Рішення
від 07.06.2019 по справі 826/18862/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

07 червня 2019 року № 826/18862/16

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Пащенка К.С., за участю секретаря судового засідання Легейди Я.А., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Товариство з обмеженою відповідальністю 26 Груп доДержавної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві провизнання протиправним та скасування рішення представники позивача - Мильнікова М.М.;

сторін: відповідача - Рогоза Д.В.,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю 26 Груп (далі - позивач або ТОВ 26 Груп або товариство) звернулось з позовом до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві (надалі - відповідач або ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві або контролюючий орган) про визнання протиправним та скасування рішення від 23.09.2016 № 0012371303 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 02.12.2016 відкрито провадження у даній адміністративній справі та призначено до судового розгляду.

Відповідно до розпорядження щодо призначення повторного автоматизованого розподілу справ від 10.10.2017 № 4662 справу передано на розгляд судді Пащенку К.С.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 27.10.2017 (суддя Пащенко К.С.) справу № 826/18862/18 прийнято до провадження та призначено до розгляду у підготовче засідання на 18.12.2017.

Представником позивача у судовому засіданні заявлено клопотання про витребування у Центрального об`єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві відомості зі звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, а саме: таблиці 6 відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам позивача за період з 01.01.2013 по 31.12.2016.

Представник відповідача у судовому засіданні не заперечував проти такого клопотання.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 18.12.2017 клопотання представника позивача задоволено, зобов`язано Центральне об`єднане управління Пенсійного фонду України в м. Києві надати витребувані матеріали суду у п`ятиденний строк з дня вручення ухвали, оголошено перерву до 06.02.2018.

В судових засіданнях 06.02.2018 та 19.03.2018 оголошувались перерви, ухвалами Окружного адміністративного суду міста Києва від 07.02.2018 та від 19.03.2018 повторно витребувано у Центрального об`єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві належним чином засвідчені відомості зі звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, а саме: таблиці 6 відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам 26 Груп за період з 01.01.2013 по 31.12.2016, розгляд справи відкладено на 17.04.2018.

17.04.2018 заслухавши в судовому засіданні представників сторін та зважаючи на заявлене ними спільне клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження, суд ухвалив адміністративну справу, відповідно до частини третьої статті 194 Кодексу адміністративного судочинства України, розглядати в порядку письмового провадження на підставі наявних в матеріалах справи доказів.

На думку позивача, допущене ним порушення нівелюється поданою таблицею до звіту з позначкою скасовуюча . Вважає, що відповідач безпідставно застосував до нього штрафні санкції. Просить оскаржуване рішення відповідача скасувати, посилаючись на його протиправність.

Відповідач проти позову заперечив, зазначивши при цьому, що позивачем було несвоєчасно сплачено (несвоєчасно перераховано) податкові зобов`язання з єдиного соціального внеску за період з 23.09.2013 по 20.09.2016, у зв`язку із чим контролюючим органом нараховано штрафні санкції шляхом прийняття оскаржуваного рішення, відтак відсутні підстави для його скасування.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Відповідачем прийнято рішення від 23.09.2016 № 0012371303 про застосування штрафних санкцій в розмірі 14857,15 грн. та нарахування пені в розмірі 16646,05 грн. за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) позивачем єдиного внеску.

Незгода з приміченим рішенням суб`єкта владних повноважень обумовила звернення позивача до суду із відповідним адміністративним позовом.

Вирішуючи спір по суті, суд наголошує на такому.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку станом на час виникнення спірних правовідносин визначав Закон України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI (нижче - Закон № 2464-VI).

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 1 Закону № 2464-VI єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Згідно із пунктом 3.1 наказу Міністерства доходів і зборів України Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування від 09.09.2013 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.09.2013 за № 1628/24160, страхувальники, крім зазначених у пунктах 3.5, 3.6 цього розділу, а також страхувальники, зазначені в пункті 3.2 цього розділу, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФО - підприємцем, якщо виконувані роботи (надані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у частині подання звіту за таких осіб зобов`язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду. Звітним періодом є календарний місяць.

Зазначений наказ втратив чинність на підставі наказу Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за № 460/26905, згідно із пунктом 1 розділу 3 якого страхувальники, крім зазначених у пунктах 5, 6 цього розділу, а також страхувальники, зазначені в пунктах 2, 4 цього розділу, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФО - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у частині подання Звіту за таких осіб зобов`язані формувати та подавати до фіскальних органів Звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду. Звітним періодом є календарний місяць.

Порядок обчислення і сплати єдиного внеску визначений статтею 9 Закону № 2464-VI, згідно із частиною восьмою якої платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

Згідно із пунктом 6 частини першої статті 1 Закону № 2464-VI недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом.

Відповідно до частини десятої статті 25 Закону № 2464-VI на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

Згідно із пунктом 2 частини одинадцятої статті 25 Закону № 2464-VI орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску штрафні санкції за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску у розмірі 10 (до 01.01.2015) та 20 (з 01.01.2015) відсотків своєчасно не сплачених сум.

Аналогічні положення містить пункт 2 розділу VII Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07.05.2015 за № 508/26953, згідно із яким до платників, визначених підпунктами 1-4 та 6 пункту 1 розділу II Інструкції № 449, органи доходів і зборів застосовують штрафні санкції за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на платників, які допустили зазначене порушення у період до 01 січня 2015 року, накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум. За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на платників, які допустили зазначене порушення, починаючи з 01 січня 2015 року, накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум.

Як установлено судом та не заперечується сторонами, 23.10.2013, 13.11.2013, 17.12.13, 19.01.2014, 19.02.2014, 18.03.2014, 16.04.2014, 08.05.2014, 18.06.2014, 09.07.2014, 13.08.2014, 09.09.2014, 20.10.2014, 10.11.2014, 04.12.2014, 20.01.2015, 25.02.2015, 20.03.2015, 17.04.2015, 20.05.2015, 17.06.2015, 20.07.2015, 18.08.2015, 21.09.2015, 20.10.2015, 13.11.2015, 08.12.2015, 19.01.2016, 22.02.2016, 18.03.2016, 20.05.2016, 22.08.2016, 06.09.2016, 20.10.2016 позивачем було подано наступні звіти щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування:

- № 1301297034 за вересень 2013 року на суму 1595,70 грн.,

- № 1301905707 за жовтень 2013 року на суму 1595,70 грн.,

- № 1303115269 за листопад 2013 року на суму 1595,70 грн.,

- № 1401102995 за грудень 2013 року на суму 1595,70 грн.,

- № 1403632154 за січень 2014 року на суму 1595,70 грн.,

- № 1404540026 за лютий 2014 року на суму 2307,38 грн.,

- № 1405640333 за березень 2014 року на суму 2507,99 грн.,

- № 1406730104 за квітень 2014 року на суму 2479,51 грн.,

- № 1408168282 за травень 2014 року на суму 2507,53 грн.,

- № 1408710953 за червень 2014 року на суму 2498,22 грн.,

- № 1410207695 за липень 2014 року на суму 2519,43 грн.,

- № 1411046103 за серпень 2014 року на суму 2611,19 грн.,

- № 1412909924 за вересень 2014 року на суму 2606,55 грн.,

- № 1413658752 за жовтень 2014 року на суму 2606,66 грн.,

- № 1414431672 за листопад 2014 року на суму 2771,04 грн.,

- № 1502302719 за грудень 2014 року на суму 2826,63 грн.,

- № 1509584613 за січень 2015 року на суму 2856,17 грн.,

- № 1511039293 за лютий 2015 року на суму 3451,34 грн.,

- № 1512259955 за березень 2015 року на суму 3425,69 грн.,

- № 1514710534 за квітень 2015 року на суму 3245,40 грн.,

- № 1515911156 за травень 2015 року на суму 3241,64 грн.,

- № 1518211069 за червень 2015 року на суму 3235,43 грн.,

- № 1520010204 за липень 2015 року на суму 3244,90 грн.,

- № 1521925030 за серпень 2015 року на суму 51612,28 грн.,

- № 1523463493 за вересень 2015 року на суму 3258,10 грн.,

- № 1525208717 за жовтень 2015 року на суму 3390,66 грн.,

- № 1526379332 за листопад 2015 року на суму 3487,61 грн.,

- № 1603720559 за грудень 2015 року на суму 3473,33 грн.,

- № 1606123004 за січень 2016 року на суму 1907,87 грн.,

- № 1607498869 за лютий 2016 року на суму 2137,76 грн.,

- № 1611404630 за квітень 2016 року на суму 1981,88 грн.,

- № 1600062130 за липень 2016 року на суму 1171,39 грн.,

- № 9161196259 за серпень 2016 року на суму -45064,89 грн.,

- № 9198395392 за вересень 2016 року на суму 1224,10 грн.

При цьому, в матеріалах справи відсутня звітність за березень, травень, червень 2016 року.

Натомість, задекларовані суми єдиного внеску були сплачені позивачем із порушенням законодавчо встановлених термінів (не пізніше 20 числа місяця, наступного за звітним), що підтверджується зворотнім боком облікової картки позивача.

Примітно, що починаючи з жовтня 2013 року частина платежу зараховувалась в рахунок погашення наявної станом на 30.09.2013 заборгованості в розмірі 160,66 грн.

Відтак, кожного звітного періоду облікувувалась заборгованість, погашення якої здійснювалась за рахунок поточних платежів, що в свою чергу мало наслідком порушення термінів сплати задекларованих зобов`язань.

У зв`язку із чим, відповідачем спірним рішенням:

1) нараховано пеню у розмірі 16646,05 грн., в тому числі: з 21.01.2014 по 07.02.2014 на суму 2,89 грн., з 21.01.2015 по 04.02.2015 на суму 1,96 грн., з 21.01.2016 по 20.09.2016 на суму 847,49 грн., з 21.02.2014 по 04.03.2014 на суму 1,93 грн., з 21.03.2014 по 04.04.2014 на суму 2,41 грн., з 21.03.2015 по 01.04.2015 на суму 1,57 грн., з 21.04.2015 по 06.05.2015 на суму 2,09 грн., з 21.05.2014 по 04.06.2014 на суму 2,41 грн., з 21.05.2015 по 03.06.2015 на суму 1,83 грн., з 21.05.2016 по 20.09.2016 на суму 243,77 грн., з 21.06.2014 по 09.07.2014 на суму 3,05 грн., з 21.07.2015 по 07.08.2015 на суму 2,36 грн., з 21.08.2014 по 03.09.2014 на суму 2,25 грн., з 21.08.2014 по 28.08.2014 на суму 18,87 грн., з 21.08.2015 по 03.09.2015 на суму 1,83 грн., з 21.10.2014 по 03.11.2014 на суму 1,83 грн., з 21.10.2015 по 20.09.2016 на суму 1094,72 грн., з 21.11.2013 по 10.12.2013 на суму 3,21 грн., з 21.11.2014 по 02.12.2014 на суму 1,57 грн., з 21.11.2015 по 20.09.2016 на суму 1034,15 грн., з 21.12.2013 по 08.01.2014 на суму 3,05 грн., з 22.03.2016 по 20.09.2016 на суму 391,21 грн., з 22.07.2014 по 28.08.2014 на суму 6,11 грн., з 22.07.2016 по 20.09.2016 на суму 96,34 грн., з 22.09.2015 по 01.10.2015 на суму 32,58 грн., з 22.09.2015 по 02.02.2016 на суму 255,65 грн., з 22.09.2015 по 03.08.2016 на суму 371,33 грн., з 22.09.2015 по 03.12.2015 на суму 254,60 грн., з 22.09.2015 по 04.04.2016 на суму 409,88 грн., з 22.09.2015 по 05.05.2016 на суму 269,89 грн., з 22.09.2015 по 05.09.2016 на суму 423,64 грн., з 22.09.2015 по 07.06.2016 на суму 21,62 грн., з 22.09.2015 по 11.03.2016 на суму 367,69 грн., з 22.09.2015 по 13.11.2015 на суму 179,70 грн., з 22.09.2015 по 20.09.2016 на суму 7304,46 грн., з 22.09.2015 по 27.05.2016 на суму 194,38 грн., з 22.09.2015 по 29.03.2016 на суму 165,54 грн., з 22.09..2015 по 29.04.2016 на суму 175,24 грн., з 22.09.2015 по 29.12.2015 на суму 343,86 грн., з 22.09.2015 по 30.06.2016 на суму 446,94 грн., з 22.09.2015 по 31.05.2016 на суму 255,15 грн., з 22.12.2015 по 20.09.2016 на суму 955,61 грн., з 23.02.2016 по 20.09.2016 на суму 402,56 грн., з 23.04.2014 по 08.05.2014 на суму 2,57 грн., з 23.06.2015 по 03.07.2015 на суму 1,44 грн., з 23.08.2016 по 20.09.2016 на суму 33,97 грн., з 23.09.2013 по 09.10.2013 на суму 2,73 грн., з 23.09.2014 по 01.10.2014 на суму 1,18 грн., з 23.12.2014 по 06.01.2015 на суму 1,96 грн., з 24.10.2013 по 04.11.2013 на суму 1,93 грн., з 26.02.2015 по 05.03.2015 на суму 1,05 грн.;

2) застосовано штрафні санкції у розмірі 10 % на суму 481,08 грн., у розмірі 20% на суму 14376,07 грн.

При цьому, судом відхиляються посилання представника позивача на податкові розрахунки форми № 1ДФ за І квартал 2013 року - ІV квартал 2016 року, оскільки наведена звітність стосується декларування податку на доходи фізичних осіб та військового збору, відтак зазначені в ній відомості жодним чином не спростовують факт порушення позивачем термінів сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

В той же час, наявними в матеріалах справах корінцями вимог про сплату боргу (недоїмки) з відмітками про вручення підтверджується обізнаність позивача щодо наявності податкового боргу з єдиного внеску.

Доказів оскарження отриманих вимог про сплату боргу (недоїмки) в адміністративному та/або судовому порядку позивач суду не надав.

Враховуючи вищенаведене у своїй сукупності, висновок контролюючого органу про порушення товариством термінів сплати самостійно задекларованого зобов`язання з єдиного внеску здійснено у межах норм діючого на час виникнення спірних правовідносин законодавства та фактичних обставин справи, у зв`язку з чим спірне рішення від 23.09.2016 № 0012371303 про застосування штрафних санкцій в розмірі 14857,15 грн. та нарахування пені в розмірі 16646,05 грн. є правомірним.

Відповідно до положень частини першої та другої статті 72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Згідно положень статті 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Надаючи оцінку кожному окремому специфічному доводу всіх учасників справи, що мають значення для правильного вирішення адміністративної справи, суд застосовує позицію ЄСПЛ (в аспекті оцінки аргументів учасників справи у касаційному провадженні), сформовану в пункті 58 рішення у справі "Серявін та інші проти України" (№ 4909/04): згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" (Ruiz Torija v. Spain) № 303-A, пункт 29).

Наведена позиція ЄСПЛ також застосовується у практиці Верховним Судом, що, як приклад, відображено у постанові від 28 серпня 2018 року (справа № 802/2236/17-а).

Частиною першою статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, матеріалів справи, суд приходить до висновку, що заявлені позовні вимоги є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Враховуючи, що адміністративний позов задоволенню не підлягає, то судові витрати позивачу не відшкодовуються.

Керуючись статтями 6, 72-77, 241-246, 250, 255 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю 26 Груп - відмовити повністю.

Рішення, відповідно до ст. 255 КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано, а у разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного ухвали.

Відповідно до пп. 15.5 п. 1 Розділу VII Перехідні положення КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через Окружний адміністративний суд міста Києва.

Суддя К.С. Пащенко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення07.06.2019
Оприлюднено18.06.2019
Номер документу82375540
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/18862/16

Ухвала від 14.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 27.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 09.10.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Постанова від 09.10.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 16.08.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Ухвала від 16.08.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Володимир Володимирович

Рішення від 07.06.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пащенко К.С.

Ухвала від 19.03.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пащенко К.С.

Ухвала від 07.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пащенко К.С.

Ухвала від 18.12.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пащенко К.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні