Ухвала
від 02.05.2019 по справі 640/3218/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

02 травня 2019 року м. Київ № 640/3218/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Клименчук Н.М., розглянувши у письмовому порядку клопотання представника відповідача про розгляд справи за правилами загального позовного провадження у справі за позовом

ОСОБА_1 доДепартаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про стягнення заробітної плати за затримку виконання судового рішення В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовною заявою до Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про стягнення заробітної плати за затримку виконання судового рішення.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 28.02.2019 р. відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

В подальшому, до відділу документального обігу, контролю та забезпечення розгляду звернень громадян (канцелярії) суду від Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло клопотання про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

Вказане вище клопотання обумовлено тим, що на думку заявника, у даній справі визначено не повний склад учасників, їх права та обов`язки.

Представник відповідача вказує, що Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) є правонаступником відповідного майна, прав та обов`язків Управління охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у частині охорони культурної спадщини у місті Києві.

Враховуючи зазначене, представник відповідача вказує, що саме з Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) має бути стягнуто середній заробіток за час затримки виконання рішення суду про поновлення на роботі.

Відтак, заявник просить замінити неналежного відповідача - Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на належного - Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Крім того, мотивуючи підстави звернення до суду з заявою щодо виходу зі спрощеного провадження, представник відповідача посилається на необхідність залучення до даної адміністративної справи у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог, Київського міського голову Кличка В.В. , оскільки останній є боржником за виконавчим листом №826/5132/15.

Вирішуючи питання про необхідність розгляду справи за правилами загального позовного провадження, суд виходить з наступного.

Положеннями ст. 12 КАС України визначено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті. (ч. 2 ст. 257 КАС України)

При вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження. (ч. 3 ст. 257 КАС України)

Відповідно до положень п. 2 ч. 4 ст. 260 КАС України якщо відповідач в установлений судом строк подасть заяву із запереченнями проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, суд залежно від обґрунтованості заперечень відповідача протягом двох днів із дня її надходження до суду постановляє ухвалу про розгляд справи за правилами загального позовного провадження та заміну засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням.

За таких обставин, ознайомившись з матеріалами адміністративної справи, зважаючи на необхідність розгляду питань щодо заміни неналежного відповідача - Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на належного - Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також питання щодо залучення до даної адміністративної справи у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог, Київського міського голову Кличка В.В. , суд вважає за необхідне клопотання представника відповідача задовольнити, перейти до розгляду справи за правилами загального позовного провадження.

Керуючись статтями 12, 242, 256, 257, 260 КАС України,

У Х В А Л И В:

1. Клопотання представника Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про розгляд справи за правилами загального позовного провадження задовольнити.

2. Перейти до розгляду справи за правилами загального позовного провадження.

3. Призначити підготовче засідання на 05 червня 2019 року о 16:00 год.

4. Підготовче засідання відбудеться в приміщенні Окружного адміністративного суду міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Петра Болбочана, 8, 1-й поверх, зал судових засідань № 10.

5. В підготовче засідання викликати учасників справи.

6. Звернути увагу учасників справи, що письмові заяви, а саме, відзив на позовну заяву (відзив), відповідь на відзив, заперечення повинні відповідати вимогам статей 162 - 164 КАС України.

7. Попередити учасників справи:

- письмові докази, які подаються до суду мають бути оформлені відповідно до вимог ст. 94 КАС України, зокрема, вони подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, а якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього. Копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством, зокрема, учасник справи підтверджує відповідність копії письмового доказу оригіналу, який знаходиться у нього, своїм підписом із зазначенням дати такого засвідчення;

- у разі невиконання процесуальних обов`язків, зокрема, ухилення від вчинення дій, покладених судом на учасника судового процесу; або зловживання процесуальними правами, вчинення дій або допущення бездіяльності з метою перешкоджання судочинству суд, відповідно до ст. 149 КАС України може застосувати заходи процесуального примусу шляхом постановлення ухвали про стягнення в дохід Державного бюджету України з відповідної особи штрафу в сумі від 0,3 до 3 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

8. Повідомити, що учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається на сторінці офіційного веб порталу судової влади України в мережі інтернет за посиланням: http://court.gov.ua/fair/sud2670/.

9. Копію ухвали направити учасникам справи.

Суддя Н.М. Клименчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення02.05.2019
Оприлюднено19.05.2019
Номер документу81793400
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/3218/19

Ухвала від 27.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Жук А.В.

Ухвала від 18.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Уханенко С.А.

Ухвала від 26.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мацедонська В.Е.

Ухвала від 21.07.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Постанова від 28.05.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Ухвала від 29.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Рішення від 26.11.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Ухвала від 15.08.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Ухвала від 02.05.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Постанова від 04.03.2019

Адмінправопорушення

Київський районний суд м.Харкова

Шаренко С. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні