Ухвала
від 23.04.2019 по справі 826/7229/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

23 квітня 2019 року м. Київ № 826/7229/16

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Келеберду В.І., розглянувши заяву директора Товариства з обмеженою відповідальністю Сервіс-Тара Сергієнко І.О. про заміну сторони у виконавчому провадженні у справі за позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіс-Тара" доДержавної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, В С Т А Н О В И В:

12.03.2019 року до суду надійшла заява директора Товариства з обмеженою відповідальністю Сервіс-Тара Сергієнко І.О. про заміну сторони у виконавчому провадженні.

Згідно з ч. 2 ст. 379 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, що звернулися з поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Для розгляду вказаної заяви призначено судове засідання на 21 березня 2019 року, яке в подальшому відклалось на 28 березня 2019 року, у зв'язку з тим, що до суду не надійшли докази підтвердження повідомлення відповідача.

У призначене засідання 28 березня 2019 року сторони не з'явилися, про дату та час розгляду зазначеної заяви повідомлені належним чином.

На підставі ч. 9 ст. 205 КАС України судом вирішено перейти до подальшого розгляду заяви у порядку письмового провадження.

Перевіривши матеріали справи, розглянувши наведені у заяві доводи, проаналізувавши чинне законодавство, суд дійшов такого висновку.

Відповідно до статті 1 Закону України Про виконавче провадження від 02 червня 2016 року, виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Підставою для відкриття виконавчого провадження по виконанню судового рішення є пред'явлений до відповідного відділу державної виконавчої служби виконавчий документ разом із заявою стягувача про відкриття виконавчого провадження.

Згідно з ч. 1 ст. 373 КАС України виконання судового рішення здійснюється на підставі виконавчого листа, виданого судом, який розглядав справу як суд першої інстанції.

Частиною 1 ст. 379 КАС України визначено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Разом з цим, відповідно до ч. 4 ст. 379 КАС України положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Отже, суд вважає за необхідне зазначити, що заміна сторони у виконавчому провадженні можлива лише при існуванні відкритого виконавчого провадження або при наявності виконавчого листа у разі необхідності заміни сторони у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ Сервіс-Тара за отриманням виконавчого листа по адміністративній справі № 826/7229/16 не зверталося.

Таким чином, суд доходить висновку про необхідність відмовити у задоволенні заяви директора Товариства з обмеженою відповідальністю Сервіс-Тара Сергієнко І.О.

Водночас, відповідно до статті 52 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.

Судом встановлено, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.11.2015 року №892 "Деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби", перейменовано деякі територіальні органи Державної фіскальної служби за переліком, згідно з додатком-1, зокрема Державну податкову інспекцію у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС на Києво-Святошинську державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області.

Разом з тим, у подальшому згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 року №296 "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" Києво-Святошинську об'єднану державну податкову інспекція Головного управління ДФС реорганізовано шляхом приєднання як структурний підрозділ до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби, а саме - до Головного управління ДФС у Київській області.

Отже, з урахуванням викладеного правонаступником Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС є Головне управління ДФС у Київській області

Керуючись статтями 52, 243, 248, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

У Х В А Л И В:

Відмовити у задоволенні заяви директора Товариства з обмеженою відповідальністю Сервіс-Тара Сергієнко І.О. про заміну сторони у виконавчому провадженні від 12.03.2019 року.

Замінити у справі №826/7229/16 відповідача - Державну податкову інспекцію у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС його правонаступником - Головним управлінням ДФС у Київській області (код ЄДРПОУ 39393260, 03151, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5а).

Копію ухвали направити сторонам.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та в строки, передбачені ст.ст. 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням п/п. 15.5 п. 15 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя В.І. Келеберда

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення23.04.2019
Оприлюднено24.04.2019
Номер документу81363932
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/7229/16

Ухвала від 15.06.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 15.03.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 20.02.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 07.11.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 11.07.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 23.04.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 22.04.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Постанова від 18.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 14.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 01.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні