ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 квітня 2019 року м. ПолтаваСправа № 440/302/19

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Гіглави О.В., розглянувши у порядку письмового провадження справу за позовом Приватного підприємства "Телерадіокомпанія "Пирятин" до Гребінківської районної державної адміністрації Полтавської області, голови Гребінківської районної державної адміністрації Полтавської області про визнання протиправним та скасування розпорядження, -

В С Т А Н О В И В:

22 січня 2019 року Приватне підприємство "Телерадіокомпанія "Пирятин" звернулось до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Гребінківської районної державної адміністрації Полтавської області, голови Гребінківської районної державної адміністрації Полтавської області про визнання протиправним та скасування розпорядження голови Гребінківської районної державної адміністрації Полтавської області від 14 січня 2019 року №5 "Про затвердження детального плану території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради".

Ухвалою суду від 25.01.2019 позовну заяву залишено без руху, в зв'язку з невідповідністю її вимогам статей 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

У визначений судом строк позивач усунув недоліки позовної заяви, визначені в ухвалі суду від 25.01.2019.

З огляду на це, ухвалою суду від 11.02.2019 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі №440/302/19, вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження.

Позовні вимоги мотивовані протиправністю розпорядження голови Гребінківської РДА від 14.01.2019 №5 "Про затвердження детального плану території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради", оскільки останнє прийнято без урахування інтересів представників територіальної громади та без достатнього висвітлення. Так, представники територіальної громади були позбавлені можливості ознайомитися з проектом детального плану території, затвердженим спірним розпорядження, оскільки він не був розміщений у загальнодоступному місці для ознайомлення. Гребінківською РДА не було забезпечено опублікування оголошення про проведення громадських слухань щодо розробленого детального плану території, у зв'язку з чим, як представники територіальної громади, так і ТРК Пирятин, що висвітлює діяльність органів державної влади в рамках спірних правовідносин, не мали можливості ознайомитися з проектом детального плану території та висловити свої зауваження. Крім того, в порушення вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" Гребінківською РДА не було оприлюднено розпорядження від 19.10.2017 "Про надання дозволу на розробку детального плану території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради".

25.02.2019 від відповідачів до суду надійшов відзив на позов (а.с. 41-49), у якому останні просять суд відмовити у задоволенні позовних вимог ТРК Пирятин. Зазначають, що 13.11.2018 головою Гребінківської РДА за наслідками розгляду клопотання ТОВ "Оржицьке" було прийнято розпорядження від 13.11.2018 №205 "Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 09.10.2017 №258". Текст вказаного розпорядження оприлюднено на сайті Гребінківської РДА, а також в районній газеті "Гребінчин край" (випуск від 15.11.2018 №46/8468). На виконання вимог розпорядження від 09.10.2017 №258, з урахуванням внесених до нього змін розпорядженням від 13.11.2018 №205, розроблено та подано на затвердження до районної державної адміністрації детальний план території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради. З метою забезпечення урахування інтересів громадськості при розробленні містобудівної документації у районній газеті "Гребінчин край" (випуск від 29.11.2018 №48/8470) було розміщено оголошення щодо проведення громадського обговорення поданого на затвердження детального плану території та зазначено про можливість ознайомлення з матеріалами детального плану у приміщенні Наталівської сільської ради. Після розміщення вказаного оголошення у місцевій газеті, розроблений проект детального плану території передано до Наталівської сільської ради з метою забезпечення можливості ознайомлення з ним та надання зауважень і пропозицій до нього. Сільська рада розмістила детальний план для ознайомлення у своєму приміщенні. Таким чином, у період з 29.11.2018 по 09.01.2019 громадськість мала можливість ознайомитися з детальним планом території. Станом на 10.01.2019 до сільської ради не надійшло жодних письмових пропозицій чи зауважень до детального плану. Відтак, у голови РДА були усі підстави для прийняття рішення про затвердження такого детального плану.

Представники учасників справи у судове засідання 27.03.2019 не з'явилися, будучи належно повідомленими про дату, час та місце його проведення, у заявах по суті справи (позов, відзив) просили проводити розгляд справи за їх відсутності.

Відповідно до приписів частини 4 статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Враховуючи положення частини 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вирішив розгляд справи здійснювати у порядку письмового провадження.

Дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступні обставини.

09.10.2017 головою Гребінківської РДА за наслідками розгляду клопотання ТОВ "Оржицьке" прийнято розпорядження №258 "Про надання дозволу на розробку детального плану території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради" (а.с. 58).

Вказаним розпорядженням вирішено:

1. Розробити детальний план території птахокомплексу по утриманню курей на 1000000 штук поголів'я птиці, загальною площею 242,9909 га, розташованого за межами населених пунктів Наталівської сільської ради Гребінківського району Полтавської області, що складається з наступних земельних ділянок: - 41,8036 га, кадастровий номер НОМЕР_1; - 17,6347 га, кадастровий номер НОМЕР_3; - 95,1819 га, кадастровий номер НОМЕР_2; - 38,1004 га, кадастровий номер НОМЕР_4; - 50,2703 га, кадастровий номер НОМЕР_5.

2. Визначити замовником та організатором розроблення містобудівної документації державну адміністрацію.

3. Платником розроблення містобудівної документації, зазначеної в п. 1 розпорядження визначити ТОВ "Оржицьке".

4. При розробці детального плану, зазначеного у п.1 розпорядження, врахувати положення Схеми планування Полтавської області.

5. Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації (ОСОБА_1.) спільно з ТОВ "Оржицьке" (ОСОБА_2М.):

5.1 залучити до розроблення детального плану території, зазначеного в п.1 розпорядження, суб'єкта господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має відповідний кваліфікаційний сертифікат.

5.2 забезпечити проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розробки проекту містобудівної документації на місцевому рівні відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 №555 "Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розробки проектів містобудівної документації на місцевому рівні".

5.3 по завершенню розроблення містобудівної документації, зазначеної у п.1 розпорядження, подати її на розгляд Управлінню містобудування та архітектури Полтавської обласної державної адміністрації.

6. Контроль за виконання розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації ОСОБА_3

Розпорядженням голови Гребінківської РДА від 13.11.2018 №205 "Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 09.10.2017 №258" (а.с. 60) за клопотанням ТОВ "Оржицьке" вирішено внести до розпорядження голови райдержадміністрації від 09.10.2017 №258 "Про надання дозволу на розробку детального плану території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради" такі зміни:

1) Виклавши пункт 1 у такій редакції: "1. Розробити детальний план території птахокомплексу по утриманню курей на 500000 штук поголів'я птиці, загальною площею 242,9909 га, розташованого за межами населених пунктів Наталівської сільської ради Гребінківського району Полтавської області".

2) Виклавши підпункт 5.3 пункту 5 у такій редакції: "5.3 По завершенню розроблення містобудівної документації, зазначеної у п.1 розпорядження, подати її на затвердження Гребінківській районній державній адміністрації у встановленому законом порядку."

Контроль за виконанням вказаного розпорядження покладено на заступника голови райдержадміністрації ОСОБА_3

Розпорядження від 09.10.2017 №258 "Про надання дозволу на розробку детального плану території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради" та від 13.11.2018 №205 "Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 09.10.2017 №258" оприлюднено на офіційному веб-сайті Гребінківської РДА (а.с. 87).

Поряд з цим, інформацію про прийняте розпорядження від 09.10.2017 №258 опубліковано у випуску районної газети "Гребінчин край" №46/8468 від 15.11.2018 (а.с. 73-74).

На виконання розпорядження від 09.10.2017 №258, з урахуванням змін до нього, внесених розпорядженням від 13.11.2018 №205, розроблено детальний план території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради та подано його на затвердження до райдержадміністрації.

У випуску районної газети "Гребінчин край" №48/8470 від 29.11.2018 розміщено оголошення щодо проведення громадських слухань та обговорення поданого на затвердження детального плану території та зазначено про можливість ознайомлення з матеріалами детального плану у приміщенні Наталівської сільської ради (а.с. 81-82).

З метою забезпечення можливості ознайомлення громадськості з проектом детального плану території та надання зауважень і пропозицій на нього, останній було передано до Наталівської сільської ради.

За змістом листа виконавчого комітету Наталівської сільської ради Гребінківського району Полтавської області від 10.01.2019 №02-26/10 (а.с. 52) детальний план території птахокомплексу по утриманню курей на 500000 штук поголів'я птиці, загальною площею 242,9909 га, розташованого за межами населених пунктів Наталівської сільської ради Гребінківського району Полтавської області, розроблений на виконання розпорядження голови Гребінківської РДА від 09.10.2017 "Про надання дозволу на розробку детального плану території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради", був розміщений у приміщенні сільської ради. У період з 29.11.2018 по 09.01.2019 представники громадськості мали можливість ознайомитися з детальним планом території у приміщенні сільської ради та надати свої пропозиції чи зауваження. 11.12.2018 проведено обговорення детального плану території з представниками територіальної громади. За період, передбачений чинним законодавством, письмові пропозиції та зауваження до детального плану території до Наталівської сільської ради Гребінківського району Полтавської області не надходили.

У результаті проведення наради у голови райдержадміністрації про завершення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення ТОВ "Оржицьке" проекту "Детального плану території птахокомплексу по утриманню курей на 500000 штук поголів'я птиці, загальною площею 242,9909 га, розташованого за межами населених пунктів Наталівської сільської ради Гребінківського району Полтавської області" вирішено рекомендувати до затвердження райдержадміністрацією розроблений проект детального плану та подати проект на розгляд архітектурно-містобудівної ради при Департаменті будівництва, містобудування архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської облдержадміністрації (протокол наради у голови Гребінківської РДА від 10.01.2019 (а.с. 53-56).

14.01.2019 головою Гребінківської РДА прийнято розпорядження №5 "Про затвердження детального плану території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради" (а.с. 61-62).

Вказаним розпорядженням вирішено:

1. Затвердити детальний план території птахокомплексу по утриманню курей на 500000 штук поголів'я птиці, загальною площею 242,9909 га, розташованого за межами населених пунктів Наталівської сільської ради Гребінківського району Полтавської області, що складається з наступних земельних ділянок: - 41,8036 га, кадастровий номер НОМЕР_1; - 17,6347 га, кадастровий номер НОМЕР_3; - 95,1819 га, кадастровий номер НОМЕР_2; - 38,1004 га, кадастровий номер НОМЕР_4; - 50,2703 га, кадастровий номер НОМЕР_5.

2. Відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації (ОСОБА_1.):

прийняти на зберігання від головного розробника затверджені матеріали детального плану території;

врахувати матеріали затвердженого детального плану території при коригуванні схеми планування території району;

забезпечити зберігання та використання містобудівної документації відповідно до чинного законодавства.

3. Сектору з питань внутрішньої політики, взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації (ОСОБА_4) забезпечити оприлюднення цього розпорядження в засобах масової інформації.

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації ОСОБА_3

Позивач, не погодившись з розпорядження голови Гребінківської РДА від 14.01.2019 №5 "Про затвердження детального плану території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради", звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку вимогам позивача, суд виходить з наступного.

Порядок затвердження детального плану території врегульовано Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Пунктом 3 частини 1 статті 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території.

Згідно з частиною 2 статті 19 вказаного Закону детальний план території за межами населених пунктів розробляється відповідно до схеми планування території (частини території) району та/або області з урахуванням державних і регіональних інтересів.

Розроблення детального плану території за межами населених пунктів та внесення змін до нього здійснюються на підставі розпорядження відповідної районної державної адміністрації.

Відповідно до частини 4 статті 19 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" детальний план території визначає: 1) принципи планувально-просторової організації забудови; 2) червоні лінії та лінії регулювання забудови; 3) функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами; 4) містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території; 5) потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування; 6) доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови;7) черговість та обсяги інженерної підготовки території; 8) систему інженерних мереж; 9) порядок організації транспортного і пішохідного руху; 10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі; 11) межі прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об'єктів (у разі відсутності плану зонування території).

Таким чином, детальний план території є тим актом у сфері містобудування, який регулює питання забудови на місцевому рівні та стосується прав і обов'язків представників відповідної територіальної громади, які мають право на участь в регулюванні питань місцевого значення.

Процедуру урахування громадських інтересів при розробленні містобудівної документації врегульовано положеннями статті 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та конкретизовано в Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 №555 (далі - Порядок №555).

Відповідно до частин 1, 2 статті 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" (в редакції, чинній на момент прийняття розпорядження від 09.10.2017 №258 "Про надання дозволу на розробку детального плану території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради") громадським слуханням підлягають розроблені в установленому порядку проекти містобудівної документації на місцевому рівні: генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій.

Затвердження на місцевому рівні містобудівної документації, зазначеної у частині першій цієї статті, без проведення громадських слухань щодо проектів такої документації забороняється.

Частина 3 вказаної статті визначає, що сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи зобов'язані забезпечити:

1) оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення містобудівної документації на місцевому рівні з прогнозованими правовими, економічними та екологічними наслідками;

2) оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні та доступ до цієї інформації громадськості;

3) реєстрацію, розгляд та узагальнення пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні (у разі її утворення);

4) узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками містобудівної документації на місцевому рівні через погоджувальну комісію;

5) оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні.

Згідно з частинами 5, 6 статті 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні є підставою для подання пропозицій громадськості до відповідного органу місцевого самоврядування.

Пропозиції громадськості мають бути обґрунтовані в межах відповідних законодавчих та нормативно-правових актів, будівельних норм, державних стандартів і правил та надаватися у строки, визначені для проведення процедури громадських слухань.

Пропозиції, надані після встановленого строку, не розглядаються.

Поряд з цим, пунктом 4 Порядку №555 передбачено, що виконавчі органи сільських, селищних, міських рад оприлюднюють у двотижневий строк прийняті органами місцевого самоврядування рішення щодо розроблення проектів містобудівної документації шляхом опублікування таких рішень у засобах масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.

Оприлюднення розроблених в установленому законодавством порядку проектів містобудівної документації здійснюється не пізніш як у місячний строк з дня їх подання розробником до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради шляхом розміщення матеріалів (планшетів, макетів) у визначеному органом місцевого самоврядування місці та інформування громадян через розповсюдження брошур і повідомлень, засоби масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення інформації на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.

За приписами пунктів 9, 11 Порядку №555 пропозиції подаються громадянами у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові, місця проживання, особистим підписом і повинні містити обґрунтування з урахуванням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів та правил.

Пропозиції громадськості підлягають реєстрації органом місцевого самоврядування та розглядаються розробником і замовником проектів містобудівної документації у місячний строк.

За результатами розгляду пропозицій заявнику надається відповідь про їх врахування або обґрунтована відмова.

Як слідує зі змісту позовної заяви, необхідність визнання протиправним та скасування спірного розпорядження від 14.01.2019 №5 "Про затвердження детального плану території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради" позивач мотивує незабезпеченням відповідачами опублікування оголошення про проведення громадських слухань щодо розробленого детального плану території та незабезпеченням можливості громадськості ознайомитися із вказаним детальним планом.

З цього приводу слід зазначити, що на виконання приписів Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Порядку №555 оголошення про проведення громадського обговорення поданого на затвердження детального плану території птахокомплексу по утриманню курей на 500000 штук поголів'я птиці, загальною площею 242,9909 га, розташованого за межами населених пунктів Наталівської сільської ради Гребінківського району Полтавської області, а також про можливість ознайомлення з матеріалами вказаного детального плану у приміщенні Наталівської сільської ради, було розміщене у районній газеті "Гребінчин край", випуск №48/8468 від 29.11.2018 (а.с. 81-82).

Згідно інформації, що викладена у листі виконавчого комітету Наталівської сільської ради Гребінківського району Полтавської області від 10.01.2019 №02-26/10 (а.с. 52), детальний план території птахокомплексу по утриманню курей на 500000 штук поголів'я птиці, загальною площею 242,9909 га, розташованого за межами населених пунктів Наталівської сільської ради Гребінківського району Полтавської області, розроблений на виконання розпорядження голови Гребінківської РДА від 09.10.2017 "Про надання дозволу на розробку детального плану території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради", був розміщений у приміщенні сільської ради. У період з 29.11.2018 по 09.01.2019 представники громадськості мали можливість ознайомитися з детальним планом території у приміщенні сільської ради та надати свої пропозиції чи зауваження. 11.12.2018 проведено обговорення детального плану території з представниками територіальної громади. За період, передбачений чинним законодавством, письмові пропозиції та зауваження до детального плану території до Наталівської сільської ради Гребінківського району Полтавської області не надходили.

Таким чином, з огляду на розміщення оголошення про проведення громадського обговорення поданого на затвердження детального плану в районній газеті, а також забезпечення можливості вільного ознайомлення із вказаним детальним планом у приміщенні Наталівської сільської ради в період з 29.11.2018 по 09.01.2019, тобто протягом більше тридцяти днів з часу подання детального плану на затвердження, суд вважає безпідставними доводи позивача щодо відсутності у громадськості можливості ознайомитися з детальним планом та надати свої зауваження та пропозиції до вказаного детального плану.

За викладених обставин, суд не вбачає допущення відповідачами порушень приписів статті 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Порядку №555 в частині оприлюднення детального плану та проведення його громадського обговорення.

Щодо посилань ТРК "Пирятин" на не оприлюднення Гребінківською РДА у визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" порядку розпорядження від 19.10.2017 №258 "Про надання дозволу на розробку детального плану території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради", як на підставу для визнання протиправним та скасування розпорядження голови Гребінківської РДА від 14.01.2019 №5, то суд оцінює їх критично, оскільки в спірному випадку розпорядження від 19.10.2017 №258 не є предметом розгляду даної справи. Крім того, матеріалами справи підтверджується, що текст вказаного розпорядження був оприлюднений на офіційному веб-сайті Гребінківської РДА (а.с. 87), а у випуску районної газети "Гребінчин край" №46/8468 від 15.11.2018 мало місце розміщення інформації про прийняте розпорядження від 09.10.2017 №258 та його зміст, а також про забезпечення проведення громадських слухань (а.с. 73-74).

Відтак, враховуючи викладене, суд вважає, що у голови Гребінківської РДА були усі правові підстави для прийняття 14.01.2019 розпорядження №5 "Про затвердження детального плану території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради" (а.с. 61-62).

Відповідно до пункту 4.12 Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.12.2011 №290, виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, відповідна районна державна адміністрація забезпечують оприлюднення детального плану території протягом 10 днів з дня його затвердження.

На виконання приписів вказаної норми, оскаржуване розпорядження з дотриманням 10-денного строку оприлюднення було розміщене на сайті Гребінківськї РДА за посиланням http://grebinka.adm-pl.gov.ua/sites/grebinka.adm-pl.gov.ua/files/5-2019_0.pdf та опубліковане в районній газеті "Гребінчин край" у випуску від 24.01.2019 №4/8475 (а.с. 85-87).

Таким чином, на переконання суду, при прийнятті спірного розпорядження голови Гребінківської РДА Полтавської області від 14.01.2019 №5 "Про затвердження детального плану території за межами населених пунктів Наталівської сільської ради" відповідачі діяли на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавством, а відтак, суд не вбачає підстав для визнання протиправним та скасування вказаного розпорядження.

Окрім цього, суд вважає доцільним відмітити, що обов'язковою умовою надання правового захисту судом є наявність відповідного порушення суб'єктом владних повноважень прав, свобод або інтересів особи на момент її звернення до суду. Порушення має бути реальним, стосуватися індивідуально виражених прав чи інтересів особи, яка стверджує про їх порушення.

Разом з тим, в спірному випадку, окрім позбавлення можливості належно висвітлити порядок прийняття оскаржуваного розпорядження, позивач не зазначив жодних інших обґрунтованих доводів порушення вказаним розпорядженням його прав, свобод та охоронюваних законом інтересів.

Таким чином, позовна заява ТРК "Пирятин" є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позову Приватного підприємства "Телерадіокомпанія "Пирятин" (вул. Соборна, буд. 42, м. Пирятин, Полтавська область, 37000, код ЄДРПОУ 30951443) до Гребінківської районної державної адміністрації Полтавської області (провулок Олексія Припутня, буд. 1, м. Гребінка, Гребінківський район, Полтавська область, 37400, код ЄДРПОУ 04057391), голови Гребінківської районної державної адміністрації Полтавської області (провулок Олексія Припутня, буд. 1, м. Гребінка, Гребінківський район, Полтавська область, 37400) про визнання протиправним та скасування розпорядження відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя О.В. Гіглава

Дата ухвалення рішення 12.04.2019
Зареєстровано 15.04.2019
Оприлюднено 15.04.2019

Судовий реєстр по справі 440/302/19

Проскрольте таблицю вліво →
Рішення Суд Форма
Постанова від 18.09.2019 Другий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Постанова від 18.09.2019 Другий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 05.08.2019 Другий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 05.08.2019 Другий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 31.07.2019 Другий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 31.07.2019 Другий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 21.06.2019 Другий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Рішення від 20.06.2019 Буський районний суд Львівської області Цивільне
Ухвала від 05.06.2019 Буський районний суд Львівської області Цивільне
Ухвала від 03.06.2019 Другий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Рішення від 12.04.2019 Полтавський окружний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 05.03.2019 Полтавський окружний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 11.02.2019 Полтавський окружний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 25.01.2019 Полтавський окружний адміністративний суд Адміністративне

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Відстежувати судові рішення та засідання

Додайте Опендатабот до улюбленного месенджеру

Вайбер Телеграм

Опендатабот для телефону