Постанова
від 17.04.2019 по справі 1840/2921/18
ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 квітня 2019 р.Справа № 1840/2921/18 Другий апеляційний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді: Присяжнюк О.В.,

Суддів: Любчич Л.В. , Спаскіна О.А. ,

за участю секретаря судового засідання - Медяник А.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління Державної фіскальної служби у Сумській області на рішення Сумського окружного адміністративного суду від 16.10.2018 р. (ухвалене суддею Соколовим В.М., повний текст якого складено 25.10.2019 р.) по справі № 1840/2921/18за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ" до Головного управління Державної фіскальної служби у Сумській області , Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ" (в подальшому - ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ") звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (в подальшому - ДФС України), Головного управління ДФС у Сумській області (в подальшому - ГУ ДФС у Сумській області), в якому з урахуванням уточнення позовних вимог просив: визнати протиправними та скасувати рішення ГУ ДФС у Сумській області № 763417/41802758 від 04.06.2018 р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 7 від 11.05.2018 р., № 803001/41802758 від 19.06.2018 р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 25.05.2018 р., № 826976/41802758 від 04.07.2018 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 05.06.2018 р., № 847013/41802758 від 19.07.2018 р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 10 від 20.06.2018 р., № 868454/41802758 від 02.08.2018 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 06.07.2018, № 868440/41802758 від 02.08.2018 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №12 від 11.07.2018 р.; зобов'язати ДФС України зареєструвати податкові накладні № 7 від 11.05.2018 р., № 8 від 25.05.2018 р., № 9 від 05.06.2018 р., № 10 від 20.06.2018 р., № 11 від 06.07.2018 р., податкову накладну № 12 від 11.07.2018 р., складені ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ" в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 16.10.2018 р. позов задоволено.

Не погодившись із рішенням суду першої інстанції, відповідач Головне управління ДФС у Харківській області, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просив скасувати рішення Харківського окружного адміністративного суду від 16.10.2018 р. та прийняти нове рішення, яким відмовити в задоволенні позову.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги, апелянт посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, а саме: вимог Податкового кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та на не відповідність висновків суду обставинам справи.

Відповідно до ч. 4 ст. 229, ч. 2 ст. 313 Кодексу адміністративного судочинства України, фіксування судового засідання за допомогою технічного запису не здійснювалося.

Суд, перевіривши підстави для апеляційного перегляду, вважає, що вимоги апеляційної скарги не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Судовим розглядом встановлено, що за результатами здійснення господарських операцій з Агропромисловим науково-виробничим підприємством "Візит" позивачем до реєстрації надано податкові накладі: № 7 від 11.05.2018 р., № 8 від 25.05.2018 р., № 9 від 05.06.2018 р., № 10 від 20.06.2018 р., № 11 від 06.07.2018 р., № 12 від 11.07.2018 р.

Згідно із квитанцій Державної податкової служби України про реєстрацію податкових накладних від 30.05.2018 р., 13.06.2018 р., 26.06.2018 р., 11.07.2018 р. документи прийнято, проте, відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкових накладних зупинена, оскільки ПН/РК відповідає пп.1.6. п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку; запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ сформовано та направлено на адресу відповідача: повідомлення № 2 від 31.05.2018 р. та письмові пояснення вих. № 40 від 31.05.2018 р. та копії документів про зміст та обсяг господарської операції, за наслідками якої було складено податкову накладну № 7 від 11.05.2018 р., а саме: договір №1-П від 01.02.2018 р., рахунок на оплату № 5 від 04.04.2018 р., виписка з АТ УкрСиббанк від 31.05.2018 р., Акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 за травень 2018 року; повідомлення № 4 від 15.06.2018 р., поясненнями щодо здійсненої господарської операції № 46 від 14.06.2018 р., копії документів, що розкривають зміст та обсяг господарської операції, за наслідками якої було складено податкову накладну, реєстрацію якої зупинено, а саме: договір № І-П від 01.02.2018 р., рахунок на оплату від 24.05.2018 р. № 6, виписка з АГ УкрСиббанк від 14.06.2018 р., Акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 за червень 2018 року; повідомлення № 5 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій, пояснення № 49 і № 50 від 27.06.2018 р., копію договору підряду на будівництво № 1-П від 01.02.2018 р., копію Акту приймання виконаних будівельних робіт за червень 2018 року № 2, копію рахунку на оплату № 7 від 05.06.2018 р., копію рахунку на оплату від 05.06.2018 р. №8, копію виписки з поточного рахунку ТОВ БК "УКРПРОММОНТАЖ"; повідомлення № 6 від 18.07.2018 р., письмові пояснення № 56 від 17.07.2018 р., копії договору № 1-П від 01.02.2018 р., рахунок на оплату від 08.06.2018 р. № 9, акт приймання виконаних будівельних робіт №2 за червень 2018 року, банківську виписку з поточного рахунка позивача від 18.07.2018 р.; пояснення № 60 та № 61 разом з копіями документів на підтвердження господарських операцій за податковою накладною № 11 від 06.07.2018 та податковою накладною № 12 від 11.07.2018 р. що підтверджується відповідними квитанціями № 2.

Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (в подальшому - Комісія) прийняті рішення № 763417/41802758 від 04.06.2018 р., № 803001/41802758 від 19.06.2018 р., № 826976/41802758 від 04.07.2018 р., № 847013/41802758 від 19.07.2018 р., № 868454/41802758 від 02.08.2018 р., № 868440/41802758 від 02.08.2018 р. про відмову в реєстрації податкових накладних, у зв'язку з ненадання первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання та транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, відсутні копії документів, що підтверджують факт придбання, виготовлення, вирощування або переробки ТМЦ/чи можливість надання послуг, виконання робіт; відсутні копії документів, що підтверджують факт реалізації товарів (робіт, послуг) та/або документи надано не повному обсязі .

Не погодившись із вищезазначеними рішеннями відповідача, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, що подані податкові накладні складені з дотриманням вимог законодавства і були достатніми для їх реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Суд апеляційної інстанції погоджується з таким висновком суду першої інстанції з наступних підстав.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлення відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Згідно із п. 74.2 ст. 74 Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної-розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно із п.п. 201.16. пункту 201.16. ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 (в подальшому - Порядок № 177), податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак: 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування; 2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D > 0,03, P < Pм х 1,4.

Згідно із п. 4 Порядку № 177, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак, визначених у пункті 3 цього Порядку, така податкова накладна/розрахунок коригування не підлягають моніторингу та підлягають реєстрації в Реєстрі.

Відповідно до пункту 5 Порядку № 177, податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

Пунктами 6, 7 Порядку № 177 визначено, що у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Тобто, підставами для зупинення реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування є наступна відповідність: 1) платника податку - критеріям ризиковості платника податку; 2) податкової накладної/розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.

Судовим розглядом встановлено, що реєстрація поданих позивачем податкових накладних зупинена, у зв'язку з тим, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку.

Згідно із пунктом 10 Порядку № 117 критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.

Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.

ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Наказом Державної фіскальної служби України № 144 від 21.03.2018 р. затверджено Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків (в подальшому - Порядок формування переліку ризикових платників податків), яким передбачено, що усі платники податків, що подають на реєстрацію податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), перевіряються ДФС на відповідність критеріям ризиковості, які затверджено Державною фіскальною службою України та погоджено з Міністерством фінансів України (далі - Критерії).

Керівники комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія), забезпечують розгляд питань на засіданні Комісії щодо внесення платників податків до переліку ризикових платників податків / виключення з переліку ризикових платників податків згідно з пунктом 1.6 Критеріїв.

Засідання Комісії щодо розгляду питань про внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків проводиться згідно з порядком, передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", та оформлюється протоколом.

До протоколу засідання Комісій обов'язково додаються: перелік платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості, згідно з пунктом 1.6 Критеріїв; матеріали, на підставі яких платників податків віднесено до такого переліку; інша інформація, що розглядається Комісією.

За результатами засідання Комісії та протокольно прийнятого рішення (внесення платників податків до переліку ризикових платників податків/виключення з переліку ризикових платників податків) голова Комісії забезпечує негайне внесення інформації щодо включення/виключення зазначених платників до/із переліку платників податків в режимі "Журнал ризикових платників податків" розділу "Робота Комісії регіонального рівня" підсистеми "Аналітична система" ІТС "Податковий блок" як платників з ознаками ризиковості.

У разі відповідності платника податків показнику оцінки ступеня ризиків, визначеному пункту 1.6 Критеріїв, - включення до переліку здійснюється за рішенням Комісій.

Листом Державної фіскальної служби України від 21.03.2018 №959/99-99-07-18 "Критерії ризиковості платника податку", зокрема, зазначено, що платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: 1.6. комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв.

Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.

У разі якщо платник податків, внесений до переліку ризикових суб'єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пункті 1.6 цих Критеріїв, платника виключають з переліку ризикових суб'єктів господарювання за рішенням комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС.

Судовим розглядом встановлено, що TOB "БК "УКРПРОММОНТАЖ" зареєстровано за адресою: 40007, Сумська обл., місто Суми, вулиця Прикордонна, будинок 1; дата реєстрації ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ" платником податку на додану вартість перевищує три місяці з дати такої реєстрації. Підприємство зареєстроване платником ПДВ - 01.02.2018; ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ" має відкриті рахунки у банківських установах, а саме: р/р- 26002878807788 в ПАТ УКРСИББАНК, МФО 351005; ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ", його посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, не ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ" подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди, як того вимагають положення пп. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 та абз. 1 п. 49.2 і п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України, зокрема за період лютий, березень, квітень, травень, червень 2018 року; ТОВ "БК "УКРПРОММОНТАЖ" є новоствореним підприємством та зареєстроване 12.12.2017 р.

Пунктом 21 Порядку №117 визначено, що підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Згідно із пунктом 22 Порядку №117. рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.

Відповідно до пункту 23 Порядку № 117, таке рішення приймається комісією регіонального рівня протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку.

Судовим розглядом встановлено, що позивачем позивачем направлено відповідачу пояснення та копії документів до зазначених господарських операцій та податкових накладних.

Форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначена цим Порядком № 117 та є додатком 2 до нього. Форма такого рішення передбачає, що в разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано (з тих, що визначені вказаною формою рішення), мають бути підкреслені.

Суд апеляційної інстанції зазначає, що контролюючим органом в порушення Порядку № 117, в оскаржуваних рішеннях не вказано чіткого визначення підстав та мотивів для прийняття рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, що свідчить про його необґрунтованість.

Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Таким чином, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Із врахуванням вищевикладеного, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, щодо безпідставності зупинення реєстрації податкових накладних як передумови прийняття відповідних рішень Комісії.

Згідно ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, суд апеляційної інстанції, переглянувши, у межах апеляційної скарги, рішення суду першої інстанції, вважає, що суд першої інстанції вірно встановив фактичні обставини справи, ретельно дослідив наявні докази, дав їм належну оцінку та прийняв законне та обґрунтоване рішення відповідно до вимог матеріального та процесуального права.

Відповідно до ст. 316 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення Харківського окружного адміністративного суду від 16.10.2018 р. - без змін, оскільки суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Доводи апелянта спростовані приведеними вище обставинами та нормативно-правовим обґрунтуванням.

Керуючись ст. ст. 77, 243, 308, 316, 322, 325, 326, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Сумській області залишити без задоволення.

Рішення Сумського окружного адміністративного суду від 16.10.2018 року по справі № 1840/2921/18 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України. .

Головуючий суддя О.В. Присяжнюк Судді Л.В. Любчич О.А. Спаскін Повний текст постанови складено 22.04.2019 року

СудДругий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.04.2019
Оприлюднено23.04.2019
Номер документу81333049
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1840/2921/18

Постанова від 12.11.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 23.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 23.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 28.07.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Ральченко І.М.

Ухвала від 05.06.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 27.04.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 04.12.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.О. Бондар

Ухвала від 27.11.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.О. Бондар

Постанова від 17.04.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Постанова від 17.04.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні