Ухвала
від 22.04.2019 по справі 582/511/19
НЕДРИГАЙЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Провадження № 1-кс/582/205/19

Справа № 582/511/19

Копія

Недригайлівський районний суд Сумської області

У Х В А Л А

про арешт майна

22 квітня 2019 року смт. Недригайлів

Слідчий суддя Недригайлівського районного суду Сумської області ОСОБА_1 за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання прокурора Недригайлівського відділу Роменської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні, внесеному 05 липня 2017 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12017200220000190 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366, ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 246, ч. 2 ст. 364 КК України,

з участю прокурора ОСОБА_3 ,

слідчого ОСОБА_4 ,

представників власника майна: ОСОБА_5 ,

ОСОБА_6 ,

ОСОБА_7 ,

ВСТАНОВИВ:

15 квітня 2019 року до Недригайлівського районного суду Сумської області звернувся прокурор Недригайлівського відділу Роменської місцевої прокуратури ОСОБА_3 з клопотанням про накладення арешту на вилучене майно з приміщення Сакунихської сільської ради Недригайлівського району Сумської області, розташованої за адресою: с. Сакуниха Недригайлівського району, вул. Рябова, 105, згідно додатку до протоколу обшуку від 11.04.2019.

Своє клопотання мотивував тим, що Недригайлівським ВП Роменським ВП ГУНП в Сумській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження, внесеного в Єдиний реєстр досудових розслідувань за номером №12017200220000190, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 246, ч. 2 ст. 364 КК України.

В рамках вказаного кримінального провадження розслідується: незаконний поруб різного виду деревини кількістю близько 1000 дерев, що мав місце на ділянці місцевості «квартал № 92», розташованого на території Сакунихської сільської ради Недригайлівського району Сумської області; ймовірне підроблення рішення сесії про преміювання; розтрата бюджетних коштів шляхом внесення недостовірної інформації до актів виконаних робіт за послуги, які не виконувались; підроблення рішення сільської ради, спрямоване на заволодіння бюджетними коштами.

Майно, на яке слідчий просить накласти арешт, визнане речовими доказами у кримінальному провадженні №12017200220000190, оскільки може бути доказом злочинів, та з метою запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, а також для його збереження та проведення необхідних експертиз, прокурор просить накласти арешт на вказане майно.

У судовому засіданні прокурор ОСОБА_3 своє клопотання підтримав у повному обсязі з підстав, викладених у ньому, та просив суд його задовольнити. Додатково пояснив, що вилучені два системних блоки комп`ютерів та флеш носії необхідні для проведення експертних досліджень, а, крім того, це ніяким чином не обмежить діяльність сільської ради, оскільки системні блоки були вилучені не всі, які були наявні у приміщенні сільської ради.

У судовому засіданні представники власника майна, голова Сакунихської сільської ради, ОСОБА_5 , секретар сільської ради ОСОБА_6 та адвокат ОСОБА_7 заперечували проти поданого клопотання, зазначаючи, що вилучені системні блоки обмежують діяльність сільської ради, а вилучені документи ніяким чином не можуть бути доказом саме в цьому кримінальному провадженні та також необхідні в роботі сільської ради.

Слідчий суддя, заслухавши прокурора та представників власника майна, дослідивши матеріали кримінального провадження №12017200220000190, вважає, що подане прокурором клопотання підлягає частковому задоволенню, з огляду на таке.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існують достатні підстави вважати, що воно є предметом, засобом чи знаряддям вчинення злочину, доказом злочину, набуте злочинним шляхом, доходом від вчиненого злочину, отримане за рахунок доходів від вчиненого злочину або може бути конфісковане у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого чи юридичної особи, до якої може бути застосовано заходи кримінально-правового характеру, або може підлягати спеціальній конфіскації щодо третіх осіб, юридичної особи або для забезпечення цивільного позову.

За змістом ст. 98, п. 1 ч. 2 та ч. 3 ст. 170 КПК України, арешт майна, метою якого є збереження речових доказів, накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що це майно є матеріальними об`єктами, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Відповідно до ч. 3, 4 ст. 173 КПК України відмова у задоволенні або часткове задоволення клопотання про арешт майна тягне за собою негайне повернення особі відповідно всього або частини тимчасово вилученого майна. У разі задоволення клопотання слідчий суддя, суд застосовує найменш обтяжливий спосіб арешту майна. Слідчий суддя, суд зобов`язаний застосувати такий спосіб арешту майна, який не призведе до зупинення або надмірного обмеження правомірної підприємницької діяльності особи, або інших наслідків, які суттєво позначаються на інтересах інших осіб.

Так, з витягу з ЄРДР вбачається, що 04.07.2017 до Недригайлівського ВП Роменського ВП ГУ НП в Сумській області надійшли матеріали з Роменської місцевої прокуратури про ймовірне підроблення рішення сесії про преміювання сільського голови Сакунихської сільської ради Недригайлівського району в період з лютого 2017 року по теперішній час.

Відомості за даним фактом внесено в ЄРДР за № 12017200220000190 від 05.07.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.

Крім того, згідно наданого витягу, протягом листопада-грудня 2018 року та січня-березня 2019 року, головою сільської ради за попередньою змовою з групою осіб були підписані договори з ФОП на виконання послуг по очищенню доріг сільської ради від снігу, за виконання яких бухгалтерію з рахунку сільської ради на рахунок ФОП були перераховані кошти в сумі 117920 гривень. В той же час, очищення доріг сільської ради від снігу постійно проводиться силами та засобами агрофірми, яке надає безоплатні послуги сільській раді з прибирання доріг від снігу. Крім того, на сесіях сільської ради не приймались відповідні рішення щодо виділення коштів на вказані послуги.

Відомості за даним фактом внесено в ЄРДР за № 42019201240000034 від 26.03.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Відповідно до витягу, 27.03.2019 працівником ДП «Недригайлівський агролісгосп» на території Сакунихської сільської ради Недригайлівського району Сумської області виявлено незаконний поруб деревини породи клен американський, ясен, клен гостролистий, клен ясеновидний, приблизною кількістю 1000 дерев.

Відомості за даним фактом внесено в ЄРДР за № 12019200220000051 від 27.03.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 246 КК України.

Крім того, відповідно до витягу, голова Сакунихської сільської ради та секретар цієї сільської ради, зловживаючи службовим становищем, з корисливих мотивів, за попередньою змовою, з 2017 року підробляли рішення сільської ради, як в особистих інтересах, так і в інтересах третіх осіб. Вказані особи вчинили умисні дії, направлені на незаконне нарахування та отримання премій, на заволодіння бюджетними коштами у сумі 118 000 гривень, які виділялись на проведення робіт по очищенню доріг сільської ради від снігу та за попередньою змовою уповноважені особи сільської ради, зловживаючи службовим становищем, надали дозвіл на поруб дерев за межами населеного пункту, за попередньою оцінкою завдавши збитків ДАП «Недригайлівський агролісгосп» на суму 1 млн. 900 тис. грн.

Відомості за даним фактом внесено в ЄРДР за № 42019201240000040 від 04.04.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

04 квітня 2019 року кримінальні провадження: № 12017200220000190 від 05.07.2017, № 42019201240000034 від 26.03.2019, № 12019200220000051 від 27.03.2019, та № 42019201240000040 від 04.04.2019 об`єднані в одне провадження, яке зареєстроване в ЄРДР під № 12017200220000190.

З протоколу обшуку від 11.04.2019, проведеного у присутності понятих, вбачається, що в ході проведення обшуку на підставі ухвали слідчого судді Недригайлівського районного суду Сумської області від 10.04.2019, у приміщенні Сакунихської сільської ради Недригайлівського району Сумської області за адресою: с. Сакуниха, Недригайлівського району, вул. Рябова, 105, було виявлено майно, перелічене в додатку до протоколу, на яке слідчий у своєму клопотанні просить накласти арешт.

Постановою від 12.04.2019 вилучене під час обшуку майно, на яке прокурор просить накласти арешт, визнане речовими доказами у кримінальному проваджені № 12017200220000190.

Слідчий суддя вважає, що частково надані слідчим докази дають достатні підстави вважати, що було вчинено кримінальні правопорушення, а оскільки зазначене майно може бути безпосередньо пов`язане з цим, слідчий суддя доходить висновку, що майно, на яке просить накласти арешт прокурор, може бути доказом вчинення кримінальних правопорушень, бути пов`язаним з цим, мати силу речового доказу, а тому накладення на нього арешту в рамках цього кримінального провадження і саме на цій початковій стадії, є необхідним для з`ясування всіх обставин справи і запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження, а також для проведення необхідних експертних досліджень.

Що стосується тверджень адвоката про фактичну неможливість сільської ради виконувати свою діяльність, то слідчий суддя вважає їх необґрунтованими, оскільки відповідно до ч. 3 ст. 100 КПК України, уповноважена особа Сакунихської сільської ради не позбавлена можливості клопотати перед слідчим чи прокурором щодо отримання копій або оригіналів необхідних для роботи документів, які були визнані речовими доказами у даному кримінальному провадженні. Крім того, адвокатом не було зазначено яким чином працівники сільської не зможуть працювати без зазначених документів та вилучених двох системних блоків, а лише у загальному вигляді висловлено таке припущення.

При цьому, як встановлено у судовому засіданні, два системні блоки вилучались оскільки необхідно провести експертні дослідження щодо наявної інформації, яка безпосередньо стосується питань цього кримінального провадження, а, крім того, були вилучені не всі наявні у приміщенні сільської ради системні блоки, а тому працівники сільської ради мають можливість виконувати свої обов`язки з використанням комп`ютерів.

Таким чином, враховуючи, що майно відповідає критеріям, які визначені в ст. 98 КПК України для речових доказів, беручи до уваги, що органами поліції здійснюється досудове розслідування кримінального провадження за ознаками ч. 1 ст. 366, ч. 3 ст. 191, ч. 1 ст. 246, ч. 2 ст. 364 КК України та з метою забезпечення збереження речових доказів та проведення необхідних експертних досліджень, клопотання прокурора про накладення арешту підлягає частковому задоволенню.

Також слідчий суддя роз`яснює, що арешт майна може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування за відповідним клопотанням, якщо буде доведено, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 170-173, 309, 372, 376 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання прокурора Недригайлівського відділу Роменської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні №12017200220000190 задовольнити частково.

Накласти арешт на майно, що було вилучено в ході обшуку 11.04.2019:

2. З кабінету землевпорядника Сакунихської сільської ради ОСОБА_8 :

- щоденник в клітинку із записами рукописного тексту без нумерації;

- копія архівної довідки від 17.03.2006 № 43/14 по с. Баранове на 2 арк.;

- копія карти лісових насаджень по території Сакунихської сільської ради на форматі А4;

- технічна документація з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Сакунихської сільської ради на 109 арк. з додатком коректорний аркуш з диском;

- окремі карти по населених пунктах Сакунихської сільської ради в кількості 10 штук;

- карта земель Сакунихської сільської ради з рукописним текстом 50 га ненаданої землі;

- грошова оцінка земель Сакунихської сільської ради на 1 арк. у вигляді схеми;

- акт №6 обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 22.03.2019 в 3 екземплярах (всього 6 арк.) з додатком 2 фотоілюстрації без підпису голови комісії та членів комісії крім ОСОБА_8 ; акт №7 обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 28.03.2019 в 3 екземплярах (всього 6 арк.) з додатками: копія заяви ОСОБА_9 на 1 арк., 7 фотоілюстрацій з підписом голови комісії та члена комісії ОСОБА_8 ; акт №8 обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню без зазначення дати в 2 екземплярах (всього 4 арк.), що зберігаються у паперовій папці;

- копія карти території с. Перетічки на 1 арк.;

- копія ордеру №2, виданого на ім`я ОСОБА_10 ;

- копія ордеру №2 без зазначення особи з підписом ОСОБА_5 ;

- оригінал акту №5 обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 15.03.2019 на 2 арк., виданий на ім`я ОСОБА_11 ;

- оригінал акту №4 обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 14.03.2019 на 2 арк. на ім`я ОСОБА_12 ;

- оригінал акту №3 обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 28.02.2019 на 2 арк. на ім`я ОСОБА_13 ;

- оригінал акту №2 обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 07.02.2019 на 2 арк. на ім`я ОСОБА_14 ;

- оригінал акту №1 обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 21.01.2019 на 2 арк. на ім`я ОСОБА_15 ;

- копія акту №6 від 27.01.2015 обстеження зелених насаджень на 2 арк.;

- оригінал акту №11 обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 12.11.2018, на 2 арк. відносно с. Перетічки;

- оригінал акту №10 обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 18.07.2018, на 2 арк. на імя ОСОБА_16 ;

- оригінал акту №9 від 18.04.2018, №8 від 18.04.2018, №7 від 23.03.2018, №6 від 14.03.2018, №5 від 14.03.2018, копія акту №4 від 22.02.2018, оригінал цього ж акту, акт №3 та його копія від 20.02.2018, два оригінали акту №2 від 12.02.2018, акт №1 від 25.01.2018, акт №13 від 13.11.2018, акт №12 від 13.11.2018, акт №14 від 16.11.2018 щодо обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню;

- оригінали ордеру №3 на ім`я ОСОБА_10 , ордеру № 2 на ім`я ОСОБА_17 , ордеру №1 на ім`я ОСОБА_18 ;

- акт №3 обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 25.02.2019 на 2 арк., виданого на ім`я ОСОБА_19 в трьох екземплярах на 6 арк. та оригінал заяви ОСОБА_19 на 1 арк. та фотоілюстрації на 4 арк.;

- акт б/н обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 28.12.2018 на 2 арк. виданий на ім`я ОСОБА_20 в одному екземплярі на 2 арк. та оригінал заяви ОСОБА_20 , на 1 арк.;

- акт №15 обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 26.11.2018 в 2 екземплярах на 4 арк., виданий на ім`я ОСОБА_21 та 3 фотоілюстрації на 3 арк.;

- акт №16 обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 26.02.2018 в 2 екземплярах на 4 арк. виданий на ім`я ОСОБА_22 та фотоілюстрації на 2 арк.;

- акт №1 обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 19.09.2017 в 1 екземплярі на 2 арк., виданий на ім`я ОСОБА_23 ;

- запити на ім`я начальника Державної екологічної інспекції в кількості 5 штук з підписом ОСОБА_5 та 3 запити без підпису;

2. З кабінету Сакунихського сільського голови ОСОБА_5 :

- довідка про зміни до тимчасового розпису бюджету на 2018 рік;

- зошит у клітинку з написом рукописного тексту «Доходи 2018» з рукописним текстом щодо аналізу виконання плану по доходах;

- аркуш паперу «Баланс на 1 квітня 2018» на 1 арк.;

- оригінал договору на виконання робіт від 23.12.2018 між ОСОБА_17 та Сакунихською сільською радою в 2 екз. на 2 арк.;

- листи повідомлення директора ДП « Недригайлівський агролсгосп» на 2 арк.;

- проект договору без номеру про надання послуг між ОСОБА_24 та Сакунихською сільською радою в 1 екз. на 2 арк. без підписів;

- завірена копія протоколу сесії Сакунихської сільської ради від 17.03.2017 на 9 арк.;

- проект рішення від 15.11.2016 на 1 арк. з додатками на 2 арк.;

- оригінали заяв ОСОБА_25 від 21.03.2019, ОСОБА_26 від 12.03.2019, ОСОБА_9 від 21.03.2019 про надання дозволу на вирубку дерев на 3 арк.;

- накладні щодо отримання дров Сакунихською сільською радою без дати №№ 134, 135, 136; договір купівлі-продажу №222 між ФОП « ОСОБА_27 » та Сакунихською сільською радою на 2 арк. за 2016 рік не датований; договір №27032017/3 про надання послуг між Сакунихською сільською радою та ФОП « ОСОБА_28 » з додатком «специфікація №1»; оригінал акту надання послуг №30 не датований на 1 арк.; накладна без номеру та найменування, на якій наявний відтиск печатки ФОП « ОСОБА_29 » та підписом на 1 арк.; рахунок без номеру та найменування, на якому наявний відтиск печатки ФОП « ОСОБА_29 » та підписом на 1 арк.; аркуш паперу формату А4 з відтисками печаток ФОП « ОСОБА_29 »; аркуш паперу з рукописним текстом (ФОП « ОСОБА_30 ») та її банківськими реквізитами; рахунок про оплату №77 на 1 арк. за 2017 рік; акт виконаних робіт №78 за 2017 рік 2 арк. без відмітки замовника; рахунок на оплату №74 на 1 арк. за 2017 рік; акт виконаних робіт №75 за 2017 рік 2 арк. без відмітки замовника; договори без номерів, не датовані про надання послуг, без зазначення замовника, виконавець ФОП « ОСОБА_31 » на 7 арк., із відтиском печатки ФОП « ОСОБА_31 » та оригіналом підпису; акти виконаних робіт №78 від 03.04.2017; акт виконаних робіт №78 від 03.04.2017 на 1 арк. з додатком договір №77 про надання послуг від 03.04.2017 з відтисками печаток та підписами обох сторін (Сакунихської сільської ради та ФОП « ОСОБА_31 »); акт виконаних робіт №77 від 03.04.2017 на 1 арк. з додатком договір №76 про надання послуг від 03.04.2017 з відтисками печаток та підписами обох сторін (Сакунихської сільської ради та ФОП « ОСОБА_31 »); акт виконаних робіт №76 від 03.04.2017 на 1 арк. з додатком договір №95 про надання послуг від 03.04.2017 з відтисками печаток та підписами обох сторін (Сакунихської сільської ради та ФОП « ОСОБА_31 ») на 1 арк; акт виконаних робіт №187 від 03.04.2017 на 1 арк. з додатком договір №74 про надання послуг від 03.04.2017 з відтисками печаток та підписами обох сторін (Сакунихської сільської ради та ФОП « ОСОБА_31 ») на 1 арк; акт виконаних робіт №74 від 03.04.2017 на 1 арк. з додатком договір №73 про надання послуг від 03.04.2017 з відтисками печаток та підписами обох сторін (Сакунихської сільської ради та ФОП « ОСОБА_31 ») на 1 арк.; акт виконаних робіт №188 від 03.04.2017 на 1 арк. з додатком договір №92 про надання послуг від 03.04.2017 з відтисками печаток та підписами обох сторін (Сакунихської сільської ради та ФОП « ОСОБА_31 ») на 1 арк; видаткова накладна №9 від 03.04.2017 на 1 арк. та додаток - договір №10 від 03.04.2017 з відтисками печаток та підписами обох сторін (Сакунихської сільської ради та ФОП « ОСОБА_31 ») на 1 арк. та специфікація на 1 арк.; акт №165 між ПП «Інтек-сервіс» та Сакунихською сільською радою із зазначенням підпису та печатки виконавця та відсутності підпису та печатки замовника; договір №176/16 не датований між Сакунихською сільською радою та ФОП «Інтек-Сервіс» із зазначенням печатки та підпису виконавця та відсутності підпису та печатки замовника та додаток до договору №1 та №2 на 1 арк. недатований між Сакунихською сільською радою та ФОП «Інтек-Сервіс» із зазначенням печатки та підпису виконавця та відсутності підпису та печатки замовника, додаток №3 (акт здавання-приймання послуг) недатований між Сакунихською сільською радою та ФОП «Інтек-Сервіс» із зазначенням печатки та підпису виконавця та відсутності підпису та печатки замовника; акт №242 недатований між Сакунихською сільською радою та ФОП «Інтек-Сервіс» із зазначенням печатки та підпису виконавця та замовника; договір №178/16 недатований між Сакунихською сільською радою та ФОП «Інтек-Сервіс» із зазначенням печатки та підпису виконавця та відсутності підпису та печатки замовника на 1 арк. із додатком на 1 арк. із зазначенням печатки та підпису виконавця та відсутності підпису та печатки замовника; акт виконаних робіт №184 від 2016 року недатований на 1 арк.; договір без номера про надання послуг без зазначення замовника з відтиском печатки виконавця ФОП « ОСОБА_31 » та відсутності даних про замовника на 1 арк.; акт виконаних робіт №185 від 2016 року не датований на 1 арк. без зазначення замовника з відтиском печатки виконавця ФОП « ОСОБА_31 »; договір без номера про надання послуг без зазначення замовника з відтиском печатки виконавця ФОП « ОСОБА_31 » та відсутності даних про замовника в кількості 2 штук на 2 арк.; видаткова накладна № 98 від 2016 року не датована між ФОП « ОСОБА_32 » із зазначенням підпису та відтиску печатки постачальника та відсутності відтиску печатки та підпису отримувача; договір без номера не датований 2016 року без зазначення замовника з відтиском печатки постачальника ФОП « ОСОБА_32 » та відсутності даних про замовника на 1 арк. з додатком «специфікація» на 1 арк. без зазначення даних замовника, з відтиском печатки постачальника ФОП « ОСОБА_32 » на 1 арк., розміщеними у паперовій папці;

- рішення від 19.03.2018 №09-ода із зазначенням друкованого тексту на 1 арк. про дотримання правил благоустрою в населелених пунктах Сакунихської сільської ради; рішення від 18.10.2018 про знесення аварійних дерев на території Сакунихської сільської ради на 1 арк.; рішення від 27.09.2018 про знесення аварійних дерев на 1 арк.; договір на виконання робіт від 23.11.2018 між ОСОБА_17 та Сакунихською сільською радою з оригіналами підписів та печаткою Сакунихської сільської ради на 1 арк; договір на виконання робіт від 23.11.2018 між ФОП « ОСОБА_10 » та Сакунихською сільською радою з оригіналами підписів та печатками обох сторін на 1 арк.; договір на виконання робіт від 23.11.2018 між ОСОБА_18 та Сакунихською сільською радою з оригіналами підписів та печаткою Сакунихської сільської ради на 1 арк.; розпорядження сільського голови від 22.02.2019 №01-02-22 про скликання 16 сесії 7 скликання Сакунихської сільської ради на 1 арк., що розміщені у папці швидкозшивачі;

- щоденник з білою обложкою з орнаментом та записами рукописного тексту;

- щоденник в обкладинці синього кольору із записами рукописного тексту;

- щоденник в обкладинці червоного кольору із зазначенням «2010» із записами рукописного тексту.

3. З кабінету секретаря Сакунихського сільського голови ОСОБА_6 :

- протоколи №12 від 20.12.2018 в кількості 2 штук, №11 від 15.11.2018 в кількості 2 штук, №9 від 20.09.2018 в кількості 2 штук, №10 від 18.10.2018 в кількості 2 штук, №6 від 21.06.2018 в кількості 2 штук, №7 від 19.07.2018 в кількості 2 штук, №8 в кількості 2 штук від 16.08.2018, №5 від 17.05.2018 в кількості 2 штук, №1 від 18.01.2018 в кількості 2 штук, №3 від 19.03.2018 в кількості 2 штук, №4 від 19.04.2018 в кількості 2 штук, №2 від 15.02.2018 в кількості 2 штук, які містяться у паперовій папці з написом рукописним текстом «Протоколи виконкому 2018 рік»;

- протокол 15 сесії від 26.12.2018, протокол 16 сесії від 13.03.2019, протокол 13 сесії від 11.09.2017, протокол 14 сесії від 27.09.2018, протокол 4 сесії від 25.12.2015, протокол 3 сесії від 07.12.2015, протокол 2 сесії від 24.11.2015, протокол 1 сесії від 06.11.2015, протокол 5 сесії від 23.02.2016, протокол 6 сесії 03.06.2016, протокол 7 сесії 28.07.2016, протокол 8 сесії від 27.09.2016, протокол 9 сесії від 25.11.2016, протокол 10 сесії від 24.12.2016, протокол 11 сесії від 17.03.2017, протокол 12 сесії від 20.06.2017, які містяться у паперовій папці з написом рукописним текстом: «Сакунихська сільська рада 2016 рік»;

- розпорядження на 38 аркушах, які містяться у паперовій папці з позначенням «Справа 02-40 Розпорядження з особового складу» за 2016 рік;

- розпорядження на 34 аркушах, які містяться у паперовій папці з позначенням «Справа 02-22 Розпорядження з основної діяльності» за 2016 рік;

- розпорядження на 10 аркушах, які містяться у паперовій папці з позначенням «Справа 02-48 Розпорядження про короткострокові відрядження в межах України та за кордон; стягнення; надання щорічних оплачуваних відпусток та відпусток у зв`язку з навчанням» за 2016 рік;

- розпорядження на 7 аркушах, які містяться у паперовій папці з позначенням «Справа 02-03 Розпорядження з адміністративних господарських питань» за 2016 рік;

- розпорядження на 6 аркушах, які містяться у паперовій папці з позначенням «Справа 02-48 Розпорядження про короткострокові відрядження в межах України та за кордон; стягнення; надання щорічних оплачуваних відпусток та відпусток у зв`язку з навчанням» за 2017 рік;

- розпорядження на 30 аркушах, які містяться у паперовій папці з позначенням «Справа 02-03 Розпорядження з адміністративних господарських питань» за 2017 рік;

- розпорядження на 18 арк., які містяться у паперовій папці з позначенням «Справа 02-22 Розпорядження з основної діяльності» за 2017 рік;

- розпорядження на 59 арк., які містяться у паперовій папці з позначенням «Справа 02-40 Розпорядження з особового складу» за 2017 рік;

- розпорядження на 11 арк., які містяться у паперовій папці з позначенням «Справа 02-48 Розпорядження про короткострокові відрядження в межах України та за кордон; стягнення; надання щорічних оплачуваних відпусток та відпусток у зв`язку з навчанням» за 2018 рік;

- розпорядження на 26 арк., які містяться у паперовій папці з позначенням «Справа 02-40 Розпорядження з особового складу» за 2018;

- справа 02-03 «Розпорядження з адміністративно-господарських питань за 2016 рік журнал реєстрації розпоряджень», яка прошита та пронумерована на 40 сторінках та скріплена печаткою Сакунихської сільської ради та міститься у паперовій папці з позначенням «Справа 02-03 Розпорядження з адміністративних господарських питань» за 2018 рік;

- розпорядження на 53 арк., які містяться у паперовій папці з позначенням «Справа 02-03 Розпорядження з адміністративних господарських питань» за 2018 рік;

- розпорядження на 20 арк., які містяться у паперовій папці з позначенням «Справа 02-48 Розпорядження про короткострокові відрядження в межах України та за кордон; стягнення; надання щорічних оплачуваних відпусток та відпусток у зв`язку з навчанням» за 2019 рік, яка містить журнал - справа 02-48 «реєстрації розпоряджень про короткострокові відрядження в межах України та за кордон; стягнення; надання щорічних оплачуваних відпусток та відпусток у зв`язку з навчанням» із записами 2016, 2017, 2018 років;

- розпорядження на 3 арк., які містяться у паперовій папці з позначенням «Справа 02-22 Розпорядження з основної діяльності» за 2019 рік;

- журнал реєстрації розпоряджень сільського голови за 2016 рік на 39 сторінках із записами 2016, 2017, 2018, 2019 років, прошитий та скріплений печаткою Сакунихської сільської ради;

- розпорядження на 7 арк., які містяться у паперовій папці з позначенням «Справа 02-40 Розпорядження з особового складу» за 2019 рік;

- журнал реєстрації розпоряджень особового складу на 40 сторінках, прошитий та пронумерований, закріплений печаткою Сакунихської сільської ради;

- оригінал ордеру №1, виданий на ім`я ОСОБА_18 на 1 арк;

- форма 1-ВПГ від 27.12.2018;

- паперова папка «Справа 05-35 Номенклатура справ» від 03.05.2017 на 18 аркушах;

- протокол №5 засідань виконавчого комітету від 18.05.2017;

- протокол №9 засідань виконавчого комітету від 14.09.2017;

- протокол №10 засідань виконавчого комітету від 19.10.2017;

- протокол №11 засідань виконавчого комітету від 09.11.2017;

- протокол №12 засідань виконавчого комітету від 14.12.2017;

- заяви про надання відпусток на 17 арк., які містяться у паперовій папці із позначенням «Заяви працівників сільської ради на відпустки 2016»;

- номенклатура справ на 12 арк. у пластиковій папці;

- заяви про надання відпусток на 9 арк., які містяться у папці «Заяви на відпустки працівників сільської ради 2018»;

- заяви про надання матеріальної допомоги, надання дозволу на вирубку дерев, затвердження технічної документації та з інших питань на 43 аркушах, які містяться у папці картонній «Реєстрація пропозицій заяв та скарг громадян 2018 рік»;

- статистичні дані про зміни в складі депутатів, постійних комісій виконкомів на 4 аркушах;

- журнал реєстрації вхідної кореспонденції за 2016-2017 роки, прошитий, пронумерований на 98 аркушах, скріплений печаткою Сакунихської сільської ради;

- протокол №1 засідань виконавчого комітету Сакунихської сільської ради від 19.01.2017, протокол №2 засідань виконавчого комітету Сакунихської сільської ради від 16.02.2017, протокол №2 засідань виконавчого комітету Сакунихської сільської ради від 16.03.2017, протокол №4 засідань виконавчого комітету Сакунихської сільської ради від 20.04.2017, протокол №5 засідань виконавчого комітету Сакунихської сільської ради від 18.05.2017, протокол №6 засідань виконавчого комітету Сакунихської сільської ради від 15.06.2017, протокол №7 засідань виконавчого комітету Сакунихської сільської ради від 20.07.2017, протокол №8 засідань виконавчого комітету Сакунихської сільської ради від 17.08.2017, протокол №9 засідань виконавчого комітету Сакунихської сільської ради від 14.09.2017, протокол №10 засідань виконавчого комітету Сакунихської сільської ради від 19.10.2017, протокол №11 засідань виконавчого комітету Сакунихської сільської ради від 09.11.2017, протокол №12 засідань виконавчого комітету Сакунихської сільської ради від 14.12.2017, протокол №1 засідань виконавчого комітету Сакунихської сільської ради від 17.01.2019 в кількості двох штук, протокол №2 засідань виконавчого комітету Сакунихської сільської ради від 21.02.2019, які місятяться у папці паперовій із зазначенням «Протоколи засідань виконавчого комітету ССР за 2017 рік»;

- перелік номенклатурних справ на 14 арк., що міститься у папці «Номенклатура справ 2018»;

- оригінал повідомлення щодо припинення права постійного користування земельної ділянки від 05.02.2019 № 07-27/59 за підписом ОСОБА_33 , копія розпорядження від 29.10.2018 №525-од за підписом т.в.о. голови Недригайлівської РДА Васильченка, оригінал листа про виділення коштів за підписом головного лікарка ОСОБА_34 від 01.02.2019 №01-10/120, оригінал листа про виділення коштів за підписом голови ОСОБА_35 ;

- заяви про надання дозволу на випилку дерев в кількості 2 штук;

- заява про надання щорічної основної відпустки від 13.03.2010 за підписом ОСОБА_5 від 13.04.2019;

- журнал реєстрації вхідної кореспонденції за 2018 рік від 01.01.2018, із рукописними записами на 50 аркушах, пронумерований, скріплений печаткою Сакунихської сільської ради, в якому знаходиться ордер №93 від 08.08.2018 на правову допомогу ОСОБА_10 адвокатом ОСОБА_36 ;

- журнал в твердій палітурці із рукописними записами;

- журнали в кількості 2 штук синього кольору із надписом «office book»;

- розпорядження від 02.12.2017 №10-02-22 на 1 аркуші;

- розпорядження від 22.02.2019 №01-02-22 на 1 аркуші без підпису;

- рішення виконавчого комітету від 19.10.2017 про знесення аварійних дерев на 1 аркуші без підпису;

- журнал реєстрації вихідної кореспонденції за 2017 рік Сакунихської сільської ради на 99 аркушах із рукописними записами, прошитий, пронумерований, скріплений печаткою Сакунихської сільської ради;

- системний блок комп`ютера, інвентаризаційний номер 1758;

- флеш карта пам`яті «Transcend» білого кольору, ємкістю 16 Gb, що була виявлена під системним блоком на робочому місці секретаря Сакунихської сільської ради

4. З підсобної кімнати приміщення Сакунихської сільської ради:

- лист на ім`я начальника УДКСУ від 18.03.2016 № 75-02-27 на 1 арк. без підпису;

- лист до ДФІ від 25.02.2016 №47-02-36 на 1 арк.;

- інформація бюджетної установи Сакунихської сільської ради на 6 арк.;

- лист голові Недригайлівської РДА ОСОБА_37 без дати від 2016 року на 2 аркушах;

- лист до Недригайлівської РДА від 04.02.2016 №31-02-36;

- лист до Недригайлівської РДА від 26.01.2016 №17-02-36 на 1 аркуші;

- лист до Недригайлівської РДА (фінансове управління) від 02.02.2016 на 1 аркуші №28-02-36;

- лист голові Недригайлівської РДА від 20.11.2018 №370-02-26 на 1 арк.;

- лист начальнику Державної екологічної інспекції від 13.03.2018 №76-02-26;

- лист директору філії Недригайлівського РЕМ від 10.04.2018 №117-02-26 на 1 аркуші;

- бухгалтерська документація за січень-грудень 2016 року, яка міститься у паперовій папці, прошита, не пронумерована;

- бухгалтерська документація за січень-грудень 2017 року, що міститься у паперовій папці, прошита, не пронумерована;

- головна книга за січень-грудень 2016 року прошита, не пронумерована;

- головна книга за 2017 рік не прошита, не пронумерована;

- головна книга за 2019 рік не прошита, не пронумерована;

- бухгалтерська документація за січень-грудень 2018 року, яка міститься у паперовій папці, прошита, не пронумерована;

- паперова папка із документацією не прошита не пронумерована, на якій мається надпис «Зарплата 2019»;

- рішення виконавчого комітету Сакунихської сільської ради від 22.03.2018 №12-ОД про виплату ОСОБА_5 компенсації за невикористану щорічну відпустку з 06.11.2016 по 05.11.2017;

- накладна без номера, не датована, без надписів із відтиском печатки ФОП « ОСОБА_24 » та завірена підписом;

- чистий аркуш паперу із відтиском печатки ФОП « ОСОБА_24 » та завірена підписом;

- чистий аркуш паперу із відтиском печатки ФОП « ОСОБА_38 » та завірена підписом;

- рахунок на оплату №5 без номеру, не датований із відтиском печатки ФОП « ОСОБА_39 » та завірений підписом на 1 арк.;

- видаткова накладна №5 без номеру, не датована із відтиском печатки ФОП « ОСОБА_39 » та завірена підписом на 1 арк.;

- видаткова накладна №5 без номеру, не датована із відтиском печатки ФОП « ОСОБА_39 » та завірена підписом на 1 арк.;

- договір купівлі-продажу без номеру, не датований, на 2 арк., на 2 аркуші якого проглядається відтиск печатки ФОП « ОСОБА_40 » та підпис, які замальовані речовиною білого кольору;

- Паперова папка в якій міститься бухгалтерська документація щодо оплати послуг укладених між суб`єктами господарювання та ССР на якій мається надпис виконаний олівцем «січень 2019»;

- бухгалтерська документація щодо оплати послуг, укладених між суб`єктами господарювання та Сакунихською сільською радою, що міститься у паперовій папці і на якій наявний надпис олівцем «лютий 2019»;

- бухгалтерська документація щодо оплати послуг, укладених між суб`єктами господарювання та Сакунихською сільською радою, що міститься у паперовій папці і на якій наявний надпис олівцем «березень 2019»;

- бухгалтерська документація щодо оплати послуг, укладених між суб`єктами господарювання та Сакунихською сільською радою, що міститься у паперовій папці і на якій наявний надпис олівцем «квітень 2019»;

- бухгалтерська документація щодо оплати послуг, укладених між суб`єктами господарювання та Сакунихською сільською радою, що міститься у паперовій папці і на якій наявний надпис олівцем «грудень», оглядом документів встановлено, що в ній знаходиться бухгалтерська документація за грудень 2018 року;

- бухгалтерська документація щодо нарахування заробітної плати, відпустки, матеріальної допомоги працівникам Сакунихської сільської рад за січень-грудень 2018 року, що міститься у паперовій папці із надписом олівцем сірого кольору «Зарплата 2018»;

- бухгалтерська документація щодо нарахування заробітної плати, відпустки, матеріальної допомоги працівникам Сакунихської сільської рад за січень-грудень 2017 року, що міститься у паперовій папці із надписом олівцем сірого кольору «Зарплата 2017»;

- бухгалтерська документація щодо нарахування заробітної плати, відпустки, матеріальної допомоги працівникам Сакунихської сільської рад за січень-грудень 2015 року, що міститься у паперовій папці із надписом олівцем сірого кольору «Зарплата 2015»;

- бухгалтерська документація щодо нарахування заробітної плати, відпустки, матеріальної допомоги працівникам Сакунихської сільської рад за січень-грудень 2016 року, що міститься у паперовій папці із надписом олівцем сірого кольору «Зарплата 2016»;

- бухгалтерська документація, що міститься у паперових папках із надписами «Бюджет 2015», «Бюджет 2017», «Бюджет 2018», «Бюджет 2019», «Квітень»;

- документація щодо змін до помісячного розпису асигнувань за 2017 рік, що міститься у паперовій папці із надписом сірого кольору «Зміни до бюджету 2017»;

- документація щодо змін до помісячного розпису асигнувань за 2018 рік, яка міститься у паперовій папці із надписом сірого кольору «Зміни до бюджету 2018»;

- паперова папка із рукописним надписом «Тимчасовий кошторис на 1 квартал 2018 року, кошторис на 2 квартал 2018 року, кошторис на 3 квартал 2018 року»;

- документація щодо змін до помісячного розпису асигнувань за 2019 рік, яка міститься у паперовій папці із надписом сірого кольору «Зміни до бюджету 2019»;

- перелік рахунків Сакунихської сільської ради на 2016-2019 роки, що міститься у паперовій папці з відповідним надписом;

- перелік рахунків Сакунихської сільської ради на 2016-2019 роки, що міститься у паперовій папці з надписом «Тимчасовий кошторис 2015 рік»;

- флеш-носій інформації «GOODRAM 4GbЯ», що був виявлений на робочому місці бухгалтера;

- флеш-носій інформації чорного кольору з вставкою сірого кольору, що був виявлений на робочому місці діловода;

- флеш-носій інформації із надписом «traxdata», що був виявлений в сейфі бухгалтера;

- системний блок, що був виявлений на робочому місці землевпорядника;

- бухгалтерська документація, що міститься у паперовій папці із надписом «Річний звіт за 2017 рік»;

- бухгалтерська документація, що міститься у паперовій папці із надписом «Річний звіт за 2016 рік»;

- лист ОСОБА_41 від 08.08.2017 №01-01-15/131 про виділення коштів на 1 аркуші;

- договір №1 на передачу міжбюджетного трансферту між Сакунихською сільською радою та 16 ДПРЧ УДСНС від 02.11.2017 на 1 аркуші;

- договір про передачу міжбюджетного трансферту від 20.07.2017 між Сакунихською сільською радою та Недригайлівською районною радою на 1 аркуші;

- договір про передачу міжбюджетного трансферту від 21.12.2016 між Сакунихською сільською радою та Недригайлівською районною радою на 1 аркуші;

- договір про передачу міжбюджетного трансферту від 12.10.2017 між Сакунихською сільською радою та Недригайлівською районною радою на 1 аркуші з додатком №1 на 1 аркуші;

- договір про передачу міжбюджетного трансферту №8 від 20.12.2018 між Сакунихською сільською радою та Недригайлівською районною радою на 1 аркуші з додатками на 3 аркушах;

- договір про передачу міжбюджетного трансферту №8 від 20.12.2018 між Сакунихською сільською радою та Недригайлівською районною радою на 1 аркуші;

- журнал в твердій обкладинці із надписом «Life» в клітинку із рукописними надписами.

В іншій частині відмовити.

Покласти обов`язок на слідчого, у провадженні якого перебуває кримінальне провадження, забезпечити схоронність арештованого майна.

Підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.

Арешт майна також може бути скасовано повністю або частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.

Копію ухвали про арешт майна негайно направити на виконання слідчому та прокурору.

Ухвала про арешт майна може бути оскаржена безпосередньо до Сумського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення. Якщо ухвалу слідчого судді постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється дня отримання нею копії ухвали.

Повний текст ухвали проголошено о 16 годині 30 хвилин 26 квітня 2019 року.

Суддя:підпис З оригіналом згідно

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудНедригайлівський районний суд Сумської області
Дата ухвалення рішення22.04.2019
Оприлюднено17.02.2023
Номер документу81447897
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —582/511/19

Ухвала від 24.07.2020

Кримінальне

Недригайлівський районний суд Сумської області

Петен Я. Л.

Ухвала від 24.07.2020

Кримінальне

Недригайлівський районний суд Сумської області

Петен Я. Л.

Ухвала від 23.07.2020

Кримінальне

Недригайлівський районний суд Сумської області

Петен Я. Л.

Ухвала від 23.07.2020

Кримінальне

Недригайлівський районний суд Сумської області

Петен Я. Л.

Ухвала від 26.06.2020

Кримінальне

Недригайлівський районний суд Сумської області

Петен Я. Л.

Ухвала від 26.06.2020

Кримінальне

Недригайлівський районний суд Сумської області

Петен Я. Л.

Ухвала від 04.06.2020

Кримінальне

Недригайлівський районний суд Сумської області

Петен Я. Л.

Ухвала від 04.06.2020

Кримінальне

Недригайлівський районний суд Сумської області

Петен Я. Л.

Ухвала від 03.06.2020

Кримінальне

Недригайлівський районний суд Сумської області

Петен Я. Л.

Ухвала від 04.06.2020

Кримінальне

Недригайлівський районний суд Сумської області

Петен Я. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні