарги.

5. Доручити Господарському суду міста Києва видати відповідні накази.

6. Постанова набирає законної сили з моменту її прийняття, є остаточною та оскарженню не підлягає.

Головуючий О. Баранець

Судді Г. Вронська

В. Студенець

Дата ухвалення рішення02.04.2019
Оприлюднено04.04.2019
Номер документу80922529
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/11054/18

Постанова від 02.04.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Баранець О.М.

Ухвала від 19.03.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Баранець О.М.

Ухвала від 18.02.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Баранець О.М.

Постанова від 22.01.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Дикунська С.Я.

Ухвала від 28.11.2018

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Дикунська С.Я.

Ухвала від 12.11.2018

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Дикунська С.Я.

Рішення від 27.09.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Бойко Р.В.

Ухвала від 30.08.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Бойко Р.В.

Ухвала від 22.08.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Бойко Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні