Ухвала
від 12.07.2019 по справі 320/1278/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

12 липня 2019 року № 320/1278/19

Суддя Київського окружного адміністративного суду Кушнова А.О., розглянувши у порядку письмового провадження клопотання представника відповідачів про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін в адміністративній справі за позовом Приватного підприємства "Транс-Вей" до Головного управління ДФС у Київській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Приватного підприємства "Транс-Вей" з позовом до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Київській області, в якому позивач просить суд:

- визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Київській області від 11.02.2019 №1074082/36403202 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 03.01.2019 в ЄРПН, від 11.02.2019 №1074081/36403202 про відмову у реєстрації податкової накладної №21 від 21.12.2018 в ЄРПН та від 23.01.2019 №1057662/36403202 про відмову у реєстрації податкової накладної №23 від 26.12.2018 в ЄРПН;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №2 від 03.01.2019, №21 від 21.12.2018 та №23 від 26.12.2018, що подані ПП "Транс-Вей".

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 16.04.2019 відкрито провадження в адміністративній справі №320/1278/19 та постановлено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

20.05.2019 через канцелярію суду від представника Головного управління ДФС у Київській області та Державної фіскальної служби України надійшло клопотання про здійснення розгляду справи №320/1278/19 у відкритому судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

В обґрунтування зазначеного клопотання представником відповідачів вказано, що дана справа є важливою для держави, а предмет доказування у справі є складним та вимагає проведення судового засідання з повідомленням сторін з метою надання ґрунтовних пояснень та підтверджуючих документів для забезпечення повного та всебічного встановлення обставин справи.

Так, вирішуючи питання про наявність підстав для розгляду адміністративної справи №320/1278/19 у судовому засіданні, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини першої статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.

Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

Відповідно до частини 2 та 3 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України, за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

При вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: значення справи для сторін; обраний позивачем спосіб захисту; категорію та складність справи; обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; кількість сторін та інших учасників справи; чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Особливості розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження встановлені статтею 262 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до частини 5 вказаної статті, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Тобто, за загальним правилом, відкриті у спрощеному позовному провадженні справи розглядаються судом без виклику сторін за наявними у справі матеріалами.

Відповідно до частини 6 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін:

1) у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу;

2) якщо характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи.

Згідно із частиною 7 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін відповідач має подати в строк для подання відзиву, а позивач - разом з позовом або не пізніше п`яти днів з дня отримання відзиву.

Частиною 6 статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що для цілей цього Кодексу справами незначної складності є інші справи, в яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.

У даному випадку, предметом позову є позовна вимога, зокрема, про зобов`язання Державної фіскальної служби України зареєструвати податкові накладні №2 від 03.01.2019, №21 від 21.12.2018 та №23 від 26.12.2018 в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

При цьому, суд зазначає, що спірні податкові накладні №2 від 03.01.2019, №21 від 21.12.2018 та №23 від 26.12.2018 були складені Приватним підприємством "Транс-Вей" на загальну суму 830819,16 грн., у тому числі ПДВ 138469,86 грн.

Таким чином, суд дійшов висновку, що дана адміністративна справа у розумінні Кодексу адміністративного судочинства України є справою незначної складності, що має бути розглянута без проведення судового засідання.

Зазначаючи про необхідність розгляду справи у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін, представник відповідачів у клопотанні не зазначив, встановлення яких обставин у справі є неможливим шляхом аналізу письмових доказів і пояснень та вимагає проведення судового засідання.

Враховуючи, що дана адміністративна справа з огляду на її предмет і характер спірних правовідносин є малозначною та будь-яких вагомих підстав для її розгляду у судовому засіданні представник відповідачів не зазначив, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Суд також звертає увагу на недотримання строку подачі заяви представником відповідачів, передбаченого частиною 7 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін відповідач має подати в строк для подання відзиву.

Пунктом 4 ухвали суду про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі від 16.04.2019 запропоновано відповідачам протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі подати до суду відзив на позовну заяву та/або клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін.

ГУ ДФС України у Київській області отримало ухвалу суду про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі від 16.04.2019 - 17.04.2019, що підтверджується розпискою представника ГУ ДФС України у Київській області Дробовича ОСОБА_1 . ОСОБА_2 .

ДФС України у Київській області отримало ухвалу суду про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі від 16.04.2019 - 25.04.2019, що підтверджується відповідним поштовим повідомленням про вручення рекомендованого поштового відправлення.

Отже останнім днем установленого судом строку для подачі до суду відзиву на позовну заяву та/або клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін для ГУ ДФС України у Київській області було 02.05.2019, для ДФС України - 10.05.2019.

В той час як із клопотанням про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін представник обох відповідачів звернувся до суду 20.05.2019, отже з пропуском строку, встановленого для подачі такого клопотання.

Керуючись статтями 12, 243, 248, 257, 260, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в:

1. У задоволенні клопотання представника Головного управління ДФС у Київській області та Державної фіскальної служби України про здійснення розгляду справи №320/1278/19 у відкритому судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін - відмовити.

2. Копію ухвали суду надіслати (видати) учасникам справи (їх представникам).

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя Кушнова А.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.07.2019
Оприлюднено14.07.2019
Номер документу82998147
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/1278/19

Ухвала від 07.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 26.02.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 14.11.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 28.10.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Рішення від 09.08.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 12.07.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 16.04.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Рішення від 02.04.2019

Цивільне

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Юрлагіна Т. В.

Ухвала від 25.03.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні