Справа № 522/12566/18
У Х В А Л А
21 серпня 2019 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Завальнюка І.В., розглянувши в порядку письмового провадження заяву Департаменту аналітики та контролю Одеської міської ради про розгляд в порядку загального позовного провадження справи за позовом ОСОБА_1 до Департаменту аналітики та контролю Одеської міської ради про скасування постанови,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду із вказаним адміністративним позовом, в якому просить скасувати постанову Департаменту аналітики та контролю Одеської міської ради про накладання штрафу від 15 червня 2018 року № ОМС-ОД311/939/АВ/ТД/ФС/12.
Ухвалою судді від 26.06.2019 позовна заява залишена без руху, у зв'язку із недотриманням вимог ст.ст. 160, 161 КАС України.
04.07.2019 від позивача до суду надійшла зава із додатками, чим усунені виявлені судом недоліки.
Ухвалою судді від 06.08.2019 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі; постановлено розглядати справу в порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін на 04.09.2019 о 10:00 год.
20.08.2019 до суду від Департаменту аналітики та контролю Одеської міської ради надійшла заява про розгляд справи в порядку загального позовного провадження, в обґрунтування якої зазначено, що справа має значення для сторін, так як сума накладеного на позивача штрафу у розмірі 223 388 грн суттєво перевищує сто розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Отже, на переконання відповідача, характер спірних правовідносин, предмет спору та склад учасників справи обумовлюють необхідність розгляду справи за правилами загального позовного провадження.
Вивчивши матеріали справи, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення заяви, з огляду на наступне.
Згідно з ч.2 ст.12 КАС України спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.
Адміністративна справа незначної складності (малозначна справа) - це адміністративна справа, у якій характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин (п.20 ч.1 ст.4 КАС України).
Відповідно до ч.1 ст.260 КАС України питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі.
Згідно з ч.2 ст.257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.
В свою чергу, ч.4 ст.257 КАС України передбачено, що за правилами спрощеного позовного провадження не можуть бути розглянуті справи у спорах:
1) щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом;
2) щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб'єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п'ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
3) про примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності;
4) щодо оскарження рішення суб'єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п'ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Отже процесуальний кодекс пов'язує неможливість розгляду справ за правилами спрощеного позовного провадження щодо оскарження рішення суб'єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п'ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відтак, посилання відповідача на розмір штрафу, який є еквівалентним 116,28 розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб, як встановленої законодавством обставини, що унеможливлює розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, є неспроможними.
Згідно з ч.4 ст.260 КАС України якщо відповідач в установлений судом строк подасть заяву із запереченнями проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, суд залежно від обґрунтованості заперечень відповідача протягом двох днів із дня її надходження до суду постановляє ухвалу про: 1) залишення заяви відповідача без задоволення; 2) розгляд справи за правилами загального позовного провадження та заміну засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням.
Дослідивши матеріали справи, зважаючи на характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі, враховуючи ціну позову, а також те, що справа не належить до категорії справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження, при цьому по справі призначено судове засідання із викликом сторін, суд вважає заяву Департаменту аналітики та контролю Одеської міської ради не підлягаючою до задоволення.
На підставі викладеного та керуючись п.1 ч.4 ст.260 КАС України, суд
У Х В А Л И В:
Заяву Департаменту аналітики та контролю Одеської міської ради про розгляд справи в порядку загального позовного провадження залишити без задоволення.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.
Суддя І.В. Завальнюк
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.08.2019 |
Оприлюднено | 21.08.2019 |
Номер документу | 83753324 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Завальнюк І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні