Ухвала
від 13.06.2019 по справі 2а-4399/11/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 2а-4399/11/1370

У Х В А Л А

з питань процесуального правонаступництва

13 червня 2019 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

Головуючої судді Мричко Н.І.,

за участю секретаря судового засідання Тронки О.В.,

представника позивача ОСОБА_1 Б ОСОБА_2 В.,

представника відповідача Ікавого М.Р.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні питання процесуального правонаступництва у справі за позовом Личаківської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області до ОСОБА_3 за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Управління Державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області про стягнення податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, -

встановив:

Державна податкова інспекція у Личаківському районі м. Львова звернулася до Львівського окружного адміністративного суду із позовом до ОСОБА_3 , в якому просила суд стягнути з відповідача податок з власників транспортних засобів та інших самохідних механізмів у розмірі 29743,00 грн.

Ухвалами судді Шинкар Т.І. від 15.04.2011 відкрито провадження в адміністративній справі та закінчено підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду. Одночасно суддя до участі у справі залучила в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Управління Державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області.

Ухвалою суду від 31.10.2011 зупинено провадження у справі до набрання законної сили рішенням у адміністративній справі № 2а - 11453/11/1370.

У відповідності до розпорядження керівника апарату суду Львівського окружного адміністративного суду № 112-Р від 08.11.2013 Щодо призначення повторного автоматизованого розподілу справи у відповідності до пункту 3.1.11 Положення про автоматизовану систему документообігу суду призначено повторний автоматизований розподіл адміністративних справ.

12.11.2013 після повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями, для розгляду справи визначено суддю Мричко Н.І.

Ухвалою судді Мричко Н.І. від 13.11.2013 прийнято до провадження адміністративну справу № 2а - 4399/11/1370.

Ухвалою від 22.04.2019 поновлено провадження у справі.

У судовому засіданні, яке відбулося 20.05.2019, суд, на підставі статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України) постановив ухвалу, без виходу до нарадчої кімнати, згідно з якою допустив заміну первісного позивача у справі - Державну податкову інспекцію у Личаківському районі м. Львова її правонаступником - Личаківською об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області.

20.05.2019 до суду надійшло клопотання про правонаступництво за підписом представника Личаківської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області - Іванейко Я.І. (вх. № 17433). У вказаному клопотанні зазначено, що постановою Кабінету Міністрів України Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби від 28.03.2018 № 296 постановлено реорганізувати Личаківську ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області шляхом її приєднання як структурного підрозділу до Головного управління ДФС у Львівській області. Вказано на те, що відповідно до Положення про Головне управління ДФС у Львівській області, яке затверджене наказом ДФС України від 01.02.2019 № 80, Головне управління ДФС у Львівській області є правонаступником Личаківської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області. За наведених підстав просить провести процесуальну заміну позивача та замінити Личаківську ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області на її правонаступника - Головне управління ДФС у Львівській області.

Крім цього, у судовому засіданні, яке відбулося 13.06.2019 суд ініціював питання про заміну третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Управління Державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області на її процесуального правонаступника - Регіональний сервісний центр МВС у Львівській області.

У судовому засіданні представник позивача підтримав клопотання про заміну Личаківської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області на її правонаступника - Головне управління ДФС у Львівській області. Також не заперечив щодо заміни третьої особи - УДАІ ГУ МВС України у Львівській області на її процесуального правонаступника - Регіональний сервісний центр МВС у Львівській області.

Представник відповідача у судовому засіданні не заперечив щодо заміни позивача у справі - Личаківської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області на її правонаступника - Головне управління ДФС у Львівській області. Також не заперечив щодо заміни третьої особи - УДАІ ГУ МВС України у Львівській області на її процесуального правонаступника - Регіональний сервісний центр МВС у Львівській області.

Третя особа у судове засідання явки уповноваженого представника не забезпечила.

Відповідно до статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Пленум Вищого адміністративного суду України в Постанові № 2 від 06.03.2008 роз`яснив, що при визначенні процесуального правонаступництва судам слід виходити з того, хто є правонаступником у спірних правовідносинах, та враховувати, що якщо під час розгляду адміністративної справи буде встановлено, що орган державної влади, орган місцевого самоврядування, рішення, дії чи бездіяльність яких оскаржуються, припинили свою діяльність, то в такому випадку суду необхідно залучити до участі у справі їх правонаступників. У випадку ж відсутності правонаступників суду необхідно залучити до участі у справі орган, до компетенції якого належить вирішення питання про усунення порушень прав, свобод чи інтересів позивача. У разі зменшення обсягу компетенції суб`єкта владних повноважень, не пов`язаного з припиненням його діяльності, до участі у справі як другий відповідач судом залучається інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого передані або належать функції чи повноваження щодо вирішення питання про відновлення порушених прав, свобод чи інтересів позивача.

Суд встановив, що відповідно до постанов Кабінету Міністрів України № 981 від 21.09.2011 року Про утворення територіальних органів Державної податкової служби , № 229 від 20.03.2013 року Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів , № 311 від 06.08.2014 року Про утворення територiальних органiв Державної фiскальної служби та визнання такими, що втратили чиннiсть, деяких актiв Кабiнету Мiнiстрiв України , № 892 від 04.11.2015 року Деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби № 296 від 28.03.2018 Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби Державна податкова інспекція у Личаківському районі м. Львова кілька разів проходила процедуру реорганізації, станом на дату вирішення питання процесуального правонаступництва її правонаступником є Головне управління ДФС у Львівській області.

За наведених обставин, суд вважає за доцільним допустити заміну позивача у справі її процесуальним правонаступником - Головним управлінням ДФС у Львівській області.

Крім цього, суд також встановив, що відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України № 1532 від 30.11.2015 ліквідовано управління Державної автомобільної інспекції Головного управління МВС України у Львівській області, ідентифікаційний код 23312239. Постановою Кабінету Міністрів України № 889 від 28.10.2015 утворено юридичні особи публічного права - територіальні органи з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ, зокрема, Регіональний сервісний центр МВС у Львівській області, ідентифікаційний код 40112385. Функції і повноваження щодо організаційного забезпечення та контролю за реєстрацією транспортних засобів відділу реєстраційно-екзаменаційної роботи управління Державної автомобільної інспекції ГУ МВС України у Львівській області, яке є третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору у такій справі та ліквідоване, віднесено до компетенції новоутвореного Регіонального сервісного центру МВС у Львівській області.

За таких обставин, суд вважає за необхідним допустити заміну третьої особи - УДАІ ГУ МВС України у Львівській області на процесуального правонаступника - Регіональний сервісний центр МВС у Львівській області.

Керуючись статтями 52, 248, 256, 294 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

УХВАЛИВ:

1. Замінити позивача - Личаківську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Львівській області на процесуального правонаступника - Головне управління ДФС у Львівській області.

2. Замінити третю особу - Управління Державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області на процесуального правонаступника - Регіональний сервісний центр МВС у Львівській області.

Ухвала з питань процесуального правонаступництва може бути оскаржена до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги у п`ятнадцятиденний строк з дати складання повного тексту ухвали.

Повний текст ухвали складено 14.06.2019.

Суддя Мричко Н.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.06.2019
Оприлюднено16.06.2019
Номер документу82402947
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4399/11/1370

Ухвала від 29.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 22.10.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 06.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 06.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 09.08.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 25.07.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Рішення від 27.06.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 13.06.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 22.04.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 13.11.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні