Рішення
від 18.07.2019 по справі 540/1247/19
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 липня 2019 р.м. ХерсонСправа № 540/1247/19

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Василяки Д.К.,

при секретарі: Кукульник Я.В., за участю прокурора Рашевської О.Ю., представника відповідача Юріна Ю.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Прокурора керівника Генічеської місцевої прокуратури в інтересах держави до Партизанської селищної ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,

встановив:

24.06.2019 року керівник Генічеської місцевої прокуратури в інтересах держави (надалі також - позивач, прокурор) звернувся до Херсонського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Партизанської селищної ради (надалі також - відповідач), про визнання протиправною бездіяльності Партизанської селищної ради Генічеського району, яка виразилась у неприйнятті рішення щодо встановлення пільгових умов оплати харчування дітей - сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям", дітей у сім`ях, у яких сукупний дохід на кожного члена сім`ї за попередній квартал не перевищує рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України та дітей у сім`ях яких троє і більше дітей у дошкільних навчальних закладах Партизанської селищної ради на 2019 рік відповідно до вимог ст. 35 Закону України Про дошкільну освіту та Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернат них навчальних закладах, затвердженого наказом МОН України № 667 від 21.11.2002 р., зобов`язати Партизанську селищну раду Генічеського району прийняти рішення, яким встановити пільгові умови плати за харчування для дітей - сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям", дітей у сім`ях, у яких сукупний дохід на кожного члена сім`ї за попередній квартал не перевищує рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України та дітей у сім`ях яких троє і більше дітей у дошкільних навчальних закладах Партизанської селищної ради на 2019 рік відповідно до вимог ст. 35 Закону України Про дошкільну освіту та Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернат них навчальних закладах, затвердженого наказом МОН України № 667 від 21.11.2002 р.

Ухвалою Херсонського окружного адміністративного суду від 26.06.2019 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження,

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що Партизанською селищною радою Генічеського району Херсонської області допущено бездіяльність, що полягає у невжитті заходів щодо надання пільгових умов оплати харчування деяких категорій дітей у дошкільному навчальному закладі на 2019 рік, шляхом їх закріплення у відповідному рішенні.

Зважаючи, що органом місцевого самоврядування окремим актом протиправно не встановлені пільги за харчування дітей у дошкільних навчальних закладах певним категоріям осіб, прокурор звернувся до суду з цим позовом.

Відповідачем 08.07.2019 року до суду надісланий відзив на позовну заяву, зі змісту якого вбачається, що проти задоволення позовних вимог Партизанська селищна рада заперечувала з огляду на те, що у прокурора немає належних правових підстав для звернення до суду з відповідним позовом, оскільки ним у позовній заяві не обґрунтовано наявність підстав для здійснення такого представництва. Вказано, що органи місцевого самоврядування та місцеві органи виконавчої влади забезпечують безкоштовним харчування дітей - сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей з інвалідністю, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям , які навчаються у державних і комунальних закладах дошкільної освіти є нормами матеріального права, які відповідачем дотримуються та факти порушення яких відсутні, тому позивачем і не наведені. Необхідність дублювати норми чинного законодавства у рішеннях місцевої ради не вимагає жодний нормативно правовий акт. Натомість перелік пільговиків наведений у частині 5 статті 35 Закону України Про дошкільну освіту не є вичерпним і відповідачем був розширений за рахунок дітей батьки яких є учасниками АТО, шляхом включення відповідного пункту до рішення № 271 від 12.11.2018 року. Акцентовано увагу на тому, що 12.11.2018 року Партизанською селищною радою прийнято рішення № 271, відповідно до якого у разі надходження заяв від осіб, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям", зазначені заяви будуть розглянуті і у разі наявності підстав, відповідні пільги будуть надані.

15.07.2019 року прокурором до суду надіслана відповідь на відзив, в якій ним пояснено, що звернення прокурора до суду спрямоване на задоволення суспільної потреби у встановлені законності при вирішенні суспільно значимого питання гарантування соціального захисту та здобуття дошкільної освіти усіма громадянами та доступність дошкільної освіти. Вказано, що незабезпечення дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям", безкоштовним харчуванням в дошкільних навчальних закладах Партизанської селищної ради суперечить вимогам ч. 5 ст. 35 Закону України "Про дошкільну освіту", яким встановлено пільгові умови в оплаті за харчування дітей цієї категорії.

Прокурор у судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі.

Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечував.

Суд, заслухавши вступне слово прокурора та представника відповідача, дослідивши матеріали адміністративної справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини: 12 листопада 2018 року Партизанською селищною радою 7 скликання на 37 сесії прийнято рішення № 271 Про затвердження розміру батьківської плати за харчування дітей в ДНЗ , відповідно до якого з 01 січня 2019 року встановлено вартість харчування ха одне відвідування дитиною дошкільного навчального закладу Оленка с.Догмарівка та Росинка с.м.т. Рикове в сумі 20 грн, що становить не менше 40 відсотків від вартості харчування в день для ДНЗ, вирішено надати пільги у розмірі 100 % плати за харчування дітей в дошкільному навчальному закладі Оленка с.Догмарівка та Росинка с.м.т. Рикове для батьків учасників АТО. Крім того, в рішенні зазначено, що для отримання пільг батькам, або особам, які їх замінюють, необхідно подати до сільської ради заяву та підтверджуючі документи.

Вважаючи, дане рішення протиправним прокурор звернувся до Партизанської селищної ради Генічеського району Херсонської області із запитом, відповідно доя кого просив в строк до 24.04.2019 року надати інформацію , чи приймались рішення сесії чи виконавчого комітету щодо встановлення інших пільг за харчування окремим категоріям на 2019 рік та чи вносились зміни до наданого рішення сесії на запит прокуратури, в разі наявності таких рішень, направити їх копії до Генічеської місцевої прокуратури.

З листа-відповіді Виконавчого комітету Партизанської селищної ради Генічеського району Херсонської області № 02-01/252 від 24.04.2019 року вбачається, що пунктом 2 вищезазначеного рішення надано пільги у розмірі 100 % плати за харчування дітей в ДНЗ для батьків учасників АТО, як додаткова пільга щодо батьківської плати. Крім того, відповідно до частини 5 статті 35 Закону України Про дошкільну освіту від плати за харчування дитини звільняються батьки або особи, які їх змінюють, у сім`ях, у яких сукупний дохід на кожного члена сім`ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних закладах дошкільної освіти. За харчування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, плата не справляється. Органи місцевого самоврядування та місцеві органи виконавчої влади забезпечують безкоштовним харчуванням дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з інвалідністю, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям , які навчаються у державних і комунальних закладах дошкільної освіти. Вищезазначена також регламентоване Порядком встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернат них навчальних закладах, затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України № 667 від 21.11.2002 року і визначена, як пільга гарантована законом (пунктом 2.4 Порядку). Потреби у компенсації дитячого харчування пільгової категорії з місцевого бюджету визначається у подані керівника дошкільного навчального закладу. Згідно поданих заяв батьків, по кожному ДНЗ.

Вважаючи, що відповідач при прийнятті рішення №271 від 12.11.2018 р. протиправно не передбачив пільгових умов оплати харчування дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям", прокурор звернувся до суду зі вказаним позовом.

Надаючи оцінку позовним вимогам, суд виходить з наступного: відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до частин 1 та 2 статті 23 Закону України "Про прокуратуру" представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом. Прокурор здійснює представництво в суді інтересів громадянина (громадянина України, іноземця або особи без громадянства) у випадках, якщо така особа не спроможна самостійно захистити свої порушені чи оспорювані права або реалізувати процесуальні повноваження через недосягнення повноліття, недієздатність або обмежену дієздатність, а законні представники або органи, яким законом надано право захищати права, свободи та інтереси такої особи, не здійснюють або неналежним чином здійснюють її захист.

Згідно зі статтею 53 Кодексу адміністративного судочинства України, прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, визначених статтею 169 цього Кодексу.

У разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.

Відповідно до частини 3 статті 24 Закону України "Про місцеве самоврядування", органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

Частиною 3 статті 56 Закону України "Про освіту" встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, у підпорядкуванні яких перебувають державні і комунальні заклади освіти, забезпечують безоплатним гарячим харчуванням: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах), дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям", які навчаються в закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) чи фахової передвищої освіти.

Відповідно до частини 2 статті 35 Закону України "Про дошкільну освіту", організація та відповідальність за харчування дітей у державних і комунальних закладах дошкільної освіти покладаються на Раду міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації, районні державні адміністрації, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері освіти, інші центральні органи виконавчої влади, яким підпорядковані заклади дошкільної освіти, органи місцевого самоврядування, а також на керівників закладів дошкільної освіти.

Згідно з частиною 5 статті 35 Закону України "Про дошкільну освіту", батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у державному та комунальному закладі дошкільної освіти у розмірах, визначених органами місцевого самоврядування або відповідними органами управління.

Пільгові умови оплати харчування дітей у закладах дошкільної освіти для багатодітних та малозабезпечених сімей та інших категорій, які потребують соціальної підтримки, надаються за рішенням органу місцевого самоврядування за рахунок коштів місцевого бюджету.

Від плати за харчування дитини звільняються батьки або особи, які їх замінюють, у сім`ях, у яких сукупний дохід на кожного члена сім`ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних закладах дошкільної освіти. За харчування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, плата не справляється.

Органи місцевого самоврядування та місцеві органи виконавчої влади забезпечують безкоштовним харчуванням дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з інвалідністю, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям", які навчаються у державних і комунальних закладах дошкільної освіти.

Пунктом 2.2 Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальний закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 № 667, встановлено, що розмір плати за поданням дошкільного навчального закладу встановлюють місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування або підприємства, організації та установи, які перебувають у державній (комунальній) формі власності і мають у своєму підпорядкуванні дошкільні навчальні заклади, один раз на рік з урахуванням матеріального стану сім`ї та режиму роботи закладу. Вони можуть установлювати додаткові пільги щодо батьківської плати за харчування дітей у дошкільних навчальних закладах за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів, підприємств, організацій, установ.

Згідно з пунктом 2.4 вказаного Порядку, від плати за харчування дітей відповідно до Закону України "Про дошкільну освіту" звільняються батьки або особи, які їх замінюють, у сім`ях, в яких сукупний дохід на кожного члена за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку установлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах, а також батьки дітей та особи, які їх замінюють, із сімей, що отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям". Підставою для звільнення є довідка про призначення такої допомоги, видана органами праці та соціального захисту.

Відповідно до 2.5 Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальний закладах, звільнення батьків від плати або зменшення розміру плати за харчування дітей у дошкільних навчальних закладах проводиться щорічно і може переглядатися на протязі року, але не більше одного разу, та запроваджується в місячний термін після подання відповідних документів (довідок про сукупний дохід кожного члена сім`ї за попередній квартал, виданих за місцем отримання доходів, і довідки про склад сім`ї, виданої житлово-комунальними організаціями, сільськими (селищними) радами).

З матеріалів справи вбачається, що рішенням Партизанської селищної ради від 12.11.2018 року № 271 Про затвердження розміру батьківської плати за харчування дітей в ДНЗ , встановлено вартість харчування за одне відвідування дитиною дошкільного навчального закладу Оленка с.Догмарівка та Росинка с.м.т. Рикове в сумі 20 грн, що становить не менше 40 відсотків від вартості харчування в день для ДНЗ, вирішено надати пільги у розмірі 100 % плати за харчування дітей в дошкільному навчальному закладі Оленка с.Догмарівка та Росинка с.м.т. Рикове для батьків учасників АТО.

На думку прокурора, таке рішення не враховує пільги на харчування, які повинні бути встановлені для дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям".

В цей же час, судом встановлено, що рішенням № 271 Партизанською селищною радою 12.11.2018 року "Про затвердження розміру батьківської плати за харчування дітей в ДНЗ , вирішив, що у разі надходження заяв від осіб, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям", зазначені заяви будуть розглянуті у встановленому законодавством порядку та у разі наявності підстав будуть надані пільги при встановленні плати за харчування дітей в дошкільних навчальних закладах на території Партизанської селищної ради.

Так, до Виконкому Партизанської селищної ради, на підставі заяви гр. ОСОБА_1 про звільнення її від оплати за харчування дитини ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 у ДНЗ, звернувся Партизанський дошкільно навчальний заклад № 7 Партизанської селищної ради від 30.05.2019 року № 12/1 із клопотанням стосовно безоплатного харчування ОСОБА_2 у Партизанському ДНЗ № 7 Росинка .

Відповідно до Розпорядження Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області № 86 від 19.03.2019 року малолітній дитині ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 надано статус дитини, позбавленої батьківського піклування.

Розпорядженням Генічеської районної державної адміністрації № 149 від 10.04.2019 року призначено опікуном над дитиною, позбавленого батьківського піклування ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 громадянку ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Розглянувши подані документи Виконавчий комітет Партизанської селищної ради Генічеського району Херсоснької області від 30.05.2019 року прийняв рішення № 39 про звільнення ОСОБА_1 від батьківської плати на 100% за харчування дитини в Партизанському дошкільному навчальному закладі Росинка ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка має статус дитини позбавленої батьківського піклування.

Проаналізувавши викладені норми чинного законодавства та фактичні обставини справи, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позову прокурора.

Як зазначалося, прокурор звернувся до суду з цим позовом, вважаючи, що сільська рада зобов"язана прийняти своїм рішенням акт загальної дії, у якому визначити умови надання пільг у навчальному закладі, їй підвідомчому, з оплати харчування дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям".

Суд не погоджується з такою позицією та вказує на відсутність у національному законодавстві такої норми права, що зобов`язувала б орган місцевого самоврядування виносити окреме рішення про правила встановлення пільг відносно оплати за харчування дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям".

Правила, умови й підстави надання пільг з дитячого харчування у освітніх закладах в загальному встановлені нормами закону та підзаконних актів.

Так, відповідно до п.2.5 Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальний закладах, від плати за харчування дітей відповідно до Закону України "Про дошкільну освіту" звільняються батьки або особи, які їх замінюють, у сім`ях, в яких сукупний дохід на кожного члена за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку установлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах, а також батьки дітей та особи, які їх замінюють, із сімей, що отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям". Підставою для звільнення є довідка про призначення такої допомоги, видана органами праці та соціального захисту.

Вказана норма є імперативною і її застосування не залежить від будь-яких рішень органу місцевого самоврядування.

Отже, підставою для встановлення умов і підстав застосування пільг на харчування дітей є не рішення органу місцевого самоврядування, яке встановлювало б абстрактну можливість їх отримання вказаною категорією осіб, а рішення (акт) індивідуальної дії, яке відповідний орган приймає, розглядаючи документи кожної конкретної особи, що звернулась до нього разом із заявою про надання пільг та довідкою про призначення допомоги відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям", виданою органами праці та соціального захисту.

З дій та прийнятих відповідачем рішень вбачається, що орган місцевого самоврядування жодним чином не порушив права малозабезпеченої категорії населення в частині неприйняття рішення про пільгові умови оплати харчування дітей із сімей, що отримують допомогу відповідно до відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям".

Навпаки, передбачене право на пільгові умови оплати харчування дітей було констатовано у рішенні Партизанської селищної ради № 271 від 12 листопада 2018 року Про затвердження розміру батьківської плати за харчування дітей в ДНЗ .

Прикладом вірного застосування вказаних вище норм є акт індивідуальної дії про надання пільг з оплати харчування дитини у навчальному закладі: такі пільги було у 2019 році надано особі, яка звернулась до Партизанської селищної ради з відповідною заявою, - ОСОБА_1

Діючи у такий спосіб, відповідач, на думку суду, діє на підставах, у відповідності та у спосіб, встановлені законом.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно із частиною першою статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Таким чином, позивачем (прокурором) не доведено тверджень, покладених в обґрунтування позову, на відміну від відповідача, а отже в задоволенні адміністративного позову необхідно відмовити.

Підстави для розподілу судових витрат відсутні.

На підставі викладеного, керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

вирішив :

В задоволенні адміністративного позовну Прокурора керівника Генічеської місцевої прокуратури в інтересах держави (75500, Херсонська область, м.Генічеськ, пр-т Миру, 48, код ЄДРПОУ 04851120) до Партизанської селищної ради (75550, Херсонська область, Генічеський район, смт. Рикове, вул. Центральна, 28, код ЄДРПОУ 04400512) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити в повному обсязі.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 22 липня 2019 р.

Суддя Василяка Д.К.

кат. 112030400

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.07.2019
Оприлюднено24.07.2019
Номер документу83190901
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/1247/19

Постанова від 16.10.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 16.10.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 16.10.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Постанова від 16.10.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 23.09.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 04.09.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Рішення від 18.07.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Рішення від 18.07.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 26.06.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні