ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
01.04.2019 р. Справа № 914/411/19
Суддя Господарського суду Львівської області Мазовіта А.Б., при секретарі Айзенбарт А.І., розглянувши матеріали справи
за позовом:ОСОБА_1, м. Львів до відповідача:Львівської міської ради, м. Львів про:визнання протиправною та скасування ухвали Львівської міської ради №4556 від 24.01.2019р. Представники сторін: від позивача:ОСОБА_2 - представник від відповідача:Піскун А.Й. - представник
ВСТАНОВИВ:
На розгляд Господарського суду Львівської області надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Львівської міської ради про визнання протиправною та скасування ухвали Львівської міської ради №4556 від 24.01.2019р.
Ухвалою суду від 06.03.2019р. прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі, ухвалено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 01.04.2019р.
Представник позивача в підготовче засідання 01.04.2019р., з'явився, через канцелярію суду представником позивача подано клопотання про об'єднання справ в одне провадження з додатками (вх. №13101/19 від 27.03.2019р.).
Представник відповідача в підготовче засідання 01.04.2019р. з'явився, через канцелярію суду подав відзив на позовну заяву з додатками (вх. №13098/19 від 27.03.2019р.) та клопотання про залучення до участі у справі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (вх. №876/19 від 29.03.2019р.). Клопотання обґрунтоване тим, що згідно ухвали Львівської міської ради від 22.07.2016р. №777, здійснення управління майном, що належить до комунальної власності міста, у визначених міською радою та виконавчим комітетом межах, виконання повноважень орендодавця, продавця, органу приватизації майна комунальної власності належить Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради, а саме Управлінню комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради. Відповідно до рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 02.12.2016р. №1125 (зі змінами), до компетенції управління належить організація та забезпечення проведення приватизації (продажу) майна, що належить до комунальної власності м. Львова, які підлягають приватизації способом викупу.
Також, на адресу суду від ОСББ Личаків - 5 надійшло клопотання про залучення вказаної юридичної особи до участі у справи як третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача (вх. №878/19 від 29.03.2019р.). Клопотання обґрунтоване тим, що оскаржувана ухвала міської ради була прийнята, зокрема, на підставі звернення ОСББ Личаків - 5 та витягу з протоколу засідання Постійної комісії з питань комунальної власності Львівської міської ради №65 від 12.09.2017р. Як вказує заявник у клопотанні, у випадку задоволення позову у даній справі, ОСББ Личаків - 5 буде позбавлене права на одержання в користування приміщення по вул. Личаківській, 5 у м. Львові як допоміжного приміщення для забезпечення потреб ОСББ.
У винесеній у підготовчому засіданні 01.04.2019р. ухвалі суд відмовив у задоволенні клопотання позивача про об'єднання справ в одне провадження.
Приписами п. 10 ч. 2 ст. 182 ГПК України передбачено, що у підготовчому засіданні суд вирішує заяви та клопотання учасників справи.
Розглянувши клопотання відповідача про залучення до участі у справі третьої особи - Управління комунальної власності ДЕР ЛМР, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 50 ГПК України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого провадження у справі або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права або обов'язки щодо однієї із сторін. Їх може бути залучено до участі у справі також за заявою учасників справи.
Так, п. 1.2., 1.4. Положення про управління комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради, затв. рішенням виконкому від 02.12.2016р. №1125 (надалі - Положення), передбачено, що управління є підзвітним і підконтрольним міській раді, виконавчому комітету міської ради, Львівському міському голові і підпорядкованим директору департаменту економічного розвитку; управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України та установах банків державного сектору, штампи і бланки, право набувати майнових і немайнових прав та обов'язків, право виступати позивачем і відповідачем, третьою особою, яка заявляє/не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача/відповідача у судах від свого імені, печатку з зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
Згідно пп. 2.1.2., 2.1.3. Положення, основними завданнями управління є, зокрема: передача в оренду, відчуження (приватизація) майна комунальної власності територіальної громади м. Львова; подання на розгляд міської ради пропозицій щодо порядку та умов відчуження комунального майна, проектів місцевих програм приватизації та переліки об'єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації, організація виконання цих програм.
До компетенції управління належать такі повноваження, зокрема: здійснення управління майном, яке належить до комунальної власності м. Львова, у визначених міською радою та виконавчим комітетом межах; виконання повноважень орендодавця, продавця, органу приватизації майна комунальної власності м. Львова; подання на розгляд міської ради проектів ухвал щодо порядку та умов відчуження комунального майна, проектів місцевих програм приватизації, переліку об'єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації, звітів про хід та результати відчуження комунального майна; організація та забезпечення проведення приватизації (продажу) майна, яке належить до комунальної власності м. Львова (пп. 4.1.14., 4.1.15., 4.1.21. Положення).
Аналогічні за своїм змістом повноваження, закріплені за Управлінням комунальної власності ДЕР ЛМР у підпунктах 2, 3, 9 п. 1.3 глави 1 розділу XII Положення про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради, затв. ухвалою Львівської міської ради від 14.07.2016р. №777.
Із врахуванням того, що повноваження щодо приватизації комунального майна належать до відання Управління комунальної власності ДЕР ЛМР, останнім здійснюється подання на розгляд міської ради проектів ухвал щодо порядку та умов відчуження комунального майна, проектів місцевих програм приватизації (в т.ч. оскаржуваної ухвали), суд прийшов до висновку щодо необхідності залучення до участі у справі Управління комунальної власності ДЕР ЛМР, як третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача та відповідно задоволення клопотання відповідача.
Суд зазначає, що підставою для прийняття оскаржуваної ухвали слугувало звернення ОСББ Личаків - 5 та витяг з протоколу засідання Постійної комісії з питань комунальної власності Львівської міської ради №65 від 12.09.2017р. (яким рекомендовано вилучити п. 19 з додатку до ухвали №2284 від 20.07.2017р.). Тому, на думку суду, у випадку задоволення позову у даній справі, ОСББ Личаків - 5 буде позбавлене права на одержання в користування приміщення по вул. Личаківській, 5 у м. Львові як допоміжного приміщення для забезпечення потреб ОСББ. Враховуючи те, що рішення у даній справі може вплинути на права ОСББ Личаків - 5 , суд ухвалив задовольнити клопотання ОСББ Личаків - 5 та залучити вказану юридичну особу до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 182 ГПК України, у підготовчому засідання суд здійснює інші дії, необхідні для забезпечення правильного і своєчасного розгляду справи по суті.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 183 ГПК України, суд відкладає підготовче засідання в межах визначеного цим Кодексом строку підготовчого провадження в інших випадках, коли питання, визначені частиною другою статті 182 цього Кодексу, не можуть бути розглянуті у даному підготовчому засіданні.
Враховуючи наведене, з метою вчинення дій, необхідних для забезпечення правильного і своєчасного розгляду справи по суті, залучення до участі у справі третіх осіб, суд ухвалив відкласти підготовче засідання.
Керуючись ст.ст. 50, 182-183, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Залучити до участі у справі Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (79008, м. Львів, пл. Галицька, 15; код ЄДРПОУ 25558625), як третю особу-1, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача.
2. Залучити до участі у справі Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Личаків - 5 (79008, м. Львів, вул. Личаківська, 5; код ЄДРПОУ 40582795), як третю особу-2, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача.
3. Відкласти підготовче засідання на 22.04.19 р. на 10:40 год.
4. Підготовче засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду Львівської області за адресою: 79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128, зал судових засідань № 7 (2-й поверх).
5. Викликати в підготовче засідання представників сторін та третіх осіб.
6. Явку представників сторін та третіх осіб у підготовче засідання визнати обов'язковою.
7. Встановити позивачу термін до 05.04.2019р. для направлення третім особам у справі копії позовної заяви з долученими документами, докази відправки надати суду.
8. Встановити відповідачу термін до 05.04.2019р. для направлення третім особам у справі копії відзиву на позовну заяву, докази відправки надати суду.
9. Встановити третім особам термін до 16.04.2019р. для подання письмових пояснень щодо заявленого позову, які завчасно направити позивачу, відповідачу, докази відправки надати суду.
10. Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення суддею та не підлягає оскарженню.
Роз'яснити сторонам, що згідно ст. 80 ГПК України докази, не подані у встановлений законом або судом строк, до розгляду судом не приймаються, крім випадку, коли особа, яка їх подає, обґрунтувала неможливість їх подання у вказаний строк з причин, що не залежали від неї. Якщо доказ не може бути поданий у встановлений законом строк з об'єктивних причин, учасник справи повинен про це письмово повідомити суд та зазначити: доказ, який не може бути подано; причини, з яких доказ не може бути подано у зазначений строк; докази, які підтверджують, що особа здійснила всі залежні від неї дії, спрямовані на отримання вказаного доказу.
Суд доводить до відома сторін, що згідно ст. 135 ГПК України, суд може у випадку ухилення від вчинення дій, покладених судом на учасника судового процесу, постановити ухвалу про стягнення в дохід державного бюджету з відповідної особи штрафу у сумі від одного до десяти розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Веб-адреса сторінки суду http://lv.arbitr.gov.ua на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається.
Суддя Мазовіта А.Б.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 01.04.2019 |
Оприлюднено | 04.04.2019 |
Номер документу | 80922543 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Західний апеляційний господарський суд
Скрипчук Оксана Степанівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні