Ухвала
від 07.06.2019 по справі 200/4588/19
БАБУШКІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

07.06.19 200/4588/19

1-кс/200/5559/19

У Х В А Л А

07 червня 2019 року слідчий суддя Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 , розглянувши у судовому засіданні у приміщенні суду у м. Дніпрі клопотання слідчого СВ ДВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_2 , за погодженням з прокурором Дніпропетровської місцевої прокуратури №3 ОСОБА_3 по кримінальному провадженню № 42019041440000016 від 18.03.2019 року про призначення судової почеркознавчої експертизи, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий СВ ДВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_2 звернувся до суду із клопотанням про призначення судової почеркознавчої експертизи.

В клопотанні слідчий зазначив, що слідчим відділом Дніпровського ВП ГУНП в Дніпропетровській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42019041440000016 від 18 березня 2019 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 358, ч. 2 ст. 361 КК України.

В ході досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що групою невстановлених осіб, одним з яких є громадянин ОСОБА_4 , розроблено злочинний план, метою якого є отримання неправомірної вигоди від здійснення співучасті у вчиненні злочинів шляхом проведення незаконної державної реєстрації прав, в тому числі з метою протиправного заволодіння третіми особами нерухомим майном, яке належить Державі, територіальним громадам, фізичним та юридичним особам. Згідно заздалегідь розробленого співучасниками злочинного плану було визначено умови для організації вчинення злочинів під прикриттям законної господарської діяльності одного з комунальних підприємств Дніпропетровської області.

Так, реалізуючи заздалегідь розроблений злочинний план групою осіб, в липні 2017 року, встановлено контроль над спеціально утвореним з метою здійснення злочинної діяльності комунальним підприємством «Цифровий документообіг» ДОР, на посаду директора пролобійовано призначення раніше неодноразово судимого, в тому числі за незаконне зберігання наркотичних засобів, громадянина Намазова ОСОБА_5 , який показав, що влітку 2017 року, за грошову винагороду передав ОСОБА_6 особисті документи (паспорт, ідентифікаційний код), після чого підписав якісь документи, але не пам`ятає які саме та в якій кількості. Восени 2018 року ОСОБА_7 від адвоката Юрія Немировського стало відомо, що його оформлено на посаду директора комунального підприємства, що ОСОБА_7 нібито робить добру справу, після чого за грошову винагороду, отриману від ОСОБА_8 , підписав безліч документів, зі змістом яких не ознайомлювався.

13.05.2019 року на підставі ухвали слідчого судді Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська в приміщені департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, розташованої за адресою: м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58 проведено тимчасовий доступ до речей та документів під час якого було вилучено реєстраційну справу №1_224_078126_11 КП «Цифровий документообіг» ДОР» (ЄДРПОУ 40761009), в якій знаходиться велика кількість документів, підписаних від імені директора КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 , які в свою чергу викликають сумніви у своїй справжності, оскільки згідно свідчень ОСОБА_7 підписи та рукописні тексти в вище зазначених документах виконані не ним.

Крім того, 15.05.2019 року на підставі ухвали слідчого судді Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська в приміщені Міністерства юстиції України, яке розташоване за адресою: м. Київ, пров. Рильський, 10 проведено тимчасовий доступ до речей та документів під час якого було вилучено велику кількість документів, підписаних та завірених від імені директора КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 , які в свою чергу викликають сумніви у своїй справжності, оскільки згідно свідчень ОСОБА_7 підписи та рукописні тексти в вище зазначених документах виконані не ним.

Для досягнення повноти та всебічності розслідування кримінального провадження та встановлення правової кваліфікації вчиненого правопорушення виникла необхідність у проведенні судової почеркознавчої експертизи.

Слідчий в судове засідання не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності.

Відповідно дост.242 КПК України, експертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження або, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання.

Згідно ст.243 КПК України, експерт залучається за наявності підстав для проведення експертизи за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження.

Відповідно до ч.1ст.244 КПК України, у разі якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання, сторони кримінального провадження мають право звернутися з клопотанням про проведення експертизи до слідчого судді.

Таким чином приймаючи до уваги те, що проведення зазначеної експертизи є одним з джерел встановлення об`єктивної істини по провадженню, тобто доказом, який підтверджує або спростовує факт причетності особи до вчинення кримінального правопорушення чи факту наявності самої події кримінального правопорушення, неможливість у інший спосіб отримати доказові відомості, що свідчить про доцільність її проведення, приходжу до висновку, що клопотання слідчого є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.242,243,244 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ :

Клопотання слідчого СВ ДВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_2 , за погодженням з прокурором Дніпропетровської місцевої прокуратури №3 ОСОБА_3 по кримінальному провадженню №42019041440000016 від 18.03.2019 року про призначення судової почеркознавчої експертизи задовольнити.

Провести в межах кримінального провадження №42019041440000016 від 18.03.2019 року, судову почеркознавчу експертизу, проведення якої доручити експертам Дніпропетровського НДЕКЦ МВС України, який знаходиться за адресою: м. Дніпро, Будівельний тупик, 1

На вирішення експертів поставити наступні запитання:

1. Чи виконані підписи від імені ОСОБА_7 самим ОСОБА_7 в наступних документах:

- в довіреності від 21.01.2019 року в графі «Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» ОСОБА_7 »;

- в видатковій накладній № 16692 від 14 березня 2019 року в колонці «Отримав(ла)»;

- в Акті наданих послуг №16692 від 14 березня 2019 року в колонці «Від Замовника»;

- в Наказі № 13-К від 05 грудня 2018 р. «Про переведення ОСОБА_4 » в графі «В.о. директора КП «Цифровий документообіг «ДОР» ОСОБА_7 »;

- в Наказі №11-К Про прийняття на роботу від 22 травня 2018 року в графі «В.о. директора КП «Цифровий документообіг «ДОР» ОСОБА_7 »;

- в заяві про реєстрацію від ОСОБА_4 датована 05.03.2019 в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в заяві про реєстрацію від ОСОБА_9 датована 05.03.2019 в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в заяві про реєстрацію від ОСОБА_10 датована 14.03.2019 в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в заяві про реєстрацію від ОСОБА_8 датована 05.02.2019 в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в заяві про реєстрацію від ОСОБА_11 датована 05.02.2019 в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в листі до ДФ ДП «НАІС» від 05.03.2019 року вих. №11 в графі «Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 »;

- в довіреності від 21.01.2019 року в графі «Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» ОСОБА_7 »

в довіреності від 21.01.2019 року в графі «Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» ОСОБА_7 »?

2.Чи однією особою виконані підписи від імені « ОСОБА_7 » в наступних документах, а саме:

- в довіреності від 21.01.2019 року в графі «Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» ОСОБА_7 »;

- в видатковій накладній № 16692 від 14 березня 2019 року в колонці «Отримав(ла)»;

- в Акті наданих послуг №16692 від 14 березня 2019 року в колонці «Від Замовника»;

- в Наказі № 13-К від 05 грудня 2018 р. «Про переведення ОСОБА_4 » в графі «В.о. директора КП «Цифровий документообіг «ДОР» ОСОБА_7 »;

- в Наказі №11-К Про прийняття на роботу від 22 травня 2018 року в графі «В.о. директора КП «Цифровий документообіг «ДОР» ОСОБА_7 »;

- в заяві про реєстрацію від ОСОБА_4 датована 05.03.2019 в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в заяві про реєстрацію від ОСОБА_9 датована 05.03.2019 в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в заяві про реєстрацію від ОСОБА_10 датована 14.03.2019 в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в заяві про реєстрацію від ОСОБА_8 датована 05.02.2019 в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в заяві про реєстрацію від ОСОБА_11 датована 05.02.2019 в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в листі до ДФ ДП «НАІС» від 05.03.2019 року вих. №11 в графі «Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 »;

- в довіреності від 21.01.2019 року в графі «Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» ОСОБА_7 »

- в довіреності від 21.01.2019 року в графі «Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» ОСОБА_7 »

- в документі «Замовлення від 04.03.2019 р. вих. № 10» в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в копії документу «Наказ №13-К «Про переведення ОСОБА_4 » від 05 грудня 2018 р.» в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 04.03.2019»;

- в копії документу «Наказ №5-К про прийняття на роботу від 05 грудня 2018 р.» в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 04.03.2019 р.»

- в документі «Заява від 13 лютого 2019 р. вих. №06» в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в документі «Замовлення від 29.01.2019 р. вих. № 05» в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в копії документу «Наказ №8-К про прийняття на роботу від 21 травня 2018 р.» в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 29.01.2019 р.»;

- в копії документу «Наказ №9-К про прийняття на роботу від 22 травня 2018 р.» в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 29.01.2019 р.»;

- в копії документу «Наказ №10-К про прийняття на роботу від 22 травня 2018 р.» в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 29.01.2019 р.»

- в документі «Замовлення від 06.03.2019 р. вих. № 15» в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в копії документу «Наказ №11-К про прийняття на роботу від 22 травня 2018 р.» в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 06.03.2019 р.»;

- в документі «Замовлення від 18.02.2019 р. вих. № 07» в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в копії документу «Наказ №11-К про прийняття на роботу від 22 травня 2018 р.» в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» ОСОБА_7 »

- в копії документу «Наказ №11-К про прийняття на роботу від 22 травня 2018 р.» в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 29.01.2019 р.»;

- в копії документу «Наказ №12-К від 17 грудня 2018 р.» в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 »;

- в копії паспорту громадянина України серії НОМЕР_1 на ім`я ОСОБА_7 на обкладинці паспорту в графі «Згідно з оригіналом ОСОБА_7 »;

- в копії паспорту громадянина України серії НОМЕР_1 на ім`я ОСОБА_7 на третій сторінці паспорту в графі «Згідно з оригіналом ОСОБА_7 »

- в копії 1-ї, 2-ї та 3-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_2 на ім`я ОСОБА_11 з кожної сторони копії документу в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» 01.10.2018 ОСОБА_7 »;

- в копії 4-ї, 5-ї, 6-ї та 7-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_2 на ім`я ОСОБА_11 з кожної сторони копії документу в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» 01.10.2018 ОСОБА_7 »;

- в копії 8-ї, 9-ї, 10-ї та 11-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_2 на ім`я ОСОБА_11 з кожної сторони копії документу в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» 01.10.2018 ОСОБА_7 »;

- в копії 12-ї, 13-ї, 14-ї та 15-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_2 на ім`я ОСОБА_11 з кожної сторони копії документу в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» 01.10.2018 ОСОБА_7 »;

- в копії 16-ї, 17-ї, 18-ї та 19-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_2 на ім`я ОСОБА_11 з кожної сторони копії документу в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» 01.10.2018 ОСОБА_7 »;

- в копії 20-ї, 21-ї, 22-ї та 23-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_2 на ім`я ОСОБА_11 з кожної сторони копії документу в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» 01.10.2018 ОСОБА_7 »;

- в копії 1-ї, 2-ї та 3-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_3 на ім`я « ОСОБА_12 » з кожної сторони копії документу в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 15.02.2019»;

- в копії 4-ї, 5-ї, 6-ї та 7-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_3 на ім`я « ОСОБА_12 » з кожної сторони копії документу в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 15.02.2019»;

- в копії 8-ї, 9-ї, 10-ї та 11-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_3 на ім`я « ОСОБА_12 » з кожної сторони копії документу в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 15.02.2019»;

- в копії 12-ї, 13-ї, 14-ї та 15-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_3 на ім`я « ОСОБА_12 » з кожної сторони копії документу в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 15.02.2019»;

- в копії 16-ї, 17-ї, 18-ї та 19-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_3 на ім`я « ОСОБА_12 » з кожної сторони копії документу в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 15.02.2019»;

- в копії 20-ї, 21-ї, 22-ї та 23-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_3 на ім`я « ОСОБА_12 » з кожної сторони копії документу в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 15.02.2019»;

- в копії 1-ї, 2-ї та 3-ї сторінки вкладишу до трудової книжки серії НОМЕР_4 на ім`я ОСОБА_9 з кожної сторони копії документу в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 15.02.2019»;

- в копії 4-ї, 5-ї, 6-ї та 7-ї сторінки вкладишу до трудової книжки серії НОМЕР_4 на ім`я ОСОБА_9 з кожної сторони копії документу в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 15.02.2019»;

- в копії 8-ї, 9-ї, 10-ї та 11-ї сторінки вкладишу до трудової книжки серії НОМЕР_4 на ім`я ОСОБА_9 з кожної сторони копії документу в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 15.02.2019»

- в копії 1-ї, 2-ї та 3-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_5 на ім`я « ОСОБА_8 » з кожної сторони копії документу в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» 01.10.2018 ОСОБА_7 »;

- в копії 4-ї, 5-ї, 6-ї та 7-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_5 на ім`я « ОСОБА_8 » з кожної сторони копії документу в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» 01.10.2018 ОСОБА_7 »;

- в копії 8-ї та 9-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_5 на ім`я « ОСОБА_8 » в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» 01.10.2018 ОСОБА_7 »;

- в копії документу «Наказ №10-К про прийняття на роботу від 22 травня 2018 р.» в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» 01.10.2018 ОСОБА_7 »;

- в копії виписки з Реєстру документів про вищу освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти на ОСОБА_13 в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 »;

- в копії 1-ї, 2-ї та 3-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_6 на ім`я ОСОБА_13 з кожної сторони копії документу в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» 01.10.2018 ОСОБА_7 »;

- в копії документу «Наказ №11-К про прийняття на роботу від 22 травня 2018 р.» в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» ОСОБА_7 »;

- в копії 1-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_7 на ім`я ОСОБА_10 в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» ОСОБА_7 »;

- в копії 2-ї та 3-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_7 на ім`я ОСОБА_10 в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» ОСОБА_7 »;

- в копії документу «Наказ №13-К від 05 грудня 2018 р.» в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 15.02.2019»;

- в копії 1-ї, 2-ї та 3-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_8 на ім`я ОСОБА_4 з кожної сторони копії документу в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 15.02.2019»;

- в копії 4-ї, 5-ї, 6-ї та 7-ї сторінки трудової книжки серії НОМЕР_8 на ім`я ОСОБА_4 з кожної сторони копії документу в графах «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 15.02.2019»;

- в копії документу «Наказ №5-К про прийняття на роботу від 05 грудня 2018 р.» в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 15.02.2019 р.»;

- в копії документу «Наказ №8-К про прийняття на роботу від 21 травня 2018 р.» в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 29.01.2019 р.»;

- в копії листа Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ за вих. 423-зі від 26.10.2018 в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 »;

- в копії документу «Наказ №9-К про прийняття на роботу від 22 травня 2018 р.» в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» 01.10.2018 ОСОБА_7 »;

- в копії листа Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ за вих. 424-зі від 26.10.2018 в графі «Згідно з оригіналом Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 »;

- в документі «Акт наданих послуг з технічного обслуговування автоматизованого робочого місця споживача від 14.02.2019 р.» в колонці «Споживач Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 »;

- в документі «Заява про акредитацію КП «Цифровий документообіг» ДОР» в графі «Директор ОСОБА_7 »;

- в документі «Супровідний лист вих 27/12/18-1 від 27.12.2018» в графі «Директор КП «Цифровий документообіг» Дніпропетровської обласної ради» ОСОБА_7 »;

- в документі «Заява вих. №9 від 15.02.2019» в графі Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 »;

- в документі «Заява вих. №12 від 23.02.2019» в графі Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 »;

- в описі документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах» №107/3 (а.с. 31) в графі « ОСОБА_7 18.10.17»;

- в заяві про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань КП «Цифровий документообіг» ДОР» на першій та другій сторінці (а.с. 32-33) в графах « ОСОБА_7 18.10.17»;

- в описі документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах» №105/5 (а.с. 56) в графі « ОСОБА_7 30.03.18»;

- в заяві про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань КП «Цифровий документообіг» ДОР» на першій, другій та третій сторінці (а.с. 57-59) в графах « ОСОБА_7 30.03.18»;

- в описі документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах» №105/6 (а.с. 74) в графі « ОСОБА_7 05.07.18»;

- в заяві про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань КП «Цифровий документообіг» ДОР» на першій, другій та третій сторінці (а.с. 75-77) в графах « ОСОБА_7 05.07.18»;

- в описі документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах» (а.с. 92) в графі « ОСОБА_7 10.11.19»;

- в заяві про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань КП «Цифровий документообіг» ДОР» на другій та третій сторінці (а.с. 94-95) в графах « ОСОБА_7 10.01.19»;

- в заяві про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань КП «Цифровий документообіг» ДОР» на другій, третій та четвертій сторінці (а.с. 104-106) в графах « ОСОБА_7 10.01.19»

-в довіреності КП «Цифровий документообіг» ДОР» від 11.12.2017 в графі «Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР ОСОБА_7 »;

- в заяві КП «Цифровий документообіг» ДОР» від 22.01.2019 року вих. №6 в графі «Директор КП «Цифровий документообіг» ДОР» ОСОБА_7 .?

Експерту направити документи, що підлягають дослідженню, згідно переліку документів вказаному в п. 2.

Експерту направити експериментальні зразки підпису та почерку ОСОБА_7 , які виконані ОСОБА_7 на 12-ти аркушах.

Експерту направити документи, що містять вільні зразки підпису та почерку ОСОБА_7 , а саме:

- копія трудового договору №9 від 19.04.2018 з мокрими печатками та оригіналами підписів, який на зворотній стороні у графах «Працівник» містить підпис та рукописний текст виконаний ОСОБА_7 ;

- аркуш паперу жовтого кольору з переліком канцтоварів датований 15.09.2018 роком, рукописний текст та підпис на якому виконано ОСОБА_7 ;

- клаптик паперу білого кольору з переліком продуктів харчування датований 19.08.2018 року, рукописний текст на якому виконано ОСОБА_7 ;

- Заява від імені ОСОБА_7 до ФОП ОСОБА_14 датована 18.04.2018, рукописний текст та підпис в якій виконано ОСОБА_7 ;

- Автобіографія від імені ОСОБА_7 датована 18.04.2018 рукописний текст та підпис в якій виконано ОСОБА_7 ;

- Заява від імені ОСОБА_7 до директора ФОП ОСОБА_14 датована 19.04.2018 р., рукописний текст та підпис в якій виконано ОСОБА_7 ;

- трудовий договір №9 від 19.04.2018 текст якого заповнений ОСОБА_7 та підписаний ним на зворотній стороні у графах «Працівник»;

- Згода на збір та обробку персональних даних датована 19.04.2018 заповнення та підписана ОСОБА_7 ;

- Заява від імені ОСОБА_7 до ФОП ОСОБА_14 датована 17.01.2019, рукописний текст та підпис в якій виконано ОСОБА_7 ;

- Записник в обкладинці чорного кольору, який містить рукописний текст та підписи виконані ОСОБА_7 ..

Експерту направити документи, що містять умовно-вільні зразки підпису та почерку ОСОБА_7 , а саме:

- постанова про вилучення /відібрання/ експериментальних зразків для експертного дослідження від 27.03.2019 року, де в графі «Постанова мені оголошена» міститься рукописний текст та підпис виконаний ОСОБА_7 ;

- протокол отримання зразків для експертизи від 27.03.2019, де в графі «З протоколом ознайомлені:» міститься рукописний текст та підпис виконаний ОСОБА_7 , в графі «Зразки надав ОСОБА_7 » міститься підпис виконаний ОСОБА_7 ;

- розписка слідчому Дніпровського ВП від 18.04.2019, рукописний текст та підпис в якій виконано ОСОБА_7 ;

- заява слідчому Дніпровського ВП від 18.04.2019, рукописний текст та підпис в якій виконано ОСОБА_7 ;

- розписка, заява слідчому Дніпровського ВП від 18.04.2019, рукописний текст та підпис в якій виконано ОСОБА_7 ;

- протокол додаткового допиту свідка ОСОБА_7 від 18.04.2019, де над печатним текстом «підпис» підписи виконані ОСОБА_7 , після печатного тексту свідчень ОСОБА_7 рукописний текст та підпис виконаний ОСОБА_7 , в графі «Свідок» рукописний текст та підпис виконаний ОСОБА_7 ..

Вище зазначені досліджувані документи, які знаходяться в реєстраційній справі №1_224_078126_11 КП «Цифровий документообіг» ДОР» (ЄДРПОУ 40761009) та інші досліджувані документи поміщені до спеціального пакету № INZ4053794, а також документи, які містять експериментальні, вільні та умовно-вільні зразки підпису ОСОБА_7 поміщені до спеціального пакету № 7136881, який направити експерту.

Надати експертові: спеціальний пакет №7136881, а також спеціальний пакет № INZ4053794 з документами.

За необхідністю для ознайомлення експерту надати матеріали кримінального провадження №42019041440000016 від 18.03.2019 року.

Згідно зі статтею 69 КПКУкраїни, а також згідно ст. 5 ЗУ «Про судову експертизу», речові докази по даному кримінальному провадженню, дозволити використовувати в міру необхідності, для проведення експертизи.

Попередити експерта про кримінальну відповідальність за статтями 384, 385 КК України.

Висновок експерта, залученого слідчим суддею, надати слідчим, які здійснюють досудове слідство по кримінальному провадженню №42019041440000016 від 18.03.2019 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення07.06.2019
Оприлюднено16.02.2023
Номер документу82253712
СудочинствоКримінальне
Сутьпризначення судової почеркознавчої експертизи

Судовий реєстр по справі —200/4588/19

Ухвала від 19.07.2019

Кримінальне

Дніпровський апеляційний суд

Джерелейко О. Є.

Ухвала від 19.07.2019

Кримінальне

Дніпровський апеляційний суд

Джерелейко О. Є.

Ухвала від 05.07.2019

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Сліщенко Ю. Г.

Ухвала від 05.07.2019

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Сліщенко Ю. Г.

Ухвала від 13.06.2019

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Карягіна Н. О.

Ухвала від 20.06.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 12.06.2019

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Женеску Е. В.

Ухвала від 07.06.2019

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Руснак А. І.

Ухвала від 05.06.2019

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Женеску Е. В.

Ухвала від 27.05.2019

Кримінальне

Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська

Руснак А. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні