ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення апеляційної скарги без руху
30 травня 2019 рокуЛьвів№ 857/5567/19
Суддя Восьмого апеляційного адміністративного суду Довга О. І., перевіривши апеляційну скаргу Головного управління Держпраці у Київській області на рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 08 квітня 2019 року у справі № 460/2824/18 за адміністративним позовом Приватного малого підприємство фірми "Спецрембуд" до Головного управління Держпраці у Київській області про визнання протиправною та скасування постанови,
ВСТАНОВИВ:
Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 08 квітня 2019 року задоволено повністю адміністративний позов Приватного малого підприємство фірми "Спецрембуд" до Головного управління Держпраці у Київській області про визнання протиправною та скасування постанови.
Не погодившись із прийнятим рішенням, Головне управління Держпраці у Київській області подало апеляційну скаргу.
Вказана апеляційна скарга не відповідає вимогам, встановленим статтею 296 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки до неї не додано документа про сплату судового збору.
Ставки судового збору за подання апеляційної скарги на судове рішення визначені Законом України Про судовий збір .
Частиною 1 статті 4 Закону України Про судовий збір передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Згідно із статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2018 рік прожитковий мінімум на одну працездатну особу станом на 01 січня 2018 року становить 1762 грн.
Розмір ставки судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду, відповідно до частини 2 статті 4 Закону України Про судовий збір становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Адміністративний позов в даній справі містить вимоги майнового характеру, сума вимог якого складає 372 300 грн.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України Про судовий збір за подання до суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою ставка судового збору становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відтак, розмір судового збору який підлягав сплаті при поданні позовної заяви становить 5584 грн 50 коп. (372300*0,015 = 5584,5).
Враховуючи наведене, розмір судового збору за подання апеляційної скарги становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, а саме 8376 грн 75 коп. (372300*0,015*1,5).
Щодо клопотання апелянта про розстрочення сплати судового збору суд зазначає таке.
Загальні вимоги щодо змісту та форми клопотань визначені у статті 167 КАС України. Виходячи з положень цієї статті клопотання учасника справи має містити зміст питання, яке має бути розглянуто судом, прохання заявника, а також його підстави. Суд звертає увагу, що апелянт своє клопотання про розстрочення сплати судового збору жодними доводами та доказами не обгрунтовує, а відтак таке клопотання є очевидно безпідставним.
Поряд з цим, згідно статті 8 Закону України Про судовий збір враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: 1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім`ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров`ю.
Частиною 2 статті 8 визначено, що суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Отже, наведені вище норми не передбачають можливості розстрочення сплати судового збору органам державної влади, а тому клопотання апелянта задоволенню не підлягає.
Вказаний недолік апеляційної скарги повинен бути усунений шляхом надіслання до Восьмого апеляційного адміністративного суду оригіналу документа про сплату судового збору в розмірі 8376 грн 75 коп. за наступними реквізитами Отримувач коштів - УК у Галицькому районі м.Львова; код отримувача за ЄДРПОУ - 38007573; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); МФО - 899998; рахунок отримувача - 34310206081057; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - *;101; код платника; судовий збір; № справи; Восьмий апеляційний адміністративний суд .
За таких обставин, відповідно до статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційну скаргу слід залишити без руху та надати строк для усунення вказаного недоліку.
Також слід роз`яснити особі, яка подала апеляційну скаргу, що у разі неусунення недоліку апеляційної скарги у встановлений строк, відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України така буде їй повернута.
Керуючись статтями 169, 296, 298 Кодексу адміністративного судочинства України,
УХВАЛИВ:
відмовити Головному управління Держпраці у Київській області в задоволенні клопотання про розстрочення сплати судового збору.
Апеляційну скаргу Головного управління Держпраці у Київській області на рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 08 квітня 2019 року у справі № 460/2824/18 за адміністративним позовом Приватного малого підприємство фірми "Спецрембуд" до Головного управління Держпраці у Київській області про визнання протиправною та скасування постанови - залишити без руху.
Встановити Головному управлінню Держпраці у Київській області десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення недоліку апеляційної скарги.
Ухвала набирає законної сили з моменту підписання та оскарженню не підлягає.
СуддяО. І. Довга
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.05.2019 |
Оприлюднено | 03.06.2019 |
Номер документу | 82078749 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довга Ольга Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні