ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 квітня 2019 р.м. ХерсонСправа № 540/188/19
Херсонський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Дубровної В.А.,
при секретарі: Мельник О.О.,
за участю представників
відповідача: Козлової Н.О., Криштоп О.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Брівер" до Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправним та скасування наказу про поновлення термінів документальної позапланової виїзної перевірки та визнання дій протиправними,
встановив:
29 січня 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Брівер" (далі - позивач, ТОВ "Брівер") звернулося до суду з позовом до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (далі - відповідач, ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі), у якому, з урахуванням заяви від 14.02.2019 р., просить:
- визнати протиправними та скасувати наказ ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі від 08.01.2019 року за № 29 "Про поновлення термінів проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер";
- визнати протиправними дії ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі щодо проведення в період з 10.01.2019 р. по 14.01.2019 р. документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер" на підставі наказу від 08.01.2019 р. № 29 "Про поновлення термінів проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер".
Ухвалою суду від 19.02.2019 р. відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням сторін, призначено справу до розгляду на 18.03.2019 р.
Ухвалою суду від 18.03.2019 р. відкладено розгляд справи до 22.04.2019 р.
Ухвалою суду від 22.04.2019 р. позивачу повернуто заяву від 19.02.2019 р. за вх.. № 5290/19 про збільшення позовних вимог.
Вказані вимоги позивач обґрунтовує обставинами, викладеними у позові, зокрема, вказує, що наказом ГУ ДФС у Херсонській області від 13.09.2017 р. № 779 призначено проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер" з питань дотримання вимог податкового законодавства при здійсненні фінансово-господарських операцій за період з 01.01.2015 по 31.12.2016 р. та на предмет своєчасності, повноти нарахування і сплати усіх передбачених Податковим кодексом України податків і зборів при здійсненні фінансово-господарських відносин з ТОВ "АСТІ МАРКЕТИНГ ГРУП" (код 39846141), ТОВ "УКРБУД ОБ'ЄКТ" (код 40139145), ТОВ "КРОК АКТИВ" (код 40207204) за період з 01.01.2015 по 18.05.2017, з 13.09.2017 тривалістю 5 робочих днів. Позивач стверджує, що на підставі вказаного наказу та направлень на перевірку від 13.09.2017 р. позивачем допущено посадових осіб ГУ ДФС у Херсонській області до проведення даної перевірки. В подальшому, 10.01.2019 р. позивачем було отримано наказ ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі № 29 від 08.01.2019 р. про поновлення термінів проведення вищевказаної документальної позапланової виїзної перевірки з 10.01.2019 р. тривалістю три робочих дні, з яким він не погодився та не допустив посадових осіб до перевірки. За твердженням позивача, жодного наказу про зупинення або перенесення термінів перевірки ТОВ "Брівер" не отримувало, а тому враховуючи приписи п. 82.2., 82.4. ст. 82 ПК України є незрозумілими підстави поновлення термінів проведення даної перевірки за оскаржуваним наказом. Крім того, позивач звертає увагу на те, що вказана перевірка була призначена на підставі ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва Плахотнюк К.Г. від 13.03.2017 р., якою передбачено, що позапланову документальну перевірку слід провести протягом п'яти робочих днів, тобто перевірка мала б закінчитися 19.09.2017 р. та за її результатами повинен був складений акт. При цьому, позивач вказує, що дана ухвала слідчого судді не передбачала можливості продовження та/або перенесення строків перевірки. Крім того, позивач звертає увагу на те, що ухвалами слідчих суддів Голосіївського та Печерського районних судів м. Києва було доручено провести перевірки ГУ ДФС у Херсонській області, але зазначеного органу станом на дату винесення спірного наказу (08.01.2019 р.) не існувало. Натомість, ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі не уповноважений на проведення такої перевірки. Також позивач вказує, що відповідно до ч.2 п. 82.2 ст. 82 ПК України строк, на який може бути поновлено перевірку, складає 2 робочих днів, проте, в оскаржуваному наказі зазначено 3 робочих днів. З огляду на викладені обставини, позивач вважає наказ ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі від 08.01.2019 р. № 29 про поновлення термінів проведення перевірки протиправним та таким, що підлягає скасуванню, а дії посадових осіб відповідача щодо виходу на позапланову виїзну документальну перевірку ТОВ "Брівер" на підставі цього наказу з 10.01.2019 р. є протиправними.
13.03.2019 р. відповідачем надано до суду відзив на позовну заяву, яким не визнає позовні вимоги з огляду на наступне. Зокрема, відповідач вказує, що наказом ГУ ДФС у Херсонській області від 13.09.2017 р. № 779 призначено проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер" строком на 5 робочих днів, копія якого разом з направленням на перевірку посадовими особами вручено керівнику ТОВ "Брівер" 14.09.2017 р., що підтверджується його підписом на направлені. В подальшому, на підставі пп.20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, пп. 78.1.11 п. 78.1 ст. 78, п. 82.2 ст. 82 ПК України, наказом ГУ ДФС у Херсонській області № 796 від 19.09.2017 р. строк проведення даної перевірки ТОВ "Брівер" продовжено з 20.09.2017 р. терміном на 2 робочі дні, копію якого вручено 19.09.2017 р. під підпис керівнику ТОВ "Брівер". Відповідач вказує, що в ході проведення перевірки ТОВ "Брівер" листом від 20.092017 р. повідомило посадових осіб відповідача про часткову відсутність первинних документів фінансово-господарської діяльності ТОВ "Брівер" у зв'язку з їх вилученням СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області, що стало підставою для складення акту від 20.09.2017 р. № 806/21-22-14-04/38207273 про неможливість проведення перевірки ТОВ "Брівер" та відповідно до відповідно до п. 85.9 ст. 85 ПК України прийнято наказ ГУ ДФС у Херсонській області № 802 від 20.09.2017 р. про перенесення терміну проведення перевірки з 20.09.2017 р. до дати отримання вилучених документів чи їх копій або забезпечення доступу до них, копія якого вручено керівнику ТОВ "Брівер". В подальшому, після ознайомлення в СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області з первинними документами ТОВ "Брівер", відповідачем видано наказ від 14.12.2018 р. № 1450 "Про поновлення терміну проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер". При цьому, з метою вручення копії вказаного наказу керівнику підприємства або уповноваженій особі посадовими особами відповідача двічі 17 грудня 2017 р. та 18 грудня 2017 р. здійснено вихід за фактичною адресою ТОВ "Брівер", внаслідок яких були складені акт від 17.12.2018 р. № 2880/21-22-14-04/38207273 про відсутність посадової особи ТОВ "Брівер", а також акт від 18.12.2018 р. № 2881/21-22-14-04/38207273 про відсутність керівника ТОВ "Брівер" ОСОБА_4 у зв'язку перебуванням його у відпустці. Відповідач зазначає, вказані обставини стали підставою для прийняття наказу від 08.01.2018 р. за № 29 про поновлення терміну проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер" на три робочих дні. При цьому, відповідач зазначає, оскільки термін проведення вказаної перевірки згідно наказу ГУ ДФС у Херсонській області від 13.09.2017 р. за № 779 передбачав п'ять робочих днів, з яких було використано чотири робочих дні, тобто 14.09.17 р., 15.09.2017 р., 18.09.17 р., 19.09.17 р., та враховуючи продовжений наказом № 796 від 19.09.2017 р. термін проведення вказаної перевірки на 2 робочі дні, тому поновлення терміну проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер" на три робочих дні згідно наказу від 08.01.2018 р. за № 29 є правомірним. З огляду на викладені обставини та приписи податкового законодавства, відповідач вважає необґрунтованими доводи позивача щодо незаконності оскаржуваного наказу. Щодо доводу позивача про те, що відповідно до наказу ГУ ДФС у Херсонській області від 13.09.2017 р. № 779 документальна позапланової виїзна перевірка ТОВ "Брівер" повинна була закінчитися 19.09.2017 р., а акт повинен був складений не пізніше 26.09.2017 р., на думку відповідача спростовується наказом ГУ ДФС у Херсонській області від 20.09.2017 р. № 802 щодо перенесення строку проведення вказаної перевірки, про що було своєчасно повідомлено позивача. Щодо доводу позивача про те, що ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі є не уповноваженим органом на проведення перевірки, то відповідач зазначає, що згідно п.1 наказу ДФС України від 02.05.2018 р. № 242 Головне управління ДФС у Херсонській області перейменоване в ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі. Таким чином, відповідач є правонаступником ГУ ДФС у Херсонській області, і тому уповноважений на проведення перевірки ТОВ " Брівер ".
Дослідивши подані сторонами документи, заслухавши пояснення представників сторін, з'ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, оцінивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, суд вказує про наступне.
Як встановлено судом, на підставі ст. 20, п.п. 78.1.11. п. 78.1. ст. 78 Податкового кодексу України, ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва Плахотнюк К.Г. від 13.03.2017 р., в рамках кримінального провадження, внесеного до ЄРДР 01.10.2015 р. за № 32015100010000171 та ухвали слідчого судді Печерського районного суду м. Києва Тарасюк К.Е. від 18.05.2017 р., в рамках кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за № 32016100060000117 про проведення документальної позапланової перевірки ТОВ "Брівер" (код 38207273) наказом ГУ ДФС у Херсонській області від 13.09.2017 р. за № 779 наказано Головному державному ревізору - інспектору відділу перевірок з окремих питань управління аудиту Головного управління ДФС у Херсонській області Хрущ М.С. та старшому державному ревізору - інспектору відділу контрольно-перевірочної роботи юридичних осіб управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Херсонській області Оджиковській Л.Б. провести документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "Брівер" (код 38207273) з питань дотримання вимог податкового законодавства при здійсненні фінансово-господарських операцій за період з 01.01.2015 по 31.12.2016 та на предмет своєчасності, повноти нарахування та сплати усіх передбачених Податковим кодексом України податків і зборів, при здійсненні фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ "АСТІ-МАРКЕТИНГ ГРУП" (код 39846141),ТОВ "УКРБУД ОБ'ЄКТ" (код 40139145), ТОВ "КРОК АКТИВ" (код 40207204) за період з 01.01.2015 по 18.05.2017, з 13.09.2017 р. тривалістю 5 робочих днів.
Наступного дня, 14.09.2017 р. посадовими особами ГУ ДФС у Херсонській області вручено керівнику ТОВ "Брівер" ОСОБА_4 копію вказаного наказу та пред'явлено направлення на перевірку від 13.09.2017 р. № 636 та № 637, про що свідчить його підпис на вказаних направленнях.
18.09.2017 р. керівник ТОВ "Брівер" ОСОБА_4 отримав від посадових осіб ГУ ДФС у Херсонській області лист від 18.09.2017 р. з вимогою надати до 19.09.2017 р. первинні документи, які пов'язані з проведенням даної перевірки.
19.09.2017 р. на підставі п.п. 20.1.4. п. 20.1. ст. 20, п.п. 75.1.2. п. 75.1 . ст. 75, п.п. 78.1.11. п. 78.1. ст. 78, п. 82.2. ст.85 Податкового кодексу України наказом ГУ ДФС у Херсонській області № 796 продовжено строк проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер" з 20.09.2017 р., терміном на 2 робочих дні.
20.09.2017 р. керівник ТОВ "Брівер" ОСОБА_4 листом б/н проінформував посадових осіб відповідач, що оригінали первинних документів стосовно контрагентів ТОВ "УКРБУД ОБ'ЄКТ" (код 40139145), ТОВ "КРОК АКТИВ" (код 40207204). "АСТІ-МАРКЕТПНГ ГРУП" (код 39846141) перейменований, як ТОВ "ТМС-Ссрвіс" за період з 01.01.2015 р. по 25.01.2017 р. вилучені на підставі Ухвали Печорського районного суду м. Києва від 25 січня 2017 року, а також про відсутність оригіналів первинних документів стосовно контрагентів ТОВ "Лантан- Грейдінг" перейменований як "Сейлз-профі" (код 39890248), ТОВ "ПИЛ Ком" (код 39729391), ТОВ "Омікрон Плюс" (код 39670909), ТОВ "ТД " Сіті-Груп" (код 40568325) за період з 01.012013 р. по 25.01.2016 р. у зв'язку з їх вилученням па підставі Ухвали Богунського районного суду м. Житомира від 06.03.2017 р.
20.09.2017 р. посадовими особами ГУ ДФС у Херсонській області складено Акт № 806/21-22-14-04/38207273 "Про неможливість проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ "Брівер" (код 38207273), у зв'язку з частковою відсутністю первинних документів, пов'язаних з їх вилученням правоохоронними (податковими) органами
20.09.2017 р. на підставі п. 85.9 ст. 85 Податкового кодексу України наказом ГУ ДФС у Херсонській області № 802 перенесено термін проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер" з 20.09.2017 р. до дати отримання вилучених документів чи їх копій або забезпечення доступу до них.
14.12.2018 р. на підставі пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, пп. 78.1.11 п. 78.1 ст. 78, п. 82.2 ст. 82, п. 85.9 ст. 85 ПК України та доповідної записки управління аудиту Головного управління ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі від 13.12.2018 р. № 481/21-22-14-04-08 наказом ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі № 1450 поновлено термін проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер" з 17.12.2018 р., терміном на 3 робочі дні.
17.12.2018 р. з метою здійснення контролю за дотриманням вимог податкового законодавства при здійсненні фінансово-господарських операцій за період з 01.01.2015 по 31.12.2016 на предмет своєчасності, повноти нарахування та сплати усіх передбачених Податковим кодексом України податків і зборів, при здійсненні фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ "АСТІ-Маркетинг Груп" (код 39846141 ), ТОВ "Укрбуд Об'єкт" (код 40139145), ТОВ "Крок Актив" (код 40207204) за період з 01.01.2015 по 18.05.2017 та вручення копії наказу від 14.12.2018 № 1450 про поновлення термінів проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ " Брівер", посадовими особами ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі здійснено вихід за фактичною адресою ТОВ "Брівер", в ході яких встановлено відсутність посадової особи ТОВ "Брівер", у тому числі керівника товариства ОСОБА_4, у зв'язку з чим встановлено неможливість проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер", про що складено Акт від 17.12.2018 р. № 2880/21-22-14-04/38207273
18.12.2018 р. посадовими особами ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі повторно здійснено вихід за фактичною адресою ТОВ "Брівер", в ході яких встановлено, що за податковою адресою ТОВ "Брівер" знаходилися 2 співробітники підприємства, у тому числі менеджер по оптовим продажам ТОВ "Брівер" ОСОБА_7, яка повідомила, що керівник ТОВ "Брівер" ОСОБА_4, відповідно, до наказу від 13.12.2018 р. № 18В. відбув у відпустку без збереження заробітної плати по сімейним обставинам на 14 календарних днів з 17 грудня 2018 року по 30 грудня 2018 року включно. На час його відпустки виконання обов'язків директори тимчасово покладено на заступника директора ОСОБА_8, без права підпису, з додатковою оплатою в розмірі 40 % посадового окладу директора без звільнення від основної роботи, відповідно п. 3 цього наказу до роботи керівник ТОВ " Брівер" ОСОБА_4 стане 02 січня 2019 року (копія наказу додається), про що складено Акт від 18.12.2018 р. № 2881/21-22-14-04/38207273.
08.01.2019 р. на підставі пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, пп. 78.1.11 п. 78.1 ст. 78, п. 82.2 ст. 82, п. 85.9 ст. 85 ПК України та доповідної записки управління аудиту Головного управління ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі від 08.01.2019 р. № 7/21-22-14-04-08 з метою здійснення контролю за дотриманням вимог податкового законодавства при здійсненні фінансово-господарських операцій за період з 01.01.2015 по 31.12.2016 та на предмет своєчасності, повноти нарахування та сплати усіх передбачених Податковим Кодексом України податків і зборів, при здійсненні фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ "АСТІ-МАРКЕТИНГ ГРУП" (код 39846141),ТОВ "УКРБУД ОБ'ЄКТ" (код 40139145), ТОВ "КРОК АКТИВ" (код 40207204) за період з 01.01.2015 по 18.05.2017, з 10.01.2019 р., наказом ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі № 29 поновлено терміни проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер", терміном на 3 робочі дні.
Вважаючи наказ ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі № 29 від 08.01.2019 р. про поновлення термінів проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер", розпочатої у вересні 2017 року, таким, що не відповідає вимогам Податкового кодексу України, а дії посадових осіб ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі щодо проведення такої перевірки протиправними, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає про наступне.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовано Податковим Кодексом України від 02.12.2010 р. № 2755-VI. (далі - ПК України).
Так, згідно підпункту 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 цього Кодексу платник податків має право оскаржувати в порядку, встановленому цим Кодексом, рішення, дії (бездіяльність) контролюючих органів (посадових осіб).
З огляду на вказане, платниками податків до суду можуть бути оскаржені рішення, дії, бездіяльність суб'єктів владних повноважень, які у будь-якому випадку повинні бути такими, які породжують, змінюють або припиняють права та обов'язки у сфері публічно-правових відносин, а результатом їх судового оскарження є фактичне відновлення порушених прав та інтересів платника податків.
Згідно підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.
Право контролюючого органу проводити, зокрема, документальні позапланові виїзні перевірки закріплено пунктом 75.1 статті 75 ПК України, який серед іншого визначає, що документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з підстав, визначених цим Кодексом.
Згідно підпункту 75.1.2. пункту 75.1 статті 75 ПК України, документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.
Порядок проведення документальних позапланових перевірок визначено статтею 78 ПК України.
Так, документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких підстав, зокрема, у разі отримання судового рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки, винесену ними відповідно до закону ( пп. 78.1.11 п. 78.1 ст. 78 ПК України).
Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, підставою для проведення документальної позапланової перевірки ТОВ "Брівер" згідно наказу ГУ ДФС у Херсонській області № 779 від 13.09.2017 р. є ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва Плахотнюк К.Г. від 13.03.2017 р., в рамках кримінального провадження, внесеного до ЄРДР 01.10.2015 р. за № 32015100010000171 та ухвали слідчого судді Печерського районного суду м. Києва Тарасюк К.Е. від 18.05.2017 р., в рамках кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за № 32016100060000117.
Про проведення документальної позапланової перевірки керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки. (п. 78.4 ст. 78 ПК України).
Як встановлено судом, на виконання вказаної норми ПК України, до початку проведення вказаної перевірки, посадовими особами ГУ ДФС у Херсонській області 14.09.2017 р. вручено керівнику ТОВ "Брівер" ОСОБА_4 копію наказу від 13.09.2017 р. № 779 про проведення документальної позапланової перевірки, про що свідчить його підпис у направленнях на перевірку.
При цьому, строки проведення виїзних перевірок визначені ст. 82 ПК України. (п. 78.6 ст. 78 ПК України).
У відповідності до пункту 82.2. статті 82 ПК України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому цього пункту, - 3 робочі дні, інших платників податків - 10 робочих днів.
Як вбачається зі змісту наказу ГУ ДФС у Херсонській області № 779 від 13.09.2017 р. "Про проведення документальної позапланової перевірки ТОВ "Брівер" (код 38207273)", то строк проведення перевірки визначено з 13.09.2017 тривалістю 5 робочих днів.
Отже, загальний строк проведення перевірки ТОВ "Брівер" згідно даного наказу відповідача становить з 13.09.2017 р. по 19.09.2017 р. включно, з урахуванням того, що 16 та 17 вересня 2017 р. є вихідними днями.
При цьому, судом встановлено, що документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "Брівер" розпочато 14.09.2017 р., що відповідає даті вручення посадовими особами контролюючого органу керівнику ТОВ "Брівер" копії наказу на перевірку.
Питання щодо продовження строків проведення перевірок, визначені у статті 78 цього Кодексу, передбачені у пункті 82.2 ст. 82 ПК України, яким, зокрема, продовження строків проведення перевірок можливе за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу не більш, як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш, як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.
Крім того, згідно п. 1.2.4. Методичних рекомендаціях щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків, затверджених Наказом Державної фіскальної служби України від 31.07.2014 № 22 (далі - Методичні рекомендації № 22), продовження строків проведення документальних та фактичних перевірок здійснюється відповідно до статті 82 Кодексу за наказом органу ДФС, який здійснює (очолює) таку перевірку. Статтею 82 Кодексу не обмежується кількість наказів про продовження строків перевірки за умови дотримання визначеної цією статтею тривалості перевірки та забезпечення надання платнику податків (посадовим особам платника податків або його законним (уповноваженим) представникам) копії зазначеного наказу та пред'явлення направлення з відміткою про продовження перевірки.
Продовження проведення перевірки розпочинається у перший робочий день за останнім робочим днем здійснення перевірки, зазначеним у направленні на перевірку. Наказ про продовження перевірки видається у ході проведення перевірки для недопущення перерви між датою закінчення перевірки згідно з першим направленням та датою продовження перевірки, зазначеною у відповідному наказі, на підставі доповідної записки керівника підрозділу органу ДФС, який здійснював (очолював) таку перевірку, з викладенням підстав та причин необхідності такого продовження.
Як вбачається з матеріалів справи, наказом ГУ ДФС у Херсонській області від 19.09.2017 р. № 796 строк проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер" (код 38207273) продовжено з 20.09.2017 р. терміном на 2 робочі дні.
Проте, за змістом позову ТОВ "Брівер" заперечує щодо своєї обізнаності про прийняття відповідачем наказу про продовження строку проведення перевірки, при цьому, звертає увагу на те, що відповідно до ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду м. Киева Плахотнюк К.Г. від 13.03.2017 р. строк проведення перевірки п'ять робочих днів.
Представники відповідача з метою спростування вказаного доводу позивача зазначили, що копію наказу ГУ ДФС у Херсонській області від 19.09.2017 р. № 796 про продовження строку проведення перевірки керівник ТОВ "Брівер" отримав особисто 19.09.2017 р. Проте, суд відмічає, що в матеріалах справи відсутні докази такого вручення.
При цьому, судом встановлено, що на лист-запит посадових осіб ГУ ДФС у Херсонській області від 18.09.2017 р. щодо надання первинних документів, керівник ТОВ "Брівер" листом від 20.09.17 року проінформував посадових осіб ГУ ДФС у Херсонській області про часткову відсутність первинних документів у зв'язку з їх вилученням правоохоронними органами.
У цей день, 20.09.2017 р. ГУ ДФС у Херсонській області прийнято наказ № 802 "Про перенесення термінів проведення документальної позапланової перевірки ТОВ "Брівер" (код 38207273)" з 20.09.2017 р. до дати отримання вилучених документів чи їх копій або забезпечення доступу до них.
Підстави для перенесення строків проведення перевірок передбачено, зокрема у статті 85 ПК України, згідно із пунктом 85.9 якої, у разі коли до початку або під час проведення перевірки оригінали первинних документів, облікових та інших регістрів, фінансової та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів, а також виконання вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, були вилучені правоохоронними та іншими органами, зазначені органи зобов'язані надати для проведення перевірки контролюючому органу копії зазначених документів або забезпечити доступ до перевірки таких документів.
У разі якщо документи, зазначені в абзаці першому цього пункту, було вилучено правоохоронними та іншими органами, терміни проведення такої перевірки, у тому числі розпочатої, переносяться до дати отримання вказаних копій документів або забезпечення доступу до них.
Подібні положення закріплені у п. 1.2.6. Методичних рекомендаціях № 22, зокрема, вказано, що за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) органу ДФС, який здійснює (очолює) перевірку, терміни проведення документальної планової або позапланової перевірки платника податків можуть бути перенесені у випадках та на строк, які визначені пунктом 44.5 статті 44 та пунктом 85.9 статті 85 Кодексу. Про перенесення термінів проведення перевірки видається відповідний наказ із зазначенням строку та обставин, що спричинили таке перенесення, копія якого вручається платнику податків (посадовим особам платника податків або його законним (уповноваженим) представникам) під підпис або надсилається у порядку, передбаченому статтею 42 Кодексу.
Такий наказ видається на підставі складеного посадовими особами органу ДФС акта довільної форми, в якому зафіксовано документально підтверджені факти, що призвели до неможливості проведення перевірки у терміни, вказані у направленні та наказі.
При цьому орган ДФС, який здійснює (очолює) перевірку, забезпечує оформлення документів та вжиття заходів у порядку, передбаченому підпунктом 1.4.7 пункту 1.4 розділу І Методичних рекомендацій.
Однак, за позицією позивача, висловленою у змісті позову, ТОВ "Брівер" не обізнаний щодо прийняття ГУ ДФС у Херсонській області 20.09.2017 р. наказу № 802 "Про перенесення термінів проведення документальної позапланової перевірки ТОВ "Брівер" (код 38207273)"
Натомість, відповідач у змісті відзиву на позов вказує, що копія вказаного наказу вручена керівнику ТОВ "Брівер" ОСОБА_4, про що свідчить його підпис на копії наказу.
Ознайомившись зі змістом копії наказу ГУ ДФС у Херсонській області від 20.09.2017 р. № 802 "Про перенесення термінів проведення документальної позапланової перевірки ТОВ "Брівер", судом не встановлено доказів такого вручення.
Крім того, за позицією відповідача, після ознайомлення у СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області з вилученими документами, на підставі доповідної записки управління аудиту ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі від 13.12.2018 р. № 481/21-22-14-08 в.о. начальника ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі видано наказ від 14.12.2018 р. № 1450 про поновлення термінів проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ " Брівер " з 17.12.2018 р., терміном на 3 робочі дні.
При цьому, суд вказує, що особливості проведення документальних перевірок у разі ненадання платником податків під час перевірки документів для їх здійснення визначені п. 1.4.7 Методичних рекомендацій № 22.
Так, у разі якщо під час проведення документальної перевірки або у будь-який час після прийняття рішення про проведення перевірки до її початку до відповідного територіального органу ДФС, що здійснює (очолює) таку перевірку, надійшло повідомлення платника податків про втрату, пошкодження або дострокове знищення документів (відповідно до пункту 44.5 статті 44 Кодексу), або отримано інформацію та копії протоколів про вилучення документів правоохоронними та/або іншими органами тощо (пункт 85.9 статті 85 Кодексу), у зв'язку з чим особами, які здійснюють (очолюють) перевірку, обґрунтовано встановлено неможливість подальшого проведення перевірки або її початку у терміни, визначені у наказі, такі особи складають акт про неможливість проведення перевірки довільної форми, який реєструється у Спеціальному журналі реєстрації актів у порядку, передбаченому підпунктом 1.4.5 пункту 1.4 цього розділу Методичних рекомендацій.
В акті зазначаються причини неможливості продовжувати (розпочати) перевірку у терміни, вказані у направленні та наказі, та робиться відповідний запис про проведення зазначеної перевірки після усунення причин, які призвели до неможливості її проведення.
При цьому до такого акта додаються копії отриманих від платника податків та органу ДФС за місцем обліку документів, що підтверджують виникнення передбачених пунктом 44.5 статті 44 та пунктом 85.9 статті 85 Кодексу обставин.
На підставі цього акта органом ДФС, який здійснює (очолює) перевірку, видається наказ про перенесення термінів проведення такої перевірки у порядку, визначеному підпунктом 1.2.6пункту 1.2 розділу І Методичних рекомендацій № 22.
Новий наказ про проведення перевірки не видається та нові направлення на проведення перевірки не виписуються. У разі якщо терміни, визначені пунктом 44.5 статті 44 Кодексу, достроково скорочуються - видається наказ про поновлення перевірки не пізніше наступного робочого дня, копія якого вручається платнику податків (посадовим особам платника податків або його законним (уповноваженим) представникам) під розписку або надсилається платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 Кодексу.
Після отримання копій всіх вилучених правоохоронними та іншими органами документів або забезпечення доступу до них терміни проведення перевірки поновлюються не пізніше наступного робочого дня, про що видається наказ про поновлення перевірки, копія якого вручається платнику податків (посадовим особам платника податків або його законним (уповноваженим) представникам). (п. 1.4.7.1 Методичних рекомендацій № 22)
Як вбачається з матеріалів справи, позивач після початку проведення перевірки повідомив контролюючий орган про часткове вилучення правоохоронними органами оригіналів первинних документів ТОВ "Брівер", у зв'язку з чим у відповідача виникли підстави для перенесення термінів проведення такої перевірки до дати отримання вказаних копій документів або забезпечення доступу до них.
Отже, після забезпечення доступу до вилучених документів відповідачем був прийнято наказ від 14.12.2018 р. № 1450 "Про поновлення термінів проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер", що узгоджується з вказаними приписам п. 1.4.7.1 Методичних рекомендацій № 22.
Однак, за позицією відповідача, з метою вручення керівнику ТОВ "Брівер" копію вказаного наказу ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі посадовими особами ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі здійснено вихід за податковою адресою ТОВ "Брівер", в результаті яких було встановлено відсутність керівника ТОВ "Брівер" у зв'язку його перебуванням у відпустці по 30.12.2018 р., внаслідок чого складено акти від 17.12.2018 р. № 2880/21-22-14-04/38207273 та від 18.12.2018 р. № 2881/21-22-14-04/38207273 про неможливість проведення вказаної перевірки ТОВ "Брівер".
Отже, за твердженням відповідача, на підставі вказаних обставин, наказом ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі від 08.01.2019 р. № 29 поновлено терміни проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер" з 10.01.2019 р. терміном на 3 робочих дні, який є предметом оскарження у даній справі.
Надаючи правову оцінку оскаржуваному наказу відповідача, суд зазначає наступне.
Організація роботи у разі неможливості проведення перевірки у зв'язку з відсутністю платника податків за місцезнаходженням врегульована п. 1.4.5. Методичних рекомендацій № 22.
Зокрема, у разі коли при організації документальної планової та позапланової виїзної або фактичної перевірки встановлено неможливість проведення перевірки у зв'язку з відсутністю платника податків (посадових осіб платника податків або його законних (уповноважених) представників) за місцезнаходженням, у той же день складається відповідний акт у довільній формі, що засвідчує цей факт. У такому акті рекомендується зазначати інформацію про підстави для проведення перевірки (реквізити наказу, направлень тощо), дату встановлення факту та причини неможливості проведення перевірки, адресу місцезнаходження платника податків, за якою встановлено відсутність платника, та інші фактичні обставини, що засвідчують такі факти.
При цьому, пунктом 1.2.7. вказаних Методичних рекомендацій передбачено, що після усунення причин, передбачених підпунктами 1.4.5-1.4.6 пункту 1.4 розділу І Методичних рекомендацій, через які своєчасно не розпочато перевірку, видається наказ про внесення відповідних змін до попереднього наказу на проведення перевірки, або видається новий наказ про її проведення (з дотриманням порядку, встановленого пунктом 1.2 розділу І Методичних рекомендацій), копія якого вручається платнику податків у встановленому Кодексом порядку.
З огляду на викладене, суд вважає, що відсутність керівника ТОВ "Брівер" за місцезнаходженням підприємства у зв'язку з перебуванням у відпустці до 30.12.2018 р. надавало право відповідачу прийняти наказ про внесення змін до наказу про проведення перевірки або видати новий наказ про проведення перевірки.
Натомість, відповідачем фактично повторно прийнято наказ про поновлення термінів проведення перевірки, що не узгоджується з вищевказаними приписами діючого законодавства.
Аналізуючи оскаржуване рішення, суд вказує, що принцип обґрунтованості рішення суб'єкта владних повноважень, відповідно до ч.2 статті 2 КАС України, має на увазі, що рішення повинно бути прийнято з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі "Суомінен проти Фінляндії" (Suominen v. Finland), № 37801/97, п. 36, від 01 липня 2003 року, яке, відповідно до ч. 1статті 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини", підлягає застосуванню судами як джерело права, вказано, що орган влади зобов'язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.
У рішенні від 10 лютого 2010 року у справі "Серявін та інші проти України" Європейський суд з прав людини вказав, що у рішеннях суддів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.
Отже, рішення суб'єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб'єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.
Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб'єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов'язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, тощо.
При цьому, суб'єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.
Щодо доводу відповідача про те, що строк проведення перевірки слід обчислювати не з 13.09.2017 р., а з 14.09.2017 р., тобто з дня вручення наказу та направлень керівнику ТОВ "Брівер", то суд вважає його необґрунтованим, оскільки вручення (надіслання) об'єкту перевірки документів, визначених ст. 81 ПК України, є обов'язковою передумовою, та надає право контролюючому органу приступити до проведення перевірки. Проте, на думку суду, вказані дії контролюючого органу не пов'язані з виконанням його обов'язку щодо дотримання строків проведення перевірки, визначених ст. 82 ПК України.
З огляду на викладені обставини та приписи чинного законодавства суд приходить до висновку про протиправність та скасування наказу ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі від 08.01.2019 р. № 29 "Про поновлення термінів проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер".
При цьому, суд вважає необґрунтованим довід позивача щодо відсутності у ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі повноважень здійснювати перевірку ТОВ "Брівер" на підставі ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва від 13.03.2017 р. та ухвали слідчого судді Печерського районного суду м. Києва від 18.05.2017 р., з огляду на наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України 28.03.2018 року N 296 "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" постановлено: перейменувати Головне управління ДФС у Херсонській області в Головне управління у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.
З метою реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 року N 296 Державною фіскальною службою України видано наказ від 02.05.2018 року N 242 "Про перейменування окремих територіальних органів ДФС у Херсонській області", яким зобов'язано начальника Головного управління ДФС у Херсонській області, зокрема, забезпечити: подання державному реєстратору пакета документів, необхідних для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про перейменування територіального органу в строк - тиждень з дати виходу даного наказу, тобто до 10.05.2018 року; виготовлення печаток, бланків, необхідних для діяльності.
Таким чином, з 10.05.2018 року Головне управління ДФС у Херсонській області перейменовано в Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі, що свідчить про наявність в останнього усіх повноважень, наданих його попереднику.
Щодо позовних вимог в частині визнання протиправними дій ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі щодо проведення в період з 10.01.2019 р. по 14.01.2019 р. документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер" на підставі наказу від 08.01.2019 р. № 29 "Про поновлення термінів проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер", то суд вказує наступне.
Як зазначалось вище, підстави, за наявності яких здійснюється документальна позапланова перевірка, встановленні пунктом 78.1 статті 78 Податкового кодексу України, однією з яких є отримання судового рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки винесену ними відповідно до закону, про що зазначено підпунктом 78.1.11 цієї статті.
При цьому, за своїм характером призначення документальної позапланової перевірки на підставі рішення суду може розцінюватися як заходи забезпечення кримінального провадження, а також як специфічна слідча (розшукова) дія (ст.ст.91, 92, 93 КПК України).
Відсутність узгодженого процесуального порядку проведення документальних позапланових перевірок в кримінальному провадженні призводить до різного порядку призначення та проведення таких перевірок і як наслідок до різних правових наслідків їх застосування, що перед усім вказує на доцільність визначення документальної перевірки в системі слідчих дій передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України, як самостійної дії.
Проведення перевірки податковим органом в межах кримінальної справи на виконання ухвали зокрема слідчого судді, є самостійною підставою її проведення, результати якої є доказом в кримінальному провадженні.
Сплив строку дії ухвали постановленої в порядку кримінально-процесуального законодавства для забезпечення кримінального провадження в частині збирання доказів, свідчить про припинення дії такої для осіб, яких вона стосувалась і вчинення будь-яких дій на реалізацію такої, поза межами строку у ній зазначеному, не має правових підстав.
Враховуючи, що ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва Плахотнюк К.Г. від 13.03.2017 р. визначено, що " позапланову документальну перевірку провести протягом 5-ти робочих днів" з моменту її постановлення, а на момент винесення спірного наказу вказаний строк закінчився, тому проведення перевірки поза межами строку дії вказаної ухвали є протиправною.
Вказаний висновок суду підтверджується позицією Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у даній категорії справ, яка висловлена у постанові від 28 серпня 2018 року справа № 812/1212/17, адміністративне провадження № К/9901/46913/18.
Відповідно до ч. 5. ст. 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що дії відповідача щодо поновлення проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер" з 10.01.2019 р., розпочатої у вересні 2017 року згідно ухвали слідчого судді, поза межами строку, встановленого цією ухвалою, є неправомірними, а тому позовні вимоги у цій частині підлягають задоволенню.
У Рішенні від 20.10.2011 у справі "Rysovskyy v. Ukraine" Суд Європейський суд з прав людини зазначив, що принцип "належного урядування" передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб ("Beyeler v. Italy", "Oneryildiz v. Turkey", "Megadat.com S.r.l. v. Moldova", "Moskal v. Poland"). На державні органи покладено обов'язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок ("Lelas v. Croatia" і "Toscuta and Others v. Romania") і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (Oneryildiz v. Turkey", та "Beyeler v. Italy").
Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов'язків ("Lelas v. Croatia").
Отже, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб'єкт владних повноважень, порушив принцип "належного урядування", а тому заявлені позивачем вимоги є такими, що підлягають задоволенню.
Щодо розподілу судових витрат, то суд зазначає наступне.
Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду з даним позовом було сплачено судовий збір в сумі 3 842,00 грн., що підтверджується платіжним документом № 39 від 28.01.2019 р.
Таким чином, сплачений позивачем судовий збір в сумі 3 842,00 грн. підлягає стягненню з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань.
На підставі викладеного, керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
вирішив :
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Брівер" (місце знаходження 73000, м. Херсон, вул. Декабристів, буд. 49, офіс 7, код ЄДРПОУ 38207273, e-mail roman@briver.com) до Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (місце знаходження м. Херсон, пр.. Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 39394259, e-mail ks.zagvid@sfs.gov.ua) про визнання протиправним та скасування наказу про поновлення термінів документальної позапланової виїзної перевірки та визнання дій протиправними - задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати наказ Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі від 08.01.2019 року за № 29 "Про поновлення термінів проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер".
Визнати протиправними дії Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі щодо проведення в період з 10.01.2019 р. по 14.01.2019 р. документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер" на підставі наказу від 08.01.2019 р. № 29 "Про поновлення термінів проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Брівер".
Стягнути з Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (місце знаходження м. Херсон, пр.. Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 39394259, e-mail ks.zagvid@sfs.gov.ua) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Брівер" (місце знаходження 73000, м. Херсон, вул. Декабристів, буд. 49, офіс 7, код ЄДРПОУ 38207273, e-mail roman@briver.com) судовий збір в сумі 3 842,00 грн. (три тисячі вісімсот сорок дві грн.).
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П'ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції,який ухвалив відповідне рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
У зв'язку з тим, що 27.04.2019 р. по 01.05.2019 р. святкові дні, повний текст судового рішення виготовлено та підписано 02.05.2019 р.
Суддя Дубровна В.А.
кат. 111010000
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.04.2019 |
Оприлюднено | 08.05.2019 |
Номер документу | 81565880 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Гончарова І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні