Рішення
від 02.04.2019 по справі 540/2479/18
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 квітня 2019 р.м. ХерсонСправа № 540/2479/18 16 год. 30 хв.

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Кисильової О.Й.,

при секретарі: Мельник О.О.,

за участю:

представника позивача - Тихоші С.М.,

представника відповідача - Козлова А.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом державного підприємства "Збур'ївське лісомисливське господарство" до Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

встановив:

Державне підприємство "Збур'ївське лісомисливське господарство" (далі - позивач, ДП "Збур'ївське ЛМГ") звернулося до суду із адміністративним позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (далі - відповідач), в якому просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 31.07.2018р. № 0001771307, №0001791307.

Ухвалою від 07.12.2018 року позовна заява залишена без руху, позивачу надано строк для усунення недоліків.

Ухвалою від 11.01.2019 року у справі відкрите спрощене позовне провадження, учасникам наданий строк для подання заяв по суті справи, судове засідання призначене на 08.02.2019 року о 11:00 год.

08.02.2019 року представник позивача подав клопотання про відкладення розгляду справи у зв'язку із зайнятістю в іншому судовому засіданні.

Ухвалою від 08.02.2019 року справу вирішено розглядати за правилами загального позовного провадження, судове засідання замінене підготовчим засіданням, яке призначене на 06.03.2019 року о б11:00 год.

Ухвалою від 06.03.2019 року підготовче провадження у справі закрите, справа призначена до судового розгляду по суті на 02.04.2019 о 14:00 год.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю. Суду пояснив, що у пеірод з 22.05.2018 року по 05.06.2018 року відповідач здійснив виїзну документальну перевірку ДП "Збур'ївське ЛМГ" з питань дотримання законодавства щодо укладання трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору за період з 01.04.2015 року по 31.03.2016 року, правильності нарахування та обчислення сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 року по 31.03.2018 року. За результатами перевірки складений акт № 38, на підставі якого винесені податкові повідомлення-рішення від 31.07.2018 року № 0001771307 та № 0001791307 про застосування до позивача штрафних санкцій та пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) податку на доходи фізичних осіб і військового збору. ДП "Збур'ївське ЛМГ" не погоджується з винесеними ППР у зв'язку з наступним. Так, оскаржувані податкові повідомлення-рішення винесені відповідачем на підставі п. 127.1 ст. 127 ПК України, натомість позивачем допущене порушення у формі несвоєчасної сплати податку, що має наслідком застосування штрафних санкцій на підставі ст. 126 ПК України. Позивач зазначає, що податковий агент зобов'язаний перераховувати до бюджету утриманий податок під час виплати доходу, а якщо оподаткований дохід нараховується, але не виплачується платнику податку, по податок підлягає сплаті (перерахуванню) у строки, встановлені ПК України для місячного податкового періоду. Дана позиція позивача грунтується на висновках Верховного Суду, викладених у постанові від 10.11.2015 рок у справі № 21-2919а15, відповідно до якої статтею 127 ПК України встановлюється міра відповідальності, яка покладається на платника податків, у тому числі і на податкового агента, саме за несплату (неперерахування) податків, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, при чому відповідність розміру штрафних санкцій за вчинення такого порушення визначається (обчислюється) не з часу затримки такої несплати, як передбачено ст. 126 ПК України, а з кількості разів допущених таких порушень протягом певного періоду часу. На підставі викладеного, просить задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні, заперечивши проти позову, відмітив, що викладені позивачем у позові доводи безпідставні та необґрунтовані. Відповідач зазначає, що податковим органом проведена планова виїзна документальна перевірка ДП "Збур'ївське лісомисливське господарство", за результатами якої встановлене несвоєчасне перерахування до бюджету за період з 01.04.2015 року по 31.03.2018 року самостійно нарахованого податку на доходи фізичних осіб всього у сумі 580922,57 грн. та несвоєчасну сплату військового збору за період з 01.04.2015 року по 31.03.2017 року у сумі 37833,62 грн. За результатами перевірки прийняті податкові повідомлення - рішення від 31.07.2018 року: № 0001771307, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб, що сплачено податковими агентами, із доходів платника податку, у вигляді заробітної плати за штрафними санкціями у сумі 431411,58 грн. та пені у сумі 10926,77 грн.; № 0001791307, яким збільшено суму грошового зобов'язання з зобов'язання з військового збору за основним платежем у сумі 24,18 гри., за штрафними санкціями у сумі 27631,57 грн. та пеня у сумі 199,52 грн. Відповідач зазначає, що несвоєчасна сплата самостійно визначених позивачем зобов'язань відображена у первинних документах Підприємства, що в повній мірі зафіксовано актом перевірки від 12.06.2018 року № 38/21-22-13-07/00993260 та жодним чином не спростовано позивачем. На підставі викладеного, просить відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Заслухавши пояснення представників сторін, вивчивши та дослідивши матеріали справи, встановив наступні обставини.

У період з 22.05.2018 року по 05.06.2018 року ГУ ДФС у Херсонській області згідно з планом-графіком проведення планових документальних перевірок платників податків на II квартал 2018 року та на підставі наказу від 04.04.2018 року № 378, повідомлення від 05.04.2018 року № 225/21-22-13-07, проведена планова документальна виїзна перевірка ДП "Збур'ївське лісомисливське господарство" з питань дотримання законодавства щодо укладання трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору за період з 01.04.2015 року до 31.03.2016 року, правильності нарахування обчислення сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 року до 31.03.2018 року.

За результатами перевірки складений акт від 12.06.2018 №38/21-22-13-07/00993260 (далі - Акт № 38), яким зафіксовані наступні порушення:

1) пп.168.1.2, пп. 168.1.5 п. 168.1 ст. 168, п. 176.2 ст. 176 ПК України, ДП "Збур'ївське ЛМГ" згідно первинних документів за період з 01.04.2015 року по 31.03.2018 року несвоєчасно перераховано до бюджету самостійно нарахований податок на доходи фізичних осіб всього в сумі 580922,57 грн.;

2) ст. 51, пп. 70.16.1 п. 70.16 ст. 70, пп. 176.2 ст. 176 ПК України, п. 3 Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 року № 4, платником подано з недостовірними відомостями та з помилками податкові звіти про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку на доходи з фізичних осіб та невірно відображено відомості щодо нарахованого доходу у поданих податкових розрахунках за формою 1-ДФ за 2 квартал 2015 року - 1 квартал 2018 року, в результаті чого занижено суму нарахованих доходів на 1349164,46 грн., занижено суму виплачених доходів на 2453641,88 грн.;

3) п. 4 ч. 2 ст. 6 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 року № 2464-VI, підприємством подано звітність по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з порушенням термінів;

4) ч. 8 ст. 9 розділу ІІІ Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 року № 2464-VI, несвоєчасно сплачений внесок згідно з поданими платником звітами, нарахований за календарні місяці з листопада 2017 року до березня 2018 року всього у сумі 171319,60 грн.;

5) пп. 14.1.180 п. 14.1 ст. 14, пп. 164.2.1, 164.2.2 п. 164.2 ст. 164, п.п. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168, п. 171.2 ст. 171, п. 176.2 ст. 176, пп. 1.2, 1.5, 1.6 п. 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідних Положень ПК України, ДП "Збур'ївське ЛМГ" за перевіряємий період з 01.04.2015 року по 31.03.2018 року занижений військовий збір у сумі 24,18 грн., в т.ч. за серпень 2015 року заниження на 24,18 грн.;

6) пп. 14.1.180 п. 14.1 ст. 14, пп. 1.4, 1.5 п. 16-1 підрозділу 10 розділу XX Перехідних Положень, пп.168.1.2, 168.1.5 п. 168.1 ст. 168, п. 176.2 ст.176 ПК України при нарахуванні (виплаті) оподатковуваного доходу на користь платників податку за період з 01.04.2015 року по 31.03.2017 року несвоєчасно сплачений військовий збір на суму 37833,62 грн.

Суд зазначає, що порушення по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та порушення, пов'язані з поданням недостовірних відомостей податкових звітів 1-ДФ, передбачені пунктами ІІ, III, IV висновку Акту № 38 ДП "Збур'ївське ЛМГ" не оскаржуються.

31.07.2018 року на підставі висновків, викладених в Акті № 38, податковим органом прийняті податкові повідомлення - рішення:

- № 0001771307, яким позивачу збільшена сума грошового зобов'язання за платежем податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами з доходів платника податку на загальну суму 442338,35 грн. (431411,58 грн. - штрафні санкції, 10926,77 грн. - пеня);

- № 0001791307, яким позивачу збільшена позивачу сума грошового зобов'язання з зобов'язання за платежем військовий збір, на загальну суму 27855,27 грн. (24,18 грн. - податкове зобов'язання, 27631,57 грн. - штрафні санкції, 199,52 грн. - пеня).

ДП "Збур'ївське ЛМГ" оскаржувало в адміністративному порядку спірні податкові повідомлення-рішення. Рішенням ДФС України від 05.11.2018 року №35985/6/99-99-11-02-01-15 про результати розгляду первинної скарги податкові повідомлення-рішення від 31.07.2018 року № 0001771307 та № 0001791307 залишені без змін.

ДП "Збур'ївське ЛМГ" погоджується з вказаними податковими повідомленнями-рішеннями, у зв'язку з чим звернувся до суду за їх оскарженням.

Надаючи оцінку обґрунтованості оскаржуваних податкових повідомлень-рішень, суд вважає за необхідне врахувати наступні обставини та положення законодавства.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовані Податковим кодексом України (далі-ПК України).

Згідно із пп.14.1.180 п.14.1 ст.14 ПК України податковий агент щодо податку на доходи фізичних осіб - юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ), самозайнята особа, представництво нерезидента - юридичної особи, інвестор (оператор) за угодою про розподіл продукції, які незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками та/або форми нарахування (виплати, надання) доходу (у грошовій або негрошовій формі) зобов'язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок, передбачений розділом IV цього Кодексу, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність контролюючим органам та нести відповідальність за порушення його норм в порядку, передбаченому статтею 18 та розділом IV цього Кодексу.

За правилами п.162.1.3 п.162.1 ст.162 ПК України платником ПДФО є податковий агент.

Пунктом 168.1 статті 168 ПК України врегульовано порядок оподаткування доходів, нарахованих (виплачених, наданих) платнику податку податковим агентом.

Так, зокрема, згідно із пп.168.1.1, 168.1.2 п. 168.1 ст. 168 ПК України податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов'язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 цього Кодексу. Податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку до бюджету.

Підпунктом 168.1.5 пункту 168.1 статті 168 ПК України визначено, що якщо оподатковуваний дохід нараховується податковим агентом, але не виплачується (не надається) платнику податку, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає перерахуванню до бюджету податковим агентом у строки, встановлені цим Кодексом для місячного податкового періоду.

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПК України податковий агент зобов'язаний сплатити суму податкового зобов'язання (суму нарахованого (утриманого) податку), самостійно визначеного ним з доходу, що виплачується на користь платника податку - фізичної особи та за рахунок такої виплати, у строки, передбачені цим Кодексом.

Тимчасово, до набрання чинності рішенням Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України, встановлюється військовий збір. Платники збору зобов'язані забезпечувати виконання податкових зобов'язань у формі та спосіб, визначені статтею 176 цього Кодексу. Відповідальними за утримання (нарахування) та сплату (перерахування) збору до бюджету є особи, визначені у статті 171 цього Кодексу (пп. 1.2, 1.5, 1.6 п. 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідних Положень ПК України).

За приписами пп. "а" п. 176.2 ст. 176 ПК України особи, які відповідно до цього Кодексу мають статус податкових агентів, зобов'язані своєчасно та повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, що виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати за її рахунок.

Таким чином, на податкового агента покладаються обов'язки з нарахування, утримання та сплати ПДФО до бюджету, а також військового збору від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, а також з ведення податкового обліку, подачі податкової звітності контролюючим органам, за невиконання яких податкові агенти притягуються до відповідальності.

Так, судом встановлено, та не заперечується позивачем, що у період з 01.04.2015 року по 31.03.2018 року ДП "Збур'ївське ЛМГ" виплачувало праційникам доходи, нараховані у зв'язку із трудовими відносинами. Під час виплати оподатковуваного доходу Підприємство несвоєчасно перераховувало до бюджету самостійно нарахований податок на доходи фізичних осіб та військовий збір.

У судовому засіданні представник позивача пояснив, що несвоєчасна сплата ПДФО та військового збору виникла у зв'язку із відсутністю грошових коштів на дату виплати заробітної плати працівникам. Даного факту позивач не заперечує, проте вважає, що ним допущене порушення у вигляді несвоєчасної сплати податку, що має наслідком застосування штрафних санкцій на підставі ст. 126 ПК України, а не ст. 127 ПК УКраїни, як на цьому наполягає відповідач.

Щодо позиції позивача про застосування до даних правовідносин ст. 126 ПК України, суд зазначає наступне.

Згідно із п. 110.1. ст. 110 ПК України платники податків, податкові агенти та/або їх посадові особи несуть відповідальність у разі вчинення порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Відповідно до п. 127.1 ст. 127 ПК України ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету. Ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету. Дії, передбачені абзацом першим цього пункту, вчинені протягом 1095 днів втретє та більше, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 75 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

За змістом п.п.126.1, 126.2 ст.126 ПК України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу. У разі порушення платником податків строку сплати до бюджету узгодженого грошового зобов'язання, передбаченого абзацом другим підпункту 222.1.2 пункту 222.1 статті 222 цього Кодексу, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу в розмірі 20 відсотків суми такого грошового зобов'язання.

Отже, положення статті 126 ПК України щодо притягнення податкового агента до відповідальності у вигляді штрафу застосовується у випадку, коли має місце несвоєчасність сплати платником податків узгодженої суми грошового зобов'язання, при цьому, розмір такої санкції прямо залежить від часу затримки такої сплати. Тобто у разі, якщо платник податків не сплачує суми самостійно визначеного грошового зобов'язання протягом строків, передбачених ПК України, такий платник податків притягується до відповідальності відповідно до ст. 126 ПК України.

У свою чергу стаття 127 ПК України визначає міру відповідальності, яка покладається на платника податків, у тому числі і на податкового агента, саме за несплату (неперерахування) податків, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, при чому відповідність розміру штрафних санкцій за вчинення такого порушення визначається (обчислюється) не з часу затримки такої несплати, як передбачено ст.126 ПК України, а з кількості разів допущених таких порушень протягом певного періоду часу. Тобто, склад правопорушення передбачає, що нарахування, сплата чи утримання податку не відбулися до чи на момент виплати доходу.

Така правова позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 10.11.2015 року у справі № 21-2919а15.

Отже, оскільки у даній справі встановлено, що виплата доходу працівникам ДП "Збур'ївське ЛМГ" передувало сплаті ПДФО, суд вважає, що позивач несе відповідальність в порядку п. 127.1 ст. 127 ПК України.

Статтею 90 КАС України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до ч. 1, 2, 3 ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Проаналізувавши надані сторонами докази та норми податкового законодавства України, суд дійшов до висновку, що відповідач, який є суб'єктом владних повноважень, свою позицію довів та належним чином обґрунтував.

Натомість позивач не довів протиправність прийнятих відповідачем податкових повідомлень-рішень від 31.07.2018 року № 0001771307 та № 0001791307.

За таких обставин, суд повністю відмовляє ДП "Збур'ївське ЛМГ" у задоволенні позову.

За правилами статті 139 КАС України, у разі відмови у задоволенні позову, сплачений позивачем судовий збір стягненню на його користь не підлягає.

Керуючись статтями 2, 6 ,9, 12, 14, 44, 139, 241 - 246, 250 , 255 КАС України, суд, -

вирішив :

Відмовити державному підприємству "Збур'ївське лісомисливське господарство" (код ЄДРПОУ 00993260, 75631, Херсонська область, Голопристанський район, с. Нова Збур'ївка, вул. Лісна, 9) у задоволенні позовних вимог до Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (код ЄДРПОУ 39394259, 73026, м. Херсон, просп. Ушакова, 75) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П'ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 08 квітня 2019 р.

Суддя Кисильова О.Й.

кат. 111010000

Дата ухвалення рішення02.04.2019
Оприлюднено09.04.2019
Номер документу80983427
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень

Судовий реєстр по справі —540/2479/18

Окрема думка від 15.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 06.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 17.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 28.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 03.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 09.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 30.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 08.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 08.07.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 31.05.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні