Ухвала
від 09.04.2019 по справі 5024/948/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


УХВАЛА

09 квітня 2019 року м. Херсон Справа № 5024/948/2012

Господарський суд Херсонської області у складі судді Пінтеліної Т.Г. , за участю секретаря судового засідання Кудак М.І., розглянувши справу за заявою Кредитора : Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Херсонгаз" м. Херсон

до Боржника : Публічного акціонерного товариства "Індустріальна скляна компанія" місцезнаходження м. Херсон провулок Янтарний, 2, код ЄДРПОУ 35568570

про банкрутство

за участю представників:

від РВ Фонду держмайна в Херсонській області, АРК та м. Севастополі - Кірєєва Ю.В., дов. № 11 від 17.01.2019

від кредиторів:

АТ "Укрсоцбанк" - не прибули,

ПАТ "Херсонгаз" - не прибули

ГУ ПФУ в Херсонській області - Лісовець - Назаренко Л.Ю., дов. від 29.12.2018 №13538/08

ГУ ДФС у Херсонській області, АРК Крим та м. Севастополі - Кромп О.П., дов. №8171/9/21-22-10-05 від 11.06.2018

ТОВ "Торговий дім "Рікада" - не прибули;

ТОВ "Гласс-Трейд" - не прибули;

ТОВ "Інком-Плюс" - не прибули;

ТОВ "Євромаркет" - не прибули;

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області - не прибули

від боржника - ліквідатор Ляшко О.В.

Запис розгляду судової справи здійснюється за допомогою технічних засобів,

а саме: програмно-апаратного комплексу "Оберіг".

Обставини справи викладені в попередніх судових рішеннях.

Постановою від 18.01.2019 припинено процедуру санації Публічного акціонерного товариства "Індустріальна скляна компанія" та повноваження керуючого санацією арбітражного керуючого Ляшка О.В., визнано банкрутом Публічне акціонерне товариство "Індустріальна скляна компанія", відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Ляшка Олександра Віталійовича.

Офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом здійснено судом 21.01.2019 (а.с. 83-84, т. 17).

Згідно з ч. 1 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

До Господарського суду Херсонської області надійшли заяви Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області, Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, арбітражного керуючого Ляшко О.В. та Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області з кредиторськими вимогами до боржника.

Ухвалами від 04.03.2019 та від 20.03.2019 суд призначив розгляд даних заяв на 25.03.2019. Копії ухвал надіслано всім учасникам справи в установленому порядку.

22.03.2019 ліквідатор подав до суду повідомлення про визнання вищезазначених кредиторських вимог та реєстр вимог кредиторів.

Однак, засідання суду 25.03.2019 не відбулось у зв'язку з тим, що у Господарському суді Херсонської області 25.03.2019 через відключення електропостачання з 09 год. 30 хв. до 18 год. 30 хв. була відсутня можливість здійснювати технічну фіксацію судового процесу відповідно до вимог ч. 10 ст. 8 ГПК України, про що судом складено акт № 3 від 26.03.2019.

З огляду на викладене, ухвалою від 25.03.2019 розгляд справи призначено на 09.04.2019. Копію ухвали надіслано всім учасникам справи.

Кредитор АТ "Укрсоцбанк" не направив в засідання суду 09.04.2019 свого представника.

09.04.2019, в день засідання, до суду надійшло клопотання АТ "Укрсоцбанк" про призначення його участі в засіданні суду 09.04.2019 в режимі відеоконференції, посилаючись на те, що місцезнаходження кредитора м. Київ.

Згідно з ч. 7, 8 ст. 197 Господарського процесуального кодексу України у клопотанні про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції в приміщенні суду в обов'язковому порядку зазначається суд, в якому необхідно забезпечити її проведення. Таке клопотання може бути подано не пізніш як за п'ять днів до відповідного судового засідання. Копія ухвали про участь особи у судовому засіданні в режимі відеоконференції у приміщенні суду негайно надсилається до суду, який зобов'язаний організувати її виконання, та особі, яка братиме участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції.

З огляду на викладене, суд відмовляє в задоволенні клопотання АТ "Укрсоцбанк" про призначення відеоконференції, оскільки воно подано з порушенням строку, передбаченого ст. 197 ГПК України.

До суду повернулись без вручення ухвали, надіслані у встановленому порядку рекомендованими листами, на адресу кредитора ТОВ "Євромаркет", зазначену в матеріалах справи та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) - м. Дніпро, пр. Гагаріна, 3, повернулись до суду з відміткою "за зазначено адресою не значиться".

Згідно з п. 5) ч. 6 ст. 242 ГПК України днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.

З огляду на викладене, ТОВ "Євромаркет" належним чином повідомлений про час та місце розгляду справи, оскільки ухвали надсилались судом за адресою місцезнаходження, яка зареєстрована у встановленому законом порядку.

09.04.2019 ліквідатор Ляшко О.В. подав до суду лист, яким уточнив свій лист № 02-01/948-41 від 22.03.2019 про результати розгляду вимог кредиторів та повідомив суд, що вимоги арбітражного керуючого Ляшко О.В. в сумі 507639,32 грн визнано, вони не мають статусу кредиторських вимог, їх не включено до реєстру вимог кредиторів, оскільки вони підлягають задоволенню відповідно до ч. 5 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних в результаті господарської діяльності або коштів, одержаних від продажу майна боржника.

За результатами розгляду кредиторських вимог в засіданні суду, ліквідатором Ляшко О.В. складено та подано суду реєстр вимог кредиторів станом на 09.04.2019.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників справи, суд,

в с т а н о в и в:

Ухвалою від 27.08.2013 було затверджено реєстр вимог кредиторів, відповідно до якого, вимоги:

ДПІ у м. Херсоні Херсонської області ДПС - 35159, 74 грн. - 3 черга;

ПАТ "Херсонгаз" - 7318551,47 грн., з яких 5683848,16 грн. - 4 черга, 1634703,31 грн. - 6 черга;

ТзОВ "Торговий дім "Рікада" - 1993345,49 грн. - 4 черга, судові витрати 1187 грн.-1 черга;

ТзОВ "Інком-плюс" - 570351,52 грн. - 4 черга, судові витрати 1187 грн. - 1 черга;

ТзОВ "Гласс- Трейд" - 712345,20 грн. - 4 черга, судові витрати 1147 грн. - 1 черга;

ТзОВ "Євромаркет" - 4750000 грн. - 4 черга, судові витрати 1187 грн. - 1 черга.

Ухвалою від 04.11.2014 визнано грошові вимоги кредитора Публічного акціонерного товариства "Укрсоцбанк" в сумі 11 330 629,91 грн. з віднесенням їх до першої черги задоволення.

Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" покладає обов'язок ведення реєстру вимог кредиторів саме на арбітражного керуючого, згідно п.2 ст.41 Закону.

Так, відповідно до п.5.1 Наказу Мінекономіки від 02.07.2010 № 788 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо заповнення реєстру вимог кредиторів (чинний), ведення реєстру передбачає внесення змін до нього в разі виникнення додаткових зобов'язань боржника в процедурах розпорядження майном або санації (поточні вимоги) та інших випадках, передбачених чинним законодавством. Порядок унесення змін до реєстру визначений розділом V Методичних рекомендацій, з посиланням на порядок, установлений у розділі ІІІ.

Ліквідатор надав докази того, що серед виявлених ним під час інвентаризації активів боржника відсутнє майно, що було заходом забезпечення грошових вимог кредитора Публічного акціонерного товариства "Укрсоцбанк".

Відтак, виконуючи приписи Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та Наказу Мінекономіки від 02.07.2010 № 788 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо заповнення реєстру вимог кредиторів", грошові вимоги кредитора Публічного акціонерного товариства "Укрсоцбанк" в сумі 11 330 629,91 грн. включені до реєстру з віднесенням їх до четвертої черги задоволення.

Ухвалою від 20.02.2019 замінено кредитора по справі № 5024/948/2012 - Державну податкову інспекцію у м. Херсоні ДПС у Херсонській області на Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

Постановою від 18.01.2019 припинено процедуру санації Публічного акціонерного товариства "Індустріальна скляна компанія" та повноваження керуючого санацією арбітражного керуючого Ляшка О.В., визнано банкрутом Публічне акціонерне товариство "Індустріальна скляна компанія", відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Ляшка Олександра Віталійовича.

Офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом здійснено судом 21.01.2019 (а.с. 83-84, т. 17).

Згідно з ч. 1 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

Як зазначалось до суду надійшли заяви 4 кредиторів з вимогами до боржника, які прийняті судом до розгляду в засіданні

Судом розглянуто та задоволено заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області з вимогами до боржника на суму 23435,75 грн, виходячи з наступного. Заборгованість боржника виникла за період з вересня 2012 по грудень 2018 року включно, тобто під час проведення процедури банкрутства, у зв'язку із не сплатою витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

Відносини, що виникають між суб'єктами системи загальнообов'язкового державного соціального страхування, регулюються Законами України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 №2464-УІ та Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування від 09.07.2003 №1058-ІУ (далі - Закон).

Невиконання підприємствами вимог діючого законодавства по своєчасності сплати обов'язкових платежів до Пенсійного Фонду ставить під загрозу виконання державних програм .

Пунктом 2 розділу XV Прикінцевих положень Закону №1058-ІУ передбачено, що до запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди, пенсії на пільгових умовах призначаються за нормами цього Закону в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого Законом України "Про пенсійне забезпечення". При цьому зберігається порядок покриття витрат на виплату і доставку цих пенсій, що діяв до набрання чинності цим Законом.

Відповідно до пунктів "б" - "з" ст. 13 ЗУ "Про пенсійне забезпечення", право на пенсію за віком на пільгових умовах, не залежно від місця останньої роботи, мають працівники, зайняті повний робочий день на роботах із шкідливими і важкими умовами праці при наявності визначеного цією статтею пільгового стажу.

Відповідно до ст.62 ЗУ "Про пенсійне забезпечення", основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. Порядок підтвердження наявного трудового стансу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Зазначений Порядок затверджено постановою КМУ від 12.08.1993 року №637 (з наступними змінами та доповненнями).

Відповідно до вимог п.20 Порядку, у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні відомості, що визначають право на пенсію на пільгових умовах, установлені для окремих категорій працівників, для підтвердження спеціального трудового стажу приймаються уточнюючі довідки підприємств, установ, організацій або їх правонаступників.

У довідці має бути вказано: періоди роботи, що зараховуються до спеціального стажу; професія або посада; характер виконуваної роботи; розділ, підрозділ, пункт, найменування списків або їх номери, куди включається цей період роботи; первинні документи за час виконання роботи, на підставі яких видана довідка.

Відшкодування підприємствами витрат Пенсійного фонду України на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, здійснюється відповідно до Пункту 2 розділу XV Прикінцевих положень Закону №1058-ІУ та згідно з п.6 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженого постановою Правління Пенсійного фонду України 19.12.2003 р. №21-1 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.01.2004 р. №64/8663.

Відповідно до п.6.4 ст.6 Інструкції, розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділом надходжень доходів щорічно в повідомленнях про розрахунок сум фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, які надсилаються підприємствам до 20 числа поточного року та протягом 10 днів з новопризначених пенсій.

Розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч.2 Прикінцевих положень Закону в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "б" - "з" ст.13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" були своєчасно направлені Публічному акціонерному товариству "Індустріальна скляна компанія".

Відповідно до п.6.7 ст.6 вищезазначеної Інструкції, підприємства щомісяця до 25 числа вносять до Фонду зазначену в повідомленні суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах. У разі призначення пенсії на пільгових умовах особам, які мають необхідний стаж роботи не за місцем призначення пенсії, орган Пенсійного фонду за місцем призначення пенсії надсилає повідомлення згідно з додатками, зазначеними у п. 6.4 Інструкції для зазначених підприємств у двох примірниках через орган Пенсійного фонду за місцем знаходження цього підприємства. Відшкодування сум фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, у таких випадках здійснюється підприємством на рахунки органу Пенсійного фонду за місцем його реєстрації (п.6.10 Інструкції).

Публічним акціонерним товариством "Індустріальна скляна компанія" було видано уточнюючі довідки, тому на адресу підприємства був направлений розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсії, призначеної відповідно до ч.2 Прикінцевих положень Закону №І058-ІУ в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "б" - "з" ст.13 ЗУ "Про пенсійне забезпечення".

Відповідно приписів абзацу 8, ч. 1 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " № 784-Х1У від 30.06.1999 р., вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Частина боргу ПАТ "Індустріальна скляна компанія" (період з вересня 2012 по листопад 2017 включно) перед Управлінням забезпечена рішеннями суду, що знаходяться на виконанні в органах державної виконавчої служби (копії виконавчих листів в додатках).

Зазначенні рішення суду перебували на виконанні в органах державної виконавчої служби та на сьогоднішній день виконавчі провадження зупинені у зв'язку з визнанням боржника банкрутом ( п. 8, ст. 39, 40 Закону України "Про виконавче провадження" від 02.06.2016И 1404-УІП).

Отже, в порушення чинного законодавства, ПАТ "Індустріальна скляна компанія" не сплатило до Управління в повному обсязі суми фактичних витрат на виплату та доставку пенсій за період з вересня 2012 року по грудень 2018 року включно.

Таким чином, загальна сума боргу підприємства до Управління складає 23435,75грн., з них, на виканні в органах державної виконавчої служби перебувають виконавчі листи на суму 20 920,67 грн., який до теперішнього часу не сплачений.

Судом в засіданні розглянуто та задоволено заяву Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі з вимогами до боржника на суму 2489199,11 грн, виходячи з наступного.

За результатами фінансово-господарської діяльності за платником податків Публічним акціонерним товариством Індустріальна скляна компанія (код ЄДРПОУ 35568570) обліковується заборгованість на загальну суму 2489199,11 грн., у тому числі: податковий борг по податкам (зборам) та обов'язковим платежам у розмірі 2 205 658,14 грн. та заборгованість зі сплати єдиного внеску в розмірі 283 540,97 грн.

1. Податковий борг по податку на прибуток приватних підприємств 65 459,36 грн. (основний платіж - 49 894,77 грн., штрафні санкції - 1,00 грн., пеня - 15 563,59 грн.)

Виник в результаті несплати узгоджених грошових зобов'язань, нарахованих згідно:

- податкового повідомлення-рішення від 02.08.2012 року №0005882200 на загальну суму 51 031,00 грн., прийнятого на підставі акту перевірки від 23.07.2012 року №1453/22-4/35568670 Про результати позапланової невиїзної перевірки ПАТ Індустріальна скляна компанія (код ЄДРПОУ 35568570) з питання підтвердження господарсько-правових відносин з ТОВ Лугпромстройсантехмонтаж (код ЄДРПОУ 35554567) та подальшої реалізації або використання у господарській діяльності товарів (робіт, послуг), отриманих від ТОВ Лугпромстройсантехмонтаж (код ЄДРПОУ 35554567) у березні 2011 року ;

- податкової декларації з податку на прибуток підприємства від 27.02.2015 року №9081201453 на суму 155,00 грн.

Згідно п.п. 129.1.2 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України нараховано пені на податкове повідомлення-рішення на загальну суму 15 563,59 грн.

З урахуванням переплати в розмірі 1 290,23 грн., залишок несплаченого податкового боргу становить 65 459,36 грн.

2. Податковий борг по рентній платі за спеціальне використання води 9 808,63грн. (основний платіж).

Виник починаючи з 19.08.2012 року в результаті несплати узгоджених грошових зобов'язань, нарахованих згідно:

- податкової декларації по збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води від 04.07.2012 року №9038222662 на суму 1 355,25 грн.;

- податкової декларації по збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води від 04.10.2012 року №9060392511 на суму 828,63 грн.;

- податкової декларації по збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води за 2012 рік від 08.01.2013 року №9083770127 на суму 987,84 грн.;

- податкової декларації по збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води за І квартал 2013 року від 11.04.2013 року №9019563311 на суму 899,46 грн.;

- податкової декларації по збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води за півріччя 2013 року від 04.07.2013 року №9039698692 на суму 777,50 грн.;

- податкової декларації по збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води за 3 квартали 2013 року від 11.11.2013 року №1300055232 на суму 602,70 грн.;

- податкової декларації по збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води за 2013 рік від 22.01.2014 року №9088538038 на суму 470,24 грн.;

- податкової декларації по збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води за І квартал 2014 року від 03.04.2014 року №9017525887 на суму 637,17 грн.;

- податкової декларації по збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води від 07.07.2014 року №9038361670 на суму 481,23 грн.;

- податкової декларації по збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води від 01.10.2014 року №9057371156 на суму 588,17 грн.;

- податкової декларації по збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води від 28.01.2015 року №9079298667 на суму 430,97 грн.;

- податкової декларації по збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води від 07.04.2015 року №9061022143 на суму 481,23 грн.;

- податкової декларації по збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води від 15.07.2015 року №9147174919 на суму 587,64 грн.;

- податкової декларації по збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води від 13.10.2015 року №9209600765 на суму 681,74 грн.

У зв'язку з наявною переплатою у сумі 1,14 грн. залишок несплаченого податкового боргу становить 9 808,63 грн.

3. Податковий борг по платі за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення 2 753,33 грн. (основний платіж).

Виник 19.08.2014 року в результаті несплати узгоджених грошових зобов'язань, нарахованих згідно:

- розрахунку податкового зобов'язання з плати за користування надрами для видобування корисних копалин (у частині корисних копалин, для яких затверджено ставки у відносних показниках), додаток 2 від 17.07.2014 року №9040847998 на суму 569,70 грн.;

- розрахунку податкового зобов'язання з плати за користування надрами для видобування корисних копалин (у частині корисних копалин, для яких затверджено ставки у відносних показниках), додаток 2 від 08.10.2014 року №9057372798 на суму 499,40 грн.;

- розрахунку податкового зобов'язання з плати за користування надрами для видобування корисних копалин (у частині корисних копалин, для яких затверджено ставки у відносних показниках), додаток 2 від 28.01.2015 року №9079302654 на суму 574,68 грн.;

- розрахунку податкового зобов'язання з плати за користування надрами для видобування корисних копалин (у частині корисних копалин, для яких затверджено ставки у відносних показниках), додаток 2 від 08.05.2015 року №9089558150 на суму 609,75 грн.;

- розрахунок податкового зобов'язання з плати за користування надрами для видобування корисних копалин (у частині корисних копалин, для яких затверджено ставки у відносних показниках), додаток 2 від 13.10.2015 року №9209710366 на суму 499,80 грн.

Залишок несплаченого податкового боргу становить 2 753,33 грн.

4. Податковий борг по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) 335 433,81 грн. (основний платіж - 277 179,63 грн., штрафні санкції - 45 595,27 грн., пеня - 12 658,91 грн.).

Виник 30.07.2012 року в результаті несплати узгоджених грошових зобов'язань, нарахованих згідно:

- податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2012 року від 11.07.2012 року №9041233921 на суму 7 856,00 грн. (у зв'язку з наявною переплатою у сумі 100,37 грн. (станом на 30.07.2012 року) та сплатою 16.03.2016 року в сумі 220,0грн. залишок податкового боргу по зазначеній декларації становить 7 535,63 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за липень 2012 року від

20.08.2012 року №9050553166 на суму 7 838,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за серпень 2012 року від

18.09.2012 року №9056396496 на суму 6 888,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2012 року від

09.10.2012 року №9061665186 на суму 8 563,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за жовтень 2012 року від

14.11.2012 року № 9071489305 на суму 10 468,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за листопад 2012 року від

12.12.2012 року № 9078709602 на суму 8 481,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за грудень 2012 року від

14.01.2013 року №9084425206 на суму 14 672,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за січень 2013 року від

12.02.2013 року №9005806538 на суму 9 887,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за лютий 2013 року від

18.03.2013 року №9013945155 на суму 7 890,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за березень 2013 року від

16.04.2013 року №9021098494 на суму 4 894,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за квітень 2013 року від

15.05.2013 року №9028955738 на суму 54 859,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за травень 2013 року від

18.06.2013 року №9035738005 на суму 6 819,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2013 року від

16.07.2013 року №9042296882 на суму 12 042,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за липень 2013 року від

13.08.2013 року №9049569128 на суму 3 874,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за серпень 2013 року від

16.09.2013 року №9057524887 на суму 26 144,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2013 року від

15.10.2013 року №9064579089 на суму 25 434,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за жовтень 2013 року від

18.11.2013 року №9073913797 на суму 7 858,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за листопад 2013 року від

10.12.2013 року №9080174269 на суму 8 074,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за грудень 2013 року від

17.01.2014 року №9087771474 на суму 7 074,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за січень 2014 року від

14.02.2014 року №9006835563 на суму 8 697,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за лютий 2014 року від

14.03.2014 року №1400035467 на суму 5 591,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за березень 2014 року від

16.04.2014 року №9021040511 на суму 7 039,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за квітень 2014 року від

13.05.2014 року №9026835997 на суму 6 480,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за травень 2014 року від

19.06.2014 року №9035611997 на суму 303,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2014 року від

08.07.2014 року №9038701408 на суму 819,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за липень 2014 року від

13.08.2014 року №9046748537 на суму 842,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2014 року від

15.10.2014 року №9058937347 на суму 2 254,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за жовтень 2014 року від

11.11.2014 року №9066489211 на суму 2 413,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за листопад 2014 року від

10.12.2014 року №9071439071 на суму 2 806,00 грн.;

- податкової декларації з податку на додану вартість за січень 2015 року від

16.02.2015 року №9015813362 на суму 617,00 грн.;

- уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок за жовтень 2017 року від 15.12.2017 року №9268971436 на суму штрафу 24,00 грн.;

- податкового повідомлення-рішення (форми „Р") від 02.08.2012 року №0005872200 на загальну суму 40 825,00 грн. (за основним платежем - 40 824,00 грн., за штрафними санкціями - 1,00 грн.), прийнятого на підставі акту перевірки від 23.07.2012 року №1453/22-4/35568670 Про результати позапланової невиїзної перевірки ПАТ Індустріальна скляна компанія (код ЄДРПОУ 35568570) з питання підтвердження господарсько-правових відносин з ТОВ Лугпромстройсантехмонтаж (код ЄДРПОУ 35554567) та подальшої реалізації або використання у господарській діяльності товарів (робіт, послуг), отриманих від ТОВ Лугпромстройсантехмонтаж (код ЄДРПОУ 35554567) у березні 2011 року ;

- податкового повідомлення-рішення (форми „Н") від 28.10.2016 року №0014091201 на загальну суму 3 492,58 грн., прийнятого на підставі акту перевірки від 22.09.2016 року №727/21-03-12-01/35568670 Про результати камеральної перевірки дотримання термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям-платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН ПАТ Індустріальна скляна компанія (код ЄДРПОУ 35568570) ;

- податкового повідомлення-рішення (форми „ПЄ") від 28.10.2016 року №0008091201 на загальну суму 340,00 грн., прийнятого на підставі акту перевірки від 22.09.2016 року №706/21-03-12-01/35568670 Про результати камеральної перевірки ПАТ Індустріальна скляна компанія (код ЄДРПОУ 35568570) за період листопад 2015року, січень 2016 року ;

податкового повідомлення-рішення від 01.12.2017 року №0075941201 на загальну суму 480,69 грн., прийнятого на підставі акту перевірки від 17.11.2017 року №2933/21-22-12-01/35568570 Про результати камеральної перевірки дотримання термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям- платникам податку на додану - вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН ПАТ Індустріальна скляна компанія (код ЄДРПОУ 35568570) за серпень-жовтень 2016 року ;

- податкового повідомлення-рішення від 01.12.2017 року №0075951201 на загальну суму 171,13 грн., прийнятого на підставі акту перевірки від 17.11.2017 року №2976/21-22-12-01/35568570 Про результати камеральної перевірки дотримання термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям- платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН ПАТ Індустріальна скляна компанія (код ЄДРПОУ 35568570) за січень, травень 2017 року ;

- податкового повідомлення-рішення від 28.02.2018 року №0019671201 на загальну суму 285,87 грн., прийнятого на підставі акту від 01.02.2018 року №267/21-22-12-01/35568570 Про результати камеральної перевірки дотримання термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям- платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН ПАТ Індустріальна скляна компанія (код ЄДРПОУ 35568570) за жовтень, листопад 2017 року .

Згідно п.п. 129.1.2 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України нараховано пені на загальну суму 12 658,91 грн. на податкове повідомлення-рішення від

02.08.2012 року №0005872200.

Залишок несплаченого податкового боргу становить 335 433,81 грн.

5. Податковий борг по земельному податку з юридичних осіб 11 923,61 грн. (основний платіж - 11 885,28 грн.. штрафні санкції - 38.33 грн.).

Виник 30.07.2012 року в результаті несплати узгоджених грошових зобов'язань, нарахованих згідно:

- податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) на 2012 рік від 15.02.2012 року №9005532038 по строкам сплати:

за червень 2012 року на суму 383,40 грн.; за липень 2012 року на суму 383,40 грн.; за серпень 2012 року на суму 383,40 грн.; за вересень 2012 року на суму 383,40 грн.; за жовтень 2012 року на суму 383,40 грн.; за листопад 2012 року на суму 383,40 грн.; за грудень 2012 року на суму 383,38 грн.;

- податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) на 2013 рік від 07.02.2013 року №9004800813 на загальну суму 4 600,78 грн.;

- податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) на 2014 рік від 06.02.2014року №9004724185 на загальну суму 4 600,78 грн.;

- податкового повідомлення-рішення від 24.03.2015 року №0003831504 на загальну суму 38,33 грн., прийнятого на підставі акту перевірки від 03.03.2015 року №115/21-03-15-04/35568570 Про результати перевірки ПАТ Індустріальна скляна компанія (код ЄДРПОУ 355685703) з питання своєчасності сплати орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності за 2011 - 2012 роки .

З урахуванням переплати в сумі 0,06 грн., залишок несплаченого податкового боргу становить 11 923,61 грн.

6. Податковий борг по орендній платі з юридичних осіб 1 780 279,40 грн. (основний платіж - 1 769 239,43 грн., штрафні санкції - 11 039,97 грн.).

Виник 30.07.2012 року в результаті несплати узгоджених грошових зобов'язань, нарахованих згідно:

- податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) на 2012 від 15.02.2012 року №9005532801 по строкам сплати: за червень 2012 року на суму 38 475,65 грн.; за липень 2012 року на суму 38 296,89 грн.; за серпень 2012 року на суму 38 475,65 грн.; за вересень 2012 року на суму 38 475,65 грн.; за жовтень 2012 року на суму 38 475,65 грн.; за листопад 2012 року на суму 38 475,65 грн.; за грудень 2012 року на суму 38 475,65 грн.;

- податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) на 2013 від 07.02.2013 року №9004800549 на загальну суму 461 707,80 грн.;

- податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) на 2014 від 06.02.2014 року №9004724374 на загальну суму 461 707,80 грн.;

- податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) на 2015 від 20.02.2015 року №9019083001 на загальну суму 576 673,04 грн.;

- податкового повідомлення-рішення від 24.03.2015 року №0003811504 на суму 11039,97 грн., прийнятого на підставі акту перевірки від 03.03.2015 року №115/21-03-15-04/35568570 Про результати перевірки ПАТ Індустріальна скляна компанія (код ЄДРПОУ 35568570) з питання сплати орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності за 2011 - 2012 роки .

Таким чином, залишок несплаченого податкового боргу становить 1 780 279,40 грн.

7. Заборгованість по єдиному внеску, нарахованого роботодавцями на суми: заробітної плати, винагороди за договорами ЮТХ, допомоги по тимчасовій непрацездатності 283 540,97 грн. (основний платіж).

Відповідно до п. 3 Прикінцевих положень Закону України від 04.07.2013 року №406-VIII Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи Пенсійний фонд України передав Міністерству доходів і зборів України картки особових рахунків платника Публічного акціонерного товариства Індустріальна скляна компанія (код ЄДРПОУ 35568570) у сумі 97 952,57 грн.

Листом Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області від 27.02.2019 року вх. №3686/9 надано копії постанов Херсонського окружного адміністративного суду від 03.12.2012 по справі №2-а-4552/12/2170, від 22.01.2013 по справі №5319/12/2170, від 22.02.2013 по справі №821/398/13-а, від 21.03.2013 по справі №821/714/13-а, від 03.06.2013 по справі №821/1916/13-а, від 15.07.2013 по справі 821/2467/13-а, від 16.08.2013 по справі №821/2804/13-а, від13.09.2013 по справі №821/3468/13-а, від 09.10.2013 по справі №821/3655/13-а, від 12.09.2014 по справі №821/2488/14 про стягнення з Публічного акціонерного товариства Індустріальна скляна компанія (код ЄДРПОУ 35568570) заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування для подання Головним управлінням ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим 12.09.2014 та м. Севастополі заяви про визнання вищезазначених кредиторських вимог по справі №5024/948/2012.

В подальшому, починаючи з 21.10.2013 року заборгованість виникла за рахунок несплати узгоджених грошових зобов'язань, нарахованих згідно:

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 02.10.2013 року №1300477459 за вересень 2013 року на загальну суму 6 603,48 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 12.11.2013 року №1301854960 за жовтень 2013 року на загальну суму 6 388,62 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 01.12.2013 року №1302613158 за листопад 2013 року на загальну суму 6 314,03 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 17.01.2014 року №1400978207 за грудень 2013 року на загальну суму 7 303,05 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 06.02.2014 року №1402451249 за січень 2014 року на загальну суму 5 756,36 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 18.03.2014 року №1404549511 за лютий 2014 року на загальну суму 7 195,83 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 04.04.2014 року №1404936801 за березень 2014 року на загальну суму 6 869,73 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 16.05.2014 року №1407222142 за квітень 2014 року на загальну суму 13 006,78 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 20.06.2014 року №1408257878 за травень 2014 року на загальну суму 1 065,21 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 02.07.2014 року №1408381720 за червень 2014 року на загальну суму 1 065,21 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 08.08.2014 року №1409957619 за липень 2014 року на загальну суму 1 065,21 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 15.09.2014 року №1411411633 за серпень 2014 року на загальну суму 1 065,21 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 02.10.2014 року №1412106607 за вересень 2014 року на загальну суму 1 065,21 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 11.11.2014 року №1413793308 за жовтень 2014 року на загальну суму 1 065,21 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 08.12.2014 року №1415618350 за листопад 2014 року на загальну суму 1 065,21 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 15.01.2015 року №1501192453 за грудень 2014 року на загальну суму 1 065,21 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 20.02.2015 року №1509082769 за січень 2015 року на загальну суму 1 350,50 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 17.03.2015 року №1510563306 за лютий 2015 року на загальну суму 1 350,50 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 08.04.2015 року №1511643690 за березень 2015 року на загальну суму 1 350,50 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 13.05.2015 року №1513917032 за квітень 2015 року на загальну суму 1 350,50 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 11.06.2015 року №1515206513 за травень 2015 року на загальну суму 1 350,49 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 10.07.2015 року №1517246831 за червень 2015 року на загальну суму 1 350,49 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 05.08.2015 року №1518655786 за липень 2015 року на загальну суму 1 350,49 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 08.09.2015 року №1520871202 за серпень 2015 року на загальну суму 1 350,49 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 07.10.2015 року №1522272521 за вересень 2015 року на загальну суму 1 480,70 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 04.11.2015 року №1524362026 за жовтень 2015 року на загальну суму 1 480,70 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 30.12.2015 року №1527454377 за листопад 2015 року на загальну суму 1 919,46 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 14.01.2016 року №1601193924 за грудень 2015 року на загальну суму 1 480,70 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 22.02.2016 року №1606146791 за січень 2016 року на загальну суму 795,52 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 18.03.2016 року №1607426707 за лютий 2016 року на загальну суму 1 206,92 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 18.04.2016 року №1609106228 за березень 2016 року на загальну суму 1 206,92 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 16.05.2016 року №1610798135 за квітень 2016 року на загальну суму 1 206,92 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 05.07.2016 року №9111170447 за травень 2016 року на загальну суму 638,00 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 08.07.2016 року №9114535053 за червень 2016 року на загальну суму 638,00 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 17.08.2016 року №9148272052 за липень 2016 року на загальну суму 638,00 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 18.09.2016 року №9171241046 за серпень 2016 року на загальну суму 638,00 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 18.10.2016 року №9194668404 за вересень 2016 року на загальну суму 638,00 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 13.12.2016 року №9239261762 за листопад 2016 року на загальну суму 638,00 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 16.01.2017 року №9265851997 за грудень 2016 року на загальну суму 704,00 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 19.02.2017 року №9023586470 за січень 2017 року на загальну суму 2 112,00 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 17.03.2017 року №9044306952 за лютий 2017 року на загальну суму 2 204,64 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 13.04.2017 року №9064435935 за березень 2017 року на загальну суму 1 584,00 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 04.05.2017 року №9080141599 за квітень 2017 року на загальну суму 1 584,00 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 09.06.2017 року №9107571612 за травень 2017 року на загальну суму 880,00 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 07.07.2017 року №9128989647 за червень 2017 року на загальну суму 1707,20 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 03.08.2017 року №9152808542 за липень 2017 року на загальну суму 5 016,00 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 06.09.2017 року №9179622587 за серпень 2017 року на загальну суму 6 008,10 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 02.10.2017 року №9201499069 за вересень 2017 року на загальну суму 5 500,00 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 06.11.2017 року №9231607884 за жовтень 2017 року на загальну суму 5 500,00 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 14.12.2017 року №9266810719 за листопад 2017 року на загальну суму 8 096,68 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 18.01.2018 року №9295999568 за грудень 2017 року на загальну суму 5 116,52грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 05.02.2018 року №9011995870 за січень 2018 року на загальну суму 5 026,12 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 10.03.2018 року №9039809117 за лютий 2018 року на загальну суму 5 026,12 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 20.04.2018 року №9073077904 за березень 2018 року на загальну суму 5 640,42 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 04.05.2018 року №9082755322 за квітень 2018 року на загальну суму 5 640,42 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 09.06.2018 року №9113750402 за травень 2018 року на загальну суму 5 640,42 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 10.07.2018 року №9140149005 за червень 2018 року на загальну суму 5 640,42 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 15.08.2018 року №9172264887 за липень 2018 року на загальну суму 5 640,42 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 06.09.2018 року №9188068064 за серпень 2018 року на загальну суму 5 640,42 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 13.10.2018 року №9224789111 за вересень 2018 року на загальну суму 5 640,42 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 06.11.2018 року №9242239250 за жовтень 2018 року на загальну суму 5 655,10 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 05.12.2018 року №9270660890 за листопад 2018 року на загальну суму 5 665,55 грн.;

- звіту по нарахуванню єдиного внеску від 18.01.2019 року №9307517704 за грудень 2018 року на загальну суму 5 665,55 грн.

У зв'язку з частковою сплатою в період з 2016 по 2018 роки у загальній сумі 20 953,48 грн., залишок несплаченої заборгованості становить 283 540,97 грн.

В засіданні суду розглянуто та задоволено заяву Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області з вимогами до боржника в сумі 819185,04 грн, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 4 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (далі - Закон) фонд соціального страхування України є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку, у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та медичним страхуванням, провадить акумуляцію страхових внесків, контроль за використанням коштів, забезпечує фінансування виплат за цими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та здійснює інші функції згідно із затвердженим статутом.

Згідно п.5 ч.1 ст.11 Закону джерелами формування коштів Фонду є, зокрема, капіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Порядком передбачено, що капіталізація платежів здійснюється щодо кожної особи з урахуванням заборгованості за попередні роки та необхідності виплати майбутніх платежів.

Під час розрахунку сум цих платежів враховується заробітна плата потерпілого, відсоток втрати професійної працездатності, витрати по догляду за потерпілим, на реабілітацію, протезування, придбання транспортних засобів та види соціальної допомоги відповідно до медичного висновку, необхідність сплати одноразової допомоги у зв'язку з травмою або професійним захворюванням, які можуть призвести до смерті потерпілого, а також інших виплат, передбачених законодавством.

В Херсонському відділенні управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області перебуває на обліку та отримує страхові виплати ОСОБА_8 (справа № 21317), яка отримала травму на виробництві під час роботи на ВАТ Індустріальна скляна компанія (код ЄДРПОУ 35568570) та згідно з чинним законодавством має право на капіталізацію платежів. Відповідно до п. 5-1 Порядку капіталізації платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов'язань підприємства - банкрута перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди здоров'ю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2000 року № 765 суми платежів капіталізованих відповідно до зазначених вимог перераховуються робочому органу Фонду у якому підприємство перебуває на обліку. Боржник ВАТ Індустріальна скляна компанія з 19.02.2008 року перебуває на обліку в Херсонському відділенні управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області - персональний код страхувальника 650010016413 (копія картки страхувальника надана до матеріалів справи, т. 18, а.с. 175).

Суд, розглядаючи заяву арбітражного керуючого Ляшко О.В. з вимогами до боржника, виходив з наступного.

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 27 квітня 2017 року у справі №5024/948/2012 введено процедуру санації Публічного акціонерного товариства Індустріальна скляна компанія , керуючим санації призначено арбітражного керуючого Ляшка Олександра Віталійовича.

Ухвалою господарського суду Херсонської області від 18.01.2019 року у справі №5024/948/2012 затверджено звіт керуючого санацією ПАТ ІСК Ляшка О.В. про оплату послуг (основної грошової винагороди) в сумі 211 788,00 грн. та відшкодування витрат керуючого санацією в сумі 292 009,32 грн.

Протягом процедури санації оплата послуг керуючого санацією не здійснювалася. Витрати в зазначені сумі не відшкодовані.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. При цьому, у першу чергу задовольняються: витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: вимоги щодо виплати основної грошової винагороди арбітражному керуючому; вимоги щодо відшкодування витрат арбітражного керуючого, пов'язаних з виконанням ним повноважень розпорядника майна, керуючого санацією боржника або ліквідатора банкрута.

При цьому, згідно з ст. 45 Закону до першої черги вимог кредиторів відносять вимоги щодо відшкодування витрат арбітражного керуючого, пов'язаних з виконанням ним повноважень розпорядника майна, керуючого санацією боржника або ліквідатора банкрута.

Отже, суд визнає вимоги арбітражного керуючого Ляшко О.В. до боржника в сумі 503797,32 грн з включенням їх та судових витрат в сумі 3842 грн до 1 черги реєстру вимог кредиторів.

Враховуючи розгляд вимог кредиторів, за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час процедур банкрутства, суд затверджує реєстр вимог кредиторів, з урахуванням вимог конкурсних кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, відповідно до ухвали господарського суду від 27.08.2013 та від 04.11.2014. Також, до реєстру вимог кредиторів включаються витрати кредиторів, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство боржника.

Відповідно до ч. 1 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" суд визначає, що кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, у тому числі і вимоги кредиторів за виконавчими документами, які не заявлені до суду, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

Керуючись ст. ст. 38, 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 234 ГПК України, суд, -

у х в а л и в:

1. Визнати вимоги кредитора - Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області (м. Херсон вул. 28 Армії, 6, код 21295057) до боржника - Публічного акціонерного товариства "Індустріальна скляна компанія" (м. Херсон провулок Янтарний, 2, код ЄДРПОУ 35568570) в сумі 27277,75 грн, в т.ч.: 3842 грн - 1 черга, 23435,75 грн - 4 черга.

2. Визнати вимоги кредитора Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (м. Херсон пр. Ушакова, 75, код 39394259) до боржника - Публічного акціонерного товариства "Індустріальна скляна компанія" (м. Херсон провулок Янтарний, 2, код ЄДРПОУ 35568570) в сумі 2493041,11 грн, в т.ч.: 3842грн. -1 черга, 283540,97 грн - 2 черга, 2120761,07 грн - 3 черга, 84897,07 грн - 6 черга.

3. Визнати вимоги арбітражного керуючого Ляшко Олександра Віталійовича (АДРЕСА_2, код НОМЕР_3) до боржника - Публічного акціонерного товариства "Індустріальна скляна компанія" (м. Херсон провулок Янтарний, 2, код ЄДРПОУ 35568570) в сумі 507639,32 грн - 1 черга.

4. Визнати вимоги кредитора Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області (м. Херсон вул. Рєпіна, 1, код 41313410) до боржника - Публічного акціонерного товариства "Індустріальна скляна компанія" (м. Херсон провулок Янтарний, 2, код ЄДРПОУ 35568570) в сумі 819185,04 грн - 2 черга.

5. Затвердити реєстр вимог кредиторів, відповідно до якого:

- Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (м. Херсон пр. Ушакова, 75, код 39394259) в сумі 2493041,11 грн, в т.ч.: 3842грн. -1 черга, 283540,97 грн - 2 черга, 2155920,81 грн - 3 черга, 84897,07 грн - 6 черга.

- ПАТ "Херсонгаз" (м. Херсон вул. Поповича, 3, код 03355353) - 7318551,47 грн., з яких 5683848,16 грн. - 4 черга, 1634703,31 грн. - 6 черга;

- ТзОВ "Торговий дім "Рікада" (м. Херсон вул. Університетська, 183А, кв. 32, код 36130639) - 1993345,49 грн. - 4 черга, судові витрати 1187 грн.-1 черга;

- ТзОВ "Інком-плюс" (м. Київ вул. Червоноармійська, 9/2, код 32405981) - 570351,52грн. - 4 черга, судові витрати 1187 грн. - 1 черга;

- ТзОВ "Гласс-Трейд" (м. Київ вул. Червоноармійська, 9/2, код 32405604) - 712345,20 грн. - 4 черга, судові витрати 1147 грн. - 1 черга;

- ТзОВ "Євромаркет" (м. Дніпро пр. Гагаріна, 3, код 32509912) - 4750000 грн. - 4 черга, судові витрати 1187 грн. - 1 черга.

- Акціонерне товариство "Укрсоцбанк" (м. Київ вул. Велика Васильківська, 100, код 00039019 ) в сумі 11 330 629,91 грн. - 4 черга.

- Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області (м. Херсон вул. 28 Армії, 6, код 21295057) в сумі 27277,75 грн, в т.ч.: 3842 грн - 1 черга, 23435,75 грн - 4 черга.

- Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області (м. Херсон вул. Рєпіна, 1, код 41313410) в сумі 819185,04 грн - 2 черга.

- Арбітражний керуючий Ляшко Олександр Віталійовича (АДРЕСА_2, код НОМЕР_3) в сумі 507639,32 грн - 1 черга.

6 Визначити, що кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

7. Копію ухвали надіслати учасникам справи.

Ухвала набрала законної сили з моменту її прийняття - 09.04.2019 відповідно до ч. 4 ст. 8 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та може бути оскаржена протягом десяти днів з дня складення повного тексту ухвали (ст. 256 ГПК України).

До початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга подається до Південно-західного апеляційного господарського суду через Господарський суд Херсонської області (п. 8, 17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України).

Суддя Т.Г. Пінтеліна

Дата ухвалення рішення09.04.2019
Оприлюднено15.04.2019
Номер документу81112352
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —5024/948/2012

Ухвала від 10.10.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 10.10.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 24.09.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 09.04.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 25.03.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 20.03.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 04.03.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 04.03.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 20.02.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 04.02.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні