ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
про визнання боржника банкрутом
24.07.2019Справа № 910/8348/19 За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Каміа"
про банкрутство
Суддя Івченко А.М.
Представники:
від заявника(боржника): Захарко І.І.;
арбітражний керуючий Бурлаков В.В.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
У червні 2019 року ліквідатор Товариства з обмеженою відповідальністю "Каміа" звернувся до суду з заявою про порушення справи про своє банкрутство у зв`язку з виявленням в ході ліквідаційної процедури кредиторської заборгованості, активи для погашення якої відсутні.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 27.06.2019 № 910/8348/19 заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Каміа" було прийнято до розгляду, засідання призначено на 10.07.2019; зобов`язано арбітражного керуючого Пінчука Ю.А. (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) від 21.05.13 року № 972), визначеного автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у справах про банкрутство, у строк до 10.07.2019 надати до суду заяву про його участь у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Каміа".
05.07.2019 від Товариства з обмеженою відповідальністю "Каміа" надійшли документи на виконання вимог ухвали суду.
05.07.2019 від арбітражного керуючого Захарка І.І. надійшла заява про участь у справі про банкрутство.
09.07.2019 від арбітражного керуючого Ігнатів О.Л. надійшла заява про участь у справі про банкрутство.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 10.07.2019 відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Каміа"; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; розгляд справи призначено на 24.07.2019.
16.07.2019 від арбітражного керуючого Бурлакова В.В. надійшла заява про участь у справі про банкрутство.
У судове засідання, призначене на 24.07.2019 з`явилися представник заявника (боржника), який підтримав заяву про визнання боржника банкрутам.
Дослідивши подані докази, заслухавши пояснення представника та оглянувши оригінали документів, копії яких залучено до матеріалів справи, суд
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Каміа" зареєстровано як юридична особа з присвоєнням ідентифікаційного коду 31605151.
Відповідно до поданих суду документів місцезнаходженням підприємства станом на час розгляду справи є: 02100, м. Київ, вул. Бажова, 13/9, оф. 6.
Згідно з поданою до суду заявою про порушення провадження у справі про банкрутство рішенням учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Каміа" в лютому 2019 року було прийнято рішення про ліквідацію юридичної особи.
На підтвердження вказаних обставин суду було подано рішення власника про ліквідацію підприємства, докази звернення до державного реєстратора та податкового органу з відповідним повідомленням та для з`ясування питання про наявність заборгованості перед бюджетом та позабюджетними державними цільовими фондами, довідки державних реєстраційних органів, що здійснюють реєстрацію майнових активів (різного роду рухомого та нерухомого майна), матеріали інвентаризації, тощо.
Після публікації оголошення про припинення підприємницької діяльності ліквідаційною комісією було встановлено, що загальна сума кредиторської заборгованості боржника складає 119 302 596,47 грн.
Після проведення інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків, встановлено недостатність майнових активів боржника для задоволення вимог кредиторів.
Відповідно до ч. 2 ст. 105 Цивільного кодексу України після внесення запису про прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи публікується у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.
Відповідно до ч. 4 ст. 105 Цивільного Кодексу України оголошення про припинення підприємства шляхом ліквідації та відомості про ліквідатора були розміщені в друкованому засобі масової інформації, в якому публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, а саме: в Бюлетені державної реєстрації.
За наявними у матеріалах справи доказами підприємство не має заборгованості зі сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до Фонду соціального страхування на випадок безробіття, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, а також до Пенсійного фонду України.
Відповідно до аналізу фінансового стану Товариства з обмеженою відповідальністю "Каміа", можна зробити висновок про збитковість основної господарської діяльності підприємства.
Даними статуту підприємства та боржника стверджується, що у статутному капіталі частка державної власності відсутня.
Зборами учасників прийнято рішення про ліквідацію Товариства з обмеженою відповідальністю "Каміа" , призначення ліквідатора Захарка І.І.
Заява про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Каміа", була подана до Господарського суду міста Києва 26.04.2019, тобто вже після спливу двомісячного строку з дня публікації повідомлення про його припинення.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 110 Цивільного Кодексу України юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи , уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв`язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.
Згідно з вимогами ч. 3 ст. 110 Цивільного Кодексу України, якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа ліквідується в порядку, встановленому Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Виходячи з ч. 1 ст. 22 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" інформація про проведення державної реєстрації юридичної особи, про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення щодо припинення юридичної особи тощо підлягає обов`язковому опублікуванню в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.
Згідно зі ст. 1 вказаного Закону спеціалізований друкований засіб масової інформації - видання спеціально уповноваженого органу з питань державної реєстрації, в якому відповідно до цього Закону публікуються відомості з Єдиного державного реєстру.
Бюлетень державної реєстрації є єдиним спеціалізованим друкованим засобом масової інформації, в якому обов`язково розміщуються відомості про реєстраційні дії, зокрема, відомості про прийняття засновниками (учасниками) рішення щодо припинення юридичної особи. Таке повідомлення здійснюється за встановленою формою і містить всі передбачені законом обов`язкові реквізити.
Згідно з листом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 14.08.2009 р. № 9786, публікація у Бюлетені державної реєстрації повідомлення про припинення юридичної особи і порядок та строк заявлення кредиторами вимог до неї є належним виконанням вимог ч.4 ст. 105 Цивільного кодексу України.
Частиною 5 ст. 60 Господарського Кодексу України встановлено, що ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб`єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію.
Нормами ч. 1 ст. 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.
Згідно з ч. 2 ст. 95 Закону за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора у порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов`язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого.
Враховуючи наявні у матеріалах справи докази та встановлені у ході судового розгляду обставини, зокрема, щодо недостатності майна боржника для задоволення вимог його кредиторів, господарський суд приходить до висновку щодо наявності підстав для визнання боржника банкрутом та введення процедури ліквідації.
У ході судового засідання судом встановлено, що у викладеній заяві про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Каміа" , боржник клопотав перед судом про призначення ліквідатором банкрута у межах судової процедури банкрутства Захарка І.І.
Як вбачається з матеріалів справи, арбітражний керуючий Пінчук Ю.А., визначений автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справу, заяву на участь у справі про банкрутство не подав.
До Господарського суду міста Києва надійшли заяви арбітражних керуючих Бурлакова В.В., Ігнатів О.Л., Захарка І.І.
У судовому засіданні представник заявника (боржника) підтримав клопотання про призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Захарка І.І.
Згідно з поданою до суду заявою арбітражного керуючого Ігнатів О.Л. вбачається, що він раніше засуджений не був, у тому числі за вчинення корисливих злочинів; має дозвіл на провадження діяльності арбітражних керуючих (свідоцтво № 224 від 12.03.2013); має п`ятий рівень кваліфікації, відповідальність застрахована відповідно до договору добровільного страхування відповідальності арбітражного керуючого (додано квитанцію про сплату страхового платежу). Подано свідоцтва про підвищення кваліфікації від 31.03.2018, від 28.11.2006.
Згідно з поданою до суду заявою арбітражного керуючого Бурлакова В.В. вбачається, що він раніше засуджений не був, у тому числі за вчинення корисливих злочинів; має дозвіл на провадження діяльності арбітражних керуючих (свідоцтво № 439 від 06.03.2013); має досвід роботи, відповідальність застрахована відповідно до договору добровільного страхування відповідальності арбітражного керуючого (не додано квитанцію про сплату страхового платежу).
Згідно з поданою до суду заявою арбітражного керуючого Захарка І.І. вбачається, що він раніше засуджений не був, у тому числі за вчинення корисливих злочинів; має дозвіл на провадження діяльності арбітражних керуючих (свідоцтво № 1801 від 20.06.2017); має досвід роботи, відповідальність застрахована відповідно до договору добровільного страхування відповідальності арбітражного керуючого (додано квитанцію про сплату страхового платежу). Подано свідоцтво про підвищення кваліфікації від 23.03.2019.
Розглянувши у судовому засіданні зазначені кандидатури, суд дійшов висновку, що Захарко І.І. , як особа, яка виконувала повноваження ліквідатора підприємства у досудовій процедурі ліквідації, є найбільш прийнятною кандидатурою, яка має усі необхідні знання та можливості для подальшого здійснення повноважень ліквідатора банкрута.
Окрім цього, відповідно до ч. 2 ст. 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов`язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно віл наявності у нього статусу арбітражного керуючого.
Відповідно до правової позиції Вищого Господарського суду України (постанови від 20.12.2016 по справі № 904/4448/16; та від 05 листопада 2015 року по справі № 905/299/15), враховуючи особливості провадження у справі про банкрутство в порядку ст. 95 Закону, господарський суд не позбавлений можливості призначити ліквідатором боржника, що ліквідується власником, особу, яка виконувала повноваження голови ліквідаційної комісії (ліквідатора) в досудовому порядку та відхилити визначену автоматизованою системою відбору арбітражних керуючих кандидатуру арбітражного керуючого, виходячи з власної оцінки кандидатур та обставин справи.
Крім того, голова ліквідаційної комісії не є зацікавленою особою відповідно до Закону, так як не був посадовою особою, учасником та власником ТОВ Каміа , а був призначений тільки для проведення ліквідаційної процедури відповідно до вимог діючого законодавства.
За таких обставин, враховуючи диспозитивний характер ст. 95 Закону щодо вибору ліквідатора банкрута, суд вважає за необхідне призначити ліквідатором ТОВ Каміа арбітражного керуючого Захарка І.І.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 38, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 12, 74, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Визнати банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Каміа" (місцезнаходження: 02100, м. Київ, вул. Бажова, 13/9, оф. 6, код ЄДРПОУ 31605151).
2. Відкрити ліквідаційну процедуру.
3. Призначити ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Захарка І.І. (свідоцтво № 1801 від 20.06.2017).
4. Підприємницьку діяльність банкрута завершити.
5. Строк виконання всіх грошових зобов`язань вважати таким, що настав 24.07.2019 р.
6. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.
7. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "Каміа" банкрутом.
8. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 24.07.2019 р .
9. Зобов`язати ліквідатора надати суду ліквідаційний баланс банкрута та звіт ліквідатора до 24.07.2020. Звіт ліквідатора повинен містити: докази вчинення належних дій ліквідатором по виявленню активів та пасивів боржника, встановлення неможливості відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів, встановлення неможливості задоволення визначених за звітом ліквідатора вимог кредиторів та необхідності у зв`язку з цим ліквідації боржника. До звіту ліквідатора повинні додаватись письмові пояснення та докази проведення ліквідаційної процедури, реєстр вимог кредиторів (в разі наявності кредиторів) з урахуванням вимог ініціюючого кредитора, докази встановлення наявності активів боржника та докази вчинення ліквідатором дій по встановленню грошових вимог кредиторів шляхом надіслання відповідних запитів до державної податкової інспекції, Головного управління статистики; УДАІ МВС України в м. Києві; Київської міської інспекції державного технічного нагляду; Головного управління земельних ресурсів КМДА управління земельного кадастру Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку; державних реєстраторів заборон рухомого та нерухомого майна Державного підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України; Державного підприємства "Український інститут промислової власності"Філія "Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг"; Державного департаменту інтелектуальної власності; Інспекції головного державного реєстратора флоту України; Державної митної служби України; Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекція) Державної авіаційної адміністрації Міністерства транспорту та зв"язку України, Київської державної інспекції котлонагляду і підіймальних споруд щодо наявності/відсутностіпідіймальних споруд та котлів; Територіального управління державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду по м. Києву та Київській області щодо наявності/відсутності об"єктів підвищеної небезпеки, викотонажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об"єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд; Державної архітектурно-будівельної інспекції Міністерства регіонального розвитку та будівництва України щодо наявності/відсутності дозволу на виконання будівельних робіт та переліку замовника будівництва, тощо.
10. Зобов`язати Дніпровську районну в м. Києві державну адміністрацію відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запис про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та відомості про ліквідатора банкрута.
11. Відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
12. Копію постанови направити боржнику, органу державної податкової служби, органу державної виконавчої служби за місцезнаходженням боржника та державному реєстратору за місцем знаходження боржника для виконання.
Постанова набирає законної сили в порядку статті 235 Господарського процесуального кодексу України та може бути оскаржена.
Суддя А.М.Івченко
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 24.07.2019 |
Оприлюднено | 25.07.2019 |
Номер документу | 83217691 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні