Рішення
від 22.07.2019 по справі 480/1872/19
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 липня 2019 р. Справа № 480/1872/19

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Прилипчука О.А.,

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження в приміщенні суду в м.Суми адміністративну справу

за позовом Фермерського господарства "Інна-Г"

до Головного управління Державної фіскальної служби у Сумській області

про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

27.05.2019 р. до Сумського окружного адміністративного суду звернулось Фермерське господарство "Інна-Г" (далі по тексту - позивач, ФГ "Інна-Г") з позовною заявою до Головного управління Державної фіскальної служби у Сумській області (далі по тексту - відповідач, ГУ ДФС у Сумській області), в якій просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Сумській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про внесення ФГ"Інна-Г" до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, оформлене протоколом від 26.04.2019 року №147/2019.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що позивач через сервіс Електронного кабінету дізнався про наявність рішення про відповідність ФГ "Інна-Г" п. 1.6 Критеріїв ризиковості платника податків.

Комісією ГУ ДФС у Сумській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації прийнято рішення, оформлене протоколом №147/2019 від 26.04.2019, про внесення ФГ "Інна-Г" (код ЄДРПОУ 33655340) до відповідного переліку (бази даних ІС "Податковий блок"), як такого, що відповідає критеріям ризиковості.

ФГ "Інна-Г" направлено запит ГУ ДФС у Сумській області щодо виключення позивача з переліку ризикових платників, які були доведені до опрацювання членів комісії ГУ ДФС у Сумській області та розглянуті на засіданні комісії 10.05.2019 та 14.05.2019.

Листом від 16.05.2019 р. № 11348/10/18-28-07-03-15 відповідачем було повідомлено, що позивача включено до переліку ризикових платників податку, як такого, що відповідає критеріям ризиковості, проте, відповідне рішення не надано. В даному листі зазначено, що за результатами аналізу даних інформаційних систем ДФС щодо підтвердження інформації, встановлено наступне: згідно даних ЄРПН вбачається проведення ФГ "Інна-Г" операцій з реалізації сільськогосподарської продукції, походження якої не прослідковується, в інформаційних системах ДФС відсутня інформація щодо наявності матеріальних ресурсів, необхідних для проведення сільськогосподарської діяльності та за даними ЄРПН неможливо підтвердити виконання сільськогосподарських робіт із залученням орендованої техніки з екіпажем у ФОП ОСОБА_1

21.05.2019 ФГ "Інна-Г" направлено запит про надання копії рішення комісії ГУ ДФС у Сумській області, оформлене протоколом від 26.04.2019 року №147/2019.

23.05.2019 позивачем отримано витяг з протоколу засідання Комісії.

Позивач вважає, що рішення комісії ГУ ДФС у Сумській області, яким ФГ "Інна-Г" віднесено до переліку ризикових платників податків, є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, та порушує права та інтереси позивача, оскільки внесення до переліку ризикових надає контролюючому органу беззаперечну підставу для автоматичного зупинення реєстрації податкових накладних. Крім цього, ФГ "Інна-Г" зазначає, що ознакам ризиковості із вказаних в пункті 1.6. Критеріїв позивач не відповідає та жодна з ознак, зазначених в пункті 1.6. не відноситься до позивача.

ФГ "Інна-Г" вважає, що рішення про внесення до переліку ризикових платників є протиправним, прийнято не у спосіб та не в порядку, встановленому Конституцією України та іншими нормативно-правовими актами України. Окрім того, посилання відповідача на податкову інформацію є безпідставним, оскільки така інформація не є доказом, не може нести для суб`єктів господарювання будь-яких правових наслідків, а є інформацією виключно для службового користування контролюючими органами, отже не може бути покладена в основу рішення.

Враховуючи зазначене, просить визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Сумській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про внесення ФГ"Інна-Г" до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, оформлене протоколом від 26.04.2019 року №147/2019.

Відповідачем надано відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що дійсно, Комісією ГУ ДФС у Сумській області прийнято рішення у формі протоколу від 26 квітня 2019 №147/219 про внесення до системи АІС "Податковий блок" - режим "Журнал ризикових платників" ФГ "ІННА-Г" (код 33655340)...за ознаками ризику "наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником".

Відповідач не погоджується з доводами позивача про протиправність спірного рішення та відсутність підстав для включення позивача до переліку ризикових платників, враховуючи наступне.

Відповідно до пункту 10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018. № 117 "критерії ризиковості платники податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку."

Критерії ризиковості платника податків наведено у листі Державної фіскальної служби України від 21.03.2018р. за №959/99-99-07-18, за змістом якого:

"платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо ( пп.1.6 п. 1):

комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:

-платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим):

-дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;

-платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);

-платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років:

-платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам пп.16.1.3 п.16.1 ст.16 та абзацу першого п.49.2 і п.49.18 ст. 49 Податкового кодексу України;

-платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам пп.16.1.3 п.16.1 ст.16 та п.46.2 ст.46 Податкового кодексу України;

-наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Додатково критерії ризиковості платника податків наведені також у листі Державної фіскальної служби України від 5 листопада 2018р., зміст якого 31.10.2018р. погоджено з Міністерством фінансів України

Порядок формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків затверджений наказом Державної фіскальної служби України від 21.03.2018, № 144 "Про затвердження Порядку формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків, Рішення про врахування/неврахування Таблиці даних платника податків, Рішення про неврахування Таблиці даних платника податків".

Відповідно до вказаного Порядку усі платники податків, що подають на реєстрацію податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, перевіряються ДФС на відповідність критеріям ризиковості, які затверджено Державною фіскальною службою України, та погоджено з Міністерством фінансів України.

Позивач був включений до переліку ризикових платників за рішенням комісії ГУ ДФС у Сумській області на підставі податкової інформації, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником, а саме: "ризик порушення норм податкового законодавства".

Відповідач зазначив, що у спірному рішенні від 26 квітня 2019 року за № 147/219 зазначено конкретну, визначену пп. 1.6 Критеріїв, підставу внесення ФГ "ІННА-Г" (код 33655340) до переліку ризикових платників "... за ознаками ризику наявна податкова інформація, яка свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником".

Відповідна податкова інформація була внесена на розгляд Комісії ГУ ДФС у Сумській області службовою запискою від 26.04.2019 року № 409/18-28- 12-01-36.

З урахуванням наведеного, вважає, що спірне рішення про внесення ФГ "Інна-Г" до переліку ризикових платників є правомірним за формою та змістом і обґрунтованим наявністю податкової інформації, яка свідчить про наявність ознак здійснення позивачем ризикових операцій, тому підстав для його скасування не вбачається та просить відмовити у задоволенні позовних вимог (а.с. 31-35).

Ухвалою суду від 28.05.2019 р. відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (вилику) сторін.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Судом встановлено, що згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ФГ "Інна-Г" (код ЄДРПОУ 33655340) зареєстровано як юридична особа, основний вид діяльності 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (а.с. 15-16).

Комісією ГУ ДФС у Сумській області прийнято рішення, оформлене протоколом №147/2019 від 26.04.2019, про внесення ФГ "Інна-Г" (код ЄДРПОУ 33655340) до відповідного переліку (бази даних ІС "Податковий блок"), як такого, що відповідає критеріям ризиковості (а.с. 13).

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі - ПК України).

Згідно з п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.201.16 ст. 201 ПК України, постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі по тексту - Порядок зупинення реєстрації ПН/РК), Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі по тексту - Порядок роботи комісій) та Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

Також на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №117 наказом Державної фіскальної служби України від 03.08.2018 № 523 затверджено Порядок взаємодії Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, структурних підрозділів ДФС та головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС (далі - Порядок №523).

Організаційні та процедурні засади діяльності комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - комісії контролюючих органів), а також права та обов`язки її членів визначає Порядок роботи комісій.

Відповідно до пунктів 2,3 Порядку роботи комісій комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). Комісія контролюючого органу діє в межах повноважень, визначених у Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п. 6 Порядку №523 Комісіями регіонального рівня здійснюється, зокрема, розгляд питань щодо внесення/виключення платників податку до (з) переліку ризикових платників податків згідно з пунктом 1.6 Критеріїв ризиковості платника податку, які затверджено Державною фіскальною службою України та погоджено з Міністерством фінансів України (далі - Критерії).

Засідання комісій регіонального рівня щодо розгляду питань про внесення/виключення платників податку до (з) переліку ризикових платників податків проводиться згідно з Порядком роботи комісії (пункт 7 Порядку № 523).

Відповідно до пунктів 8, 9 Порядку № 523 до протоколу засідання комісій регіонального рівня обов`язково додаються: перелік платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 Критеріїв; матеріали, на підставі яких платників податків внесено до переліку ризикових платників податків; інша інформація, що розглядається комісіями регіонального рівня.

При цьому, прийняття рішення у формі окремого документа чинним законодавством не передбачено, у зв`язку з чим суд зазначає, що протокол є формою рішення суб`єкта владних повноважень.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначає Порядок зупинення реєстрації ПН/РК.

За змістом пунктів 5-7 Порядку 117 зупинення реєстрації ПН/РК податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку (пункт 5).

У разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 6).

У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7).

Відповідно до п. 10 Порядку 117 зупинення реєстрації ПН/РК критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Так, представник відповідача обґрунтовує право прийняття оскаржуваного рішення на лист ДФС України, яким затверджені Критерії ризиковості платника податку від 05.11.2018 №4065/99-99-07-05-04-18 та службову записку від 26.04.2019 року №409/18-28-12-01-36 .

Так, Критерії ризиковості платника податку платника податку і здійснення операцій, затверджені керівником Державної фіскальної служби України 05.11.2018 (розповсюджено у формі листа). Згідно із п. 1.6 зазначених Критеріїв платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо:

комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:

платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України";

платник податку зареєстрований платником ПДВ менше трьох місяців;

платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);

платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;

платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;

платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс);

наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв.

Відповідність платника податку Критеріям ризиковості платників податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв.

Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення.

Якщо платник податків, якого внесено до переліку ризикових суб`єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв, такого платника податків виключають з переліку ризикових суб`єктів господарювання в день отримання/виявлення такої інформації.

У разі якщо платник податків, внесений до переліку ризикових суб`єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пункті 1.6 цих Критеріїв, платника виключають з переліку ризикових суб`єктів господарювання за рішенням комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС.

Інформація про внесення/виключення платника податку до/з переліку ризикових платників податків, відповідно до пунктів 1.1-1.6 цих Критеріїв, стає доступною платнику в Електронному кабінеті.

Разом з тим, суд відмічає, що на момент прийняття оскаржуваного рішення Критерії ризиковості платників податків існують виключно у вигляді листа Державної фіскальної служби України та не затверджені будь-яким наказом Державної фіскальної служби України, не погоджено з Міністерством фінансів України, що суперечить вимогам п.10 Порядку №117.

Водночас належної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до п. 1.6 листа Державної фіскальної служби України від 05.11.2018 протокольне рішення ГУ ДФС не містить.

Суд, не приймає до уваги посилання представника відповідача на службову записку від 26.04.2019 року №409/18-28-12-01-36, оскільки зазначена записка не містить належного аналізу наведених відомостей на підставі яких податкових орган дійшов висновку про можливість віднесення позивача до ризикових платників податків.

Враховуючи встановлені обставини, суд дійшов висновку, що до позивача не може застосовуватись п. 1.6 Критеріїв ризиковості платників податку з відповідним внесенням до переліку ризикових суб`єктів господарювання за ознакою "наявна негативна податкова інформація".

Таким чином, рішення комісії Головного управління ДФС України у Сумській області щодо встановлення ризиковості платника податків Фермерського господарства "Інна-Г" згідно пунктом 1.6. Критеріїв ризиковості платника податків, не відповідає вимогам пунктів 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки винесене необґрунтовано.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Приписами ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Головне управління ДФС у Сумській області, як суб`єкт владних повноважень, не довело правомірності оскаржуваного рішення.

Таким чином, суд вважає за необхідне визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС України у Сумській області у вигляді протоколу від 26.04.2019 року №147/2019, в частині встановлення ризиковості платника податків Фермерського господарства "Інна-Г" згідно пунктом 1.6. Критеріїв ризиковості платника податків.

Відповідно до ч.1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Тому, суд вважає за необхідне стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Сумській області 1921 грн. судового збору, сплаченого згідно з квитанцією від 27.03.2019 року №36 (а.с.3).

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241- 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Фермерського господарства "Інна-Г" до Головного управління Державної фіскальної служби у Сумській області про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС України у Сумській області у вигляді протоколу від 26.04.2019 року №147/2019, в частині встановлення ризиковості платника податків Фермерського господарства "Інна-Г" згідно пунктом 1.6. Критеріїв ризиковості платника податків.

Стягнути на користь Фермерського господарства "Інна-Г" (40035, Сумська область, м. Суми, вул. Героїв Крут, буд.23 код ЄДРПОУ 33655340) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Сумській області (40009, м. Суми, вул. Іллінська, 13, код ЄДРПОУ 39456414) судовий збір у розмірі 1921 грн.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на рішення суду протягом тридцяти днів з дня складення судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.А. Прилипчук

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.07.2019
Оприлюднено23.07.2019
Номер документу83171420
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —480/1872/19

Постанова від 19.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Постанова від 19.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 12.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 06.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 28.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 28.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 28.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 09.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 17.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Рішення від 22.07.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні