Рішення
від 11.07.2019 по справі 120/4789/18-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

11 липня 2019 р. Справа № 120/4789/18-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Чернюк Алли Юріївни,

за участю:

секретаря судового засідання: Федчук Тетяни Юріївни,

представника позивача: ОСОБА_1 ,

представника позивача: ОСОБА_2 ,

представника відповідача: Юрлової Лариси Іванівни,

представника третьої особи: Мунтян Євгена Володимировича,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження матеріали адміністративної справи:

за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "Погребищенське автотранспортне підприємство "Транзит" (код ЄДРПОУ: 32144255, адреса: вул. Б. Хмельницького, 126, м. Погребище, Погребищенський район, Вінницька область, 22200)

до: Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 38986709, адреса: вул. Василя Порика, 29, м. Вінниця, Вінницька область, 21021), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Конкурсний комітет з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на внутрішньообласних міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування Вінницької обласної державної адміністрації (адреса: вул. Василя Порика, 29, м. Вінниця, Вінницька область, 21021), Товариство з обмеженою відповідальністю Липовець АТП (код ЄДРПОУ: 33364028, адреса: вул. Героїв майдану, 67, м. Липовець, Липовецький район, Вінницька область)

про: визнання протиправним та скасування наказу,

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Погребищенське автотранспортне підприємство "Транзит" (код ЄДРПОУ: 32144255, адреса: вул. Б. Хмельницького, 126, м. Погребище, Погребищенський район, Вінницька область, 22200) з адміністративним позовом до Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 38986709, адреса: вул. Василя Порика, 29, м. Вінниця, Вінницька область, 21021) про визнання протиправним та скасування наказу.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що за результатами проведеного конкурсу на перевезення пасажирів на внутрішньообласних міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, організатором перевезення на яких виступає Департамент житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації, 06.11.2018 року відбулося засідання конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсів на перевезення пасажирів на внутрішньо обласних міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Погребищенське АТП «Транзит» як автомобільного перевізника - претендента, яким в установленому порядку подано заяву та необхідні документи з конкурсною пропозицією для участі у конкурсі по об`єктам конкурсу: № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222 та № 388, назва маршруту Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3, номер рейсу 39/40, 41/42, було допущено до участі у конкурсі.

Згідно закритого засідання конкурсного комітету оформленого Протоколом засідання конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсів перевезення пасажирів на внутрішньообласних міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування №1 від 06.11.2018 року за переліком показників нарахування балів за системою оцінки пропозицій автомобільних перевізників - претендентів (на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах) відповідно до Додатку 5 до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року №1081 (із змінами), по об`єкту конкурсу № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222 позивачем набрано найбільшу загальну кількість балів. По об`єкту конкурсу № 388, назва маршруту Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3, номер рейсу 39/40, 41/42 ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» набрано загальну кількість балів - 21 (п. 6 Протоколу № 1).

На підставі чого, рішенням закритого засідання конкурсного комітету підготовлено пропозицію організатору перевезень для визначення ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» переможцем конкурсу по об`єктам конкурсу: № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222 та № 388, назва маршруту Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3, номер рейсу 39/40, 41/42.

Проте, наказом Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації від 20.11.2018 року №100 «Про визнання переможця конкурсу 06.11 2018 року, а також того, хто зайняв друге місце» без будь якого обґрунтування та мотиву, всупереч вищезазначеному рішенню (пропозиції) конкурсного комітету, по об`єкту конкурсу № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222 ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» переможцем конкурсу не визнано.

На переконання позивача, наказ відповідача у зазначеній частині є необґрунтованим та з очевидними ознаками протиправності, таким, що прийнятий недобросовісно та нерозсудливо, всупереч Конституції України, Закону України «Про автомобільний транспорт» , Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року № 1081 (із змінами) та іншим нормативно-правовим актам.

Разом із позовною заявою позивачем подано заяву про забезпечення позову шляхом заборони Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації до прийняття судом рішення у даній справі проводити конкурс з перевезення пасажирів на внутрішньообласних міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування по об`єкту конкурсу №387, назва маршруту: Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222, проведення якого призначено на 24.01.2019 року в м. Вінниця, вул. Василя Порика, 29.

Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 29.01.2018 року в задоволенні заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Погребищенське автотранспортне підприємство "Транзит" про забезпечення позову відмовлено повністю.

Ухвалою суду від 03.01.2019 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі та ухвалено розгляд справи проводити за правилами загального позовного провадження. Крім того, залучено до участі в справі в якості третьої особи на стороні відповідача, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Конкурсний комітет з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на внутрішньообласних міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування Вінницької обласної державної адміністрації.

01.03.2019 року на адресу суду від представника відповідача надійшло клопотання про витребування додаткових доказів в адміністративній справі.

Крім того, 06.03.2019 року від представника позивача надійшла заява про допит свідків.

Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 07.03.2019 року закрито підготовче провадження, витребувано та зобов`язано подати до суду в строк до 02.04.2019 року:

- у слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції у Вінницькій області старшого лейтенанта поліції Пелиха Сергія Дмитровича конверт №1 від ТОВ «Прогребищинське автотранспортне підприємство «Транзит» в середині із документами на конкурс 06.11.2018 року на 26 аркушах та диском формату CD-R; конверт №2 від ТОВ «Прогребищинське автотранспортне підприємство «Транзит» в середині із заявою на участь у конкурсі 06.11.2018 року на 1 аркуші.

- у слідчого в ОВС слідчого управління Головного управління Національної поліції у Вінницькій області капітана поліції Теслі Андрія Володимировича протокол №1 засідання конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсів на перевезення пасажирів на внутрішньообласних та приміських автобусних маршрутах загального користування від 06.11.2018 року на 26 аркушах.

Викликано в якості свідків у справі ОСОБА_3 , ОСОБА_4 та залучено до участі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю «Липовець АТП» .

01.04.2019 року на адресу суду від представника Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації надійшов відзив на позовну заяву, у якому відповідач заперечує проти задоволення адміністративного позову. В обґрунтування своєї позиції зазначає, що при детальному розгляді документів що стосуються перевезень, на об`єкті № 387 Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3 рейси № 219/220, 221/222 перевізнику-претенденту Товариству з обмеженою відповідальністю "Погребищенське АТП "Транзит" не має підстав нарахування, як переможцю попереднього конкурсу +30 балів. На конкурсі з визначення автомобільного перевізника, який відбувся 03.07.2013 року об`єкт № 787 включав автобусні маршрути Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3 рейси № 219/220, 221/222, Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3 рейси № 39/40, 41/42, що підтверджується друкованим виданням «Події Факти Новини Вінничини» № 21 від 22.05.2013 року. В свою чергу, розпорядженням голови Вінницької обласної державної адміністрації № 340 від 08.06.2015 року «Про затвердження маршрутної мережі з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути)» затверджено маршрутну мережу з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути) в якій автобусний маршрут Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3 рейси № 219/220, 221/222 об`єкт № 387 та автобусний маршрут Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3 рейси № 39/40, 41/42 об`єкт № 388 були зазначені як два відокремлені маршрути, що і спонукало організатора привести об`єкти конкурсу у відповідність до маршрутної мережі.

Після чого, згідно розпорядження голови Вінницької обласної державної адміністрації № 719 від 17.09.2018 року «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 09.06.2017 року № 400» затверджено об`єкти конкурсу з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути) в новій редакції, в якому об`єкт № 787 що включав автобусні маршрути Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3 рейси № 219/220, 221/222 та Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3 рейси № 39/40, 41/42 скасовано.

На підставі вищезазначених розпоряджень на конкурс з визначення автомобільного перевізника, який відбувся 06.11.2018 року, було винесено два відокремлених об`єкта, а саме № 387 Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3 рейси № 219/220, 221/222 та № 388, Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3 рейси № 39/40, 41/42.

Тоді як, позивачем було укладено договір на перевезення пасажирів на внутрішньообласному міжміському та приміському автобусному маршруті загального користування від 09.09.2013 року № 747м-13 відповідно до конкурсу з визначення автомобільного перевізника, який відбувся 03.07.2013 року по об`єкту № 787 який включав сукупність автобусних маршрутів Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3 рейси № 219/220, 221/222 та Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3 рейси № 39/40, 41/42.

Об`єкт який би включав такі автобусні маршрути, як Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3 рейси № 219/220, 221/222 та Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3 рейси № 39/40, 41/42 був відсутній. Відтак, нарахування +30 балів надається не за окремий автобусний маршрут, а за сукупність маршрутів які були в об`єкті попереднього конкурсу.

23.06.2018 року представником третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю «Липовець АТП» надано до суду пояснення щодо позову, в яких вказано, що досліджуючи наказ Департаменту № 100 від 20.11.2018 року «Про визнання переможця конкурсу 06.11 2018 року, а також того, хто зайняв друге місце» , в ньому не вбачається тексту про «невизнання ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» переможцем конкурсу по об`єкту конкурсу № 387» .

Таким чином, за обставинами справи, що підтверджені зазначеними доказами вбачається відсутність предмету спору за вимогою про визнання протиправним та скасування вказаного наказу в частині невизнання ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» переможцем конкурсу по об`єкту конкурсу № 387. З огляду на відсутність предмета спору, відсутні підстави для задоволення такої вимоги.

Вимогу щодо зобов`язання відповідача на підставі рішення (пропозиції) конкурсного комітету, оформленого протоколом № 1 від 06.11.2018 року, визнати ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» переможцем конкурсу по об`єкту № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222, вважає втручанням у дискреційні повноваження.

В судовому засіданні представники позивача підтримали заявлені позовні вимоги, посилаючись на обставини наведені у позовній заяві, просили задовольнити адміністративний позов повністю.

Представник відповідача та представник третьої особи - Товариства з обмеженою відповідальністю «Липовець АТП» проти задоволення позовних вимог заперечували та просили відмовити у задоволенні позову.

Представник Конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на внутрішньообласних міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування Вінницької обласної державної адміністрації, будучи належним чином повідомленим про час, місце та дату розгляду справи, в судове засідання не з`явився.

Допитані в судовому засіданні свідки: ОСОБА_3 - заступник голови конкурсного комітету, під головуванням якого проводилось засідання конкурсного комітету та ОСОБА_4 - член конкурсного комітету, пояснили, що засідання конкурсного комітету та підготовка пропозиції організатору конкурсу здійснювались з дотриманням чинного законодавства. Так, позивачу на законних підставах зараховано 30 балів відповідно до пункту 1 Додатку № 5 до Порядку № 1081, оскільки ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» з 2013 року працювало на маршруті «Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3» , номер рейсу 219/220, 221/222 з однаковим розкладом руху та часом відправлення, що, фактично, є одним і тим самим об`єктом конкурсу № 387.

Разом з тим, свідок ОСОБА_3 наголосив, що навіть без нарахування спірних 30 балів ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» є переможцем конкурсу, оскільки перевізник-претендент ТОВ «Липовець АТП» набрало загальну кількість балів - 15.

В силу приписів частини 1 статті 205 КАС України неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час та місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.

Заслухавши пояснення представників сторін, допитавши свідків, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Департаментом житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації оголошено конкурс на визначення автомобільного перевізника та 04.10.2018 року опубліковано оголошення в газеті «Подільська Зоря» № 40 (8722), зокрема, на об`єкти конкурсу № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222 та № 388, назва маршруту Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3, номер рейсу 39/40, 41/42.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Погребищенське АТП «Транзит» , як автомобільного перевізника - претендента, яким в установленому порядку подано заяву та необхідні документи з конкурсною пропозицією для участі у конкурсі по об`єктам конкурсу: № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222 та № 388, назва маршруту Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3, номер рейсу 39/40, 41/42, було допущено до участі у конкурсі.

Згідно протоколу засідання конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсів перевезення пасажирів на внутрішньообласних міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування № 1 від 06.11.2018 року за переліком показників нарахування балів за системою оцінки пропозицій автомобільних перевізників-претендентів (на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах) згідно Додатку 5 до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1081 від 03.12.2008 року, по об`єкту конкурсу № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222 позивачем набрано найбільшу загальну кількість балів - 48 (перевізник-претендент ТОВ «Липовець АТП» набрало загальну кількість балів - 15). По об`єкту конкурсу № 388, назва маршруту Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3, номер рейсу 39/40, 41/42 ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» набрано загальну кількість балів - 21 (перевізник-претендент ТОВ «Липовець АТП» набрало загальну кількість балів - 15).

Відповідно до пункту 7 вказаного протоколу, конкурсним комітетом підготовлені пропозиції для визначення організатором перевезень переможця конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування, зокрема, по об`єкту № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222 - ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» , а таким, що зайняв друге місце ТОВ «Липовець АТП» ; по об`єкту № 388, назва маршруту Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3, номер рейсу 39/40, 41/42 - ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» , а таким що зайняв друге місце ТОВ «Липовець АТП» .

Наказом Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації № 100 від 20.11.2018 року, визнано переможцем по об`єкту № 388, назва маршруту Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3, номер рейсу 39/40, 41/42 - ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» .

Наказом Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації № 101 від 20.11.2018 року, на підставі доповідної записки головного спеціаліста - юрисконсульта відділу юридичного забезпечення ОСОБА_5 скасовано рішення конкурсного комітету щодо результатів конкурсу за об`єктом конкурсу № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222, як такого, що прийнятий з порушенням законодавства та винесено його для повторного розгляду на наступному засіданні конкурсного комітету.

Згідно протоколу засідання конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсів перевезення пасажирів на внутрішньообласних міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування № 1 від 24.01.2019 року за переліком показників нарахування балів за системою оцінки пропозицій автомобільних перевізників-претендентів (на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах) згідно Додатку 5 до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1081 від 03.12.2008 року, по об`єкту конкурсу № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222 ТОВ «Липовець АТП» набрано загальну кількість балів - 19, а ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» - 18.

На підставі чого, рішенням закритого засідання конкурсного комітету підготовлено пропозицію організатору перевезень для визначення ТОВ «Липовець АТП» переможцем конкурсу по об`єкту № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222, а таким, що зайняв друге місце - ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» .

Наказом Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації № 10 від 04.02.2019 року ТОВ «Липовець АТП» визнано переможцем конкурсу по об`єкту конкурсу № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222.

Не погоджуючись із наказом відповідача № 100 від 20.11.2018 року в частині невизнання ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» переможцем конкурсу на перевезення пасажирів на внутрішньообласних міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування по об`єкту конкурсу № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд виходив із наступного.

Частиною другою статті 19 Конституції України обумовлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

За змістом статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Спірні правовідносини, що виникли між сторонами, регулюються Законом України «Про автомобільний транспорт» № 2344-ІІІ (далі - Закон № 2344-ІІІ) та Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 1081 від 03.12.2008 року (далі - Порядок № 1081), зі змінами та доповненнями, чинним на момент проведення конкурсу.

Статтею 5 Закону № 2344-ІІІ встановлено, що основним завданням державного регулювання та контролю у сфері автомобільного транспорту є створення умов безпечного, якісного й ефективного перевезення пасажирів та вантажів, надання додаткових транспортних послуг.

Державне регулювання та контроль у сфері автомобільного транспорту реалізується шляхом проведення центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування економічної, тарифної, науково-технічної та соціальної політики, ліцензування, стандартизації та сертифікації на автомобільному транспорті, задоволення потреб автомобільного транспорту в паливно-енергетичних і матеріально-технічних ресурсах і транспортних засобах.

Відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування приміських та міжміських, які виходять за межі території області (міжобласні маршрути), із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування визначаються дозволом органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування на обслуговування автобусних маршрутів, у якому встановлюються: перелік маршрутів загального користування (рейсів), які буде обслуговувати автомобільний перевізник, умови організації перевезень, показники якості транспортного обслуговування населення, термін роботи автомобільного перевізника (частина друга статті 31 Закону № 2344-ІІІ).

Згідно з положеннями статті 7 Закону № 2344-ІІІ, організація пасажирських перевезень покладається: на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території області (внутрішньо - обласні маршрути), зокрема на обласні держадміністрації.

Відповідно до статті 43 Закону № 2344-ІІІ визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах.

Об`єктом конкурсу можуть бути: маршрут (кілька маршрутів), оборотний рейс (кілька оборотних рейсів).

На конкурс виносяться маршрути із затвердженими паспортами.

За змістом статті 44 Закону № 2344-ІІІ організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Частиною 12 статті 44 Закону № 2344-ІІІ встановлено, що порядок проведення конкурсів визначає Кабінет Міністрів України.

Процедуру підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міжміському і приміському автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі області (внутрішньообласний маршрут), автобусному маршруті, що не виходить за межі території району (внутрішньорайонний маршрут), автобусному маршруті, що проходить у межах населеного пункту (міський маршрут), та автобусному маршруті, що проходить у межах об`єднаної територіальної громади (далі - конкурс), а також процедуру визначення автомобільного перевізника для роботи на міжміському і приміському автобусних маршрутах загального користування, що виходять за межі території області (міжобласний маршрут) визначено Порядком № 1081, який є обов`язковим для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами (організаціями), залученими на договірних умовах для організації забезпечення проведення конкурсів, конкурсними комітетами та автомобільними перевізниками.

Пунктом 2 Порядку № 1081 установлено, що організатор - орган виконавчої влади, виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, який самостійно або із залученням робочого органу проводить конкурс; конкурсний комітет - постійний або тимчасовий орган, утворений організатором для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу.

Відповідно до пункту 4 Порядку № 1081, організатором конкурсу на автобусному маршруті загального користування є, зокрема, обласні держадміністрації - на міжміському і приміському маршрутах, які не виходять за межі території області (внутрішньообласний маршрут).

Розпорядженням голови Вінницької обласної державної адміністрації № 719 від 04.10.2016 року "Про організацію перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування" (зі змінами) відповідно до вимог Закону України "Про автомобільний транспорт", постанов Кабінету Міністрів України № 176 від 18.02.1997 року "Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту" (зі змінами та доповненнями) та № 1081 від 03.12.2008 року "Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", виконання функцій організатора, покладено на Департамент житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації. Умови конкурсу затверджено розпорядженням голови ОДА від 04.10.2016 № 720, зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у Вінницькій області за № 37/1289 від 10.10.2016 року.

Пунктом 7 Порядку № 1081 встановлено, що об`єкт конкурсу визначається організатором перевезень відповідно до встановленого порядку як самостійно, так і за зверненням підприємств, установ, організацій, громадських об`єднань, а також фізичних осіб - підприємців і громадян.

Згідно пункту 42 Порядку № 1081 у разі коли на один з об`єктів конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах претендує два або більше перевізники-претенденти, конкурсний комітет визначає переможця з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів та подає пропозиції організатору перевезень.

Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах, є підставою для подання пропозицій організатору перевезень для визначення переможця конкурсу.

У разі подання на участь у конкурсі з перевезення пасажирів за одним із об`єктів конкурсу на міжобласних автобусних маршрутах двох або більше перевізників-претендентів конкурсний комітет подає організатору перевезень пропозицію щодо визначення переможцями конкурсу всіх перевізників, які відповідають вимогам статей 45 і 46 Закону України «Про автомобільний транспорт» та цього Порядку.

Відповідно до пункту 46 Порядку № 1081 організатор перевезень визнає переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом.

Організатор перевезень визнає перевізником-претендентом на конкурсі з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах, який посів друге місце, того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом, без урахування показника переможця конкурсу.

У разі коли перевізники-претенденти під час участі у конкурсі з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах набрали однакову кількість балів, переможець конкурсу визначається шляхом голосування.

Перевізника-претендента, визнаного переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах, може бути визнано таким, лише у разі, коли набрана ним за окремим об`єктом конкурсу кількість балів вища ніж нуль.

Організатор перевезень визнає переможцем чи переможцями конкурсу з перевезення пасажирів на міжобласних автобусних маршрутах того перевізника чи перевізників, які відповідають вимогам статей 45 і 46 Закону України "Про автомобільний транспорт" та цього Порядку.

Тобто, повноваження з визначення переможця конкурсу належать саме Організатору (відповідачу у справі), а рішення Конкурсного комітету щодо результатів конкурсу мають рекомендаційний характер.

Пунктом 47 Порядку № 1081 встановлено, що рішення про результати конкурсу приймається конкурсним комітетом на закритому засіданні в присутності не менш як половини його складу, в тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів.

У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.

За правилами пункту 49 Порядку № 1081 рішення про результати конкурсу оформляється протоколом, який підписується головуючим, секретарем та присутніми членами конкурсного комітету і подається організатору перевезень протягом п`яти робочих днів.

Організатор перевезень протягом десяти робочих днів від дати надходження протоколу конкурсного комітету опрацьовує матеріали проведеного конкурсу з перевезення пасажирів та у разі відсутності зауважень до порядку проведення конкурсу приймає рішення окремо за кожним об`єктом щодо переможця чи переможців конкурсу, а також того, хто зайняв друге місце у разі проведення конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах.

За наявності підстав вважати рішення конкурсного комітету про результати конкурсу такими, що прийняті з порушенням законодавства, приймається обґрунтоване рішення із зазначенням змісту порушень про скасування рішення конкурсного комітету щодо результатів конкурсу або скасування свого рішення як за окремими об`єктами конкурсу, так і в цілому всього конкурсу.

Переможця чи переможців конкурсу визначає організатор перевезень на підставі рішення конкурсного комітету окремо щодо кожного об`єкта конкурсу. У разі коли щодо одного чи кількох об`єктів конкурсу встановлено, що рішення конкурсного комітету прийнято з порушенням законодавства, організатор перевезень приймає рішення про скасування такого рішення конкурсного комітету щодо цих об`єктів та виносить його для повторного розгляду на наступному засіданні конкурсного комітету (пункт 8 Порядку № 1081).

Перелік показників нарахування балів за системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів міститься в Додатку № 5 до Порядку № 1081 у відповідності до пункту 1 якого, робота перевізника-претендента на визначеному організатором перевезень об`єкті конкурсу протягом усього строку дії попереднього дозволу (договору) як переможця попереднього конкурсу, є підставою для нарахування +30 балів.

Як встановлено судом, на засіданні конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсів перевезення пасажирів на внутрішньообласних міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування оформленого протоколом № 1 від 06.11.2018 року, на підставі інформації, поданої в конвертах № 1 (1) та 2 (1) за об`єктом конкурсу № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222, відбувся розгляд пропозицій перевізника-претендента ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» щодо нарахування 30 балів за показником "Робота перевізника-претендента на визначеному організатором перевезень об`єкті конкурсу протягом усього строку дії попереднього дозволу (договору) як переможця попереднього конкурсу".

Згідно вищезазначеного протоколу, конкурсний комітет за результатами розгляду конкурсної пропозиції ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» дійшов висновку щодо нарахування 30 балів позивачу, згідно вказаної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів. На підставі чого, рішенням закритого засідання конкурсного комітету підготовлено пропозицію організатору перевезень для визначення ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» переможцем конкурсу по об`єктам конкурсу: № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222 та № 388, назва маршруту Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3, номер рейсу 39/40, 41/42.

20.11.2018 року наказом Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації № 100, визнано переможцем по об`єкту № 388, назва маршруту Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3, номер рейсу 39/40, 41/42 - ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» .

Разом з тим, наказом Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації № 101 від 20.11.2018 року, на підставі доповідної записки головного спеціаліста - юрисконсульта відділу юридичного забезпечення ОСОБА_5 скасовано рішення конкурсного комітету щодо результатів конкурсу за об`єктом конкурсу № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222, як такого що прийнятий з порушенням законодавства та винесено його для повторного розгляду на наступному засіданні конкурсного комітету.

Вказані висновки обґрунтовані тим, що на конкурсі з визначення автомобільного перевізника, який відбувся 03.07.2013 року об`єкт № 787 включав автобусні маршрути Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, рейси № 219/220, 221/222 та Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3, рейси № 39/40, 41/42. На конкурсі з визначення автомобільного перевізника, який відбувся 06.11.2018 року об`єкт який включав би такі автобусні маршрути був відсутній. Відтак, нарахування +30 балів надається не за окремий автобусний маршрут, а за сукупність маршрутів які були в об`єкті попереднього конкурсу.

Внаслідок чого, за результатами повторно проведеного конкурсу, 24.01.2019 року рішенням закритого засідання конкурсного комітету підготовлено пропозицію організатору перевезень для визначення ТОВ «Липовець АТП» переможцем конкурсу по об`єкту № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222, а таким, що зайняв друге місце - ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» .

При цьому, позивачем не оскаржувалось рішення про оголошення конкурсу на 24.01.2019 року, яке є чинним, тобто позивач погодився із підставами та умовами конкурсу та добровільно брав участь у цьому конкурсі.

Наказом Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації № 10 від 04.02.2019 року ТОВ «Липовець АТП» визнано переможцем конкурсу по об`єкту конкурсу № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222.

Досліджуючи питання чи є визначені організатором перевезень об`єкти конкурсу новими, а саме: Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, рейси № 219/220, 221/222 (об`єкт конкурсу № 387), Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3, рейси № 39/40, 41/42 (об`єкт конкурсу № 388) та чи має позивач право на нарахування 30 балів відповідно до вказаного Додатку 5 до Порядку № 1081, суд зазначає наступне.

Так, статтею 1 Закону № 2344-ІІІ визначено, що автобусний маршрут - шлях проходження автобуса між початковим та кінцевим пунктами з визначеними місцями на дорозі для посадки (висадки) пасажирів; автобусний маршрут міський - автобусний маршрут, який не виходить за межі території населеного пункту; автобусний маршрут приміський - автобусний маршрут, який з`єднує населені пункти і протяжність якого не перевищує 50 км; автобусний маршрут міжміський - автобусний маршрут, який з`єднує населені пункти і протяжність якого перевищує 50 км.

Згідно статті 6 Закону № 2344-ІІІ Рада міністрів Автономної Республіки Крим та обласні державні адміністрації формують у приміському та міжміському сполученні мережу автобусних маршрутів загального користування, що не виходять за межі території Автономної Республіки Крим чи області, та здійснюють в межах своїх повноважень контроль за дотриманням законодавства у сфері автомобільного транспорту на відповідній території.

Відповідно до статті 43 Закону № 2344-ІІІ об`єктом конкурсу можуть бути: маршрут (кілька маршрутів), оборотний рейс (кілька оборотних рейсів). На конкурс виносяться маршрути із затвердженими паспортами.

Вказана норма Закону кореспондується з положеннями пункту 6 Порядку № 1081, згідно з яким об`єктом конкурсу може бути: маршрут (кілька маршрутів) та/або оборотний рейс (кілька оборотних рейсів) міжміського автобусного сполучення; маршрут (кілька маршрутів) міського або приміського автобусного сполучення; сукупність оборотних рейсів міського або приміського автобусного сполучення за умови, що кількість таких рейсів на об`єкті конкурсу становить не менш як 50 на день; сукупність маршрутів приміського та маршрутів або оборотних рейсів міжміського сполучення.

Статтею 14 Закону № 2344-ІІІ встановлено, що формування та ведення реєстру міжміських і приміських автобусних маршрутів загального користування, які не виходять за межі території області (внутрішньообласних маршрутів), покладається на Верховну Раду Автономної Республіки Крим чи обласні держадміністрації, які затверджують мережу і паспорти міжміських та приміських автобусних маршрутів, які не виходять за межі території області (внутрішньообласних маршрутів).

Таким чином, затвердження мережі і паспортів міжміських (які з`єднують населені пункти і протяжність яких перевищує 50 км) та приміських (які з`єднують населені пункти і протяжність яких не перевищує 50 км) автобусних маршрутів, які не виходять за межі території області (внутрішньообласних маршрутів) Закон № 2344-ІІІ відносить до повноважень обласних держадміністрацій.

З матеріалів справи вбачається, що 09.09.2013 року між Вінницькою обласною державною адміністрацією - управління транспорту в особі начальника управління Вакара Анатолія Миколайовича (далі - Замовник) та ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» , в особі директора ОСОБА_2 (далі - Перевізник), на термін з 09.09.2013 року по 03.07.2018 року, було укладено договір № 747м-13 на перевезення пасажирів на внутрішньообласному міжміському та приміському автобусному маршруті загального користування, згідно з умовами якого Замовник надає Перевізникові право на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування у звичайному режимі руху, а Перевізник забезпечує якісні та безпечні перевезення пасажирів на умовах, на умовах передбачених договором: назва маршруту: Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, оборотні рейси: 219-222, довжина маршруту (км): 68; назва маршруту: Погребище АС - Калинівка - Вінниця АС-3, оборотні рейси: 39-42, довжина маршруту (км): 96 км - рейси 41, 42, 94 км - рейси 39, 40.

З аналізу змісту та умов зазначеного договору слідує, що з 09.09.2013 року по 03.07.2018 року позивач здійснював транспортне обслуговування пасажирських перевезень безпосередньо на міжміському і приміському автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі області (внутрішньообласний маршрут): «Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3» , рейси № 219-222 та «Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3» , рейси № 39-42, сукупність яких була винесена на конкурс 03.07.2013 року, як один об`єкт конкурсу № 787.

Водночас, розпорядженням голови Вінницької обласної державної адміністрації № 340 від 08.06.2015 року затверджено маршрутну мережу з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), згідно якого маршрут «Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3» , рейси № 219/220, 221/222 та маршрут «Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3» , рейси № 39/30, 41/42 зазначені як два відокремлені маршрути.

Внаслідок чого, розпорядженням голови Вінницької обласної державної адміністрації № 719 від 17.09.2018 року «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 09 червня 2017 року № 400» затверджено об`єкти конкурсу з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути) в новій редакції, зокрема, об`єкт конкурсу № 387, «Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3» , рейси № 219/220, 221/222 та об`єкт конкурсу № 388, «Погребище АС - Калинівка АС - Вінниця АС-3» , рейси № 39/30, 41/42.

Слід зазначити, що фактично даним розпорядженням Вінницької обласної державної адміністрації автобусний маршрут загального користування «Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3» був роз`єднаний з автобусним маршрутом «Погребище АС - Калинівка - Вінниця АС-3» , у зв`язку з чим, вони були винесені на конкурс як два відокремлені об`єкти.

Таким чином, ТОВ «Липовець АТП» правомірно було визнано переможцем конкурсу, а вимоги позивача щодо безпідставного не нарахування йому 30 балів за попередню роботу на визначеному організатором перевезень об`єкті конкурсу, не могли бути враховані, оскільки вищезазначені об`єкти конкурсу № 387 та № 388 є новими, що в свою чергу, виключає можливість нарахування ТОВ «Погребищенське АТП «Транзит» 30 балів.

Суд наголошує, що показники, за якими оцінюються автомобільні перевізники-претенденти, зокрема, робота перевізника-претендента на визначеному організатором перевезень об`єкті конкурсу протягом усього строку дії попереднього дозволу (договору) як переможця попереднього конкурсу, є нормативно визначеними і поширювальному тлумаченню не підлягають.

Вказане свідчить про дотримання відповідачем норм чинного законодавства України при прийнятті наказу Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації № 101 від 20.11.2018 року, яким скасовано рішення конкурсного комітету щодо результатів конкурсу за об`єктом конкурсу № 387, назва маршруту Погребище АС - Степанки - Вінниця АС-3, номер рейсу 219/220, 221/222, винесено його для повторного розгляду на наступному засіданні конкурсного комітету та, відповідно, не нарахування позивачу 30 балів за показником "Робота перевізника-претендента на визначеному організатором перевезень об`єкті конкурсу протягом усього строку дії попереднього дозволу (договору) як переможця попереднього конкурсу".

Відповідно до статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Відповідно до частини першої та другої статті 6 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Згідно з пункту 30 Рішення Європейського Суду з прав людини у справі « Hirvisaari v. Finland» від 27.09.2001 року рішення судів повинні достатнім чином містити мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були заслухані, та для того, щоб забезпечити нагляд громадськості за здійсненням правосуддя.

Крім того, судом враховується, що згідно пункту 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського Суду з прав людини, очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Зважаючи на наведене та враховуючи, що повноваження з визначення переможця конкурсу, як Організатора, належать саме Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації, яким дотримано процедуру підготовки і проведення конкурсу, розгляду, оцінки та зіставлення конкурсних пропозицій перевізників-претендентів, суд дійшов висновку, що підстави для задоволення позову відсутні.

Враховуючи вимоги частини 2 статті 139 КАС України судові витрати у цій справі стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

В задоволенні адміністративного позову відмовити.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "Погребищенське автотранспортне підприємство "Транзит" (код ЄДРПОУ: 32144255, адреса: вул. Б. Хмельницького, 126, м. Погребище, Погребищенський район, Вінницька область, 22200);

Відповідач: Департамент житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 38986709, адреса: вул. Василя Порика, 29, м. Вінниця, Вінницька область, 21021);

Третя особа 1: Конкурсний комітет з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на внутрішньообласних міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування Вінницької обласної державної адміністрації (адреса: вул. Василя Порика, 29, м. Вінниця, Вінницька область, 21021);

Третя особа 2: Товариство з обмеженою відповідальністю Липовець АТП (код ЄДРПОУ: 33364028, адреса: вул. Героїв майдану, 67, м. Липовець, Липовецький район, Вінницька область).

Рішення у повному обсязі виготовлене: 18.07.2019

Суддя Чернюк Алла Юріївна

Дата ухвалення рішення11.07.2019
Оприлюднено19.07.2019
Номер документу83100624
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/4789/18-а

Постанова від 22.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

Постанова від 22.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

Ухвала від 23.09.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

Ухвала від 29.08.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

Ухвала від 21.08.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

Рішення від 11.07.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Чернюк Алла Юріївна

Ухвала від 07.03.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Чернюк Алла Юріївна

Ухвала від 03.01.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Чернюк Алла Юріївна

Ухвала від 29.12.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Чернюк Алла Юріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні