ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про повернення апеляційної скарги
09 серпня 2019 рокуЛьвів№ 857/7617/19
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:
судді-доповідача -Гуляка В. В. суддів -Ільчишин Н. В. Коваля Р. Й.
перевіривши апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 27 червня 2019 року у справі № 2а-4399/11/1370 за адміністративним позовом Головного управління ДФС у Львівській області до ОСОБА_1 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - Регіональний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ України у Львівській області, про стягнення податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів,
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою судді Восьмого апеляційного адміністративного суду від 25 липня 2019 року апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Львівській області залишено без руху у зв`язку з невідповідністю апеляційної скарги вимогам статті 296 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: не додано документа про сплату судового збору та надано десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення виявлених недоліків.
Згідно з повідомленням про вручення поштового відправлення із штриховим ідентифікатором № 7900727266867 копію зазначеної ухвали скаржник отримав 01 серпня 2019 року.
На адресу апеляційного суду надійшло клопотання апелянта від 07.08.2019 року про продовження процесуального строку для усунення недоліків апеляційної скарги.
Доводи заявника (апелянта) полягають у тому, що апелянтом скеровано платіжне доручення в орган казначейства для сплати судового збору в сумі 2881,50 грн. за подання апеляційної скарги. Однак, станом на час подання клопотання про продовження процесуального строку, органом казначейства не скеровано доказів сплати судового збору. При цьому, зазначена оплата очікується до 23.08.2019 року. Тому, просить заявник продовжити процесуальний строк для усунення недоліків апеляційної скарги.
Вирішуючи подане клопотання, суд апеляційної інстанції виходить з наступного.
Відповідно до пункту 6 частини 5 статті 44 Кодексу адміністративного судочинства України учасники справи зобов`язані виконувати процесуальні дії у встановлені законом або судом строки.
Згідно з частиною 1 статті 45 Кодексу адміністративного судочинства України учасники судового процесу та їхні представники повинні добросовісно користуватися процесуальними правами. Зловживання процесуальними правами не допускається.
Скаржник є державним органом, що здійснює адміністрування податків, зборів, платежів, тобто суб`єктом, що реалізує свою владну компетенцію, утримується за рахунок Державного бюджету України та має право в межах бюджетних асигнувань здійснити розподіл коштів, якими можна було б забезпечити сплату судового збору.
Враховуючи положення Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що обставини, пов`язані з фінансуванням установ чи організацій з Державного бюджету України не є безумовною підставою для продовження строку на усунення недоліків апеляційної скарги та зловживання процесуальними правами.
До того ж, суд апеляційної інстанції звертає увагу на те, що апелянтом (заявником) не надано суду належних доказів на підтвердження того, що ним було скеровано платіжне доручення в орган казначейства для сплати судового збору в сумі 2881,50 грн. за подання апеляційної скарги.
Крім цього, заявником Головним управлінням ДФС у Львівській області не надано суду підтверджень того, що судовий збір, визначений в ухвалі від 25.07.2019 року про залишення апеляційної скарги без руху, буде сплачено до 23.08.2019 року.
Тому, в задоволенні клопотання про продовження процесуального строку на сплату судового збору слід відмовити.
Таким чином, проаналізувавши матеріали справи, суд прийшов до висновку про наявність підстав для повернення апеляційної скарги з огляду на те, що у встановлений суддею-доповідачем строк особою, яка подала апеляційну скаргу, не усунуто недоліків апеляційної скарги.
Згідно з частиною другою статті 298 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.
Відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга повертається скаржнику, якщо останній не усунув недоліки апеляційної скарги, яку залишено без руху, у встановлений судом строк.
На підставі викладеного, керуючись статтями 169, 296, 298 Кодексу адміністративного судочинства України,
УХВАЛИВ:
Відмовити Головному управлінню ДФС у Львівській області у задоволенні заяви про продовження процесуального строку для усунення недоліків апеляційної скарги.
Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 27 червня 2019 року у справі № 2а-4399/11/1370 повернути скаржнику.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена протягом тридцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.
Суддя-доповідач В. В. Гуляк судді Н. В. Ільчишин Р. Й. Коваль
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.08.2019 |
Оприлюднено | 11.08.2019 |
Номер документу | 83552151 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шавель Руслан Миронович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Гуляк Василь Васильович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мричко Наталія Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні