Рішення
від 26.06.2019 по справі 855/160/19
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 855/160/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 червня 2019 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого Шурка О.І.,

суддів Ганечко О.М., Літвіної Н.М.,

при секретарі Коцюбі Т.М.,

за участю:

представників позивача Івасюк І.Ю. , Готіна О.М. ,

представника відповідача Гугуєвої О.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом Комуністичної партії України до Центральної виборчої комісії про визнання протиправною і скасування постанови та зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Комуністична партія України звернулась до Шостого апеляційного адміністративного суду з позовом до Центральної виборчої комісії, в якому просить:

- визнати протиправною та скасувати повністю постанову Центральної виборчої комісії від 22.06.2019 року № 1170 про відмову в реєстрації кандидатів у народні депутати України, включених до виборчого списку Комуністичної партії України, у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі та представника цієї партії в Центральній виборчій комісії з правом дорадчого голосу на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року;

- зобов`язати Центральну виборчу комісію повторно розглянути документи, подані Комуністичною партією України 19 червня 2019 року для реєстрації кандидатів у народні депутати України, висунутих 29 травня 2019 року на позачерговому 54-му з`їзді Комуністичної партії України та включених до виборчого списку кандидатів у народні депутати України вказаної партії, у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі та представника цієї партії в Центральній виборчій комісії з правом дорадчого голосу на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року;

- зобов`язати Центральну виборчу комісію зареєструвати кандидатів у народні депутати України, включених до виборчого списку Комуністичної партії України, у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі та представника цієї партії в Центральній виборчій комісії з правом дорадчого голосу на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року.

Позовні вимоги Комуністичної партії України обґрунтовані тим, що постановою від 22 червня 2019 року № 1170 Центральна виборча комісія відмовила в реєстрації кандидатів у народні депутати України, включених до виборчого списку Комуністичної партії України, у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року та відмовила в реєстрації ОСОБА_3 представником Комуністичної партії України у Центральній виборчій комісії з правом дорадчого голосу.

Дана відмова вмотивована тим, що згідно з наданою Міністерством юстиції України інформацією (лист від 21 червня 2019 року № 23264/15158-26-19/19.4.3) наказом Міністерства юстиції України від 23 липня 2015 року № 1312/5 затверджено Правовий висновок Комісії з питань дотримання Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки від 17 липня 2015 року № 1 Про невідповідність діяльності, найменування та/або символіки Комуністичної партії України вимогам Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки та визнано, що статут, найменування та символіка Комуністичної партії України не відповідають частинам першій та другій статті 3 та частині першій статті 4 Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки .

За таких обставин, Центральна виборча комісія відмовила в реєстрації кандидатів у народні депутати України, висунутих 29 травня 2019 року на позачерговому 54-му з`їзді Комуністичної партії України та включених до виборчого списку кандидатів у народні депутати України вказаної партії, у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року відповідно до пункту 8 частини 1 статті 60 Закону України Про вибори народних депутатів України .

На думку позивача, вищевказане рішення Центральної виборчої комісії є таким, що грубо і відверто порушує виборчі права Комуністичної партії України, а саме, право кандидатів у народні депутати України балотуватися на пост народних депутатів України від Комуністичної партії України у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі та є дискримінаційним по відношенню до членів Комуністичної партії України й, одночасно, порушує права Комуністичної партії України.

Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 24.06.2019 відкрито провадження у справі № 855160/19 та призначено її до розгляду у відкритому судовому засіданні на 25.06.2019.

Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 25.06.2019 заяву головуючого - судді Коротких А.Ю. про самовідвід у справі №855/160/19 - задоволено; заяву члена колегії суддів Сорочка Є.О. про самовідвід у справі №855/160/19 - задоволено; прийнято самовідвід суддів Коротких А.Ю. та Сорочка Є.О. у справі №855/160/19 з розгляду позовної заяви Комуністичної партії України до Центральної виборчої комісії про визнання протиправною і скасування постанови та зобов`язання вчинити певні дії; передано справу № 855/160/19 для визначення складу суду за допомогою автоматизованої системи документообігу суду.

Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 25.06.2019 прийнято, колегією суддів у складі: Шурка О.І., Ганечко О.М., Літвіної Н.М., до свого провадження справу № 855/160/19 за позовом Комуністичної партії України до Центральної виборчої комісії про визнання протиправною і скасування постанови та зобов`язання вчинити певні дії та призначено справу до розгляду у відкритому судовому засіданні на 26.06.2019.

В матеріалах справи міститься відзив на позовну заяву від представника Центральної виборчої комісії, в якому останній просить у задоволенні позову Комуністичної партії України відмовити повністю.

На обґрунтування своєї позиції зазначає, що наказом Міністерства юстиції України від 23 липня 2015 року № 1312/5 затверджено Правовий висновок Комісії з питань дотримання Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки від 17 липня 2015 року № 1 Про невідповідність діяльності, найменування та/або символіки Комуністичної партії України вимогам Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки та визнано, що статут, найменування та символіка Комуністичної партії України не відповідають частинам першій та другій статті 3 та частині першій статті 4 Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки . ЦВК повідомляє, що зазначений наказ є чинним, змін до нього не вносилося, у зв`язку з чим у відповідача були наявні підстави для відмови в реєстрації кандидатів, відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 60 Закону України Про вибори народних депутатів України .

Представники позивача в судовому засіданні підтримали позов в повному обсязі, просили його задовольнити з підстав, викладених у ньому.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнавав, надав пояснення, які аналогічні тим, що були зазначені у відзиві на позовну заяву та додав, що Центральна виборча комісія діяла на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення учасників справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, колегія суддів встановила наступне.

З матеріалів справи вбачається, що 29 травня 2019 року на позачерговому 54 з`їзді Комуністичної партії України було прийняте рішення висунути кандидатів у народні депутати України від Комуністичної партії України у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі.

19 червня 2019 року до Центральної виборчої комісії надійшла заява Комуністичної партії України разом з іншими документами щодо реєстрації кандидатів у народні депутати України, висунутих 29 травня 2019 року на позачерговому 54-му з`їзді цієї партії та включених до виборчого списку кандидатів у народні депутати України вказаної партії, у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року.

Одночасно із зазначеною заявою Комуністичною партією України подано до Центральної виборчої комісії заяву разом з іншими документами стосовно реєстрації ОСОБА_3 представником цієї партії в Центральній виборчій комісії з правом дорадчого голосу.

21 червня 2019 року до Центральної виборчої комісії надійшов лист Міністерства юстиції України № 23264/15158-26-19/19.4.3, в якому зазначено, що наказом Міністерства юстиції України від 23 липня 2015 року № 1312/5 затверджено Правовий висновок Комісії з питань дотримання Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки від 17 липня 2015 року № 1 Про невідповідність діяльності, найменування та/або символіки Комуністичної партії України вимогам Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки та визнано, що статут, найменування та символіка Комуністичної партії України не відповідають частинам першій та другій статті 3 та частині першій статті 4 Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки .

Розглянувши зазначені документи, Центральна виборча комісія прийняла постанову від 22 червня 2019 року № 1170, якою відмовила в реєстрації кандидатів у народні депутати України, включених до виборчого списку Комуністичної партії України, у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року та відмовила в реєстрації ОСОБА_3 представником Комуністичної партії України у Центральній виборчій комісії з правом дорадчого голосу.

Колегія суддів, розглядаючи справу в межах доводів позовної заяви, зазначає наступне.

Спірні правовідносини регулюються Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, Законами України "Про вибори народних депутатів України", "Про Центральну виборчу комісію".

Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України Про Центральну виборчу комісію Центральна виборча комісія (далі - Комісія) є постійно діючим колегіальним державним органом, який діє на підставі Конституції України, цього та інших законів України і наділений повноваженнями щодо організації підготовки і проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, всеукраїнського і місцевих референдумів в порядку та в межах, встановлених цим та іншими законами України.

Відповідно до частин 1,2 статті 2 Закону України Про Центральну виборчу комісію комісія відповідно до своїх повноважень забезпечує дотримання передбачених Конституцією України та законами України принципів і засад виборчого і референдумного процесів, реалізацію виборчих прав громадян України та права на участь у референдумі, однакове застосування законодавства України про вибори і референдуми на всій території України. Комісія будує свою діяльність на принципах верховенства права, законності, незалежності, об`єктивності, компетентності, професійності, колегіальності розгляду і вирішення питань, обґрунтованості прийнятих рішень, відкритості і публічності.

Згідно з частиною 3 статті 3 Закону України Про Центральну виборчу комісію комісія та її члени зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України, цим та іншими законами України.

Згідно з частиною 3 статті 77, пунктом 20 частини 1 статті 92 Конституції України організація і порядок проведення виборів народних депутатів України встановлюються законом.

Спеціальним законом, який регламентує основні засади, організацію та порядок проведення виборів народних депутатів України є Закон України Про вибори народних депутатів України (далі - Закон).

Частиною 1 статті 10 Закону встановлено, що право висування кандидатів у народні депутати України належить громадянам України, які мають право голосу. Це право реалізується ними через партії або шляхом самовисування відповідно Закону.

Право висування кандидатів у народні депутати України у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі реалізується виборцями через партії у порядку, передбаченому Законом (частина 2 статті 52 Закону).

Статтею 60 Закону визначено вичерпний перелік підстав відмови в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, так Центральна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати в разі:

1) порушення вимог частин четвертої, п`ятої статті 52 цього Закону;

2) відсутності документів, зазначених у частині першій статті 54 чи частинах першій або другій статті 55 цього Закону;

3) припинення громадянства України кандидата у депутати;

4) вибуття особи, висунутої кандидатом у депутати, за межі України для проживання чи з метою отримання політичного притулку;

5) визнання особи, висунутої кандидатом у депутати, недієздатною;

6) набрання щодо особи, висунутої кандидатом у депутати, законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення умисного злочину;

7) виявлення обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом у депутати, права бути обраною депутатом відповідно до статті 9 цього Закону;

8) висування кандидата (кандидатів) у депутати від партії, яка здійснює пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, їхньої символіки та щодо якої в установленому Кабінетом Міністрів України порядку прийнято рішення про невідповідність її діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки .

Рішення про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття видається (направляється) представнику партії або кандидату у депутати, який балотується в одномандатному окрузі.

Як вбачається з матеріалів справи, постановою Центральної виборчої комісії від 22 червня 2019 року № 1170 відмовлено в реєстрації кандидатів у народні депутати України, включених до виборчого списку Комуністичної партії України, у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року та відмовлено в реєстрації ОСОБА_3 представником Комуністичної партії України у Центральній виборчій комісії з правом дорадчого голосу саме на підставі пункту 8 частини 1статті 60 Закону.

Колегія суддів зазначає, що постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 13 жовтня 2015 року було відмовлено у задоволенні адміністративного позову Комуністичної партії України до Міністерства юстиції України, третя особа без самостійних вимог на предмет спору - Уповноважений Верховної Ради України з прав людини про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії, визнання протиправним та скасування наказу від 23.07.2015 року №1312/5 Про затвердження Правового висновку Комісії з питань дотримання Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки , залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 16 грудня 2015 року.

Ухвалою Вищого адміністративного суду від 12 січня 2016 року відмовлено у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Комуністичної партії України на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 жовтня 2015 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 16 грудня 2015 року.

На підставі викладеного, колегія суддів приходить до висновку, що наказ Міністерства юстиції України вiд 23 липня 2015 року №1312/5 Про затвердження Правового висновку Комісії з питань дотримання Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки наразi є чинним.

Вiдповiдно до частини 4 статтi 3 Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки центральний орган виконавчої влади, що реалiзує державну політику з питань державної реєстрації юридичних осiб, реєстрації (легалiзацiї) об`єднань громадян, громадських спiлок, iнших громадських формувань, у визначеному Кабiнетом Міністрів України порядку приймає рiшення про невiдповiднiсть дiяльностi найменування та/або символіки юридичної особи, політичної партiї, iншого об`єднання громадян вимогам цього Закону.

Полiтичнi партiї, обласнi, мiськi, районнi органiзацiї або iншi структурні утворення, передбаченi статутом полiтичної партiї, щодо яких вказаним центральним органом виконавчої влади, у визначеному Кабiнетом Міністрів України порядку, прийнято рiшення про невiдповiднiсть їх дiяльностi найменування та/або символіки вимогам цього Закону, не можуть бути суб`єктом виборчого процесу (частина п`ята статтi 3 Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки ).

Згiдно з абзацом другим пункту 1, пiдпунктом 83.14 пункту 4 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабiнету Міністрів України вiд 2 липня 2014 року № 228, Міністерство юстиції України є головним органом у системi центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалiзує державну полiтику, зокрема, з питань реєстрації (легалiзацiї) об`єднань громадян, iнших громадських формувань, та вiдповiдно до покладених на нього завдань приймає рiшення щодо невiдповiдностi дiяльностi, найменування та/або символіки юридичної особи, полiтичної партії, її обласної, міської, районної органiзацiї або iншого структурного утворення, передбаченого статутом полiтичної партії, iншого об`єднання громадян вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".

З метою реалiзацiї положень цього Закону, постановою Кабiнету Міністрів України вiд 27 травня 2015 року №354 затверджено Порядок прийняття рiшень щодо невiдповiдностi дiяльностi, найменування та/або символіки юридичної особи, полiтичної партiї, її обласної, міської, районної органiзацiї або iншого структурного утворення, передбаченого статутом полiтичної партії, iншого об`єднання громадян вимогам Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки .

На виконання зазначеного Порядку Міністерством юстиції України утворено Комiсiю з питань дотримання Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки та затверджено Положення про неї (наказ Міністерства юстиції України вiд 9 червня 2015 року №167/7, зареєстрований за №682/27127).

17 липня 2015 року, за результатами засiдання згаданої Комісії, було пiдготовлено правовий висновок про невiдповiднiсть дiяльностi, найменування та/або символіки полiтичних партiй вимогам Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки , затверджений наказом Міністерства юстиції України вiд 23 липня 2015 року №1312/5, яким визнано, що статут, найменування та символіка Комунiстичної партії України не вiдповiдають частинам першiй та другiй статтi 3 Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки .

За таких обставин, з урахуванням обов`язкового дотримання частини 2 статтi 3 Закону України Про Центральну виборчу комiсiю , якою визначено, що Комiсiя та її члени зобов`язанi дiяти лише на пiдставi, в межах повноважень та у спосiб, що передбаченi Конституцією України, цим та iншими законами України, керуючись пунктом 8 частини 1 статтi 60 Закону, та вiдповiдно до вимог Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки колегія суддів приходить до висновку, що постановою ЦВК вiд 22 червня 2019 року №1170 правомірно вiдмовлено в реєстрації кандидатів у народні депутати України, висунутих 29 травня 2019 року на позачерговому 54-му з`їзді Комуністичної партії України та включених до виборчого списку кандидатів у народні депутати України вказаної партії, у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року.

За змістом частини 1 статті 75 Закону право делегувати одного представника до Центральної виборчої комісії з правом дорадчого голосу має політична партія, кандидати у народні депутати України від якої зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі.

Разом з тим, наявність у Центральної виборчої комісії підстав для відмови в реєстрації кандидатів у народні депутати України, включених до виборчого списку Комуністичної партії України у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року, обумовлює відсутність підстав для реєстрації представника цієї партії в Центральній виборчій комісії з правом дорадчого голосу.

Щодо доводів позивача про неконституційність Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки та щодо оскарження до Європейського суду з прав людини незаконності рішення Шостого апеляційного суду від 06.02.2019 року та постанови Верховного Суду від 09.02.2019 року у справі №855/20/19, колегія суддів зазначає наступне.

Вiдповiдно до частини 1 статтi 152 Конституцiї України Закони та інші акти за Рiшенням Конституцiйного Суду України визнаються неконституцiйними повнiстю чи в окремiй частинi, якщо вони не вiдповiдають Конституцiї України або якщо була порушена встановлена Конституцією України процедура їх розгляду, ухвалення або набрання ними чинностi.

Закони, iншi акти або їх окремі положення, що визнанi неконституцiйними, втрачають чиннiсть з дня ухвалення Конституцiйним Судом України рiшення про їх неконституцiйнiсть, якщо iнше не встановлено самим рiшенням, але не ранiше дня його ухвалення (частина 2 статтi 152 Конституції України).

Суд звертає увагу, що Конституцiйним Судом України рiшення про визнання неконституцiйним Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки чи окремих його положень, станом на день розгляду даного адміністративного позову, не приймалося.

Як зазначає позивач, 20.02.2019 року Комуністична партія України звернулась до Європейського суду з прав людини зі скаргою, предметом якої є незаконність рішень національних судів України, котрі визнали правомірною відмову ЦВК зареєструвати ОСОБА_4 кандидатом на пост Президента України з посиланням на положення Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки . Провадження у даній справі відкрито 09.05.2019 року та присвоєно №11218/19, станом на день розгляду даного адміністративного позову рішення не прийнято.

Відповідно до частини 2 статті 14 КАС України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.

За частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Перевіривши мотивування та доводи адміністративного позову, судова колегія вважає, що доводи позивача не знайшли своє підтвердження під час розгляду справи.

На підставі наведеного, колегія суддів дійшла висновку, що постанова Центральної виборчої комісії від 22.06.2019 року № 1170 відповідає вимогам чинного законодавства України, а тому правові підстави для задоволення позову відсутні.

При цьому, слід зазначити, що згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

На підставі викладеного, керуючись Конституцією України, Законом України Про Центральну виборчу комісію , Законом України Про вибори народних депутатів України , ст.ст. 241, 242, 245, 246, 250, 268, 269, 271, 272, 273, 278 КАС України, суд,-

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позовом Комуністичної партії України до Центральної виборчої комісії про визнання протиправною і скасування постанови та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження в порядку ч. 1 ст. 272 КАС України та може бути оскаржене до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду у дводенний строк шляхом подачі апеляційної скарги через Шостий апеляційний адміністративний суд.

Головуючий суддя: Шурко О.І.

Судді: Ганечко О.М.

Літвіна Н.М.

Головуючий суддя Шурко Олег Іванович

Судді: Ганечко Олена Миколаївна

Літвіна Наталія Миколаївна

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.06.2019
Оприлюднено27.06.2019
Номер документу82653660
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —855/160/19

Постанова від 29.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Смокович М.І.

Ухвала від 28.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Смокович М.І.

Ухвала від 28.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Смокович М.І.

Ухвала від 27.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мельник-Томенко Ж.М.

Рішення від 26.06.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Шурко Олег Іванович

Ухвала від 25.06.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Шурко Олег Іванович

Ухвала від 25.06.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 24.06.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні