Ухвала
від 08.07.2019 по справі 904/1331/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

УХВАЛА

08.07.2019 м. ДніпроСправа № 904/1331/19

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Нікас Фуд Україна", м. Київ

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Троя", м. Дніпро

про стягнення 25 305,13 грн.

Суддя Мілєва І.В.

Представники:

від позивача: Мовчанюк М.М., довіреність № б/н від 03.04.2019;

від відповідача: Новікова Н.В., ордер серія ДП № 523/000048 від 02.05.2019.

СУТЬ СПОРУ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Нікас Фуд Україна" звернулося до господарського суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Троя" про стягнення 25 305,13 грн., з яких: 20 000,00 грн. - основний борг, 3 170,98 грн. - пеня, 264,24 - 3% річних, 1 869,91 грн. - інфляційні втарти. Позовні вимоги мотивовані неналежним виконанням відповідачем умов договору поставки № НФУ/070817/3 від 07.08.2017 в частині оплати поставленого товару.

Ухвалою суду від 03.04.2019 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; постановлено розглядати справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами.

02.05.2019 відповідач подав до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що в межах укладеного сторонами договору поставка товарів (вакуумних пакетів) відбувалась протягом 2018 року щомісячно, починаючи з січня і до вересня 2018 року. 1 частина поставленого у 2018 році товару виявилась із прихованими дефектами, тобто неякісною. Усього непридатної для використання продукції поставлено за договором у кількості 3583 штуки вакуумних пакетів, на загальну суму 21 172, 29 грн. Вищевказані неякісні товари були виявлені відповідачем у грудні 2018 року після розпакування відповідних партій товару з метою їх використання відповідачем у своїй господарській діяльності (для фасування власних товарів і їх подальшої реалізації). Про вказану обставину негайно було повідомлено позивача через його співробітника - менеджера з продажу ОСОБА_1 , з яким відповідач завжди контактував з приводу замовлення/поставки та безпосереднього одержання товарів. Із позивачем було погоджено, що відповідач здійснить коригування у бухгалтерському обліку, підготує відповідні документи та здійснить повернення вищевказаного товару шляхом його відправлення на користь позивача через ТОВ Нова Пошта . Внаслідок чого, відповідач 18.12.2018 здійснив оформлення відповідних документів, а саме: видаткової накладної (повернення) № ВП-0000126 від 18.12.2018 - щодо повернення товару на суму 5 616,00 грн., поставлених відповідно до видаткової накладної №1626 від 09.07.2018; видаткової накладної (повернення) № ВП-0000127 від 18.12.2018 - щодо повернення товару на суму 7020,00 грн., поставлених згідно видаткової накладної №1594 від 04.07.2018; видаткової накладної (повернення) № ВП-0000128 від 18.12.2018 - щодо повернення товару на суму 2257,63 грн., поставлених згідно Видаткової накладної №1650 від 11.07.2018; видаткової накладної (повернення) № ВП-000003 від 18.12.2018 - щодо повернення товару на суму 6 278,66 грн., поставлених згідно Видаткової накладної №2036 від 20.08.2018. Того ж дня, 18.12.2018, головним бухгалтером відповідача ОСОБА_2 було направлено вищевказані видаткові накладні (повернення), а також безпосередньо сам неякісний товар на адресу позивача. У зв`язку із запереченнями з боку бухгалтера позивача ОСОБА_3 щодо самої календарної дати відображення повернення товарів у бухгалтерському обліку позивача, 31.01.2019 та 01.02.2019 відбувалась переписка між бухгалтерами сторін. І відповідачем було підготовлено та надіслано Акт звірки взаєморозрахунків станом на 01.01.2019, згідно з яким, з урахуванням вищевказаного повернення товарів, заборгованість перед позивачем відсутня та навпаки, наявна заборгованість перед відповідачем у розмірі 1 172,29 грн. На прохання позивача сторони дійшли згоди щодо коригування дат у вищевказаних видаткових накладних (повернення) шляхом їх зміни з 18.12.2018 на 31.01.2019. Саме цією домовленістю пояснюється наявність в позивача Акту звірки взаєморозрахунків від 31.12.2018, де не відображений факт повернення товарів на загальну суму 21 172,29 грн. Після цього, 06.03.2019 також за допомогою офіційної адреси електронної пошти позивача головний бухгалтер відповідача намагалась вирішити спірну ситуацію безпосередньо із директором позивача. Проте безрезультатно. Позивач зі свого боку видаткові накладні (повернення) та вірний акт звірки взаєморозрахунків не підписав, а його співробітники припинили підтримувати будь-який зв`язок із відповідачем. Таким чином, обставини справи свідчать про те, що 18.12.2018 сторони домовились про повернення товарів за договором на суму 21 172,29 грн. І поведінка сторін щодо повернення товарів з боку відповідача та отримання і головніше прийняття даних товарів позивачем спростовують наявність заборгованості за договором у розмірі 20 000,00 грн. та обов`язок відповідача сплачувати ці кошти, у зв`язку із чим позовні вимоги є безпідставними та задоволенню не підлягають.

21.05.2019 суд ухвалив перейти від спрощеного позовного провадження до розгляду справи № 904/1331/19 за правилами загального позовного провадження та призначити підготовче судове засідання , яке відбудеться 20.06.2019.

22.05.2019 позивач подав до суду відповідь на відзив на позовну заяву.

14.06.2019 позивач подав до суду клопотання про відкладення розгляду справи, в якому просить відкласти підготовче засідання на іншу дату та забезпечити проведення усіх наступних судових засідань по справі № 904/1331/19 у режимі відеоконференції, забезпечення якої просить доручити Господарському суду м. Києва (01030, м.Київ, вул. Б. Хмельницького, 44-в).

20.06.2019 у підготовче засідання представник позивача не з`явився, про дату, час та місце судового засідання повідомлений належним чином, що підтверджується поштовим повідомленням про вручення поштового відправлення (ухвали суду), яке отримано 27.05.2019

20.06.2019 у підготовче засідання з`явився представник відповідача.

20.06.2019 суд ухвалив відкласти підготовче засідання на 08.07.2019.

01.07.2019 відповідач подав до суду клопотання про виклик свідків та заперечення на відповідь на відзив позивача.

08.07.2019 у підготовче засідання з`явились представники позивача та відповідача.

Відповідно до частини 3 статті 177 Господарського процесуального кодексу України підготовче провадження має бути проведене протягом шістдесяти днів з дня відкриття провадження у справі; у виняткових випадках для належної підготовки справи для розгляду по суті цей строк може бути продовжений не більше ніж на тридцять днів за клопотанням однієї із сторін або з ініціативи суду.

З огляду на обставини справи, суд вважає за необхідне продовжити строк підготовчого провадження на тридцять днів та відкласти підготовче засідання, оскільки питання, визначені ч.2 ст.182 Господарського процесуального кодексу України, не можуть бути розглянуті у даному підготовчому засіданні.

Керуючись ст. ст. 177, 182, п. 3 ч. 2 ст.183, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд - го процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Продовжити строк підготовчого провадження на 30 днів до 21.08.2019 включно.

2. Відкласти підготовче судове засідання на 07.08.2019. о 12:30 год. Засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду Дніпропетровської області в залі судового засідання (кабінеті) № 1-201 за адресою: 49600, м. Дніпро, вул. Володимира Винниченка, 1.

3. Повідомити сторін про час та місце розгляду справи у встановлений законом спосіб.

4. Звернути увагу учасників справи, що заяви, клопотання і заперечення при розгляді справи судом подаються за правилами, встановленими статями 169, 170 Господарського процесуального кодексу України.

Ухвала набирає законної сили - 08.07.2019 та не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.

Інформацію про дату та час розгляду справи можна отримати за електронною адресою суду: http://dp.arbitr.gov.ua/sud5005/spisok/csz\

Суддя І.В. Мілєва

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення08.07.2019
Оприлюднено08.07.2019
Номер документу82859495
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/1331/19

Ухвала від 15.01.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мілєва Ірина Вікторівна

Ухвала від 09.01.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мілєва Ірина Вікторівна

Судовий наказ від 26.12.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мілєва Ірина Вікторівна

Постанова від 23.12.2019

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Подобєд Ігор Миколайович

Ухвала від 22.10.2019

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Подобєд Ігор Миколайович

Ухвала від 15.10.2019

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Подобєд Ігор Миколайович

Судовий наказ від 25.09.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Рудь Ірина Анатоліївна

Рішення від 04.09.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мілєва Ірина Вікторівна

Ухвала від 07.08.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мілєва Ірина Вікторівна

Ухвала від 08.07.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мілєва Ірина Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні